abonnement Unibet Coolblue
pi_119977737
Aanschouw hier; het 99e autorij topic.



O+

De heilige koeien:

08gnoT Mitsubishi Lancer, 1.3L, december 1996. Foto 1 Foto 2

Bartholomeus Audi A3, 2.0TDI DSG, 2009

Boterbartje Volvo V70 2.4, Juli 2005 foto1

BrinkydeBMW, BMW 535d, 2005, Foto 1 Foto 2

Catch_me, Lancer Sportback 1.8, augustus 2010 foto 1 foto 2

CoolGuy, Volkswagen Jetta Comfortline 1.6 TDI BlueMotion DSG, 2011

Dennis101, Renault Clio 1.6 Privilege, 2003

Dubish Peugeot 307, 1.4HDI 2004, Foto 1, Foto 2

Dumpiej Fiat Bravo Edizione Prima 1.4 T-Jet 110kw

FalleNk810i VW Polo 2F (86c) 1.3 NZ 1990: foto & Audi A4 B5 1999: foto

FlowMaster Chevrolet Caprice Classic, 5.7 V8, 1980 Foto

Gateway, Volkwagen Touran Highline, 2.0 TDI bj 2003 Foto 1 Foto 2 Foto 3

Grielen Subaru Legacy 2.0GL AWD, Oktober 1994 klik foto1

Goddelijker Peugeot 206 1.4, 2000. Foto 1, Foto 2

Grrrrrrrr ?

house_is_a_feeling Mitsubishi Carisma 1.6, 1998 Foto

JDude Volvo S40 1.8, 2001

Junkiexp Mercedes W124, 230E, 1985 Foto 1 Foto 2

Kadooosh Volkswagen Polo 2 coupe 1990 Foto 1 Foto 2

Kriegel Hyundai Coupe 2.0 FX, 1999 Eins Zwei Drei

L0we Renault Express 1.6 1.9 Turbodiesel, 1986

Marco001 Seat Ibiza 2003 1.4

Monsterd. Nissan Micra 1.3, 1999.

Piles Skoda Felicia 1.6, 1998. Foto 1, Foto 2

Purdey Volkswagen Polo, 1.4, 2002

Renesite Seat Toledo 1.6 16V Spirit, oktober 2004

ShizzleMyDizzle Volvo S40 2.0, 2000 Foto

Sjoegerd Citroën AX 1.1 uit 1992 Foto

WalkingDisaster Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2

Wijnand_Bierenstein Daihatsu Charade Sedan '94

WhiteJoker Peugeot 206 1.6-16V XS Premium, november 2001

Statistieken:
Piles heeft een aardige lijst met statistieken samengesteld, die zijn hier te vinden! Ook kun je hier de vorige topics vinden.




http://www.telegraaf.nl/b(...)_cent_duurder__.html
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 5 december 2012 @ 22:48:50 #2
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119978000
Een dSLR is leuk om mee te klooien :Y
pi_119978104
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:48 schreef Goddelijker het volgende:
Een dSLR is leuk om mee te klooien :Y
klopt, heb nu een Sony A100(met 18-200, 50mm F2.8 en Metz F58 flitser), maar de A65 staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. Net als een nieuwe auto trouwens.. dilemma's....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 5 december 2012 @ 23:07:35 #4
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119979022
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef Marco001 het volgende:

[..]

klopt, heb nu een Sony A100(met 18-200, 50mm F2.8 en Metz F58 flitser), maar de A65 staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. Net als een nieuwe auto trouwens.. dilemma's....
Ik heb een Canon 1000D met 18-55mm kitlens en een 50mm. :)
De lekkerste auto-plaatjes die ik er mee geschoten heb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de trend van vandaag:
pi_119979138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb een Canon 1000D met 18-55mm kitlens en een 50mm. :)
De lekkerste auto-plaatjes die ik er mee geschoten heb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de trend van vandaag:
[ afbeelding ]
In de trend van vandaag, Finland, met Nikon D90(geloof ik, zo'n hybrid camera):
relevant voor dit topic, want ze hadden er een aantal met dezelfde motor als in de Suzuki Alto zit:

Finland 16-03-2010 047 by autofotografie, on Flickr
ik ben de voorste..

[ Bericht 0% gewijzigd door Marco001 op 05-12-2012 23:20:31 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_119985262
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef Marco001 het volgende:

[..]

In de trend van vandaag, Finland, met Nikon D90(geloof ik, zo'n hybrid camera):
relevant voor dit topic, want ze hadden er een aantal met dezelfde motor als in de Suzuki Alto zit:
[ link | afbeelding ]
Finland 16-03-2010 047 by autofotografie, on Flickr
ik ben de voorste..
Dat lijkt me zo gaaf he, snowscooters...

Ik vind sneeuw heerlijk. Ik heb alleen een bloedhekel aan die mensen die bang zijn zodra ze maar een vlokje sneeuw zien...
Ben erg benieuwd hoe deze auto zich echt gedraagt in de sneeuw (we hebben alleen over "echte" sneeuw gereden met de zomerbanden in deze auto...) Vanmorgen ging het in ieder geval fantastisch (totdat ik op die N360 kwam natuurlijk, waar ik eigenlijk gewoon bij de eerste de beste rotonde helemaal rond had moeten gaan, terug naar huis, want wat een stelletje !@#$!!@ op de weg vandaag....) Je hoorde het lekker knisperen onder die enorme sloffen die eronder zitten (m'n yaris had een stuk kleinere bandjes!). Hij is natuurlijk ook een paar honderd kilo zwaarder...
pi_119986063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:17 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Dat lijkt me zo gaaf he, snowscooters...

Ik vind sneeuw heerlijk. Ik heb alleen een bloedhekel aan die mensen die bang zijn zodra ze maar een vlokje sneeuw zien...
Ben erg benieuwd hoe deze auto zich echt gedraagt in de sneeuw (we hebben alleen over "echte" sneeuw gereden met de zomerbanden in deze auto...) Vanmorgen ging het in ieder geval fantastisch (totdat ik op die N360 kwam natuurlijk, waar ik eigenlijk gewoon bij de eerste de beste rotonde helemaal rond had moeten gaan, terug naar huis, want wat een stelletje !@#$!!@ op de weg vandaag....) Je hoorde het lekker knisperen onder die enorme sloffen die eronder zitten (m'n yaris had een stuk kleinere bandjes!). Hij is natuurlijk ook een paar honderd kilo zwaarder...
Dat ja, hier reden ze gisternacht al 20 ofzo op een weg waar je 50 mag en kan(want recht, vrijwel geen bomen)Ik wou vanmiddag even naar Groningen toe, denk dat ik straks al weg ga.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_119986355
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:06 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dat ja, hier reden ze gisternacht al 20 ofzo op een weg waar je 50 mag en kan(want recht, vrijwel geen bomen)Ik wou vanmiddag even naar Groningen toe, denk dat ik straks al weg ga.
Die buurtbus reed ook niet harder dan 20... Was blij dat hij af moest en ik rechtdoor kon... En juist in dat stuk hadden nog niet veel mensen gereden en was het nog een prachtig sneeuwdek.

Het was alleen lastig met parkeren net... Waar zijn in godsnaam die lijnen! Ik heb hem op goed geluk neergezet, ik zie vanmiddag wel (waarschijnlijk) hoe ik in het vak sta :D
  donderdag 6 december 2012 @ 09:34:51 #9
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119986565
Beetje sneeuw en meteen komen er 2 bussen niet en wegslippen bij bushaltes. :')
pi_119986697
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:34 schreef Goddelijker het volgende:
Beetje sneeuw en meteen komen er 2 bussen niet en wegslippen bij bushaltes. :')
prutsers.. buschauffeurs in Finland waren (toen ik er was) gewoon rustig de rotonde's aan het ronddriften en handheld bellen/ een broodje aan het eten tegelijk...
Zelfs een keer een chauffeur gehad(direct de 1e keer dat ik daar met de bus ging) die full lock een bocht doorging. :7 rest van de passagiers had of niets door, of vond het niks bijzonders maar ik had toen eerst zoiets van WTF??? en toen: Okay, driftende bussen, tof!

sweetpea, buurtbusbestuurders zijn pensionado's (Van Dijk had de busjes in onderhoud/gesponsord)
Haha, parkeren zal inderdaad niet meevallen..
Maar ik ben weg, kerstboom ophalen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_119986842
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef Marco001 het volgende:

[..]

sweetpea, buurtbusbestuurders zijn pensionado's (Van Dijk had de busjes in onderhoud/gesponsord)
Weet ik. En ik kan hem ook wel begrijpen, de weg bij ons was nog een mooi sneeuwdek en als je dan een bocht door moet, kan dat best lastig zijn in zo'n busje. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij was dat ik niemand meer voor me had en gewoon op m'n eigen tempo kon rijden (20km/u is een rotsnelheid met deze auto... te traag voor z'n 3 en te snel voor z'n 2...)
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 12:21:19 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_119991161
Heerlijk. Was vandaag bijna 1,5u onderweg itt. 40min. Top. Gewoon top ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_119995993
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:48 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Weet ik. En ik kan hem ook wel begrijpen, de weg bij ons was nog een mooi sneeuwdek en als je dan een bocht door moet, kan dat best lastig zijn in zo'n busje. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij was dat ik niemand meer voor me had en gewoon op m'n eigen tempo kon rijden (20km/u is een rotsnelheid met deze auto... te traag voor z'n 3 en te snel voor z'n 2...)
Die oude busjes kan je nog niet eens laten glijden in de verse sneeuw ook al zou je dat zelf willen... (spreek uit ervaring..) die nieuwere daarentegen willen wel lekker..
Vader stuurt me net een smsje, van Delfzijl naar Eemshaven(RWE) nergens boven de 50 kunnen rijden i.v.m. drukte..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_119996258
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:39 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Die oude busjes kan je nog niet eens laten glijden in de verse sneeuw ook al zou je dat zelf willen... (spreek uit ervaring..) die nieuwere daarentegen willen wel lekker..
Vader stuurt me net een smsje, van Delfzijl naar Eemshaven(RWE) nergens boven de 50 kunnen rijden i.v.m. drukte..
Nu nog steeds? De ring is nog steeds rustig... Ik ga niet te laat naar huis denk ik, ik wil wel eens een keer 80 rijden vandaag!
pi_119996288
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:48 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nu nog steeds? De ring is nog steeds rustig... Ik ga niet te laat naar huis denk ik, ik wil wel eens een keer 80 rijden vandaag!
Neuh, hij moet om 07.00 beginnen. dus was rond 6.30 weggegaan. (normaal 15minuten rijden)
ben benieuwd hoe het vannacht zal zijn; heb van 20.30-22.00 college in Leeuwarden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Marco001 op 06-12-2012 17:14:39 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120006022
Hmmm, zelfs onze hond glijd al uit(en gaat dus onderuit) op de straat bij ons.. _O-
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120006919
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:21 schreef Renesite het volgende:
Heerlijk. Was vandaag bijna 1,5u onderweg itt. 40min. Top. Gewoon top ;(
Vanmorgen hè? Same here... van die pipo's die 45@100 rijden. :r. Lazer dan een eind op en ga naar huis :(
Schip ahoy!
pi_120007789
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:13 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Vanmorgen hè? Same here... van die pipo's die 45@100 rijden. :r. Lazer dan een eind op en ga naar huis :(
Misschien waren ze wel al op weg naar huis :+
Sorry ik weet flauw.
Maar morgen wordt het nog erger hè? En net die ene dag moet ik wel met de auto weg :') Maar vanmorgen stond er om 8.30uur al 500km file dacht ik :{
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 19:34:51 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120007929
Schijntin Groningen mee te vallen. Maar laptop wel mee naar huis genomen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120008052
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Misschien waren ze wel al op weg naar huis :+
Sorry ik weet flauw.
Maar morgen wordt het nog erger hè? En net die ene dag moet ik wel met de auto weg :') Maar vanmorgen stond er om 8.30uur al 500km file dacht ik :{
Toen ik thuis vertrok stond er nog geen 200km. Toen ik op m'n werk aan kwam, 600km inderdaad.
Heb ik dan 400km file gecreëerd? :+

En prima als ze onderweg waren naar huis. Laat ze daar de komende 48u dan ook maar blijven :P
Schip ahoy!
pi_120008253
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Toen ik thuis vertrok stond er nog geen 200km. Toen ik op m'n werk aan kwam, 600km inderdaad.
Heb ik dan 400km file gecreëerd? :+

En prima als ze onderweg waren naar huis. Laat ze daar de komende 48u dan ook maar blijven :P
So it wàs you after all! :o

Mja was het maar zo makkelijk maar helaas kan dat niet en gaan ook al die mensen die normaal al nauwelijks auto kunnen rijden morgen ook de weg op. :{
pi_120009409
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:41 schreef Actaeon het volgende:

[..]

So it wàs you after all! :o

Mja was het maar zo makkelijk maar helaas kan dat niet en gaan ook al die mensen die normaal al nauwelijks auto kunnen rijden morgen ook de weg op. :{
:@ sorry!

Dat is het nadeel inderdaad. Vandaag ook... ligt er wat sneeuw, dan snap ik dat je rustig aan doet ivm de kans op gladheid... maar van die mensen die op een kaarsrechte weg zonder zijstraten 50 rijden, daar snap ik niets van. Het was er niet eens glad :{. Maar ja, aan de overzijde ook zo'n koekenbakker. Dan kan niemand er dus voorbij en rij je met een lint van 40 man achter een Wagon R+ :(
Schip ahoy!
pi_120009623
heerlijk die sneeuw _O_
vandaag lekker met de achterwiel aangedreven kadett wezen slippen en sliden op een verlaten parkeerterrijn, moest weer ff de feeling erin krijgen :P
sneeuw O+
pi_120009676
Ja vanochtend ook, kaarsrechte 80 weg en dan zo'n klapjosti die 30 reed, gelukkig kon ik m inhalen. Verder blijft t wel lache om een beetje te kloten met die sneeuw!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 20:10:50 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120009798
Wagon R+ en Matiz is BOEM kogel door het hoofd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120009940
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:03 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

:@ sorry!

Dat is het nadeel inderdaad. Vandaag ook... ligt er wat sneeuw, dan snap ik dat je rustig aan doet ivm de kans op gladheid... maar van die mensen die op een kaarsrechte weg zonder zijstraten 50 rijden, daar snap ik niets van. Het was er niet eens glad :{. Maar ja, aan de overzijde ook zo'n koekenbakker. Dan kan niemand er dus voorbij en rij je met een lint van 40 man achter een Wagon R+ :(
Vooruit omdat jij het bent en ik vanmorgen niet met de auto hoefde! :Y)
Dat soort mensen inderdaad. :'( Of van die mensen die om de 100 meter even op de rem gaan staan want er ligt sneeuw op de stoep en ja dan is het overzicht natuurlijk helemaaaaal weg :{
pi_120010051
....de adrenaline kick als de kont van je auto even een centimeter weg slipt O+ O+
pi_120010325
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Vooruit omdat jij het bent en ik vanmorgen niet met de auto hoefde! :Y)
Dat soort mensen inderdaad. :'( Of van die mensen die om de 100 meter even op de rem gaan staan want er ligt sneeuw op de stoep en ja dan is het overzicht natuurlijk helemaaaaal weg :{
:X

Genoeg van die koekenbakkers ja. Die zich dan ook niet realiseren dat het, áls het dan ook echt glad is (wat het 1 op de 350 keer is), het beter is om op de motor te remmen, dan op de voetrem. Maar ja.

Het wachten is ook morgen weer op die droeftoeters die toch weer de weg op gaan maar vervolgens mij een lichte helling niet meer weg komen, en vervolgens wel al het verkeer ophouden ;(
Schip ahoy!
pi_120011553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:19 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

:X

Genoeg van die koekenbakkers ja. Die zich dan ook niet realiseren dat het, áls het dan ook echt glad is (wat het 1 op de 350 keer is), het beter is om op de motor te remmen, dan op de voetrem. Maar ja.

Het wachten is ook morgen weer op die droeftoeters die toch weer de weg op gaan maar vervolgens mij een lichte helling niet meer weg komen, en vervolgens wel al het verkeer ophouden ;(
Inderdaad. Maar dat weten ze natuurlijk niet :P

Heb je die ook nog ja? Die meteen gierend en slippend weg komen? :{
pi_120014394
Onderweg zitten wel wat hellinkjes. Je moet voor de grap morgen bij de Wolfskuilseweg gaan posten, kruising met de Graafseweg. :D
Schip ahoy!
pi_120014874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
Onderweg zitten wel wat hellinkjes. Je moet voor de grap morgen bij de Wolfskuilseweg gaan posten, kruising met de Graafseweg. :D
Die is ook wel behoorlijk. Samen met Dennenstraat één van de steilste hier denk ik? :P Ik kom er wel langs morgen dus wie weet!

Ik sta daar allemaal niet meer zo bij stil natuurlijk want ik heb een automaat. :P
pi_120015995
Dat scheelt al ja. Maar ook een automaat kan tricky zijn. En jij hebt ook geen winterbanden toch?
Schip ahoy!
pi_120016620
Gisteravond leuk door de sneeuw gereden. Nou ja, het zou leuk zijn geweest als er geen andere vervelende automobilisten reden. Wat een hel al die mensen 30 rijden op een 100 weg. Logisch dat je het rustiger aan doet met dit weer, maar 30?!
pi_120017044
Dat zijn die klootviolen die roepen dat je met zomerbanden nu ook prima weg kan :N
En dat klopt, met zomerbanden kun je de hele winter door. Als je die grafbak maar laat staan tijdens sneeuw en ijzel. >:O
Schip ahoy!
pi_120017206
Met zomerbanden kun je ook prima rijden in de sneeuw en dergelijke. Je moet alleen in je achterhoofd houden dat je anders rijd dan met droog en warm weer. Wil niet zeggen dat je met winterbanden de dolste capriolen moet uithalen want die zijn ook verre van heilig naar mijn idee.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120017471
Winterbanden zijn geen wonderbanden inderdaad, je moet nog steeds nadenken en je aanpassen. En met zomerbanden kom je er uiteindelijk ook wel ja. Op fietstempo :{. Met tachtig man achter je die je gruwelijk in de weg rijdt omdat je niet op een normaal tempo veilig kan rijden. Lazer dan gewoon op, denk ik dan. Prima als je niet wil investeren, maar daar hoeft de rest van rijdend Nederland toch niet ook onder te lijden?

Die zomerbandenrijders op sneeuw zijn net zo erg als al die fossielen die normaal met 80 op de linkerbaan lopen te plakken en alles ophouden. Alleen daar mag collectief over gemekkerd worden, en dat is bij zomerbanden op sneeuw/ijs nog niet geaccepteerd blijkbaar.

Begrijp me niet verkeerd: ik heb ook een paar jaar op zomerbanden gereden in de winter. Maar ik merkte toen al dat ik eigenlijk te langzaam was. En sinds ik winterbanden heb, weet ik vooral met dit soort omstandigheden wat het verschil is. Je zal mij dan ook niet horen mekkeren over winterbanden onder de 7 graden etc, want dat maakt amper verschil. Onder de huidige omstandigheden echter zéker wel.
Schip ahoy!
pi_120017544
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:29 schreef Piet__Piraat het volgende:
Winterbanden zijn geen wonderbanden inderdaad, je moet nog steeds nadenken en je aanpassen. En met zomerbanden kom je er uiteindelijk ook wel ja. Op fietstempo :{. Met tachtig man achter je die je gruwelijk in de weg rijdt omdat je niet op een normaal tempo veilig kan rijden. Lazer dan gewoon op, denk ik dan. Prima als je niet wil investeren, maar daar hoeft de rest van rijdend Nederland toch niet ook onder te lijden?

Die zomerbandenrijders op sneeuw zijn net zo erg als al die fossielen die normaal met 80 op de linkerbaan lopen te plakken en alles ophouden. Alleen daar mag collectief over gemekkerd worden, en dat is bij zomerbanden op sneeuw/ijs nog niet geaccepteerd blijkbaar.

Begrijp me niet verkeerd: ik heb ook een paar jaar op zomerbanden gereden in de winter. Maar ik merkte toen al dat ik eigenlijk te langzaam was. En sinds ik winterbanden heb, weet ik vooral met dit soort omstandigheden wat het verschil is. Je zal mij dan ook niet horen mekkeren over winterbanden onder de 7 graden etc, want dat maakt amper verschil. Onder de huidige omstandigheden echter zéker wel.
Ik had 2 jaar terug met mijn zomerbanden in de winter geen enkel probleem, reed iedereen voorbij op de provinciale weg. Maarja ik heb ook geen grote brede sloffen.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120020631
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat scheelt al ja. Maar ook een automaat kan tricky zijn. En jij hebt ook geen winterbanden toch?
Klopt of je moet wegrijden in z'n 2 (kan ook met deze automaat) als het echt glad is. En nee inderdaad, omdat ik tegenwoordig echt 99% van de tijd ook kan beslissen de auto te laten staan :P.
pi_120025289
Gisteren toch blij dat ik naar de linkerbaan ben gegaan bij de dubbele stoplichten op de N360... Stond nog te twijfelen, er stonden maar twee autootjes. Maar voordat ik Groningen nog maar uit was, had ik al een behoorlijk gat achter me... En ik rijd altijd max 50 in de bebouwde kom. Alsof het glad was om 4 uur! (op een drukke provinciale weg).

quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:35 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Klopt of je moet wegrijden in z'n 2 (kan ook met deze automaat) als het echt glad is. En nee inderdaad, omdat ik tegenwoordig echt 99% van de tijd ook kan beslissen de auto te laten staan :P.
Daarom heeft bij ons de starlet ook geen winterbanden. Die gaat in principe met dit weer de weg gewoon niet op (op vrijdag werk ik tegenwoordig thuis en kan m'n partner dus de Auris meenemen) Toen het twee (drie?) jaar geleden zo'n heerlijke winterse winter was, heeft hij van half december tot februari gewoon stil gestaan (hij moest in februari wel de weg op, vanwege de APK :D)
pi_120025656
Lekker glad op de weg, maar was wel een leuk ritje naar mijn werk :D
En een schade geval gezien, had geluk dat er een andere auto geparkeerd stond en een brievenbus want anders lag die onder aan de dijk...
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:17:00 #41
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120026506
Beetje glijden met wegrijden en remmen bij de bushaltes, verder gaat de bus best soepel!
pi_120027138
Het ziet er wel heel mooi uit allemaal jongens! :D
pi_120027492
Hé trouwens dit is ook het 100e deel! Toch wel een mijlpaal ergens denk ik zo. *O*
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:36:02 #44
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120030789
HHHHHAAAAAAANNNNDDDREEEEEEEMMMMMMMMMMMM

:s) *O*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120031703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef Fiorano het volgende:
HHHHHAAAAAAANNNNDDDREEEEEEEMMMMMMMMMMMM

:s) *O*
Kijk nou maar uit, zometeen ligt die fransoos weer helemaal in puin :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120032502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:55 schreef Actaeon het volgende:
Hé trouwens dit is ook het 100e deel! Toch wel een mijlpaal ergens denk ik zo. *O*
Helemaal gelijk in! niet bij stilgestaan bij het openen...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:23:17 #47
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120032796
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:56 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Kijk nou maar uit, zometeen ligt die fransoos weer helemaal in puin :P
Smoel.... :( o|O
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120033944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Helemaal gelijk in! niet bij stilgestaan bij het openen...
Wel mooi, 100 topics al over autorijden :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:00:50 #49
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120034206
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:54 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Wel mooi, 100 topics al over autorijden :P
En randzaken.
pi_120034929
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:00 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

En randzaken.
Ssssht.
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:36:54 #51
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_120035629
Geen idee of deze hier onlangs nog zijn gepost (volgens mij wel), maar vooruit, omdat het deeltje 100 is...

Wel jammer dat ruim 20% van de topics nooit aan de chain is toegevoegd, maar goed.

Poststats voor de Topicreeks: Autorijtopic
Gestart op 02-06-2010 om 00:28:22 door monsterd.
Aantal topics: 78
(tussen haakjes de stand van de vorige update van 2011-08-12 12:00 uur)

*O* Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Autorijtopic w/

001 (001) 2238 L0we
002 (002) 2039 Sjoegerd
003 (003) 1650 Goddelijker
004 (004) 1468 von_Preussen
005 (005) 1324 Purdey
006 (006) 1190 monsterd.
007 (007) 1109 Marco001
008 (008) 1064 Piles
009 (009) 1044 house_is_a_feeling
010 (010) 1004 Bartholomeus
011 (011) 0898 FalleNk810i
012 (012) 0589 BrinkydeBMW
013 (014) 0493 CherryLips
014 (013) 0485 vannelle
015 (016) 0449 JDude
016 (015) 0399 Dubish
017 (017) 0320 Grielen
018 (018) 0302 mstr
019 (019) 0273 08gnoT.
020 (022) 0261 Kriegel
021 (030) 0256 Mikkie
022 (020) 0233 JJH
023 (021) 0222 Sounddragon
024 (023) 0221 Hyman
025 (029) 0193 gateway
026 (024) 0175 D.
027 (___) 0146 H-D
028 (025) 0142 WhiteJoker
029 (026) 0136 Empathologica
030 (027) 0130 kikoooooo
031 (028) 0130 Bargehassus
032 (033) 0121 Kadooosh
033 (032) 0115 Anne
034 (031) 0112 twiFight
035 (034) 0106 Catch_me
036 (035) 0103 trainfreak
037 (036) 0102 junkiexp
038 (037) 0091 PerryVogelbekdier
039 (038) 0078 jacobras
040 (039) 0078 FlowMaster
041 (040) 0068 The6thgate
042 (041) 0064 Irritatie100
043 (049) 0061 CoolGuy
044 (045) 0061 Dennis101
045 (042) 0058 Grrrrrrrr
046 (043) 0049 Breuls
047 (044) 0047 EMCioran
048 (047) 0045 Blistering
049 (046) 0043 ShizzleMyDizzle
050 (048) 0042 Puala
051 (055) 0038 RingBewoner
052 (066) 0037 Rensjebree
053 (051) 0034 davidov2009
054 (050) 0034 Henkhimself
055 (084) 0034 Biogarde
056 (054) 0033 Hitomi
057 (052) 0032 Spelvout
058 (053) 0032 Mattor
059 (057) 0028 -tape-
060 (059) 0024 TommyGun
061 (056) 0023 Eix
062 (058) 0023 YoshiBignose
063 (060) 0023 SinofEnvy
064 (061) 0021 Opa_vertelt
065 (062) 0020 WalkingDisaster
066 (063) 0020 Afketser
067 (___) 0019 ZwartmetSuiker
068 (064) 0017 Markster
069 (065) 0017 lbeew
070 (069) 0016 rycemasta
071 (085) 0015 Rauw.
072 (068) 0015 hollander87
073 (081) 0015 Zuunigerd
074 (067) 0015 Joosterd
075 (070) 0015 InFrA-WiZ
076 (___) 0014 Renesite
077 (___) 0014 Glijdt_licht
078 (071) 0013 mylifeisgrey
079 (072) 0012 Vragende
080 (___) 0012 kaasplankje
081 (___) 0012 motorbloempje
082 (078) 0011 Geelman
083 (___) 0011 Boterbartje
084 (073) 0011 thumbnail
085 (074) 0011 fioooon
086 (075) 0011 DrDarwin
087 (076) 0011 PolkaDots
088 (077) 0011 Janeiros
089 (079) 0010 CyclingGirl
090 (080) 0010 DoorgestokenKaart
091 (082) 0010 napoleonfour
092 (083) 0010 errrbek
093 (094) 0009 Luchtkoker
094 (086) 0009 kleborp
095 (087) 0009 BasementDweller
096 (___) 0009 dester_martijn
097 (089) 0008 NickB
098 (090) 0008 Palomar
099 (091) 0008 B4llistic
100 (092) 0008 Cassius

*O* Wie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost? w/ (min het laatste topic)

001 (001) 76 monsterd.
002 (003) 76 house_is_a_feeling
003 (004) 76 Sjoegerd
004 (002) 75 Purdey
005 (005) 74 L0we
006 (006) 67 Goddelijker
007 (007) 65 Marco001
008 (008) 64 Piles
009 (009) 58 FalleNk810i
010 (010) 54 vannelle
011 (011) 54 von_Preussen
012 (012) 53 JDude
013 (013) 47 Bartholomeus
014 (014) 41 Grielen
015 (015) 39 Sounddragon
016 (018) 36 gateway
017 (016) 35 Dubish
018 (017) 33 BrinkydeBMW
019 (019) 32 Catch_me
020 (020) 31 Anne
021 (021) 31 CherryLips
022 (026) 25 Kadooosh
023 (022) 22 08gnoT.
024 (024) 21 trainfreak
025 (025) 21 Empathologica
026 (023) 21 davidov2009
027 (029) 20 Kriegel
028 (027) 19 WhiteJoker
029 (028) 16 Bargehassus
030 (030) 16 FlowMaster
031 (031) 15 twiFight
032 (034) 14 D.
033 (033) 14 Grrrrrrrr
034 (032) 14 Mattor
035 (045) 13 Mikkie
036 (035) 13 kikoooooo
037 (039) 13 Hyman
038 (038) 12 TommyGun
039 (037) 12 JJH
040 (036) 12 The6thgate
041 (043) 11 rycemasta
042 (041) 10 mstr
043 (040) 10 jacobras
044 (042) 10 Spelvout
045 (067) 09 Dennis101
046 (044) 09 junkiexp
047 (054) 09 PerryVogelbekdier
048 (046) 08 SinofEnvy
049 (047) 08 Eix
050 (095) 07 Renesite
051 (061) 07 InFrA-WiZ
052 (049) 07 Irritatie100
053 (052) 07 Puala
054 (050) 07 lbeew
055 (058) 07 Zuunigerd
056 (048) 07 EMCioran
057 (051) 07 Blistering
058 (064) 07 -tape-
059 (056) 06 Joosterd
060 (063) 06 classpc
061 (085) 06 Rensjebree
062 (055) 06 WalkingDisaster
063 (053) 06 Breuls
064 (072) 05 Geelman
065 (071) 05 CoolGuy
066 (083) 05 RingBewoner
067 (057) 05 PolkaDots
068 (062) 05 CyclingGirl
069 (059) 05 BasementDweller
070 (065) 05 Zetslet
071 (060) 05 hollander87
072 (___) 05 Biogarde
073 (069) 05 Luchtkoker
074 (066) 05 Cassius
075 (070) 04 Afketser
076 (073) 04 Henkhimself
077 (088) 04 Hitomi
078 (089) 04 ZwartmetSuiker
079 (075) 04 kleborp
080 (068) 04 Vragende
081 (074) 04 DrDarwin
082 (082) 03 Mercurial
083 (086) 03 ShizzleMyDizzle
084 (087) 03 Lammmetje
085 (076) 03 DoorgestokenKaart
086 (078) 03 -moppie-
087 (079) 03 TeleluvR
088 (___) 03 H-D
089 (077) 03 mylifeisgrey
090 (___) 03 dester_martijn
091 (___) 03 blup
092 (081) 03 napoleonfour
093 (084) 03 Dartanion
094 (080) 03 Straalkachel
095 (___) 02 PiRANiA
096 (___) 02 pgrferrari
097 (___) 02 NickB
098 (___) 02 Nass
099 (___) 02 wiltoyo
100 (092) 02 densmee

w/ Wie openenden de meeste topics van deze reeks? *O*

01 (01) 11 L0we
02 (02) 07 monsterd.
03 (03) 05 von_Preussen
04 (04) 05 Piles
05 (05) 05 Purdey
06 (06) 05 house_is_a_feeling
07 (07) 05 Goddelijker
08 (08) 04 Grielen
09 (09) 04 Bartholomeus
10 (10) 03 BrinkydeBMW
11 (12) 03 Sjoegerd
12 (11) 03 CherryLips
13 (23) 02 gateway
14 (13) 02 FalleNk810i
15 (14) 02 JDude
16 (16) 01 WhiteJoker
17 (17) 01 EMCioran
18 (18) 01 Hyman
19 (19) 01 Kadooosh
20 (20) 01 mstr
21 (21) 01 vannelle
22 (22) 01 JJH
23 (24) 01 twiFight
24 (25) 01 Marco001
25 (__) 01 Boterbartje

*O* Wat waren de drukste dagen w/

01 (01) 537 2010-12-20
02 (02) 448 2010-12-15
03 (03) 396 2010-12-29
04 (04) 394 2010-12-28
05 (05) 335 2010-12-21
06 (06) 304 2010-12-14
07 (07) 281 2010-12-23
08 (08) 269 2010-12-22
09 (09) 266 2010-11-16
10 (10) 241 2010-12-19
11 (11) 239 2011-02-20
12 (12) 236 2010-12-13
13 (13) 221 2010-12-17
14 (14) 200 2010-12-08
15 (15) 197 2010-12-18
16 (16) 196 2011-01-10
17 (17) 193 2010-11-17
18 (18) 185 2010-12-06
19 (19) 182 2010-11-29
20 (20) 179 2010-12-12
21 (21) 173 2011-03-07
22 (22) 172 2010-12-01
23 (23) 165 2010-12-27
24 (24) 162 2010-11-10
25 (25) 157 2010-12-16

w/ Welke topics van deze reeks gingen het snelst vol? *O*

01 (01) 0718m 41s 2010-12-20 09:11:47 PTA / Autorijtopic #39 - Waar we auto's uit de sneeuw graven.
02 (02) 0732m 43s 2010-12-15 10:09:05 PTA / Autorijtopic #35 - Waar we het niet over auto's hebben
03 (03) 0786m 49s 2010-12-22 11:54:07 PTA / Autorijtopic #42 - Kerstperikelen
04 (04) 0868m 25s 2010-12-14 19:36:03 PTA / Autorijtopic #34 - Waar de topics veel te snel vollopen
05 (05) 0989m 07s 2010-12-20 21:11:29 PTA / Autorijtopic #40 - Waar ome Sounddragon ons in het gareel houdt.
06 (06) 1324m 49s 2010-12-28 23:07:23 PTA / Autorijtopic #46 - Waar we de auto's verruilen voor de mountainbike
07 (07) 1329m 16s 2010-12-21 13:43:33 PTA / Autorijtopic #41 - Waar we de motor van een Leopard in een 307 lepelen
08 (08) 1420m 48s 2010-12-27 23:25:40 PTA / Autorijtopic #45 - Op weg naar het nieuwe jaar!
09 (09) 1509m 39s 2010-12-29 21:14:05 PTA / Autorijtopic #47 - Back to basic: De lessen
10 (10) 1598m 00s 2010-12-17 20:12:04 PTA / Autorijtopic #37 - Parkeergarages, tassen & schoenen.
11 (11) 1635m 29s 2010-11-16 11:16:27 PTA / Autorijtopic #23 - Waar verzekeringen hard nodig zijn
12 (12) 2051m 47s 2010-12-18 22:51:02 PTA / Autorijtopic #38 - Waarin we door de sneeuw ploegen
13 (13) 2405m 31s 2010-11-10 09:33:40 PTA / Autorijtopic #21 - parkeerkunsten
14 (14) 2612m 05s 2010-12-13 00:01:57 PTA / Autorijtopic #33 - Waar winterbanden steeds meer terrein winnen
15 (15) 2748m 25s 2010-12-15 22:23:00 PTA / Autorijtopic #36 - BMW rijders... japanse glorie... ah fuck :P
16 (16) 2864m 38s 2010-12-08 19:36:46 PTA / Autorijtopic #31 - Met Jezus op je dashboard
17 (17) 2917m 56s 2010-12-06 18:57:02 PTA / Autorijtopic #30 - You say traffic jam, I say FUCK YOU.
18 (18) 3043m 38s 2010-12-01 16:03:21 PTA / Autorijtopic #28 - Binnen met een kacheltje O+
19 (19) 3144m 08s 2010-12-10 19:37:27 PTA / Autorijtopic #32 - Waar een BMW X5 zuiniger rijdt dan een Nissan Micra
20 (20) 3173m 45s 2010-11-29 11:06:17 PTA / Autorijtopic #27 - Glijden door de sneeuw
21 (21) 3352m 32s 2011-02-18 15:16:55 PTA / Autorijtopic #58 Met alleen maar mooie auto's!
22 (22) 3479m 57s 2010-12-25 13:24:47 PTA / Autorijtopic #44 - Met z'n allen aan het kerstdiner!
23 (23) 3621m 41s 2010-12-23 01:02:35 PTA / Autorijtopic #43 - Waar we horrorfilms kijken
24 (24) 4323m 43s 2010-12-03 18:51:18 PTA / Autorijtopic #29 - Waar monsterd te lui is voor een nieuw deel
25 (25) 4557m 45s 2011-03-04 17:38:56 PTA / Autorijtopic #61 Tape is wondermiddel!
26 (26) 4894m 16s 2011-01-10 13:54:41 PTA / Autorijtopic #50 - Waar dikke auto's rijden en staan op Schiphol
27 (27) 4896m 52s 2010-11-06 23:52:52 PTA / Autorijtopic #20 - Waar autorijden duur kan zijn
28 (28) 5067m 13s 2010-11-25 22:35:55 PTA / Autorijtopic #26 - Met kilometervreters en boodschappenritjes
29 (29) 5294m 49s 2011-03-07 21:38:31 PTA / Autorijtopic #62 Rijden en drank! Maar natuurlijk niet tegelijk...
30 (30) 5343m 41s 2011-02-09 18:37:53 PTA / Autorijtopic #56 - Foei, te hard rijden
31 (31) 5722m 30s 2010-11-17 14:34:30 PTA / Autorijtopic #24 - Komt die meet er dan echt?
32 (32) 5740m 11s 2011-02-20 23:14:14 PTA / Autorijtopic #59 Genieten in de file - Het kan!
33 (33) 5943m 48s 2010-08-09 10:25:47 PTA / Autorijtopic #7 Over rijden, maar waarin?
34 (34) 6274m 27s 2010-11-21 13:58:17 PTA / Autorijtopic #25 - De winter komt eraan !
35 (35) 6334m 24s 2010-11-12 01:41:10 PTA / Autorijtopic #22 - Met 2 handen aan het stuur!
36 (36) 6534m 32s 2010-11-02 10:52:28 PTA / Autorijtopic #19 - Vieze ramen beslaan!
37 (37) 6598m 21s 2011-01-05 23:51:59 PTA / Autorijtopic #49 - Met nog steeds winterweer
38 (38) 7131m 30s 2011-02-04 19:24:22 PTA / Autorijtopic #55 - Waar auto's wegwaaien!
39 (39) 7172m 57s 2011-01-25 20:00:24 PTA / Autorijtopic #53 - Waarin we auto's importeren!
40 (40) 7189m 42s 2011-01-30 19:33:53 PTA / Autorijtopic #54 - Waarin we auto's importeren!
41 (41) 7286m 13s 2010-08-04 08:55:44 PTA / Autorijtopic #6 Met veel invoegen en inhalen
42 (42) 7410m 09s 2011-02-13 11:43:46 PTA / Autorijtopic #57 - Start problemen :(
43 (43) 7453m 03s 2010-07-20 15:54:08 PTA / Autorijtopic #4 Met veiligheidsvestjes de weg op!
44 (44) 7740m 56s 2010-09-15 08:10:57 PTA / Autorijtopic #13 - Waar we in de file staan
45 (45) 7778m 05s 2010-08-18 23:47:15 PTA / Autorijtopic #9 Met newbies en pro's
46 (46) 7815m 05s 2010-08-13 13:30:51 PTA / Autorijtopic #8 - Met Purdey en Cherry aan het stuur...
47 (47) 8117m 41s 2010-07-15 00:23:03 PTA / Autorijtopic #3 - Wassen hoort er ook bij.
48 (48) 8464m 42s 2011-01-13 23:30:30 PTA / Autorijtopic #51 - Fileflirten!
49 (49) 8569m 15s 2010-08-31 19:22:33 PTA / Autorijtopic #11 waar wegen onder water lopen
50 (50) 8603m 02s 2011-01-19 20:36:40 PTA / Autorijtopic #52 - Met lekkende daken en schimmelende auto's!

Meer reeksstats vind je hier: GC / De FOK!Forum-reeksenstatistieken.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_120035879
Dat is dan weer het nadeel van een nieuwe account, ik sta niet meer in de analen. :'(
pi_120036071
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:42 schreef Actaeon het volgende:
Dat is dan weer het nadeel van een nieuwe account, ik sta niet meer in de analen. :'(
Dan rijst de vraag natuurlijk op wie je eerst was :+ of heb ik iets gemist?
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:47:35 #54
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120036076
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:19 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ssssht.
I didn't do anything!
pi_120036090
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:47 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Dan reist de vraag natuurlijk op wie je eerst was :+ of heb ik iets gemist?
Dan heb je iets gemist :P ik heb het in den beginne wel vertelt namelijk :o
pi_120036130
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dan heb je iets gemist :P ik heb het in den beginne wel vertelt namelijk :o
HD :9 schat ik zo..
pi_120036187
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

HD :9 schat ik zo..
Scherp. En nu weer verder tot de orde van de dag, ik wil die account niet meer.
pi_120036271
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Scherp. En nu weer verder tot de orde van de dag, ik wil die account niet meer.
Ik zag het aan je post geschiedenis in dit topic en een aantal andere topics. Laten we het maar weer hebben over dit feest- of horror weer voor andere.
pi_120036370
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Ik zag het aan je post geschiedenis in dit topic en een aantal andere topics. Laten we het maar weer hebben over dit feest- of horror weer voor andere.
Die SC zeker :P

Ik vind het wel mooi maar moet er straks nog doorheen :{
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:55:28 #60
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120036399
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:54 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Die SC zeker :P

Ik vind het wel mooi maar moet er straks nog doorheen :{
Wegen zijn (hier) best goed te doen. Alleen een beetje winderig bij open vlakten.
pi_120036540
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:54 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Die SC zeker :P

Ik vind het wel mooi maar moet er straks nog doorheen :{
Vanmorgen van Maastricht naar Utrecht weinig last gehad relatief. Straks weer terug :+ Ik denk dat ik er dan niet zo goed vanaf kom.
pi_120036773
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:58 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Vanmorgen van Maastricht naar Utrecht weinig last gehad relatief. Straks weer terug :+ Ik denk dat ik er dan niet zo goed vanaf kom.
Denk ook dat het dan erger is, wegen worden ook steeds slechter hier :{
pi_120036788
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:55 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wegen zijn (hier) best goed te doen. Alleen een beetje winderig bij open vlakten.
Hier worden ze juist minder :{
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:15:09 #64
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120037235
Ik ga m'n tijd maar 'ns nuttig besteden.
pi_120037277
Ik ook. Als in tentamens leren :'(
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:16:53 #66
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120037319
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:15 schreef Actaeon het volgende:
Ik ook. Als in tentamens leren :'(
Ik heb volgende week ook een tentamen.
Maar nu eerst de bende hier maar eens opruimen. Ik weet dat ik een bureau heb, maar ik zie 'm niet meer. _O-
pi_120037361
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb volgende week ook een tentamen.
Maar nu eerst de bende hier maar eens opruimen. Ik weet dat ik een bureau heb, maar ik zie 'm niet meer. _O-
Hahaha
Ik heb ook volgende week! Maar ga gewoon lekker met het boek op de bank liggen met een muziekje op :Y)
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:19:36 #68
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120037455
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Hahaha
Ik heb ook volgende week! Maar ga gewoon lekker met het boek op de bank liggen met een muziekje op :Y)
Ik roep al 2 weken dat ik zou gaan opruimen, maar het komt er maar niet van. O-)
pi_120037489
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:19 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik roep al 2 weken dat ik zou gaan opruimen, maar het komt er maar niet van. O-)
Toch maar eens doen dan inderdaad :P
Succes met opruimen en leren!
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:21:12 #70
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120037529
Ik zit al een paar uur aan het Postioneringsmodel van Ries en Trout :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120037574
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:21 schreef Fiorano het volgende:
Ik zit al een paar uur aan het Postioneringsmodel van Ries en Trout :')
Que?
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:24:23 #72
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120037650
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:22 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Que?
Economische model waar mee je kunt uitzoeken op welke manier je een bedrijf kunt positioneren in de doelmarkt. Onderdeel voor het Strategisch Marketingplan waarmee we bezig zijn op school
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:25:09 #73
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120037673
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Toch maar eens doen dan inderdaad :P
Succes met opruimen en leren!
Jij ook! :)
Toch eerst maar even een broodje eten, dan gaan we daarna aan de slag.
pi_120037702
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Economische model waar mee je kunt uitzoeken op welke manier je een bedrijf kunt positioneren in de doelmarkt. Onderdeel voor het Strategisch Marketingplan waarmee we bezig zijn op school
Klinkt erg interessant :)
Ik ga mij weer eens buigen over de overdrachtsbelasting ;(
pi_120037771
Een automaat is best kut met sneeuw, je kan minder gecontroleerd optrekken. Kwam de heuvel hier niet op :') toen moest ik omrijden.

Terwijl zoiets met een handgeschakelde auto geen probleem is.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:31:28 #76
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120037871
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Klinkt erg interessant :)
Ik ga mij weer eens buigen over de overdrachtsbelasting ;(
Ook leuk haha.

Ach het is wel een leuk project, alleen weet de opdrachtgever eigenlijk zelf niet eens waar hij mee bezig is. Laat staan dat hij ons kan voorzien van de juiste informatie. Dus het is een beetje gissen af en toe

Als je er meer over wil weten:

http://www.12manage.com/methods_trout_positioning_nl.html
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120038459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ook leuk haha.

Ach het is wel een leuk project, alleen weet de opdrachtgever eigenlijk zelf niet eens waar hij mee bezig is. Laat staan dat hij ons kan voorzien van de juiste informatie. Dus het is een beetje gissen af en toe

Als je er meer over wil weten:

http://www.12manage.com/methods_trout_positioning_nl.html
Mwah dat valt heel erg mee :+

Thanks! Wat doe je eigenlijk voor iets?
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:47:16 #78
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120038501
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Mwah dat valt heel erg mee :+

Thanks! Wat doe je eigenlijk voor iets?
Kan ik me voorstellen, ben ook niet zo van cijfertjes enzo.

Ik studeer Sportmarketing, eigenlijk gewoon Marketing maar dan metname gericht op de Sportmarkt. Die is nogal dynamisch dus daarom wel zo interessant.

En jij ?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120038575
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een automaat is best kut met sneeuw, je kan minder gecontroleerd optrekken. Kwam de heuvel hier niet op :') toen moest ik omrijden.

Terwijl zoiets met een handgeschakelde auto geen probleem is.
Had ik met mijn Civic Hybrid ook last van. Daarbij hielp het enorm door de auto in bergstand (L) te zetten bij het wegrijden. De automaat greep dan net wat langzamer aan waardoor de wielen niet direct doorspinde waardoor je direct al je grip verliest
pi_120038608
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, ben ook niet zo van cijfertjes enzo.

Ik studeer Sportmarketing, eigenlijk gewoon Marketing maar dan metname gericht op de Sportmarkt. Die is nogal dynamisch dus daarom wel zo interessant.

En jij ?
Oh het is ook helemaal niet cijfermatig hoor :P

Zie je dm ;)
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:50:51 #81
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120041051
Op de helft van het opruimen. Toch wel een fijn gevoel als je dan bijna klaar bent. _O-
pi_120045892
Tof lijstje stats zo... Misschien leuk voor in de op...
Rijd nu in Duitsland, sneeuwde net absurd hard, lag buiten de sporen zeker. 5 cm sneeuw op de snelweg, en nog gewoon 70 km/u met het verkeer mee kunnen rijden...

Tot we een heuveltje op moesten... Diverse vrachtwagens die stil kwamen te staan en geen grip meer hadden.. zelfs 1 zoveel zien proberen dat het rook/damp op ten duur behoorlijk van de banden afkwamen...

[ Bericht 32% gewijzigd door Marco001 op 07-12-2012 18:06:17 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120052939
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik had 2 jaar terug met mijn zomerbanden in de winter geen enkel probleem, reed iedereen voorbij op de provinciale weg. Maarja ik heb ook geen grote brede sloffen.
Het kán ook wel. Maar het ligt wel aan de omstandigheden. Normaal gesproken is het zo dat bij twee vergelijkbare auto's en chauffeurs, de winterbanden in het voordeel zijn. Maar er rijden ook genoeg prutsers rond op zowel zomer- als winterbanden, waardoor een 1:1-vergelijking niet te maken is. Ik weet wél, dat er vandaag weer te veel angsthazen op pad waren. Weer hele stukken 50@80 gereden zonder enige noodzaak. :{
Schip ahoy!
  zaterdag 8 december 2012 @ 07:56:47 #84
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120067188
Heb (helaas) niet door de sneeuw kunnen rijden, begon pas toen ik al op het werk was, en terug was er gestrooid :(

De Touran doet wel gek, buiten dat ie KVS zuipt (schijnbaar vaker voorkomend bij de 2.0 TDI's, haarscheurtjes in het blok?) vanmorgen vriendin naar het werk gebracht en toen ff stukje gereden voor ruitondooien :P kwam ik thuis, stap uit, hoor ik de koelventilator??? Metertje kwam nauwelijk / niet uit de hoek (50 graden) ?

of doet ie dat ivm dat onder de zoveel graden de "zusatzheizung" mehelpt alles op te stoken?

draaide heel zachtjes, de kleine koelfan. kon hem met de hand ook stilzetten, en bleef dan ook staan. Zetje geven en hij draaide weer?

Iemand bekend hiermee?
pi_120068686
Thermostaat kapot?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:40:49 #86
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120069662
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Thermostaat kapot?
nee, hij draait echt heel langzaam, wordt trouwens wel langzaam warm... ,maar de koelslang blijft koud?

is zoiets uit te lezen via de BC ? met Vagcom oid? anders zo maar ff de garage bellen
pi_120078424
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 07:56 schreef gateway het volgende:
De Touran doet wel gek, buiten dat ie KVS zuipt (schijnbaar vaker voorkomend bij de 2.0 TDI's, haarscheurtjes in het blok?) vanmorgen vriendin naar het werk gebracht en toen ff stukje gereden voor ruitondooien :P kwam ik thuis, stap uit, hoor ik de koelventilator??? Metertje kwam nauwelijk / niet uit de hoek (50 graden) ?
Als je het BKD-blok hebt, kun je opbossen. Duur geintje en het blok staat erom bekend.

En die thermostaat kun je niet uitlezen via VAG-com.
Schip ahoy!
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 17:27:56 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120078809
Auto stationair kut. Toeren vallen weg, verontreinigingslampje brandt.

G o d v e r d o m m e .

Aldoor wat met die kut toledo van me :r :( !!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:34:39 #89
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120079003
Mijn Xsara starte gewoon in 1 keer vanmorgen zonder veel drama.

C5 van vaders deed een stuk moeilijker, ging wel in 1 keer maar duurde beste wel even en echt vrolijk deed hij het niet. Toen even ruiten gaan krabben etc, begon dat kreng heel weinig toeren te maken, stond ie half te schudden. Jahoor, Emissiestoring.

Ik moest trouwens weg met de C5 om m'n vader met z'n bedrijfsbusje vast stond in de sneeuw :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120079149
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:27 schreef Renesite het volgende:
Auto stationair kut. Toeren vallen weg, verontreinigingslampje brandt.

G o d v e r d o m m e .

Aldoor wat met die kut toledo van me :r :( !!!
Welk blok?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 17:47:38 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120079420
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Welk blok?
1.6 , met gasinstallatie, maar met benzine doet-ie t ook
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120079441
Oh ik dacht al, vriend van me wilt een andere kopen :P maar dat is een diesel.

EGR klep vies?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 17:49:11 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120079467
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oh ik dacht al, vriend van me wilt een andere kopen :P maar dat is een diesel.

EGR klep vies?
Dat brandt niet...

Maar hoe weet ik dat?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 17:49:30 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120079476
Benzine/Gas he
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120079586
Ja snap ik maar die kunnen ook een EGR-klep hebben.

Kwam tijdens mijn zoektocht topics tegen over die klep dus misschien heb jij die ook? Even googlen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:56:02 #96
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_120081412
Zo, weer ruim 1100 km bijgeschreven de afgelopen 24 uur.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:53:42 #97
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120088119
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:15 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Als je het BKD-blok hebt, kun je opbossen. Duur geintje en het blok staat erom bekend.

En die thermostaat kun je niet uitlezen via VAG-com.
opbossen?

lees net dat een draiende koelfan bij koud blok vaker voorkomt, dan is de ECU van de fans naar de klote; nieuw paneel incl. fans kopen

valt me op dat ie heel zacht loopt, en las ook dat de sensor ook daar onderin zit, misschien dat ie dan net te warm is en dus de fan aanstuurt?
pi_120088385
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:53 schreef gateway het volgende:

[..]

opbossen?

lees net dat een draiende koelfan bij koud blok vaker voorkomt, dan is de ECU van de fans naar de klote; nieuw paneel incl. fans kopen

valt me op dat ie heel zacht loopt, en las ook dat de sensor ook daar onderin zit, misschien dat ie dan net te warm is en dus de fan aanstuurt?
De meest gangbare betekenis van 'opbossen' is iets, touw bijvoorbeeld, tot een bosje maken. Maar ergens denk ik niet dat dit de beoogde betekenis was in dit geval :P Ongetwijfeld is hier iets bedoelt als in 'maak je borst maar nat'.
pi_120101887
Wat Actaeon zegt :P. Dan ben je het haasje ;). Het 2.0TDI BKD-blok staat erom bekend dat er een gietfout in zit, de nokkenassen uitslijten en dat er scheurtjes in de cilinderkop komen. Reparatie loopt in de vier cijfers, en meestal begint het niet met een 1...
Schip ahoy!
pi_120101972
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat Actaeon zegt :P. Dan ben je het haasje ;). Het 2.0TDI BKD-blok staat erom bekend dat er een gietfout in zit, de nokkenassen uitslijten en dat er scheurtjes in de cilinderkop komen. Reparatie loopt in de vier cijfers, en meestal begint het niet met een 1...
Dat is ziek :{

Het regent overigens hier nu :o
pi_120102084
Welkom in de techniek van tegenwoordig :P

Mijn bak heeft ook een kwetsbaar punt: gaat bij veel auto's eraan na 200-250k, maar er zijn ook voldoende exemplaren die al vier ton mee gaan. Reparatie minimaal 1.500 euro... Ik kom nu dus ook op een twijfelpunt wat te doen :P Doorrijden en hopen dat ie heel blijft of de gok nemen en misschien binnenkort 1.500 euro kwijt zijn, waardoor ik in elk geval een paar jaar moet doorrijden om de kosten er een beetje uit te hebben.
Schip ahoy!
pi_120102230
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
Welkom in de techniek van tegenwoordig :P

Mijn bak heeft ook een kwetsbaar punt: gaat bij veel auto's eraan na 200-250k, maar er zijn ook voldoende exemplaren die al vier ton mee gaan. Reparatie minimaal 1.500 euro... Ik kom nu dus ook op een twijfelpunt wat te doen :P Doorrijden en hopen dat ie heel blijft of de gok nemen en misschien binnenkort 1.500 euro kwijt zijn, waardoor ik in elk geval een paar jaar moet doorrijden om de kosten er een beetje uit te hebben.
Ja klopt het wordt wel kwetsbaarder natuurlijk allemaal.

Lastig lastig inderdaad. Maar je hebt het wel ook wel regelmatig over dat je een keer wat anders wilt right? Dus dat indachtig zou je ook door kunnen rijden en hopen dat ie heel blijft en zo niet ..heb je een reden voor een andere auto. :P

Wat veel tongsmileys in één post voor jouw doen trouwens. :o
pi_120102283
Die nieuwe Quattroporte O+ gister eerste testfilmpje voorbij zien komen en het ziet er wel heeeel vet uit. Wel klein beetje jammer dat het allemaal geblazen motoren zijn nowadays maar volgens de reporter maakt het niet veel uit en heb je nog steeds een geweldig geluid en ook hoog in de toeren veel over. En wel leuk dat je dus 500+ pk krijgt uit een kleine 3.8 V8 biturbo. Wel die nemen natuurlijk. Geen V6. :{
  zondag 9 december 2012 @ 13:00:31 #104
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120103829
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat Actaeon zegt :P. Dan ben je het haasje ;). Het 2.0TDI BKD-blok staat erom bekend dat er een gietfout in zit, de nokkenassen uitslijten en dat er scheurtjes in de cilinderkop komen. Reparatie loopt in de vier cijfers, en meestal begint het niet met een 1...
mooi kut dus.... Slecht stationair lopen in de zomer, blanke lak die afbladdert, en dus ook een gaar blok.... (geen idee of er ook een BKD blok inligt?)

Als dat zo'n bekend probleem is, wrom doet VW er dan niks aan?
pi_120104167
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef gateway het volgende:

[..]

mooi kut dus.... Slecht stationair lopen in de zomer, blanke lak die afbladdert, en dus ook een gaar blok.... (geen idee of er ook een BKD blok inligt?)

Als dat zo'n bekend probleem is, wrom doet VW er dan niks aan?
Omdat VW een ijzersterke reputatie heeft en mensen hun auto's toch wel kopen.
  zondag 9 december 2012 @ 13:14:50 #106
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120104324
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 13:10 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Omdat VW een ijzersterke reputatie heeft en mensen hun auto's toch wel kopen.
Jammer is dat.... Service ho maar.....

-edit- heb trouwens een AZV 136 PK (100kW) , bekende problemen:

-Kühlwasserverlust (was ja nicht unbekannt ist), aber es war nicht der ZK, sondern der Abgaskühler war undicht.

-diverse Turboprobleme= Notlauf

-Motor ruckelt im Stand

-zu hoher Ölverbrauch

-edit-

[ Bericht 11% gewijzigd door gateway op 09-12-2012 13:46:58 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 9 december 2012 @ 15:05:53 #107
300347 MrManuel
pi_120108263
Ik meld me aan! :)

Seat Ibiza 1.9 TDi 130 pk Sport 5 Deurs :)
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_120108857
Welkom!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120113621
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:03 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ja klopt het wordt wel kwetsbaarder natuurlijk allemaal.

Lastig lastig inderdaad. Maar je hebt het wel ook wel regelmatig over dat je een keer wat anders wilt right? Dus dat indachtig zou je ook door kunnen rijden en hopen dat ie heel blijft en zo niet ..heb je een reden voor een andere auto. :P

Wat veel tongsmileys in één post voor jouw doen trouwens. :o
Het zijn er twee? :D

Ik wil al een tijdje wat anders ja, gewoon omdat het kan. Maar financieel is dat niet slim nu. Straks nog even gekeken wat nu handig is, maar er moet sowieso een paar duizend bij voor de gewenste upgrade. En dan nog maandelijks het geld. Ik gok er wel op dat de boel niet kapot gaat. En zo wel, dan zie ik dan wel weer...

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef gateway het volgende:

[..]

mooi kut dus.... Slecht stationair lopen in de zomer, blanke lak die afbladdert, en dus ook een gaar blok.... (geen idee of er ook een BKD blok inligt?)

Als dat zo'n bekend probleem is, wrom doet VW er dan niks aan?
VW heeft in het begin een coulanceregeling toegepast. Maar zelfs van de nieuwe koppen is bekend dat ze weer kunnen scheuren. Als je een beetje weet hoe VAG met die coulance omgaat, dan kun je op je vingers natellen dat er nu niet meer heel veel te halen is.
Er zijn ook blokken die tonnen mee gaan, maar het is gewoon een kwetsbaardere unit.

Je kunt het zien door even de kap los te trekken. Links van de motor zit een plaatje waar een drieletterige code op staat.
Schip ahoy!
  zondag 9 december 2012 @ 17:38:21 #110
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120114081
Nu net op VOX bij Automobil, Die autodoctoren, een touran die in noodloop gaat bij gasgeven :) iets met een kabelbreuk bij cylinder 2 waardoor ie stottort, en een kapotte turboslang :)

Altijd leuk, die Autodoktoren :)
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 18:03:04 #111
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120115040
Bobines stuk ;( . Twee stuks.
Toch even Unive pechhulp gebeld
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120115083
Dure hobby of niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 18:15:34 #113
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120115559
110 totaal. Reed nog maar op twee cilinders :X
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120117061
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 15:05 schreef MrManuel het volgende:
Ik meld me aan! :)

Seat Ibiza 1.9 TDi 130 pk Sport 5 Deurs :)
Welkom!
Fijne auto om te rijden enzo? :)
pi_120117147
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Het zijn er twee? :D

Ik wil al een tijdje wat anders ja, gewoon omdat het kan. Maar financieel is dat niet slim nu. Straks nog even gekeken wat nu handig is, maar er moet sowieso een paar duizend bij voor de gewenste upgrade. En dan nog maandelijks het geld. Ik gok er wel op dat de boel niet kapot gaat. En zo wel, dan zie ik dan wel weer...

[..]

VW heeft in het begin een coulanceregeling toegepast. Maar zelfs van de nieuwe koppen is bekend dat ze weer kunnen scheuren. Als je een beetje weet hoe VAG met die coulance omgaat, dan kun je op je vingers natellen dat er nu niet meer heel veel te halen is.
Er zijn ook blokken die tonnen mee gaan, maar het is gewoon een kwetsbaardere unit.

Je kunt het zien door even de kap los te trekken. Links van de motor zit een plaatje waar een drieletterige code op staat.
Normaal doe je er niet echt veel toch :P
Goed plan inderdaad :) paar duizend is ook wel veel om ineens op te hoesten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 9 december 2012 @ 19:31:46 #116
300347 MrManuel
pi_120118401
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Welkom!
Fijne auto om te rijden enzo? :)
Zeker rijd zeer fijn.. :)
Maar helaas zal deze auto mij zeer snel gaan verlaten.. want ik mag een Lease Auto gaan uitzoeken..
Iemand tips? :D
[i]~ The impossible is easy![/i]
  zondag 9 december 2012 @ 19:55:20 #117
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120119380
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 19:31 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Zeker rijd zeer fijn.. :)
Maar helaas zal deze auto mij zeer snel gaan verlaten.. want ik mag een Lease Auto gaan uitzoeken..
Iemand tips? :D
Welke klasse en wat voor idee heb jezelf?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120119507
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 18:59 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Normaal doe je er niet echt veel toch :P
Goed plan inderdaad :) paar duizend is ook wel veel om ineens op te hoesten.
Precies. Genoeg andere uitgaven de komende tijd, dus een andere auto staat echt even niet bovenaan het prioriteitenlijstje. Ik ben juist zo blij dat die verzekering met een paar tientjes per maand omlaag kan, nogal krom als ik dat nu ineens knalhard ga uitgeven aan een duurdere auto :P
Schip ahoy!
pi_120123277
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 19:31 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Zeker rijd zeer fijn.. :)
Maar helaas zal deze auto mij zeer snel gaan verlaten.. want ik mag een Lease Auto gaan uitzoeken..
Iemand tips? :D
Welke klasse/budget en eisen heb je?
pi_120123495
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Precies. Genoeg andere uitgaven de komende tijd, dus een andere auto staat echt even niet bovenaan het prioriteitenlijstje. Ik ben juist zo blij dat die verzekering met een paar tientjes per maand omlaag kan, nogal krom als ik dat nu ineens knalhard ga uitgeven aan een duurdere auto :P
Haha inderdaad :P beetje krom dan. Alle sneeuw is weg hier :o heb al heel lang geen auto meer gereden eigenlijk. Pas morgen weer een afspraak ergens.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 21:58:46 #121
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120127189

:')

"Meh, we kunnen beter in de werkplaats kijken, officieel mag ik je niet afslepen, maar het is ook slecht weer..."

Wel een bekijks, voor twee bobines. Hadden ze niet, dus leenauto mee. Een Renault Clio 1.2 ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120127368
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
:')

"Meh, we kunnen beter in de werkplaats kijken, officieel mag ik je niet afslepen, maar het is ook slecht weer..."

Wel een bekijks, voor twee bobines. Hadden ze niet, dus leenauto mee. Een Renault Clio 1.2 ;(
Wat een omschakeling ineens dan.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:02:08 #123
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120127443
Wel een splinternieuwe, tho. Maar onduidelijke cruisecontrol (electronisch, raar systeem :{ ) en ik mis zo'n 30/40PK. Je merkt het wel gelijk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120127499
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Renesite het volgende:
Wel een splinternieuwe, tho. Maar onduidelijke cruisecontrol (electronisch, raar systeem :{ ) en ik mis zo'n 30/40PK. Je merkt het wel gelijk.
Hoeveel pk/gewicht heb je nu dan en had je?
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:05:56 #125
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120127699
Clio is 1000/75pk (1pk 13kg)
Toledo is 1150/105pk (1pk 10kg)

Je merkt het hoe dan ook wel :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120128031
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef Renesite het volgende:
Clio is 1000/75pk (1pk 13kg)
Toledo is 1150/105pk (1pk 10kg)

Je merkt het hoe dan ook wel :) !
Dat is ook wel een aanzienlijk verschil. Ik wil ook echt niet meer minder pk's dan nu eigenlijk :@
pi_120128275
1150kg en 105pk is geen 1pk per 10kg :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120128368
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
1150kg en 105pk is geen 1pk per 10kg :P
Scherp! :P
Iets minder inderdaad.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:43:24 #129
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120130449
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:16 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Scherp! :P
Iets minder inderdaad.
11... 10,9 _O-
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120131193
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:43 schreef Renesite het volgende:

[..]

11... 10,9 _O-
Ik zal ook eens even uitrekenen hoe het hier zit.

1pk per 6,75 kilo :P
pi_120131484
1pk per 9,44 ... Is ook wel te merken:p
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120131663
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:04 schreef FalleNk810i het volgende:
1pk per 9,44 ... Is ook wel te merken:p
Mwah toch nog onder de 10 toch :P dus best cool nog. Tot nu toe nog één van de snelste :P
pi_120132997
Haha, valt me nog mee dan.
Wel een vooruitgang aangezien het bij mn polo 1pk per 14 was :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120133086
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:32 schreef FalleNk810i het volgende:
Haha, valt me nog mee dan.
Wel een vooruitgang aangezien het bij mn polo 1pk per 14 was :P
Hoe is zoiets? :P
pi_120134227
1 pk per 11.73 kg..
60 paardjes van 20 jaar oud op 704 kilo. Niet slecht naar mijn idee voor het kleine segment.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120134361
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Sjoegerd het volgende:
1 pk per 11.73 kg..
60 paardjes van 20 jaar oud op 704 kilo. Niet slecht naar mijn idee voor het kleine segment.
Niks om je voor te schamen in het A segment inderdaad.
pi_120134477
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Niks om je voor te schamen in het A segment inderdaad.
En voor een 20 jaar oude auto ;).. Rij gemiddeld nu 1 op 14,9 meestal. Ook niks om over te klagen.
Gisteren wel eindelijk in een Volvo 850 gezeten, ben verkocht O-)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120134606
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

En voor een 20 jaar oude auto ;).. Rij gemiddeld nu 1 op 14,9 meestal. Ook niks om over te klagen.
Gisteren wel eindelijk in een Volvo 850 gezeten, ben verkocht O-)
Van een vriend ofzo?
Ook gereden?
pi_120134702
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:02 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Van een vriend ofzo?
Ook gereden?
Inruiler op het werk ;). Alleen verplaatst omdat hij weggezet moest worden. Alleen het gewicht en verbruik zijn een beetje jammer.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120134755
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Inruiler op het werk ;). Alleen verplaatst omdat hij weggezet moest worden. Alleen het gewicht en verbruik zijn een beetje jammer.
Ook dat went wel :+
Nee zonder gekkigheid je moet het er natuurlijk wel voor over hebben en alles. Maar je krijgt er wel veel voor terug!
pi_120134861
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:05 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ook dat went wel :+
Nee zonder gekkigheid je moet het er natuurlijk wel voor over hebben en alles. Maar je krijgt er wel veel voor terug!
Zeker! Je kan voor weinig een best knappe vinden (zonder turbo dan). Maar als ik van 43 per kwartaal wegenbelasting naar 190 ga.. Wel grote stap met een studenteninkomen ;)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120134967
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:08 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Zeker! Je kan voor weinig een best knappe vinden (zonder turbo dan). Maar als ik van 43 per kwartaal wegenbelasting naar 190 ga.. Wel grote stap met een studenteninkomen ;)
Ik weet het. Ik ken het :P.

Zo'n T5'je is toch wel even net wat vetter toch ;)
pi_120135005
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
:')

"Meh, we kunnen beter in de werkplaats kijken, officieel mag ik je niet afslepen, maar het is ook slecht weer..."

Wel een bekijks, voor twee bobines. Hadden ze niet, dus leenauto mee. Een Renault Clio 1.2 ;(
Da's wel heel dramatisch inderdaad :D Nouja, er gaat in elk geval iets mee gebeuren. Hopelijk valt de rekening mee!

Die nieuwe Clio schijnt best aardig te rijden toch? Ondanks dat 't zo'n basisversie is misschien, hoe is de rest? CC is dus matig?

Pk/gewicht kom ik op 1:8 ongeveer. Best aardig.

quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 21:06 schreef Actaeon het volgende:
Haha inderdaad :P beetje krom dan. Alle sneeuw is weg hier :o heb al heel lang geen auto meer gereden eigenlijk. Pas morgen weer een afspraak ergens.
Duur geintje voor jou dan :P Mrb zal ook fors zijn neem ik aan? Je hebt die 3.0 V6 toch? Hakt er lekker in, ook stilstaand!
Schip ahoy!
pi_120135032
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:10 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik weet het. Ik ken het :P.

Zo'n T5'je is toch wel even net wat vetter toch ;)
Klopt, klopt.. Zoiets komt er ook echt wel eens. Mogelijk met G3 erin, kan ik lekker kilometers roffelen!
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120135094
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:11 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Da's wel heel dramatisch inderdaad :D Nouja, er gaat in elk geval iets mee gebeuren. Hopelijk valt de rekening mee!

Die nieuwe Clio schijnt best aardig te rijden toch? Ondanks dat 't zo'n basisversie is misschien, hoe is de rest? CC is dus matig?

Pk/gewicht kom ik op 1:8 ongeveer. Best aardig.

[..]

Duur geintje voor jou dan :P Mrb zal ook fors zijn neem ik aan? Je hebt die 3.0 V6 toch? Hakt er lekker in, ook stilstaand!
Nja 'lang' in deze was een week.
Die 3.0 V6 kost altijd wat, rijdend of stilstaand. Hoort erbij :P ik kijk er nooit echt naar eigenlijk. Het kan gewoon dus. :P mrb is iets van ¤220 per kwartaal ofzo? Weet niet eens precies eigenlijk.
pi_120135138
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Klopt, klopt.. Zoiets komt er ook echt wel eens. Mogelijk met G3 erin, kan ik lekker kilometers roffelen!
Mooi geluid inderdaad!

Ik zie wel wat zich over een paar jaar weer aandient :P
pi_120135641
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Mooi geluid inderdaad!

Ik zie wel wat zich over een paar jaar weer aandient :P
Ik heb mezelf gezegd dat ik sowieso na mijn opleiding wat leuks mag uitkiezen voor niet al te veel geld. Kan voor 2000 euro een leuke auto kopen in ieder geval. Misschien gebeurd het wel wat eerder O-)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120135831
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:28 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik heb mezelf gezegd dat ik sowieso na mijn opleiding wat leuks mag uitkiezen voor niet al te veel geld. Kan voor 2000 euro een leuke auto kopen in ieder geval. Misschien gebeurd het wel wat eerder O-)
Je moest nog 2 jaar toch? :P
Ik kijk wel weer eens na m'n studie.
pi_120135911
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:32 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Je moest nog 2 jaar toch? :P
Ik kijk wel weer eens na m'n studie.
Jup, daarna misschien nog deeltijd HBO er achteraan. Of niet, zie wel :).. En pas mijn eisen voor een auto daar ook wel op aan tegen die tijd. Misschien wordt het juist wel een kleine diesel.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120136044
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:34 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Jup, daarna misschien nog deeltijd HBO er achteraan. Of niet, zie wel :).. En pas mijn eisen voor een auto daar ook wel op aan tegen die tijd. Misschien wordt het juist wel een kleine diesel.
Echt? Toch niet zo'n Corsa EcoFlex ding ofzo toch? :{
pi_120136101
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:38 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Echt? Toch niet zo'n Corsa EcoFlex ding ofzo toch? :{
Nee, een kleine auto met een leuke potente diesel ;).. Fabia TDi of iets in die klasse.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120136170
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nee, een kleine auto met een leuke potente diesel ;).. Fabia TDi of iets in die klasse.
Niet :{ diesel moet gewoon lekker flink en groot/groter zijn 8-)
pi_120136227
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:42 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Niet :{ diesel moet gewoon lekker flink en groot/groter zijn 8-)
Ja maar een Landcruiser met 4.2 diesel of een Fabia/Polo met een 1.9/2.0 zit wel een groot verschil in kosten :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120136267
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:44 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ja maar een Landcruiser met 4.2 diesel of een Fabia/Polo met een 1.9/2.0 zit wel een groot verschil in kosten :P
True true :P
Range Rover SDV8 8-) als je op SUV toer moet :P
En anders gewoon een mooie 6 of 8 cillinder diesel in een elegante sedan :D
Als het diesel moet that is.
pi_120136300
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:45 schreef Actaeon het volgende:

[..]

True true :P
Range Rover SDV8 8-) als je op SUV toer moet :P
En anders gewoon een mooie 6 of 8 cillinder diesel in een elegante sedan :D
Als het diesel moet that is.
5 cylinder in een leuke station/sedan wordt het dan eerder ;)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120136364
quote:
6s.gif Op maandag 10 december 2012 00:47 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

5 cylinder in een leuke station/sedan wordt het dan eerder ;)
Dàt kan ook. :P Maar heb zelf toch liever 6/8/12 dan 4 of 5 :P
3 ga ik niet eens serieus overwegen.
pi_120136596
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:49 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dàt kan ook. :P Maar heb zelf toch liever 6/8/12 dan 4 of 5 :P
3 ga ik niet eens serieus overwegen.
Daihatsu Charade 1.0 GTTi, 3 cylinder met 100 pk _O_
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120139587
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 23:33 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Hoe is zoiets? :P
Hij voelde nog aardig snel aan, de eerste 3 versnellingen :P
Ook een andere beleving als een je het vergelijkt met een A4.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120142169
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:59 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Daihatsu Charade 1.0 GTTi, 3 cylinder met 100 pk _O_
Alsjeblieft niet :'(
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 08:33 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Hij voelde nog aardig snel aan, de eerste 3 versnellingen :P
Ook een andere beleving als een je het vergelijkt met een A4.
Het lijkt mij heel stuiterig? :P
pi_120142334
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:56 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet :'(

[..]

Het lijkt mij heel stuiterig? :P
Haha, ja stuiterde als een kart :P

Zag net dit:





Ik zou een heel gelukkig mens zijn als mijn A4 er zo uit zag, wow O+
Iets minder laag misschien, voor het praktische gedeelte, maar verder :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120142454
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:03 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Haha, ja stuiterde als een kart :P

Zag net dit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik zou een heel gelukkig mens zijn als mijn A4 er zo uit zag, wow O+
Iets minder laag misschien, voor het praktische gedeelte, maar verder :D
Ik zou, als ik A4 eigenaar zou zijn, gelukkiger zijn als ie er zo uitzag zoals jouwe nu dan deze. :+

Ik moet echt elke keer weer lachen als ik jouw UI zie _O- :P
pi_120142719
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:07 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik zou, als ik A4 eigenaar zou zijn, gelukkiger zijn als ie er zo uitzag zoals jouwe nu dan deze. :+

Ik moet echt elke keer weer lachen als ik jouw UI zie _O- :P
Haha, ja maaar hij is zo suf nu.
En zo hoog, en ik haat dat deinende gevoel.

Oppan gangnam style haha *O*
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120142773
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:15 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Haha, ja maaar hij is zo suf nu.
En zo hoog, en ik haat dat deinende gevoel.

Oppan gangnam style haha *O*
Suf? Valt toch wel mee man :P een Toyota Corolla is suf :{

Kan je het dansje ook zelf? :P
  maandag 10 december 2012 @ 11:17:56 #164
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120142775
Ik denk dat ik mijn auto maar even ga afspuiten vandaag. En nog een keer de rubbers insmeren, die bleven toch nog een klein beetje plakken toen het zo gevroren had 's nachts.
pi_120143032
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:17 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Suf? Valt toch wel mee man :P een Toyota Corolla is suf :{

Kan je het dansje ook zelf? :P
Ja, nou braaf dan.. Van die inniminnie 16 inch velgen met mega banden, welke 3 a 5 centimeter binnen de wielkasten vallen :'(

Nee haha :P

quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 11:17 schreef Goddelijker het volgende:
Ik denk dat ik mijn auto maar even ga afspuiten vandaag. En nog een keer de rubbers insmeren, die bleven toch nog een klein beetje plakken toen het zo gevroren had 's nachts.
Heb dat nog nooit gehad, deurrubbers die bleven plakken door de kou.. :o
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 10 december 2012 @ 11:30:34 #166
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120143086
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:28 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, nou braaf dan.. Van die inniminnie 16 inch velgen met mega banden, welke 3 a 5 centimeter binnen de wielkasten vallen :'(

Nee haha :P

[..]

Heb dat nog nooit gehad, deurrubbers die bleven plakken door de kou.. :o
Ik ook niet, maar van de week toen het zo gesneeuwd had, had ik maar een klein stukje gereden. Dus toen was het half gesmolten en dan wordt alles zo lekker nat. Blijkbaar waren mn rubbers ook nat geworden. :P
pi_120143088
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:28 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, nou braaf dan.. Van die inniminnie 16 inch velgen met mega banden, welke 3 a 5 centimeter binnen de wielkasten vallen :'(

Nee haha :P

[..]

Heb dat nog nooit gehad, deurrubbers die bleven plakken door de kou.. :o
Hmm ook dat valt ook wel mee toch, ik zou het gewoon 'normaal' noemen :P ik heb zelf 17 inch en vind het wel echt genoeg eigenlijk :o
pi_120143176
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:30 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar van de week toen het zo gesneeuwd had, had ik maar een klein stukje gereden. Dus toen was het half gesmolten en dan wordt alles zo lekker nat. Blijkbaar waren mn rubbers ook nat geworden. :P
Ja, op die manier haha. Als het dan nat is en gaat vriezen zal het wel goed vast zitten :P

quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:30 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Hmm ook dat valt ook wel mee toch, ik zou het gewoon 'normaal' noemen :P ik heb zelf 17 inch en vind het wel echt genoeg eigenlijk :o
Ja, maar origineel/normaal is best wel saai. Tenzij je het over een Lamborghini hebt ofzo -O-
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 10 december 2012 @ 11:35:20 #169
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120143216
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:34 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, op die manier haha. Als het dan nat is en gaat vriezen zal het wel goed vast zitten :P

[..]

Ja, maar origineel/normaal is best wel saai. Tenzij je het over een Lamborghini hebt ofzo -O-
Op zich viel het nog best mee. Maar wil niet hebben dat ze een keer goed vast zitten.
En moet even mijn scharnier van m'n deur smeren. Die piept en kraakt als je hem open/dicht doet.
pi_120143227
Het leukste is origineel, maar dan beter. De auto zo maken zoals de ontwerpers 'm wilde hebben als er geen compromissen nodig waren.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120143271
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het leukste is origineel, maar dan beter. De auto zo maken zoals de ontwerpers 'm wilde hebben als er geen compromissen nodig waren.
OEM+ bedoelt u?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 10 december 2012 @ 11:40:05 #172
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120143345
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het leukste is origineel, maar dan beter. De auto zo maken zoals de ontwerpers 'm wilde hebben als er geen compromissen nodig waren.
Zo heb ik mijn eigen auto ook aangepast. :Y
OEM met onderdelen van de MK2.
pi_120143568
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:37 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

OEM+ bedoelt u?
Tia, geef het beestje een naam.

Ik vind het leuk om de concepten achter de modellen te ontdekken en met dat als inspiratie aan de slag te gaan.

Oude sportwagens zijn niet bedacht met 13" velgen, smalle banden en een rietje als uitlaat.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 10 december 2012 @ 11:49:12 #174
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120143646
Gvd tegenpartij van m´n ongeluk heeft 550 schade, maar het is alsnog voordeliger om het te dokken ivm verhoging van m´n premie. Kijken of ik wat geld van vaders kan lenen, wil over 3 weken toch wel op de sneeuw staan. En moet ook nog m´n boete betalen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120143842
Als je 1 auto hebt kan het inderdaad voordeliger zijn om de verzekering er buiten te laten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120144021
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:40 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Zo heb ik mijn eigen auto ook aangepast. :Y
OEM met onderdelen van de MK2.
Soort van faceliften dus :)

quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 11:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Tia, geef het beestje een naam.

Ik vind het leuk om de concepten achter de modellen te ontdekken en met dat als inspiratie aan de slag te gaan.

Oude sportwagens zijn niet bedacht met 13" velgen, smalle banden en een rietje als uitlaat.
Huh? welke oude sportwagens?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 10 december 2012 @ 12:09:34 #177
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120144310
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Soort van faceliften dus :)

[..]

Huh? welke oude sportwagens?
Precies. :)
Lichtmetaal, nieuwere type achterlichten, nieuwere type koplampen, metalen instaplijsten, chromen tellerringen, alles meegespoten. :)
pi_120144620
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:09 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Precies. :)
Lichtmetaal, nieuwere type achterlichten, nieuwere type koplampen, metalen instaplijsten, chromen tellerringen, alles meegespoten. :)
Maakt hem een stuk frisser inderdaad!
Zijn ook mijn plannen, gewoon upgraden met OEM spul.
En dan nog een schroefsetje eronder, maar geen Autostyle pauper tuning spul!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 10 december 2012 @ 12:21:47 #179
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120144709
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:18 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Maakt hem een stuk frisser inderdaad!
Zijn ook mijn plannen, gewoon upgraden met OEM spul.
En dan nog een schroefsetje eronder, maar geen Autostyle pauper tuning spul!
Interesse in een setje H7 4300K met Slim-ballasten? :P
pi_120145038
Heb geen xenon behuizing helaas!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120145261
Hmm, lichtmetaal onder de auto wil ik nog nemen (heb ik ook gedaan met de Auris...), maar voor de rest... En vooral mensen die dan zo'n oerlelijke 50 maten te grote uitlaat onder de auto monteren. En dan het liefst nog zo'n fake aan de andere kant ook!
  maandag 10 december 2012 @ 12:41:12 #182
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120145294
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:40 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Hmm, lichtmetaal onder de auto wil ik nog nemen (heb ik ook gedaan met de Auris...), maar voor de rest... En vooral mensen die dan zo'n oerlelijke 50 maten te grote uitlaat onder de auto monteren. En dan het liefst nog zo'n fake aan de andere kant ook!
Dat is inderdaad zielig. _O-
Maar tegenwoordig liggen al dubbele uitlaten onder een 1.8T van Audi geloof ik, dus iets heel sportiefs is het ook niet meer.
pi_120145949
En de Daihatsu Syrion 2 :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120145960
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Huh? welke oude sportwagens?
Jaren '70/'80.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120146572
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zielig. _O-
Maar tegenwoordig liggen al dubbele uitlaten onder een 1.8T van Audi geloof ik, dus iets heel sportiefs is het ook niet meer.
Het zijn meestal wel het zelfde type wat daar in zit... En die denken dat alles "sportief" is, zolang het maar lelijk is en zij erin zitten :D
pi_120146586
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zielig. _O-
Maar tegenwoordig liggen al dubbele uitlaten onder een 1.8T van Audi geloof ik, dus iets heel sportiefs is het ook niet meer.
En onder een retetrage Laguna :')
  maandag 10 december 2012 @ 13:20:35 #187
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120146598
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 13:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daihatsu Syrion 2
Hmmpf _O-
pi_120146604
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:34 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, op die manier haha. Als het dan nat is en gaat vriezen zal het wel goed vast zitten :P

[..]

Ja, maar origineel/normaal is best wel saai. Tenzij je het over een Lamborghini hebt ofzo -O-
Origineel is mooi O+ en dat soort auto's moet je inderdaad helemaal nooit willen aanpassen:P
pi_120150375
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zielig. _O-
Maar tegenwoordig liggen al dubbele uitlaten onder een 1.8T van Audi geloof ik, dus iets heel sportiefs is het ook niet meer.
Maar dat is wel subtiel gedaan vind ik!



quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 13:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Jaren '70/'80.
Wat is er mis met 13 inch velgen dan?

quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 13:20 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Origineel is mooi O+ en dat soort auto's moet je inderdaad helemaal nooit willen aanpassen:P
Dat soort auto's niet, maar goed veel andere auto's wel :P

Ik bedoel, een 7 serie bijvoorbeeld is een dikke bak!
Maar met een verlaging en BBS velgen is die nog veel mooier :D

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120150801
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Mwah toch nog onder de 10 toch :P dus best cool nog. Tot nu toe nog één van de snelste :P
Ik zit op 9 rond, rijdt best lekker! :D

Binnenkort ga ik eens kijken of ik dat getal nog omlaag kan krijgen! ~O>
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 december 2012 @ 17:59:58 #191
300347 MrManuel
pi_120156971
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Welke klasse en wat voor idee heb jezelf?
Rond de 285¤,- met 35% wat ik erover heen mag met zelf bij betalen.
En zit te denken aan een VW Polo BlueMotion.

quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Welke klasse/budget en eisen heb je?
Rond de 285¤,- met 35% wat ik erover heen mag met zelf bij betalen.
En zit te denken aan een VW Polo BlueMotion.

Eisen zijn dus in ieder geval mooi uiterlijk, en redelijke luxe erin.
Zoals Cruise Control, elektrischre ramen, centrale deurverg. etc.
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_120173037
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:13 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Nja 'lang' in deze was een week.
Die 3.0 V6 kost altijd wat, rijdend of stilstaand. Hoort erbij :P ik kijk er nooit echt naar eigenlijk. Het kan gewoon dus. :P mrb is iets van ¤220 per kwartaal ofzo? Weet niet eens precies eigenlijk.
Mja, zo lang het kan :).
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nee, een kleine auto met een leuke potente diesel ;).. Fabia TDi of iets in die klasse.
De oude Fabia? Dan in elk geval een RS nemen, anders kom je helemaal niet van je plek :P.
Ik zou eerder voor een Leon of een Ibiza TDI gaan dan, als je toch iets 'kleiners' wil. Met een chipje zit je zo op 160+pk.
Schip ahoy!
pi_120175396
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Mja, zo lang het kan :).

[..]

De oude Fabia? Dan in elk geval een RS nemen, anders kom je helemaal niet van je plek :P.
Ik zou eerder voor een Leon of een Ibiza TDI gaan dan, als je toch iets 'kleiners' wil. Met een chipje zit je zo op 160+pk.
Daarom :)
pi_120175417
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:16 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Maar dat is wel subtiel gedaan vind ik!

[ afbeelding ]

[..]

Wat is er mis met 13 inch velgen dan?

[..]

Dat soort auto's niet, maar goed veel andere auto's wel :P

Ik bedoel, een 7 serie bijvoorbeeld is een dikke bak!
Maar met een verlaging en BBS velgen is die nog veel mooier :D

[ afbeelding ]
Dat type 7serie is zo mooi O+ zo elegant!
pi_120176249
Zo'n Lexus Ls600 is ook wel vet eigenlijk. Wel heel chique, elegant en op een Amerikaanse manier zakelijk. :D
pi_120177470
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:14 schreef Actaeon het volgende:

Zo'n Lexus Ls600 is ook wel vet eigenlijk. Wel heel chique, elegant en op een Amerikaanse manier zakelijk. :D
Toyota op z'n best :)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_120179068
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 23:57 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat type 7serie is zo mooi O+ zo elegant!
Mooiste 7 serie ooit gemaakt!

Ls600 vind ik dan weer niks, interieur is mooi maar het exterieur, nee te lomp.
Audi A8 it is. Jag ni meegeteld
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120182420
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Toyota op z'n best :)
True. Het enige dat ze maken dat nog enigszins de moeite waard is.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 07:27 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Mooiste 7 serie ooit gemaakt!

Ls600 vind ik dan weer niks, interieur is mooi maar het exterieur, nee te lomp.
Audi A8 it is. Jag ni meegeteld
Lomp, really? Ik vind het juist wel iets verfijnds hebben eigenlijk. Hij oogt heel dynamisch.
pi_120183483
Ja, die rare opgetrokken neus. Vind het net niks.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120183560
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef FalleNk810i het volgende:
Ja, die rare opgetrokken neus. Vind het net niks.
Nja ieder z'n ding natuurlijk :P had jij verder nog last van winterissues eigenlijk met je auto?

Ik heb een ander mailprogramma sinds net en ik heb 6 jaar lang nooit de moeite genomen m'n oude mail te verwijderen kom ik net achter :')
pi_120184107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:24 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Nja ieder z'n ding natuurlijk :P had jij verder nog last van winterissues eigenlijk met je auto?

Ik heb een ander mailprogramma sinds net en ik heb 6 jaar lang nooit de moeite genomen m'n oude mail te verwijderen kom ik net achter :')
Winterissues?
Behalve dat het de eerste 5 minuten koud is in de auto omdat de kachel nog niet warm is en mijn auto er niet uit ziet door het smerige weer, niet nee :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120184874
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:41 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Winterissues?
Behalve dat het de eerste 5 minuten koud is in de auto omdat de kachel nog niet warm is en mijn auto er niet uit ziet door het smerige weer, niet nee :P
Ja weet je wel vastgevroren deuren, moeilijk starten etc :P

Ik heb trouwens ooit je PM gereplyed :+ :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:24:32 #203
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120185525
Kut, 1 van m'n wieldoppen is er afgevlogen gisteren. Rij nu dus met 3 wieldoppen rond :+
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120189437
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:06 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ja weet je wel vastgevroren deuren, moeilijk starten etc :P

Ik heb trouwens ooit je PM gereplyed :+ :P
Nee, dat soort gekheid nog niet gehad gelukkig :)

Ja, ik weet het. Beetje luiheid en vergeten aangezien die niet bij mijn actieve topics staat
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120190194
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Nee, dat soort gekheid nog niet gehad gelukkig :)

Ja, ik weet het. Beetje luiheid en vergeten aangezien die niet bij mijn actieve topics staat
Zouden ze eigenlijk in MyAt moeten zetten he? :P

Inderdaad gelukkig. Ik ook niet.
Ga je eigenlijk nog een keer dubbele uitlaat doen bij je Audi?
pi_120190303
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:27 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Zouden ze eigenlijk in MyAt moeten zetten he? :P

Inderdaad gelukkig. Ik ook niet.
Ga je eigenlijk nog een keer dubbele uitlaat doen bij je Audi?
Klopt haha!

Je bedoelt zoals die B6 die ik eerder poste?
Gaat niet lukken aangezien daar geen sparing in mn bumper zit. Ga er iig niet in zagen!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120190505
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:30 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Klopt haha!

Je bedoelt zoals die B6 die ik eerder poste?
Gaat niet lukken aangezien daar geen sparing in mn bumper zit. Ga er iig niet in zagen!
Of gewoon dubbel aan één kant zegmaar? Dat heb ik, ziet er ook wel nice uit.
pi_120191503
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:35 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Of gewoon dubbel aan één kant zegmaar? Dat heb ik, ziet er ook wel nice uit.
Ja precies, zoals de S4 van het model wat ik heb heeft.
De bumper heb ik al... dus tja wie weet :)
http://img522.imageshack.us/img522/9877/67177203.jpg (copy/paste deze link)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120191759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:01 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja precies, zoals de S4 van het model wat ik heb heeft.
De bumper heb ik al... dus tja wie weet :)
[ http://img522.imageshack.us/img522/9877/67177203.jpg (copy/paste deze link) ]
Ja precies! Ziet er ook goed uit :)
En vind een dubbele uitlaat toch wel wat extra's geven aan een auto.
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:17:16 #210
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_120200883
Vandaag eens voor de gein over N-wegen gereden terwijl het A-alternatief korter en sneller was. Best een aardige weg om te rijden, de N322 van Beneden-Leeuwen tot aan Nieuwendijk.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_120201114
Alleen frustrerend als er iemand voor je zit die geen 100kmu rijdt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120202049
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:24 schreef Fiorano het volgende:
Kut, 1 van m'n wieldoppen is er afgevlogen gisteren. Rij nu dus met 3 wieldoppen rond :+
Overkwam mij ooit ook eens :') al was dat door ochtendmoeheid en ik raakte een stoepje :'). De auto aan de kant gezet, dop gezocht en er weer op gezet ^O^
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:48:17 #213
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_120202281
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alleen frustrerend als er iemand voor je zit die geen 100kmu rijdt.
Nee hoor, is overal 80.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_120202651
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:48 schreef JDude het volgende:

[..]

Nee hoor, is overal 80.
Na Beneden-Leeuwen wordt het 100 (volgens mij rond Druten?) Richting A50/A73.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:57:52 #215
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_120202755
Ja maar ik ging komende vanaf de Prins Bierbrug juist richting het westen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_120204839
Net nog een auto bijgekomen op de lijst "auto's die ik wel zou willen als vervanging van de Ibiza" :
de Ford B-max, zaterdag in 1 gezeten, en het is best een mooie auto, helemaal met het grote panoramadak.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120204853
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ja precies! Ziet er ook goed uit :)
En vind een dubbele uitlaat toch wel wat extra's geven aan een auto.
Ja dat zeker wel, komt wel op mijn lijstje van dingen die ik nog ga veranderen als ik verder niks meer te doen heb :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120205095
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef Marco001 het volgende:
Net nog een auto bijgekomen op de lijst "auto's die ik wel zou willen als vervanging van de Ibiza" :
de Ford B-max, zaterdag in 1 gezeten, en het is best een mooie auto, helemaal met het grote panoramadak.
Ik vind 'm echt gruwelijk saai en burgerlijk :{ Net als alles van Ford eigenlijk. Al zal het best een prima ding zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja dat zeker wel, komt wel op mijn lijstje van dingen die ik nog ga veranderen als ik verder niks meer te doen heb :P
Goed plan :P maar eerst nog een lading andere dingen dus?
pi_120205254
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik vind 'm echt gruwelijk saai en burgerlijk :{ Net als alles van Ford eigenlijk. Al zal het best een prima ding zijn.

[..]

Goed plan :P maar eerst nog een lading andere dingen dus?
lekker laag bij de grond, leuke velgjes en klaar.
Van binnen zeker met de 2-tone bekleding en het panoramadak best mooi.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120205569
Maar het blijft een Skoda. Met alle respect maar ik vind het echt niks.

Alleen de Superb is leuk, maar ook alleen van binnen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120206023
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:24 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik heb een ander mailprogramma sinds net en ik heb 6 jaar lang nooit de moeite genomen m'n oude mail te verwijderen kom ik net achter :')
Dat probleem zal ik ook hebben. Tot die tijd kijk ik er dus maar niet naar :P
Schip ahoy!
pi_120206058
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik vind 'm echt gruwelijk saai en burgerlijk :{ Net als alles van Ford eigenlijk. Al zal het best een prima ding zijn.

[..]

Goed plan :P maar eerst nog een lading andere dingen dus?
Ja, die deuk moet er ook nog steeds uit haha:p

Die Ford B-max is net een Golf 5 plus, ziet er raar uit op een of andere manier..
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120206177
Maar geen B-stijl!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120206418
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:49 schreef Marco001 het volgende:

[..]

lekker laag bij de grond, leuke velgjes en klaar.
Van binnen zeker met de 2-tone bekleding en het panoramadak best mooi.
En saaie motoren? :X En als 'lekker laag bij de grond' en 'leuke velgjes' je criteria zijn kun je vast wel leukere dingen kopen dan een B-Max :{
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, die deuk moet er ook nog steeds uit haha:p

Die Ford B-max is net een Golf 5 plus, ziet er raar uit op een of andere manier..
Oh haha, ja dat is ook wel belangrijk. :P
Maar zo'n Golf+ is gewoon wat ie is. En zo'n B-Max pretendeert nog hip te zijn heb ik het idee.
pi_120206443
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Dat probleem zal ik ook hebben. Tot die tijd kijk ik er dus maar niet naar :P
Plan wel alvast een paar uur in voor het opschonen en ordenen als je switcht dan :P
pi_120206527
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:18 schreef Actaeon het volgende:

[..]

En saaie motoren? :X En als 'lekker laag bij de grond' en 'leuke velgjes' je criteria zijn kun je vast wel leukere dingen kopen dan een B-Max :{

[..]

Oh haha, ja dat is ook wel belangrijk. :P
Maar zo'n Golf+ is gewoon wat ie is. En zo'n B-Max pretendeert nog hip te zijn heb ik het idee.
een Golf+ vind ik echt oerlelijk..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120206699
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:19 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Plan wel alvast een paar uur in voor het opschonen en ordenen als je switcht dan :P
Echt niet. Dat is gewoon alles van een maand en ouder *hop* de prullenbak in.
Schip ahoy!
pi_120206980
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

een Golf+ vind ik echt oerlelijk..
En een B-Max niet. Ik zie dat gewoon als de pretentieuze versie van een Golf+ :P
pi_120207020
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:25 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Echt niet. Dat is gewoon alles van een maand en ouder *hop* de prullenbak in.
Ik moest alles met de hand doen :{ en sommige dingen waren toch weer de moeite van het archiveren waard. Enfin, je kent het wel denk ik. :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:43:10 #230
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120207558
Hersenloos gelul, whoop whoop.
pi_120220890
Weer allemaal sneeuw :o
  woensdag 12 december 2012 @ 10:21:04 #232
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120220932
Hier weer niks.
pi_120221063
Jammer.
pi_120221282
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:18 schreef Actaeon het volgende:
Weer allemaal sneeuw :o
Inderdaad. :) zeker wel een cm of 5-10..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120221535
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:34 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad. :) zeker wel een cm of 5-10..
Het sneeuwt zelfs weer echt hier.
pi_120222326
Wtf, het regende hier vanochtend zelfs :')
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_120222826
Hier nu ook, mooi weg met die sneeuw.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120222833
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:44 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Het sneeuwt zelfs weer echt hier.
Hier nu meer natte sneeuw volgens mij.
Net even gekeken; alle leuke "speelplekjes" waren schoongeveegd. Iets wat ze normaal nooit doen. :(
Vandaag zelfs de schoolroute door de wijk schoongemaakt, kon dus alleen in onze straat een beetje spelen, al is daar bar weinig ruimte voor..
Zat net te twijfelen of ik zou vegen, maar ik wacht eerst deze sneeuwbui wel even af.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120223082
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:27 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hier nu meer natte sneeuw volgens mij.
Net even gekeken; alle leuke "speelplekjes" waren schoongeveegd. Iets wat ze normaal nooit doen. :(
Vandaag zelfs de schoolroute door de wijk schoongemaakt, kon dus alleen in onze straat een beetje spelen, al is daar bar weinig ruimte voor..
Zat net te twijfelen of ik zou vegen, maar ik wacht eerst deze sneeuwbui wel even af.
Was heel typisch. Thuis lag er een centimeter of 10, in Groningen was praktisch niets bijgevallen... Het is alleen jammer dat die temperatuur niet 10 graden lager ligt....
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 12:13:22 #240
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120224435
Groningen was schoon
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120236809
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:27 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hier nu meer natte sneeuw volgens mij.
Net even gekeken; alle leuke "speelplekjes" waren schoongeveegd. Iets wat ze normaal nooit doen. :(
Vandaag zelfs de schoolroute door de wijk schoongemaakt, kon dus alleen in onze straat een beetje spelen, al is daar bar weinig ruimte voor..
Zat net te twijfelen of ik zou vegen, maar ik wacht eerst deze sneeuwbui wel even af.
Hier is het meeste ook al weg nu.
  woensdag 12 december 2012 @ 18:00:02 #242
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120236851
Heb geen vlokje gezien.
pi_120237640
Wees blij.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120237663
Sneeuw! O+
Was vanmorgen vroeg op pad en op sommige stukken zelfs nog lekker de linkerbaan voorzien van een spoortje 8-)
Schip ahoy!
  woensdag 12 december 2012 @ 20:55:14 #245
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120243955
op weg naar het werk begon het te sneeuwen, was ook aardig glad en nog niet gestrooid :) beetje in gespeeld, mjah bedrijfsauto & collega aan boord, dus ja....

heeft de hele dag bijna gesneeuwd, tot uur of 2, en op de weg naar huis was alles gestrooid...... toen zat ik wel alleen in de auto, mjah....
pi_120331514
APK kosten vielen me mee, ¤170,-
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120332638
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:34 schreef Sjoegerd het volgende:
APK kosten vielen me mee, €170,-
Wat moest er nog gebeuren?
pi_120334712
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:34 schreef Sjoegerd het volgende:
APK kosten vielen me mee, ¤170,-
Dat is heel respectabel inderdaad. :)
  zaterdag 15 december 2012 @ 11:42:19 #249
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_120335001
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:34 schreef Sjoegerd het volgende:
APK kosten vielen me mee, ¤170,-
Ik had 5 tientjes voor m'n renault 5.
  zaterdag 15 december 2012 @ 16:38:35 #250
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120342907
Gisteren begon m'n lampje van m'n handrem te knipperen, maar die stond vrij. Kon ook nog staan voor remvloeistof, daar iets bijgegooid, stond tegen minimaal aan. Verder geen geknipper meer gezien, maar ff goed in de gaten houden!
pi_120343130
Is het jullie ook weleens opgevallen dat mensen altijd heel aardig voor elkaar zijn in dit topic? :P In tegenstelling tot veel andere reeksen/SC's :{
  zaterdag 15 december 2012 @ 16:46:43 #252
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120343269
Ik begin wel een beetje moe van die regen te worden met het bijbehorend rijgedrag van sommigen. :X
pi_120343693
Hier is het ook weer gaan regenen inderdaad. Gister regende het echt hard.
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:06:16 #254
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120343932
Heb gisteren over 45 km bijna een uur gedaan. :')
pi_120344054
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
Heb gisteren over 45 km bijna een uur gedaan. :')
Door de stad?
pi_120344730
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:43 schreef Actaeon het volgende:
Is het jullie ook weleens opgevallen dat mensen altijd heel aardig voor elkaar zijn in dit topic? :P In tegenstelling tot veel andere reeksen/SC's :{
Altijd goed toch? :D
pi_120344773
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:38 schreef Goddelijker het volgende:
Gisteren begon m'n lampje van m'n handrem te knipperen, maar die stond vrij. Kon ook nog staan voor remvloeistof, daar iets bijgegooid, stond tegen minimaal aan. Verder geen geknipper meer gezien, maar ff goed in de gaten houden!
Das inderdaad goed om even in de gaten te houden. Kan zomaar zijn dat je een lekkende klauw of wielremcylinder hebt.
pi_120344877
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 06:28 schreef L0we het volgende:

Wat moest er nog gebeuren?
Veerpoot vervangen ivm gebroken veer en er is een draagarm vervangen ivm veel speling op een fuseekogel.

Daarbij ook een stofhoes van de aandrijfas vervangen en de versnellingsbak bijgevuld.

Allemaal trouwens aan dezelfde kant dus alles was toch los :p
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_120344915
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:33 schreef L0we het volgende:

[..]

Altijd goed toch? :D
Ja, het was ook positief/complimenteus bedoelt! :P Maar het viel me zo op dat er hier weinig ego-gedrag is in tegenstelling tot sommige topics waar ik ook wel (regelmatig) kom.
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:01:03 #260
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120345496
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:10 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Door de stad?
Snelweg, met half uur file ;(
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:01:30 #261
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120345510
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:35 schreef L0we het volgende:

[..]

Das inderdaad goed om even in de gaten te houden. Kan zomaar zijn dat je een lekkende klauw of wielremcylinder hebt.
Precies, vandaar dat ik het ook al zei.
pi_120345530
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:01 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Snelweg, met half uur file ;(
Damn :{
pi_120346213
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:38 schreef Goddelijker het volgende:
Gisteren begon m'n lampje van m'n handrem te knipperen, maar die stond vrij. Kon ook nog staan voor remvloeistof, daar iets bijgegooid, stond tegen minimaal aan. Verder geen geknipper meer gezien, maar ff goed in de gaten houden!
remblokken controleren als die niet te ver zijn versleten, en kijken naar lekkage
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:29:48 #264
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120346327
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

remblokken controleren als die niet te ver zijn versleten, en kijken naar lekkage
Remblokken lijkt me sterk, want het gebeurde als ik m'n gas losliet (en dus niet remde). Heb hem afgetekend tot hoe hoog hij nu zat, binnenkort weer even controleren.
pi_120368607
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:39 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Veerpoot vervangen ivm gebroken veer en er is een draagarm vervangen ivm veel speling op een fuseekogel.

Daarbij ook een stofhoes van de aandrijfas vervangen en de versnellingsbak bijgevuld.

Allemaal trouwens aan dezelfde kant dus alles was toch los :p
Alles zelf gedaan? Anders is 't voor 170 euro wel echt een koopje :D
Schip ahoy!
pi_120369016
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:26 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Alles zelf gedaan? Anders is 't voor 170 euro wel echt een koopje :D
Laten doen ;). Heb alleen de veerpoot zelf meegenomen want die had ik al gehaald. Draagarm is via de garage geregeld, wel een tweedehands.
Maarja een universele garage met een uurloon van ¤43,50 excl btw. _O_
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 17 december 2012 @ 21:47:34 #267
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120436425
Iemand van jullie in het bezig van E achter B en zin om zaterdag a.s. met mij een fiatje ergens ophalen? :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_120446119
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Laten doen ;). Heb alleen de veerpoot zelf meegenomen want die had ik al gehaald. Draagarm is via de garage geregeld, wel een tweedehands.
Maarja een universele garage met een uurloon van ¤43,50 excl btw. _O_
Da's goed te betalen!
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:47 schreef monsterd. het volgende:
Iemand van jullie in het bezig van E achter B en zin om zaterdag a.s. met mij een fiatje ergens ophalen? :+
Ik had graag nog E achter B gehaald dit jaar ivm de soepele normen, maar financieel zit het er even niet in. Komt nog wel eens :).
Schip ahoy!
pi_120449457
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:29 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Remblokken lijkt me sterk, want het gebeurde als ik m'n gas losliet (en dus niet remde). Heb hem afgetekend tot hoe hoog hij nu zat, binnenkort weer even controleren.
Als je toch vloeistoffen aan het controleren bent, gelijk even de ruitenwisser meenemen! Het lijkt erop dat die auto van ons erop rijdt ofzo...

Vrijdag maar even door de wasstraat halen om de pekel er weer even goed af te spoelen, want ik denk niet dat we de auto veel gaan gebruiken tussen vrijdag en het nieuwe jaar.
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:20:20 #270
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120461401
Ruitenwissers zorg ik altijd dat er genoeg in zit :)
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:36:21 #271
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120462101
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:47 schreef monsterd. het volgende:
Iemand van jullie in het bezig van E achter B en zin om zaterdag a.s. met mij een fiatje ergens ophalen? :+
Waar woon je?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:39:18 #272
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120462220
Zulke kapjes besteld aangezien ik sinds vorige week met 3 wieldoppen rond rij :+

Edit:

Zojuist bij ons in de buurt paar Polen uit de bocht gevlogen ivm te hard rijden:



mwah opzich heb ik wel iets aan te merken ja :+

[ Bericht 43% gewijzigd door Fiorano op 18-12-2012 16:14:34 ]
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120469739
:')
Schip ahoy!
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:58:24 #274
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120470012
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:36 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Waar woon je?
Zutphen en moet een fiat ophalen in Schiedam

Wil zelf ook e achter b halen om niet afhankelijk te zij. Van anderen, maar tot nu toe heb ik daar nog geen mogelijkheden voor gehad.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:07:38 #275
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120470419
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:58 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Zutphen en moet een fiat ophalen in Schiedam

Wil zelf ook e achter b halen om niet afhankelijk te zij. Van anderen, maar tot nu toe heb ik daar nog geen mogelijkheden voor gehad.
Ik woon in Barneveld haha, dus dat wordt hem niet. Succes!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120620018
Consumentenbond had een leuke tabel die ik eens besloot in te vullen.



Het jaar dat ik mijn Carisma heb is pas in april voorbij maar ik zit nu aan de 16000km. De benzine zijn mijn eigen waardes, de twee diesels en de lpg zijn gelijkwaardige van marktplaats. Omslagpunt van diesel haal ik niet maar LPG heb ik onderhand dubbel ingehaald. Ik ben heel blij met mijn auto maar soms vraag ik me af of ik financieel geen verkeerde keus gemaakt heb.

(ja ik weet dat het geen nieuwprijs is en dat afschrijving niet boeit, maar voor de volledigheid heb ik het toch maar ingevuld)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_120621066
Je kan altijd de inbouw van LPG overwegen. Mijn pa heeft dat laten doen, na 9 maanden had hij de kosten eruit, en nu rijdt hij significant goedkoper.
pi_120621182
Dat kost volgens mij evenveel als een andere Carisma met lpg.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:04:59 #279
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120621388
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef L0we het volgende:
Je kan altijd de inbouw van LPG overwegen. Mijn pa heeft dat laten doen, na 9 maanden had hij de kosten eruit, en nu rijdt hij significant goedkoper.
Hoe zit het eigenlijk verder met het blok na het inbouwen? Vaak moeten de kleppen vaker gesteld worden toch? Slijt het blok niet significant meer etc.?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_120621516
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk verder met het blok na het inbouwen? Vaak moeten de kleppen vaker gesteld worden toch? Slijt het blok niet significant meer etc.?
bij veel merken zal de kop vervangen moeten worden/gemodificeerd voor een kop die aangepast is op LPG. ook is er hogere termische belasting voor de katalysator. Ik zie vaker bij een LPG auto de foutcode P0420 dan een gewone benzine :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:09:49 #281
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120621566
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

bij veel merken zal de kop vervangen moeten worden/gemodificeerd voor een kop die aangepast is op LPG. ook is er hogere termische belasting voor de katalysator. Ik zie vaker bij een LPG auto de foutcode P0420 dan een gewone benzine :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

bij veel merken zal de kop vervangen moeten worden/gemodificeerd voor een kop die aangepast is op LPG. ook is er hogere termische belasting voor de katalysator. Ik zie vaker bij een LPG auto de foutcode P0420 dan een gewone benzine :P
En hoe zit het dan met auto's die van fabriek af zijn voorzien van LPG? Komen er dan ook veel problemen voor na jaren, laten we zeggen 10 jaar?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_120621617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef monsterd. het volgende:

[..]

[..]

En hoe zit het dan met auto's die van fabriek af zijn voorzien van LPG? Komen er dan ook veel problemen voor na jaren, laten we zeggen 10 jaar?
Die hebben al een kop die geschikt is voor LPG, vaak zit daar de kat ook net iets verder weg van het blok, om de thermische belasting iets lager te krijgen
pi_120629489
Moest net even wat uit de auto hebben, maar er ligt gewoon een laag ijs van een kleine cm op de auto... Zelfs de naden tussen ramen en portieren, en de rand van het dakraam was helemaal dichtgevroren(en helemaal glad.. :(

Oh en k** postbezorgers. (legden een pakje in de garage terwijl ik gewoon thuis was..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120629570
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

bij veel merken zal de kop vervangen moeten worden/gemodificeerd voor een kop die aangepast is op LPG. ook is er hogere termische belasting voor de katalysator. Ik zie vaker bij een LPG auto de foutcode P0420 dan een gewone benzine :P
Tja, die zal je ook bij de seat aantreffen; Lambdasonde meet verkeerde waarde's en laat bij mij continu het motormanagement lampje branden..

Monsterd, de Seat heb ik nu 2 jaar en word in januari 10 jaar oud. Door de km stand van 166680(inmiddels) heeft ie wel wat dingetjes(piepende geluidjes bij wegrijden, deur die af en toe beetje kraakt bij open/dicht doen, gordel die niet goed oprolt en de passagiersstoel wil niet meer naar voren klappen, maar technisch heb ik vrij weinig problemen met de auto.(op elke 25000km een nieuwe bobine na).
Hij krijgt 1 grote beurt per jaar(tegelijk met APK) en dat is het wel qua onderhoud(tussendoor de slijtagedingetjes af en toe; zo is er in juli een nieuw wiellager in gekomen)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 22 december 2012 @ 14:21:41 #285
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120632429
Nieuwe dopjes ipv doppen. Staat net wat stoerder :)



Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120650801
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:21 schreef Fiorano het volgende:
Nieuwe dopjes ipv doppen. Staat net wat stoerder :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie huizen op de achtergrond. :P
  zondag 23 december 2012 @ 13:45:59 #287
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120668023
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Mooie huizen op de achtergrond. :P
Ghe Ghe de overkant van mijn huis :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120668423
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:45 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ghe Ghe de overkant van mijn huis :)
Dus jouw huis is ook zo? :P
  zondag 23 december 2012 @ 14:37:27 #289
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120670051
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 13:55 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dus jouw huis is ook zo? :P
Neuh simpel rijtje. Huis van m'n ouders btw haha.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120791785
In het kader van 'rondkijken is altijd leuk':

A6 3.0TDI

Ook een erg leuke kar. Die RS-look en de velgen zijn wat fout, maar het heeft ook wel wat. En zo'n 3-liter blok dat met een chipje makkelijk tot tegen de 280pk komt, da's ook niet verkeerd. Helaas is ie wel wat duur om te rijden :P
Schip ahoy!
  woensdag 26 december 2012 @ 19:53:03 #291
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120792004
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:18 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tja, die zal je ook bij de seat aantreffen; Lambdasonde meet verkeerde waarde's en laat bij mij continu het motormanagement lampje branden..

Monsterd, de Seat heb ik nu 2 jaar en word in januari 10 jaar oud. Door de km stand van 166680(inmiddels) heeft ie wel wat dingetjes(piepende geluidjes bij wegrijden, deur die af en toe beetje kraakt bij open/dicht doen, gordel die niet goed oprolt en de passagiersstoel wil niet meer naar voren klappen, maar technisch heb ik vrij weinig problemen met de auto.(op elke 25000km een nieuwe bobine na).
Hij krijgt 1 grote beurt per jaar(tegelijk met APK) en dat is het wel qua onderhoud(tussendoor de slijtagedingetjes af en toe; zo is er in juli een nieuw wiellager in gekomen)
Dat lijken op allemaal normale aan slijtage onderhevige onderdelen, behalve die bobine.. Beetje vreemd dat die zo vaak stuk gaat?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_120792326
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:53 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dat lijken op allemaal normale aan slijtage onderhevige onderdelen, behalve die bobine.. Beetje vreemd dat die zo vaak stuk gaat?
Nope, Seat kwaaltje.. Vrij gewoon dat hij zo "vaak" stuk gaat.
Maar er zitten dan ook 4 bobine's in de motor he..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120794123
Och, och, ik heb een Subaru Impreza AWD. Jammer genoeg maar een 1.6. :P Maar vorig jaar in de sneeuw toch een hoop pret met driften over de rotondes. :)

Bij hoge snelheid wordt driften overigens wel een beetje tricky, ook met een AWD. Ik moet me nog steeds even bij verkeer en waterstaat verontschuldigen voor die diepe wielsporen in de berm... :P
pi_120794301
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:17 schreef RetepV het volgende:
Och, och, ik heb een Subaru Impreza AWD. Jammer genoeg maar een 1.6. :P Maar vorig jaar in de sneeuw toch een hoop pret met driften over de rotondes. :)

Bij hoge snelheid wordt driften overigens wel een beetje tricky, ook met een AWD. Ik moet me nog steeds even bij verkeer en waterstaat verontschuldigen voor die diepe wielsporen in de berm... :P
Herkenbaar, maar dan met wel een RWD.. Met een E-diesel automaat; ESP/TC was stuk, en gaf iets te veel en lang gas in een bocht.. :+ 2 hele mooie sporen achtergelaten de berm in..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120798307
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
In het kader van 'rondkijken is altijd leuk':

A6 3.0TDI

Ook een erg leuke kar. Die RS-look en de velgen zijn wat fout, maar het heeft ook wel wat. En zo'n 3-liter blok dat met een chipje makkelijk tot tegen de 280pk komt, da's ook niet verkeerd. Helaas is ie wel wat duur om te rijden :P
De look is echt iets tè fout imo :P
pi_120809665
Mja, het is tenminste geen tupperwarekit :P. Al hoort die RS-look eigenlijk gewoon niet bij een diesel. Hoewel je natuurlijk na een chippie wel een erg vlotte diesel hebt, is 't toch een beetje cheaten en zal de liefhebber je met medelijden aankijken.

De velgen vind ik wel echt matig. 19" winter en 20" zomer is te groot, te lomp, past niet bij een wat luxere auto vind ik. En ze zijn achterlijk duur: setje banden kost je dan 1.000 euro, en Vredestein Sessanta's... kleven prima maar gaan maar 15-20k mee. Wil je Pilot Sports, kun je nog 300 euro extra meenemen. :o
Schip ahoy!
pi_120809806
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mja, het is tenminste geen tupperwarekit :P. Al hoort die RS-look eigenlijk gewoon niet bij een diesel. Hoewel je natuurlijk na een chippie wel een erg vlotte diesel hebt, is 't toch een beetje cheaten en zal de liefhebber je met medelijden aankijken.

De velgen vind ik wel echt matig. 19" winter en 20" zomer is te groot, te lomp, past niet bij een wat luxere auto vind ik. En ze zijn achterlijk duur: setje banden kost je dan 1.000 euro, en Vredestein Sessanta's... kleven prima maar gaan maar 15-20k mee. Wil je Pilot Sports, kun je nog 300 euro extra meenemen. :o
Dat is ook weer zo; je bandenprijs gaat echt giga snel omhoog bij grotere velgen :o. En wat je zegt..zo'n kit hoort gewoon niet op een diesel. Maar alleen op de eckte..naar mijn mening :P

Wat was jij ook nog laat wakker trouwens vanmorgen/vannacht. :+
pi_120810149
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:31 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo; je bandenprijs gaat echt giga snel omhoog bij grotere velgen :o. En wat je zegt..zo'n kit hoort gewoon niet op een diesel. Maar alleen op de eckte..naar mijn mening :P
Daarom is 17" of 18" nog wel te overzien, maar dan houdt het ook echt op. 18" is al twee keer zo duur als m'n 16"-balonnetjes :o

quote:
Wat was jij ook nog laat wakker trouwens vanmorgen/vannacht. :+
Whut? :D :?
Schip ahoy!
pi_120810301
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:47 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Daarom is 17" of 18" nog wel te overzien, maar dan houdt het ook echt op. 18" is al twee keer zo duur als m'n 16"-balonnetjes :o

[..]

Whut? :D :?
Inderdaad! Ik had eerst 15" dat is echt goedkoop ivm 17" :P

Waaaa laat maar dat is iemand die bijna dezelfde nick als jij heeft op een underscore na :')
Oh en ik was mobiel dus ik kon je UI niet zien :+
pi_120810437
Daar kwam ik laatst ook achter ja, dacht dat die naam niet meer actief was. Oops :D
Schip ahoy!
pi_120823381
Nou dan maak ik wel een nieuwe.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')