abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90057363
Aanschouw hier; het 37e autorij topic.

De heilige koeien:

08gnoT Mitsubishi Lancer, 1.3L, december 1996. Foto 1 Foto 2

Bartholomeus VW Golf 4, 1.9TDI, 2002, ploatje

BrinkydeBMW, BMW 535d, 2005, Foto 1 Foto 2

Catch_me, Lancer Sportback 1.8, augustus 2010 foto 1 foto 2

Dubish Peugeot 307, 1.4HDI 2004, Foto 1, Foto 2

FalleNk810i VW Polo 2F (86c) 1.3 NZ 1990 foto 1 foto 2

FlowMaster Chevrolet Caprice Classic, 5.7 V8, 1980 Foto

gateway Volkswagen Golf, 1.9 Diesel, 1994 Foto 1 Foto 2

Grielen Subaru Legacy 2.0GL AWD, Oktober 1994 foto 1 foto 2

Goddelijker Peugeot 206 1.4, 2000. Foto 1, Foto 2

Grrrrrrrr ?

house_is_a_feeling Mitsubishi Lancer 1.3, 1996 Foto

JDude Renault Clio III 1.5 dCi, 2006, Foto 1

Junkiexp : Mercedes W124, 230E, 1985 Foto 1 Foto 2

L0we Renault Express 1.6 Diesel, 1986

Marco001 Seat Ibiza

Monsterd. Nissan Micra 1.3, 1999. Foto

Piles Skoda Felicia 1.6, 1998. Foto 1, Foto 2

Purdey Nissan Micra 1.3, 1998. Foto

Sjoegerd Citroën AX 1.1 uit 1992 Foto

von_Preussen BMW X5 3.0d M, 02/2009 foto's

WalkingDisaster : Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2

De meet:
Voor de aankomende meet, ergens in februari waarschijnlijk ;)
Deelnemers (nog onder voorbehoud):
House: Raalte (Overijssel)
Piles: Schouwen-Duiveland (Zeeland)
Cherrylips: Ede (Gelderland)
Goddelijker: Utrecht
L0we: Bennekom (Gelderland)
Sjoegerd: Putten (Gelderland)
Monsterd: Zutphen (Gelderland)
Purdey: Rotterdam (Z-H)
FalleNk810i: Rotterdam (Z-H)
Marco001: Delfszijl (Groningen)
Bartholomeus: Lichtenvoorde (Gelderland)
Flowmaster Raalte (Overijssel)

Wil je ook mee? Geef het even door aan Monsterd. of Purdey dan kom je ook op de lijst :)

Statistieken:
Piles heeft een aardige lijst met statistieken samengesteld, die zijn hier te vinden!

De vorige topics zijn hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door house_is_a_feeling op 17-12-2010 20:18:13 ]
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_90057377
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:04 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja toch! En ik moet ook echt een nieuwe tas :Y Of schoenen, of iets O+

En in de categorie domme vragen, een vraag. Het is mij nooit geleerd, ik heb nooit naast iemand gezeten van wie ik heb kunnen afkijken, dus ik ga 'm toch stellen: Hoe werkt een parkeergarage? :@ Dinsdag werk ik van 7 tot 12 maar. Nu dacht ik, dat ik dan zelf wel kon rijden, en dan m'n auto in de garage gooi. Maar dan rij je naar binnen, en dan? Je trekt een kaartje uit een kastje bij zo'n paal. Dan parkeer je, moet je dan je kaartje in de auto leggen, of niet? En als ik dan wegga? Kaartje in de betaalautomaat betalen, en dan in die gleuf stoppen bij het wegrijden? Hoe betaal je in zo'n automaat? Pinpas, los geld?! Ik voel me überdom, maar het is me gewoon nooit geleerd ;(
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who cares :P

Parkeergarage is easy. Kaartje pakken, plaatsje zoeken, kaartje MEENEMEN. Vaak is dat namelijk ook de enige manier om de schuifdeur van buitenaf te openen. Betaalautomaten lusten contant geld en vaak ook briefgeld t/m 20 eurie, en chipknip. Soms ook creditcards, maar je pinpas kun je maar zelden gebruiken. Als je betaald hebt heb je over het algemeen 10 minuten of een kwartier om weg te komen, dus je hoeft je niet te haasten. Als je weg wil gewoon het bordje 'uit' volgen, bij de slagboom het kaartje erin, en klaarrrrrr :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, ik ben dan ook net (19 uur) thuis gearriveerd......wél het telefoonnummer van een dame rijker, waarmee ik morgen dan ook de stad in ga. :P

Maar, daar waar anderen falen, overwint xDrive elke situatie. _O_

[..]

Profetische woorden sprak monsterd. :+

Kort verslag van mijn dag, het begon al kut meteen vanochtend. Dacht ik eventjes de sneeuw van mijn ruiten te mikken, blijkt ie helemaal te zijn vastgevroren. En dan staat zo'n klein ventje over zo'n grote ruit gebogen.......

De snelweg op ging eigenlijk zonder problemen, in de ochtend geen sneeuw gezien. Wel stond er op de A28 bij Amersfoort een redelijke file, maar die staat er vaker en omzeil ik dan door de volgende afslag te pakken en een grote uitvalsweg door de stad te nemen (ik voeg dan weer bij Leusden ofzo in).

En hoe meer ik richting Utrecht kwam, hoe grijzer het werd. En na Utrecht kwam dan, zoals L0we als vertelde, de sneeuw uit de lucht zetten. Op zich was het niet eens zo heel erg, want het verkeer bleef gewoon doorrijden.

Alleen mijn eerste afspraak had vertraging, dus moest ik mijn dagplanning eventjes door elkaar hosselen. Mijn wagen eerst op Kralingse Zoom neergezet (toen had het al opgehouden met sneeuwen), en dan naar de uni gelopen. Daarna richting het centrum gegaan met de metro en mijn afspraak waargenomen. Uiteindelijk nog gelunched (bij de LaPlace) met een goede vriend en rond half 4 zat ik weer in de wagen. Op de navi zag ik al dat er veel file stond, en ben uiteindelijk binnendoor naar Krimpen / Schoonhoven / Nieuwegein redelijk goed richting Utrecht gereden, weliswaar langzamer dan normaal maar zonder veel vertraging. Nabij Utrecht lekker op de A27 in de file kunnen aansluiten, en daarom er snel weer af gegaan om binnendoor richting Zeist te rijden er er bij Amersfoort de A28 weer op te gaan.

Vanaf Hoevelaken richting het oosten liep het dan weer redelijk, en hier ben ik.

Maar op de binnenwegen wel enorm veel aan xDrive gehad, lekker door de sneeuw / drab ploegen met zomerbandjes zonder vast komen te zitten. :7
pi_90057411
Secopo *O*
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_90057438
Dank house, vergeet je ook niet de spoiler? Top!

Edit: die foto vind ik top!
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:16:33 #5
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90057554
De TT _O-
Ik wilde 'm net dichtgooien, met een quote op Bart, en een topic openen met 'Waar we ingesneeuwd zijn'. Maar deze is ook tof House ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who cares :P

Parkeergarage is easy. Kaartje pakken, plaatsje zoeken, kaartje MEENEMEN. Vaak is dat namelijk ook de enige manier om de schuifdeur van buitenaf te openen. Betaalautomaten lusten contant geld en vaak ook briefgeld t/m 20 eurie, en chipknip. Soms ook creditcards, maar je pinpas kun je maar zelden gebruiken. Als je betaald hebt heb je over het algemeen 10 minuten of een kwartier om weg te komen, dus je hoeft je niet te haasten. Als je weg wil gewoon het bordje 'uit' volgen, bij de slagboom het kaartje erin, en klaarrrrrr :)
Ja, ieder zijn ding ;) Ik heb al schandalig veel tassen, en schoenen. Van de week nog opgeruimd, en nog 21 paar schoenen over :@

Hmm, dat klinkt best makkelijk dan, en een beetje zoals ik me had voorgesteld. Ik ben altijd wat bang voor het onbekende. Ik krijg nu al horrorscenario's waarin ik een halfuur te laat op m'n werk kom omdat ik loop te kloten in die garage. En nu maar hopen dat ik een beetje 'n plekje zoek waarin ik dichtbij een uitgang voor m'n werk zit. Dat ik niet eerst een hele garage door moet, om er weer uit te kunnen.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90057733
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
Dank house, vergeet je ook niet de spoiler? Top!
Goede, was 'm al vergeten. Done ^O^

Parkeergarages lukken je wel Pur. :Y
pi_90057751
Zo he, na 12 uur buiten huis in de weer te zijn geweest merk ik nu wel dat ik moe ben.
pi_90057964
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef Purdey het volgende:
De TT _O-
Ik wilde 'm net dichtgooien, met een quote op Bart, en een topic openen met 'Waar we ingesneeuwd zijn'. Maar deze is ook tof House ;)

[..]

Ja, ieder zijn ding ;) Ik heb al schandalig veel tassen, en schoenen. Van de week nog opgeruimd, en nog 21 paar schoenen over :@

Hmm, dat klinkt best makkelijk dan, en een beetje zoals ik me had voorgesteld. Ik ben altijd wat bang voor het onbekende. Ik krijg nu al horrorscenario's waarin ik een halfuur te laat op m'n werk kom omdat ik loop te kloten in die garage. En nu maar hopen dat ik een beetje 'n plekje zoek waarin ik dichtbij een uitgang voor m'n werk zit. Dat ik niet eerst een hele garage door moet, om er weer uit te kunnen.
Een-en-twin-tig paar :o

In een beeeeeeeeeetje grote garage staat wel aangegeven welke winkels er in de buurt zitten, dus dat moet wel goedkomen :)

Beeeeeeeeetje in jezelf geloven schat :*
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:27:04 #9
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90058084
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Een-en-twin-tig paar :o

In een beeeeeeeeeetje grote garage staat wel aangegeven welke winkels er in de buurt zitten, dus dat moet wel goedkomen :)

Beeeeeeeeetje in jezelf geloven schat :*
Ja, ik weet het lief. Dus ik weet niet hoe we dat dadelijk gaan doen? Heb jij een wat minder kleding/schoenen, zodat ik weer wat kwijt kan? ;)

Jaja, ik heb een chronisch tekort aan zelfvertrouwen. Dat geef ik dan ook maar weer eerlijk toe. Ik moest van de week aan Monsterd. denken, die is gewoon helemaal naar Polen gereden. Ik zou dat niet kunnen, of in elk geval zou ik denken dat ik het niet zou kunnen. Ik zou de hele tijd bang zijn de verkeerde kant op te rijden en in Frankrijk uit te komen ofzo.
pi_90058201
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef Purdey het volgende:
Ik zou de hele tijd bang zijn de verkeerde kant op te rijden en in Frankrijk uit te komen ofzo.
En daarom moet je vrienden blijven met je GPS.
pi_90058322
quote:

[..]

Ik moest van de week aan Monsterd. denken, die is gewoon helemaal naar Polen gereden. Ik zou dat niet kunnen, of in elk geval zou ik denken dat ik het niet zou kunnen. Ik zou de hele tijd bang zijn de verkeerde kant op te rijden en in Frankrijk uit te komen ofzo.
Gewoon altijd de autos met Poolse kentekens blijven volgen, kom je vanzelf goed terecht. :+
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:31:58 #12
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90058330
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik ga een vriendschapsband beginnen met de TomTom van mijn vader ;) die ligt te verstoffen in de kast nu. Als ik echt ergens heen zou moeten waar ik de weg niet weet, dan neem ik hem mee. Hartstikke gezellig. Toen ik nog geen rijbewijs had heeft m'n vader me een keer naar een vriendin in Vlaardingen gebracht, en dat de TomTom goed! :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:32:27 #13
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90058360
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:31 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Gewoon altijd de autos met Poolse kentekens blijven volgen, kom je vanzelf goed terecht. :+
Dan blijf ik waarschijnlijk rondjes rijden in Rotterdam _O-
pi_90058407
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dan blijf ik waarschijnlijk rondjes rijden in Rotterdam _O-
Zoek de Poolse vrachtwagens anders op met Mercedessen en BMW's op de oplegger.
pi_90058428
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

:{w
pi_90058462
quote:

[..]

Ja, ik weet het lief. Dus ik weet niet hoe we dat dadelijk gaan doen? Heb jij een wat minder kleding/schoenen, zodat ik weer wat kwijt kan? ;)

Jaja, ik heb een chronisch tekort aan zelfvertrouwen. Dat geef ik dan ook maar weer eerlijk toe. Ik moest van de week aan Monsterd. denken, die is gewoon helemaal naar Polen gereden. Ik zou dat niet kunnen, of in elk geval zou ik denken dat ik het niet zou kunnen. Ik zou de hele tijd bang zijn de verkeerde kant op te rijden en in Frankrijk uit te komen ofzo.
Heel simpel, nog meer opruimen ~O>

Ach en weet je? Waar je ook komt, er ligt overal asfalt, er staan overal borden langs de weg (behalve in België), en bovendien kun je met gebarentaal nog een hoop duidelijk maken. Een oud-klasgenote van me is ooit eens 4,5 uur onderweg geweest voor een ritje dat hooguit 2 uur had hoeven duren. En van Limburg in een rechte lijn naar Utrecht heb je in Zeeland écht niks te zoeken :') Maarrrrrrrrr! Ze is er gekomen *O*
pi_90058513
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

:{w
Hoo, ondanks mijn achtergrond heb ik daar niets mee te maken he!
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:35:59 #18
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90058548
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Haha, die is scherp _O_
pi_90058574
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

:|W

Dan heb je straks 20 keer dezelfde rit gereden en dan weet je nóg niet waar je heen moet :{w

Kaart, voorbereiding en borden lezen FTW *O*
pi_90058590
Zo.. Net terug van de garage, spoiler, achterlichten, koplampen, velgen alles eraf gehaald en de originele terug gemonteerd :) Auto word morgen hopelijk verkocht :D

Er zat vandaag wel een DIKKE pak sneeuw op de auto, het heeft mij 30min geduurd om de auto geheel sneeuwvrij te krijgen..

Zie:

pi_90058621
Dat noem ik nou sneeuw Dubish!
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:39:02 #22
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90058692
@Bart: Nog meer opruimen? Ja maar, ja maar, dat kan niet hoor ;( Dat is echt misdadig. Ik ben gehecht aan mijn schoenen en tassen ;(

Wauw Dubish, koele foto's!! Wat een pak sneeuw hé! Ik heb er ook nog gemaakt morgen, ga 'm even uploaden, gooi ik 'm er zo op :Y
pi_90058881
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Purdey het volgende:
@Bart: Nog meer opruimen? Ja maar, ja maar, dat kan niet hoor ;( Dat is echt misdadig. Ik ben gehecht aan mijn schoenen en tassen ;(

Wauw Dubish, koele foto's!! Wat een pak sneeuw hé! Ik heb er ook nog gemaakt morgen, ga 'm even uploaden, gooi ik 'm er zo op :Y
Als beloning krijg je dan één paar nieuwe :* En een mooie kast om de ganse zwik in op te bergen O+

Hier ligt trouwens lang zoveel sneeuw niet :{
pi_90058975
Idd, in het westen lag beduidend meer sneeuw dan hier.
pi_90059162
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat noem ik nou sneeuw Dubish!
Idd, zoveel sneeuw heb ik nog nooit gezien hier in NL.. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Purdey het volgende:

Bedankt! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')