Zelfs Fokken tijdens het tanken, dat was meer het puntquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik stond in Ede te tanken en ik woon in Den Haag
Wat een krenten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef Purdey het volgende:
Klaaar met werkenHeb m'n 'kerstpakket' gekregen, een doosje V&D bonbons
Wat een zelfbevlekking!
Boeiuh! Chocoladequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef Purdey het volgende:
Klaaar met werkenHeb m'n 'kerstpakket' gekregen, een doosje V&D bonbons
Wat een zelfbevlekking!
Je verwacht serieus antwoord?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bwuh, JVT afgelast. Moek nou vnaamd?
Ja, verras me!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je verwacht serieus antwoord?
Mnah, d'r zijn vrouwen bijquote:
dit topic stond nog open toen ik internet starttequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs Fokken tijdens het tanken, dat was meer het punt
ik denk dat je de reacties op 'glijden' en 'versnellingspook' moet teruglezenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die kunnen tegen een stootje.
Ik zat meer te wachten op iets origineels en sterks.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:36 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik denk dat je de reacties op 'glijden' en 'versnellingspook' moet teruglezen
ga top gear kijken vanavondquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zat meer te wachten op iets origineels en sterks.
Herhalingen.quote:
Keep dreamingquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zat meer te wachten op iets origineels en sterks.
he-le-maal nietsquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk ook wel een beetje af wat het nut er van is
Zijn we dat in ieder geval eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef L0we het volgende:
[..]
he-le-maal niets. Maar ik vond het gewoon even grappig
Ik neem alles terug. Thuis opende ik het doosje bonbons, want 'chocoladequote:
Kijk aan, das beter!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik neem alles terug. Thuis opende ik het doosje bonbons, want 'chocolade' én er bleek nog een cadeaubon in te zitten van de V&D á 25,- Nu kan ik een überkoele, dure tas kopen, en dan krijg ik 25,- korting
Mijn pa krijgt van verschillende leveranciers een kerstpakket, en meestal heeft ie geen zin/tijd/puf om ze zelf uit te pakken. Gister een verpakking met chocoladenougat achterovergedruktquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik neem alles terug. Thuis opende ik het doosje bonbons, want 'chocolade' én er bleek nog een cadeaubon in te zitten van de V&D á 25,- Nu kan ik een überkoele, dure tas kopen, en dan krijg ik 25,- korting
Ja toch! En ik moet ook echt een nieuwe tasquote:
Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who caresquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja toch! En ik moet ook echt een nieuwe tasOf schoenen, of iets
![]()
En in de categorie domme vragen, een vraag. Het is mij nooit geleerd, ik heb nooit naast iemand gezeten van wie ik heb kunnen afkijken, dus ik ga 'm toch stellen: Hoe werkt een parkeergarage?Dinsdag werk ik van 7 tot 12 maar. Nu dacht ik, dat ik dan zelf wel kon rijden, en dan m'n auto in de garage gooi. Maar dan rij je naar binnen, en dan? Je trekt een kaartje uit een kastje bij zo'n paal. Dan parkeer je, moet je dan je kaartje in de auto leggen, of niet? En als ik dan wegga? Kaartje in de betaalautomaat betalen, en dan in die gleuf stoppen bij het wegrijden? Hoe betaal je in zo'n automaat? Pinpas, los geld?! Ik voel me überdom, maar het is me gewoon nooit geleerd
![]()
Profetische woorden sprak monsterd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En dan hopen dat je nog thuis kunt geraken met al dat sneeuw![]()
Laat ik net nieuwe schoenen en nog eens een nieuwe tas nodig hebben. Nouja om het goed te maken ook ruitensproeiervloeistof, heb ik nog een beetje mannelijkheid in me.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |