abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90050589
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

ik stond in Ede te tanken en ik woon in Den Haag :P
Zelfs Fokken tijdens het tanken, dat was meer het punt ;)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:18:47 #277
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90052243
Klaaar met werken :s) Heb m'n 'kerstpakket' gekregen, een doosje V&D bonbons :') Wat een zelfbevlekking!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90052290
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef Purdey het volgende:
Klaaar met werken :s) Heb m'n 'kerstpakket' gekregen, een doosje V&D bonbons :') Wat een zelfbevlekking!
Wat een krenten.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_90052348
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef Purdey het volgende:
Boeiuh! Chocolade O+
pi_90052367
Bwuh, JVT afgelast. Moek nou vnaamd? :N
pi_90052476
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bwuh, JVT afgelast. Moek nou vnaamd? :N
Je verwacht serieus antwoord? ~O>
pi_90052490
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je verwacht serieus antwoord? ~O>
Ja, verras me!
pi_90052508
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ja, verras me!
Mnah, d'r zijn vrouwen bij :X
pi_90052522
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mnah, d'r zijn vrouwen bij :X
Die kunnen tegen een stootje.
pi_90052808
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zelfs Fokken tijdens het tanken, dat was meer het punt ;)
dit topic stond nog open toen ik internet startte :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90052861
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Die kunnen tegen een stootje.
ik denk dat je de reacties op 'glijden' en 'versnellingspook' moet teruglezen :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90052899
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:36 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

ik denk dat je de reacties op 'glijden' en 'versnellingspook' moet teruglezen :P
Ik zat meer te wachten op iets origineels en sterks. 8-)
pi_90053065
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

ga top gear kijken vanavond ^O^
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90053145
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

ga top gear kijken vanavond ^O^
Herhalingen. :N Hmz, ticket is wel geldig voor de afterparty.. wellicht daar nog een kijkje nemen.
pi_90053491
Zou voor een kerstborrel van stage nog naar Bunschoten moeten.. Heb maar gebeld dat ik niet meer de weg op ga.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90054098
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Keep dreaming :7
pi_90054805
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk ook wel een beetje af wat het nut er van is :{
he-le-maal niets :D. Maar ik vond het gewoon even grappig :+
pi_90055640
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef L0we het volgende:

[..]

he-le-maal niets :D. Maar ik vond het gewoon even grappig :+
Zijn we dat in ieder geval eens :+ Ik zou wel eens zoiets willen maken terwijl ik met een vrachtwagg0l door de Pyreneeën scheur :P
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:55:52 #294
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90056665
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Wat een krenten.
Ik neem alles terug. Thuis opende ik het doosje bonbons, want 'chocolade O+ ' én er bleek nog een cadeaubon in te zitten van de V&D á 25,- Nu kan ik een überkoele, dure tas kopen, en dan krijg ik 25,- korting *O*
pi_90056735
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik neem alles terug. Thuis opende ik het doosje bonbons, want 'chocolade O+ ' én er bleek nog een cadeaubon in te zitten van de V&D á 25,- Nu kan ik een überkoele, dure tas kopen, en dan krijg ik 25,- korting *O*
Kijk aan, das beter!
pi_90057016
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef Purdey het volgende:

[..]

Mijn pa krijgt van verschillende leveranciers een kerstpakket, en meestal heeft ie geen zin/tijd/puf om ze zelf uit te pakken. Gister een verpakking met chocoladenougat achterovergedrukt O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:04:50 #297
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90057063
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Kijk aan, das beter!
Ja toch! En ik moet ook echt een nieuwe tas :Y Of schoenen, of iets O+

En in de categorie domme vragen, een vraag. Het is mij nooit geleerd, ik heb nooit naast iemand gezeten van wie ik heb kunnen afkijken, dus ik ga 'm toch stellen: Hoe werkt een parkeergarage? :@ Dinsdag werk ik van 7 tot 12 maar. Nu dacht ik, dat ik dan zelf wel kon rijden, en dan m'n auto in de garage gooi. Maar dan rij je naar binnen, en dan? Je trekt een kaartje uit een kastje bij zo'n paal. Dan parkeer je, moet je dan je kaartje in de auto leggen, of niet? En als ik dan wegga? Kaartje in de betaalautomaat betalen, en dan in die gleuf stoppen bij het wegrijden? Hoe betaal je in zo'n automaat? Pinpas, los geld?! Ik voel me überdom, maar het is me gewoon nooit geleerd ;(
pi_90057249
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:04 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja toch! En ik moet ook echt een nieuwe tas :Y Of schoenen, of iets O+

En in de categorie domme vragen, een vraag. Het is mij nooit geleerd, ik heb nooit naast iemand gezeten van wie ik heb kunnen afkijken, dus ik ga 'm toch stellen: Hoe werkt een parkeergarage? :@ Dinsdag werk ik van 7 tot 12 maar. Nu dacht ik, dat ik dan zelf wel kon rijden, en dan m'n auto in de garage gooi. Maar dan rij je naar binnen, en dan? Je trekt een kaartje uit een kastje bij zo'n paal. Dan parkeer je, moet je dan je kaartje in de auto leggen, of niet? En als ik dan wegga? Kaartje in de betaalautomaat betalen, en dan in die gleuf stoppen bij het wegrijden? Hoe betaal je in zo'n automaat? Pinpas, los geld?! Ik voel me überdom, maar het is me gewoon nooit geleerd ;(
Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who cares :P

Parkeergarage is easy. Kaartje pakken, plaatsje zoeken, kaartje MEENEMEN. Vaak is dat namelijk ook de enige manier om de schuifdeur van buitenaf te openen. Betaalautomaten lusten contant geld en vaak ook briefgeld t/m 20 eurie, en chipknip. Soms ook creditcards, maar je pinpas kun je maar zelden gebruiken. Als je betaald hebt heb je over het algemeen 10 minuten of een kwartier om weg te komen, dus je hoeft je niet te haasten. Als je weg wil gewoon het bordje 'uit' volgen, bij de slagboom het kaartje erin, en klaarrrrrr :)
pi_90057281
Zo, ik ben dan ook net (19 uur) thuis gearriveerd......wél het telefoonnummer van een dame rijker, waarmee ik morgen dan ook de stad in ga. :P

Maar, daar waar anderen falen, overwint xDrive elke situatie. _O_

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:18 schreef monsterd. het volgende:

[..]

En dan hopen dat je nog thuis kunt geraken met al dat sneeuw :+
Profetische woorden sprak monsterd. :+

Kort verslag van mijn dag, het begon al kut meteen vanochtend. Dacht ik eventjes de sneeuw van mijn ruiten te mikken, blijkt ie helemaal te zijn vastgevroren. En dan staat zo'n klein ventje over zo'n grote ruit gebogen.......

De snelweg op ging eigenlijk zonder problemen, in de ochtend geen sneeuw gezien. Wel stond er op de A28 bij Amersfoort een redelijke file, maar die staat er vaker en omzeil ik dan door de volgende afslag te pakken en een grote uitvalsweg door de stad te nemen (ik voeg dan weer bij Leusden ofzo in).

En hoe meer ik richting Utrecht kwam, hoe grijzer het werd. En na Utrecht kwam dan, zoals L0we als vertelde, de sneeuw uit de lucht zetten. Op zich was het niet eens zo heel erg, want het verkeer bleef gewoon doorrijden.

Alleen mijn eerste afspraak had vertraging, dus moest ik mijn dagplanning eventjes door elkaar hosselen. Mijn wagen eerst op Kralingse Zoom neergezet (toen had het al opgehouden met sneeuwen), en dan naar de uni gelopen. Daarna richting het centrum gegaan met de metro en mijn afspraak waargenomen. Uiteindelijk nog gelunched (bij de LaPlace) met een goede vriend en rond half 4 zat ik weer in de wagen. Op de navi zag ik al dat er veel file stond, en ben uiteindelijk binnendoor naar Krimpen / Schoonhoven / Nieuwegein redelijk goed richting Utrecht gereden, weliswaar langzamer dan normaal maar zonder veel vertraging. Nabij Utrecht lekker op de A27 in de file kunnen aansluiten, en daarom er snel weer af gegaan om binnendoor richting Zeist te rijden er er bij Amersfoort de A28 weer op te gaan.

Vanaf Hoevelaken richting het oosten liep het dan weer redelijk, en hier ben ik.

Maar op de binnenwegen wel enorm veel aan xDrive gehad, lekker door de sneeuw / drab ploegen met zomerbandjes zonder vast komen te zitten. :7
pi_90057324
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who cares :P

Laat ik net nieuwe schoenen en nog eens een nieuwe tas nodig hebben. Nouja om het goed te maken ook ruitensproeiervloeistof, heb ik nog een beetje mannelijkheid in me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')