Heb je de gladheid nog een beetje meegemaakt? Of was je op tijd in Rotterdam?quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:10 schreef von_Preussen het volgende:
Goedemorgen dames en heren,
zijn we allemaal weer lekker fris en fruitig om er vandaag weer lekker tegenaan te gaan? Eigenlijk voel ik me 's ochtends altijd slecht, maar nu gaat het wel erg lekker.
Eventjes de wagen sneeuwvrij maken en dan verdwijn ik richting het westen, allemaal een fijne dag en komt veilig op de bestemming aan met de gladheid!

Mijn 5 is ook ingesneeuwdquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:22 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik ben vrij vandaagZometeen boodschappen doen voor kerstdiner en 'normale' boodschappen
maar mijn 5-serie is ook ingesneeuwd

Ben benieuwd waar ze heen is gegaan
 Ben benieuwd waar ze heen is gegaan  Ik heb ook maar gelijk kerstcadeaus gekocht voor haar
 Ik heb ook maar gelijk kerstcadeaus gekocht voor haar  

slapen?
 slapen?  

.
 . 

Sterkte manquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben er, laat dat fris en fruitig maar achterwege
Heb al 3 nachten geen oog dichtgedaan
Oh enneh, hier begint het nu ook te sneeuwen, en nog wel in een aardig tempo ook. als dat zo doorgaat kan het nog leuk worden

Fijn he? Ik sta nu op het punt om bij gouda de a12 op te rijden. Ben benieuwd hoe dat gaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:49 schreef Bartholomeus het volgende:
484km file, CS Utrecht maar weer eens semi-ontregeld, wisselstoringen in Rotjeknor e.o. Dat gaat lekker

Dan ben je echt ver heenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:11 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik sta op het tankstation langs de snelweg te tanken en te fokken via iPhone :p

Ik vraag me eigenlijk ook wel een beetje af wat het nut er van isquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef L0we het volgende:
Maar jullie kunnen dit niet...
http://www.ustream.tv/channel/l0we-on-the-road
edit: verbinding bugt...

Als dat morgenochtend nou eens hier vaslt, + 50 cm, dan hoef ik hopelijk niet aant werk, kan ik lekker met de seat gaan glijden.quote:

Zelfs Fokken tijdens het tanken, dat was meer het puntquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik stond in Ede te tanken en ik woon in Den Haag

Heb m'n 'kerstpakket' gekregen, een doosje V&D bonbons
 Heb m'n 'kerstpakket' gekregen, een doosje V&D bonbons  Wat een zelfbevlekking!
 Wat een zelfbevlekking!

Wat een krenten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef Purdey het volgende:
Klaaar met werkenHeb m'n 'kerstpakket' gekregen, een doosje V&D bonbons
Wat een zelfbevlekking!

Boeiuh! Chocoladequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef Purdey het volgende:
Klaaar met werkenHeb m'n 'kerstpakket' gekregen, een doosje V&D bonbons
Wat een zelfbevlekking!

Je verwacht serieus antwoord?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bwuh, JVT afgelast. Moek nou vnaamd?

Ja, verras me!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je verwacht serieus antwoord?

Mnah, d'r zijn vrouwen bijquote:

dit topic stond nog open toen ik internet starttequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs Fokken tijdens het tanken, dat was meer het punt

ik denk dat je de reacties op 'glijden' en 'versnellingspook' moet teruglezenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die kunnen tegen een stootje.

Ik zat meer te wachten op iets origineels en sterks.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:36 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik denk dat je de reacties op 'glijden' en 'versnellingspook' moet teruglezen

ga top gear kijken vanavondquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zat meer te wachten op iets origineels en sterks.

Herhalingen.quote:
 Hmz, ticket is wel geldig voor de afterparty.. wellicht daar nog een kijkje nemen.
 Hmz, ticket is wel geldig voor de afterparty.. wellicht daar nog een kijkje nemen.

Keep dreamingquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zat meer te wachten op iets origineels en sterks.

he-le-maal nietsquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk ook wel een beetje af wat het nut er van is
 . Maar ik vond het gewoon even grappig
. Maar ik vond het gewoon even grappig  

Zijn we dat in ieder geval eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef L0we het volgende:
[..]
he-le-maal niets. Maar ik vond het gewoon even grappig
 Ik zou wel eens zoiets willen maken terwijl ik met een vrachtwagg0l door de Pyreneeën scheur
 Ik zou wel eens zoiets willen maken terwijl ik met een vrachtwagg0l door de Pyreneeën scheur  

Ik neem alles terug. Thuis opende ik het doosje bonbons, want 'chocoladequote:
 ' én er bleek nog een cadeaubon in te zitten van de V&D á 25,- Nu kan ik een überkoele, dure tas kopen, en dan krijg ik 25,- korting
 ' én er bleek nog een cadeaubon in te zitten van de V&D á 25,- Nu kan ik een überkoele, dure tas kopen, en dan krijg ik 25,- korting   

Kijk aan, das beter!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik neem alles terug. Thuis opende ik het doosje bonbons, want 'chocolade' én er bleek nog een cadeaubon in te zitten van de V&D á 25,- Nu kan ik een überkoele, dure tas kopen, en dan krijg ik 25,- korting

Mijn pa krijgt van verschillende leveranciers een kerstpakket, en meestal heeft ie geen zin/tijd/puf om ze zelf uit te pakken. Gister een verpakking met chocoladenougat achterovergedruktquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik neem alles terug. Thuis opende ik het doosje bonbons, want 'chocolade' én er bleek nog een cadeaubon in te zitten van de V&D á 25,- Nu kan ik een überkoele, dure tas kopen, en dan krijg ik 25,- korting

Ja toch! En ik moet ook echt een nieuwe tasquote:
 Of schoenen, of iets
 Of schoenen, of iets   
  Dinsdag werk ik van 7 tot 12 maar. Nu dacht ik, dat ik dan zelf wel kon rijden, en dan m'n auto in de garage gooi. Maar dan rij je naar binnen, en dan? Je trekt een kaartje uit een kastje bij zo'n paal. Dan parkeer je, moet je dan je kaartje in de auto leggen, of niet? En als ik dan wegga? Kaartje in de betaalautomaat betalen, en dan in die gleuf stoppen bij het wegrijden? Hoe betaal je in zo'n automaat? Pinpas, los geld?! Ik voel me überdom, maar het is me gewoon nooit geleerd
 Dinsdag werk ik van 7 tot 12 maar. Nu dacht ik, dat ik dan zelf wel kon rijden, en dan m'n auto in de garage gooi. Maar dan rij je naar binnen, en dan? Je trekt een kaartje uit een kastje bij zo'n paal. Dan parkeer je, moet je dan je kaartje in de auto leggen, of niet? En als ik dan wegga? Kaartje in de betaalautomaat betalen, en dan in die gleuf stoppen bij het wegrijden? Hoe betaal je in zo'n automaat? Pinpas, los geld?! Ik voel me überdom, maar het is me gewoon nooit geleerd  

Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who caresquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja toch! En ik moet ook echt een nieuwe tasOf schoenen, of iets

En in de categorie domme vragen, een vraag. Het is mij nooit geleerd, ik heb nooit naast iemand gezeten van wie ik heb kunnen afkijken, dus ik ga 'm toch stellen: Hoe werkt een parkeergarage?Dinsdag werk ik van 7 tot 12 maar. Nu dacht ik, dat ik dan zelf wel kon rijden, en dan m'n auto in de garage gooi. Maar dan rij je naar binnen, en dan? Je trekt een kaartje uit een kastje bij zo'n paal. Dan parkeer je, moet je dan je kaartje in de auto leggen, of niet? En als ik dan wegga? Kaartje in de betaalautomaat betalen, en dan in die gleuf stoppen bij het wegrijden? Hoe betaal je in zo'n automaat? Pinpas, los geld?! Ik voel me überdom, maar het is me gewoon nooit geleerd

Profetische woorden sprak monsterd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En dan hopen dat je nog thuis kunt geraken met al dat sneeuw

Laat ik net nieuwe schoenen en nog eens een nieuwe tas nodig hebben. Nouja om het goed te maken ook ruitensproeiervloeistof, heb ik nog een beetje mannelijkheid in me.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who cares

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |