Heb je de gladheid nog een beetje meegemaakt? Of was je op tijd in Rotterdam?quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:10 schreef von_Preussen het volgende:
Goedemorgen dames en heren,
zijn we allemaal weer lekker fris en fruitig om er vandaag weer lekker tegenaan te gaan? Eigenlijk voel ik me 's ochtends altijd slecht, maar nu gaat het wel erg lekker.![]()
Eventjes de wagen sneeuwvrij maken en dan verdwijn ik richting het westen, allemaal een fijne dag en komt veilig op de bestemming aan met de gladheid!
Mijn 5 is ook ingesneeuwdquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:22 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik ben vrij vandaagZometeen boodschappen doen voor kerstdiner en 'normale' boodschappen
maar mijn 5-serie is ook ingesneeuwd
![]()
Sterkte manquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben er, laat dat fris en fruitig maar achterwege
Heb al 3 nachten geen oog dichtgedaan
Oh enneh, hier begint het nu ook te sneeuwen, en nog wel in een aardig tempo ook. als dat zo doorgaat kan het nog leuk worden![]()
Fijn he? Ik sta nu op het punt om bij gouda de a12 op te rijden. Ben benieuwd hoe dat gaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:49 schreef Bartholomeus het volgende:
484km file, CS Utrecht maar weer eens semi-ontregeld, wisselstoringen in Rotjeknor e.o. Dat gaat lekker
Dan ben je echt ver heenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:11 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik sta op het tankstation langs de snelweg te tanken en te fokken via iPhone :p
Ik vraag me eigenlijk ook wel een beetje af wat het nut er van isquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef L0we het volgende:
Maar jullie kunnen dit niet...
http://www.ustream.tv/channel/l0we-on-the-road
edit: verbinding bugt...
Als dat morgenochtend nou eens hier vaslt, + 50 cm, dan hoef ik hopelijk niet aant werk, kan ik lekker met de seat gaan glijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |