SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de aankomende meet, ergens in februari waarschijnlijk
Deelnemers (nog onder voorbehoud):
House: Raalte (Overijssel)
Piles: Schouwen-Duiveland (Zeeland)
Cherrylips: Ede (Gelderland)
Goddelijker: Utrecht
L0we: Bennekom (Gelderland)
Sjoegerd: Putten (Gelderland)
Monsterd: Zutphen (Gelderland)
Purdey: Rotterdam (Z-H)
FalleNk810i: Rotterdam (Z-H)
Marco001: Delfszijl (Groningen)
Bartholomeus: Lichtenvoorde (Gelderland)
Wil je ook mee? Geef het even door aan Monsterd. of Purdey dan kom je ook op de lijst
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
Ze zijn inmiddels tussen de 12 en 17, maar een jaar of 10 geleden waren ze nog heerlijk naïefquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En hoe oud zijn je buurkinderen dan ?Ik liep hier gisteren door de stad heen en er waren ook overal zwarte pieten, maar ik ben ze geloof ik echt 6/7x tegengekomen
![]()
Ik ook, sterker nog, ik zeg tegen die jongens: jullie wassen mijn auto ff, of anders! Maarja, ik ben dan ook chef wasploeg bij een transportbedrijf op vrijdag en zaterdagquote:Trouwens even ter informatie, de vriend van mijn moeder haalt zijn auto wel eens door de vrachtwagenwasstraat.
Geen oog voor detailquote:Op zondag 21 november 2010 14:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat is er mis met een volautomatische wasstraat?
Och, zolang het maar een beetje glimt. Met die oude bak van mij zijn die details overbodig, sowieso in deze bekraste toestand op de bumpers.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 21 november 2010 13:56 schreef junkiexp het volgende:
En ik heb geen winterbanden, niet echt handig voor een bak van 1300 kg
Ga ik mooi op tijd het land uit, naar de zomerquote:Op zondag 21 november 2010 13:59 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Kon wel eens glad gaan worden volgende week.
Die borstels laten vaak van die lelijke ronde krassen op je lak achter.quote:Op zondag 21 november 2010 14:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat is er mis met een volautomatische wasstraat?
Ik vind het wel zo veilig.quote:
Vakantie ?quote:Ga ik mooi op tijd het land uit, naar de zomer
Oh, ik las je post andersomquote:Op zondag 21 november 2010 14:15 schreef junkiexp het volgende:
Ik vind het wel zo veilig.
Normaal had ik ook winterbanden gekocht, maar ik krijg een andere auto waar ook winterbanden bij zitten, en deze had er volgens mij planning al moeten zijn.
Maar dat is dus niet zo.
Jup, Midden-Amerikaquote:Vakantie ?
Waar ga je heen ?
Aha, that makes sense.quote:Op zondag 21 november 2010 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik las je post andersom
Geen winterbanden, want ik vind het niet handig
[..]
Jup, Midden-Amerika
Nope, met oudersquote:Op zondag 21 november 2010 14:19 schreef junkiexp het volgende:
Lekker hoor, ga je alleen ?
Voor hoelang ?
Nee, het is geen full-service leasing, dus beurten, banden en ander regulier onderhoud zijn allemaal eigen feestje. Heb sowieso de indruk dat het in Nederland met lease anders werkt dan in Duitsland, want hier is het gewoon om je auto via de fabrikant te leasen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:23 schreef Bartholomeus het volgende:Maarehm, jij reed toch een lease sloep? Kan je die winterbanden niet van de leasetoko krijgen dan?
Voor sinterklaas van je ouwe vragenquote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef Purdey het volgende:
Ik ben er ook weer bij!![]()
Zonder winterbandjes welliswaar
Ik haal ze morgen maar even uit de kruipruimte denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef Purdey het volgende:
Ik ben er ook weer bij!![]()
Zonder winterbandjes welliswaar
Hmm, ik ben niet afhankelijk van m'n auto. Het is in Nederland ook niet verplicht, en ik vind het dus 'onzin' om voor die paar kilometer die ik rij winterbanden aan te gaan schaffen. Ik besteed dus mijn al niet al te ruime hoeveelheid geld liever aan iets andersquote:Op zondag 21 november 2010 15:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor sinterklaas van je ouwe vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |