SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door L0we op 14-12-2010 20:08:11 ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:34 schreef L0we het volgende:
[..]
*masseer*
[..]
Ah, zó graag wil je dus ook weer niet. Dat stelt me weer gerust.
[..]
Ah, oke. Mooizo
.
Waarom niet? Wat wil je dan wel gaan doen?
Ik weet niet wat mogelijk is met deze opleiding. Anders tijdelijk monteuren en bijscholen voor verkoop of zoiets dergelijks? Weet het nog niet precies eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Ah, oke. Mooizo
.
Waarom niet? Wat wil je dan wel gaan doen?
Klinkt ook wel leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mogelijk is met deze opleiding. Anders tijdelijk monteuren en bijscholen voor verkoop of zoiets dergelijks? Weet het nog niet precies eigenlijk.
Je kan zoveel doenquote:
Officieel ben ik student, ook al heb ik mijn studie dit jaar onderbroken om (extra) centjes te verdienen. Met al die veranderingen in het verschiet zou ik daarmee wel blij zijn om eventuele financiële tegenvallers gemakkelijk op te kunnen vangen, danwel nog een groter bedrag achter de hand te hebben om eventueel ergens in te investeren (daarmee kan je schaalbaar inkomen genereren).quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk?
Een dag kantoorwerk is intensief zat hoor! Ik heb het echt wel gehad na een dagje continu bezig te zijn achter de pc...
Volgende keer maar iets beter meten van tevoren dus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Marco001 het volgende:
pfff, 5 uur ofzo bezig geweest met nieuwe klerenkast in elkaar zetten(Ikea FTW...)
Is ie dusdanig groot, dat mijn nachtkastje er niet meer naast past, en hij de lichtschakelaar in de weg zit. XD
Doet me denken aan haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Marco001 het volgende:
pfff, 5 uur ofzo bezig geweest met nieuwe klerenkast in elkaar zetten(Ikea FTW...)
Is ie dusdanig groot, dat mijn nachtkastje er niet meer naast past, en hij de lichtschakelaar in de weg zit. XD
En dan heb ik srtraks ook nog nachtdienst": 22.45 - 07.15.. heul geen zin in...
Zo heb ik ze graagquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:44 schreef Purdey het volgende:
Whoeheee, weer een nieuwe! Stiekem zou ik het best koel vinden, autotechniek. Maar ik ben totaal niet technisch aangelegd. Gek genoeg merk ik wel dat ik 'vies' werk best aankan. Wat dat dat betreft ben ik wel een meisje, maar geen enorm meisje-meisje
quote:
Kun je nagaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs je post is bevroren
Je mag de hond wel lenen. Alleen houd die niet zo van knuffelenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kun je nagaan
Purdey? Kom je me warm knuffelen? Of Monsterd? Of Cherry? Aaaaah toe?
Ahhh Bartje toch! *Ik knuffelt jou warm* Geen leuke vrouwelijke knuffelbare collega? Ik bedenk me nu dat ik vanmorgen serieus iemand heb warm geknuffeld. Mijn lieve collega met d'r dikke baby-bumbum buikquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kun je nagaan
Purdey? Kom je me warm knuffelen? Of Monsterd? Of Cherry? Aaaaah toe?
Ehm, ooit een vrouwelijke vrachtwagenchauffeur gezien?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahhh Bartje toch! *Ik knuffelt jou warm* Geen leuke vrouwelijke knuffelbare collega? Ik bedenk me nu dat ik vanmorgen serieus iemand heb warm geknuffeld. Mijn lieve collega met d'r dikke baby-bumbum buik
Gezien, ja.. Knuffelbaar? Moet je type maar zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ehm, ooit een vrouwelijke vrachtwagenchauffeur gezien?Ja?
En, was dat knuffelbaar?
Nou, dabedoelikmaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gezien, ja.. Knuffelbaar? Moet je type maar zijn
Verklaren kan ik het niet, maar ik vind zwangere vrouwen mega-eng. Vooral als je dan bij de Ikea bent en er dan een fiks aantal rondloopt, en met van die grote buiken op je afkomenquote:
Er zijn vast wel uitzonderingenquote:
Dan denk je: "Oh snap, over een x aantal jaar loop ik hier met een zwangere vrouw kindermeubels uit te zoekenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verklaren kan ik het niet, maar ik vind zwangere vrouwen mega-eng. Vooral als je dan bij de Ikea bent en er dan een fiks aantal rondloopt, en met van die grote buiken op je afkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |