Oh ik vertrouw mijn beun wel. Ik kijk / help ook regelmatig mee, daar niet vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Mijn auto staat bij de schade herstellen voor een bezoekje van de schade expert.
De Apk plan ik altijd als ik thuis werk, ik wil altijd even mee kijken als mn garagist bezig is.
Mijn beun zal mij ook niet zo snel oplichten. Aangezien ik veel mensen ken die bij hem komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:39 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Oh ik vertrouw mijn beun wel. Ik kijk / help ook regelmatig mee, daar niet van
Dat is kut. Diegene was zeker bezig met iets anders?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:42 schreef L0we het volgende:
[..]
week of 2 geleden al. In de file is iemand achterop gereden.
Oh, ik vertrouw hem ook wel hoor, maar vind het leuk om mee te kijken, en als er wat mis is kan hij gelijk aanwijzen wat ik moet vervangen. Echt wel leerzaam ook om mee te kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:39 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Oh ik vertrouw mijn beun wel. Ik kijk / help ook regelmatig mee, daar niet van
Ik heb laatst met de APK ook mee staan kijken, leuk om te zien hoelang ze daar toch mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, ik vertrouw hem ook wel hoor, maar vind het leuk om mee te kijken, en als er wat mis is kan hij gelijk aanwijzen wat ik moet vervangen. Echt wel leerzaam ook om mee te kijken
Jep, hij was ergens anders mee bezig. Toen hij mij zag had hij nog minder dan een meter om te remmen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is kut. Diegene was zeker bezig met iets anders?
Is een hoop wat ze moeten checken ja! Tegenwoordig check ik mn auto eerst zelf op de punten die ik onthouden heb, weet ik tenminste dat een groot deel al goed is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb laatst met de APK ook mee staan kijken, leuk om te zien hoelang ze daar toch mee bezig zijn.
M'n auto van 10 jaar oud, kwam door de APK met 2 aandachtspunten, waarvan er 1 al verholpen is meteen daarna. En eentje is een punt dat ooit nog vervangen gaat worden, maar duur is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Is een hoop wat ze moeten checken ja! Tegenwoordig check ik mn auto eerst zelf op de punten die ik onthouden heb, weet ik tenminste dat een groot deel al goed is.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Jep, hij was ergens anders mee bezig. Toen hij mij zag had hij nog minder dan een meter om te remmen.
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
M'n auto van 10 jaar oud, kwam door de APK met 2 aandachtspunten, waarvan er 1 al verholpen is meteen daarna. En eentje is een punt dat ooit nog vervangen gaat worden, maar duur is.
- Droogtescheurtjes in 2 banden, die zijn vervangen inmiddels.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Die van mij is 24 jaar oud, daar mankeert wel eens wat aan.
valt mee..quote:
Ohja, dat had je al gezegd inderdaad... Soms kost een auto wel eens wat he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
- Droogtescheurtjes in 2 banden, die zijn vervangen inmiddels.
- Iets zwetende koppeling van de remdrukverdeler, kost +- 300 euro om te vervangen.
Ik heb ook nog een renault 6, samen met mn pa, die is 40 jaar oudquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:54 schreef FlowMaster het volgende:
Mijne is 30 jaar oud:P, gister ff net de remblokjes vervangen.
Prijs valt nog wel mee voor onderdelen, bij zo'n oldtimer;)
Ik kon pas voor een heel schappelijk prijsje 4 lichtmetalen velgen incl nette banden krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef FalleNk810i het volgende:
Bleh, velgen gaan niet meer door..
Tis nog best lastig om leuke velgjes te vinden die er netjes uitzien incl redelijke banden![]()
meeste zijn zonder banden.. en dat kost juist zoveel geld![]()
En nog zoiets vervelends is dat originele sport versie onderdelen zo lastig te vinden zijn of tegen zo'n achterlijk hoge prijs...
goedemiddag trouwens
Ja klopt, geluk vooral + er snel bij zijn als zoiets wordt aangeboden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik kon pas voor een heel schappelijk prijsje 4 lichtmetalen velgen incl nette banden krijgen.
Je moet er een beetje geluk mee hebben. Heb je wel eens geprobeerd bij een polo club?
Tsja, sport-spulletjes zijn duurquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja klopt, geluk vooral + er snel bij zijn als zoiets wordt aangeboden.
Ja ik zit elke dag wel te kijken op het polo forum, maar daar wordt niet zoveel qua velgen aangeboden.
Ken mn plekken wel waar ik moet zoeken, maar toch blijft t schaars spul die sport onderdelen zegmaar.
En om nou 300 euro te betalen voor een Schrick nokkenas vind ik ook weer zoiets haha
Ik ben er weerquote:
quote:
Welke auto's?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat een verschil zit er tussen 3 nieuwe auto's van hetzelfde merk zeg
Leuk om dat verschil tussen zomer- en winterbanden te merken he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Prachtig. De straat hier is een ijsbaan. Zojuist even een paar remtestjes gedaan met enerzijds een VW Passat op Dunlop Winter Sport 3D en een Ford Fiesta op Hankook Optimo 4S (all season). Met de Dunlop banden heb ik een prima remweg en grip met snelheden tussen de 0-30km/h. Ook de Hankkok all season banden vallen me niets tegen. Ook leuk om de buren met zomerbanden met geen mogelijkheid weg zijn komen hier.
Kia Soul, Kia Ceed en een Kia Picantoquote:
Ik durf niet meer met zomerbanden te rijden. Zelfs niet in deze afgelen straat. Je glijdt gewoon finaal door op ijs. Ik ben overigens echt verrast door die Hankkok all season banden. Enige nadeel is dat ze merkbasar minder zuinig zijn en veel meer lawaai maken. Maarja, dat neem ik op de koop toe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Leuk om dat verschil tussen zomer- en winterbanden te merken he?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kia Soul, Kia Ceed en een Kia Picanto.. Moest ze allemaal even door de wasstraat rijden. Veel verschil tussen de versnellingsbakken en de stoelen.
Wat dacht je van het verschil met deze banden:quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Leuk om dat verschil tussen zomer- en winterbanden te merken he?
Was het toevallig een Kia Cee'd diesel? Prima auto, maar een lawaai dat 'ie maakt. 50 in z'n 5 en je krijgt echt last van je oren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kia Soul, Kia Ceed en een Kia Picanto.. Moest ze allemaal even door de wasstraat rijden. Veel verschil tussen de versnellingsbakken en de stoelen.
Meer lawaai hebben alle winterbanden wel last van. Mooi dat die all season banden meevallen, vaak hoor je toch dat all seasons in niets echt goed zijn, en dus over het hele gebied een stuk minder presteren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met zomerbanden te rijden. Zelfs niet in deze afgelen straat. Je glijdt gewoon finaal door op ijs. Ik ben overigens echt verrast door die Hankkok all season banden. Enige nadeel is dat ze merkbasar minder zuinig zijn en veel meer lawaai maken. Maarja, dat neem ik op de koop toe.
Hehe, zou helemaal cool zijn als dat preventief gedaan was door de eigenaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dacht je van het verschil met deze banden:
http://englishrussia.com/images/bmw_rims/2.jpg
Klopt, maar bij de Passat merk ik het minder omdat het een diesel is. Dus lawaai heb je sowieso last vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Meer lawaai hebben alle winterbanden wel last van. Mooi dat die all season banden meevallen, vaak hoor je toch dat all seasons in niets echt goed zijn, en dus over het hele gebied een stuk minder presteren.
Stuurgedrag is vrijwel identiek. Verder geen verkeerde auto's naar mijn idee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:06 schreef L0we het volgende:
[..]. Daarnaast zullen ze ook wel veel overeenkomsten hebben?
Geloof dat het een benzine wasquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Was het toevallig een Kia Cee'd diesel? Prima auto, maar een lawaai dat 'ie maakt. 50 in z'n 5 en je krijgt echt last van je oren.
blijf het een aparte naam vinden, kia zaadje...quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Was het toevallig een Kia Cee'd diesel? Prima auto, maar een lawaai dat 'ie maakt. 50 in z'n 5 en je krijgt echt last van je oren.
Kloptquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:08 schreef L0we het volgende:
[..]
blijf het een aparte naam vinden, kia zaadje...
Helleu!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef Purdey het volgende:
Hello allemaal!![]()
Ik ben zo moeKon pas om 18:00 naar huis omdat mijn aflos d'r bus had gemist
L0we!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Helleu!
Ik ben ook gaar, lag vannacht pas om een uurtje of 2, om 6:30 er weer uit, en sinds een uurtje zit ik pas...
Vanavond zit ik in hostel in Den Haag, zometeen nog even wat drinken, dan lekker pittenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
L0we!![]()
Ahh, jij ook al! Ik sliep rond half twaaf, denk ik. En de wekker om 05:45. En toen gewerkt van 7 tot 6M'n voeten doen pijn!!
Bevalt het een beetje, je stage? Klinkt niet echt alsof je heel uitdagende dingen moet doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik mag niet klagen over de werkzaamheden van vandaag. Magazijn geteld en auto's door de wasstraat gestuurd
Wat doe je voor werk eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
Pffff, ik mag dan wel de hele dag op mijn luie reet hebben gezeten, maar ik begin nu toch echt wel gaar te worden van het vertalen (o.a. met technische termen, waar je niet zo 1, 2, 3 op de vertaling komt) en het doorstruinen van Xing / LinkIn profielen op zoek naar nieuwe klanten....![]()
Maar goed, morgen een gesprekje voor een bijbaantje om op vaste basis wat extra geld te verdienen.
Succes! Het is alleen wel koudquote:
Ohhhh ja! * Purdey gaat zitten en gooit d'r voeten omhoogquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:26 schreef L0we het volgende:
[..]
Vanavond zit ik in hostel in Den Haag, zometeen nog even wat drinken, dan lekker pitten
* L0we gaat eventjes zitten, voetmassage?
Daarom zeg ik ook: Ik wil. Niet: Ik ga.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk?
Een dag kantoorwerk is intensief zat hoor! Ik heb het echt wel gehad na een dagje continu bezig te zijn achter de pc...
[..]
Succes! Het is alleen wel koud
Het bevalt me vooralsnog bestquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:26 schreef L0we het volgende:
[..]
Vanavond zit ik in hostel in Den Haag, zometeen nog even wat drinken, dan lekker pitten
* L0we gaat eventjes zitten, voetmassage?
[..]
Bevalt het een beetje, je stage? Klinkt niet echt alsof je heel uitdagende dingen moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |