Ja volgens mij wel.. Heb daar toevallig niet tussen gekeken, heb liever iets wat ik in 1x erin kan gietenquote:Op maandag 13 december 2010 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik werk hebben ze van dat onverdunde spul wat tot -70 beschermd. Moet wel gemengd worden met normaal water. Weet niet of ze daar zoiets ook hebben?
Net zo makkelijk en lekker lui.quote:Op maandag 13 december 2010 23:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.. Heb daar toevallig niet tussen gekeken, heb liever iets wat ik in 1x erin kan gieten
Tja.. Je hebt ze er tussen zittenquote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Net zo makkelijk en lekker lui.
Ik heb geen emmer om het in mee aan te maken, dan is zo'n kant en klaar goedje wat handigerquote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Net zo makkelijk en lekker lui.
Flesje in t tankje.. Afvullen met water. Hoeft niks te mengen. Iig ik hoef t niet op stagequote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb geen emmer om het in mee aan te maken, dan is zo'n kant en klaar goedje wat handiger
Geef mij toch maar kant-en-klare bende, hoef ik t niet elke keer voor m'n pa te doen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Flesje in t tankje.. Afvullen met water. Hoeft niks te mengen. Iig ik hoef t niet op stage
Meestal als ik iets aan de auto wil doen, dan doet mijn pa het meestequote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Geef mij toch maar kant-en-klare bende, hoef ik t niet elke keer voor m'n pa te doen.
Hier is het andersom, want m'n pa heeft met sommige dingen echt 2 linker handen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meestal als ik iets aan de auto wil doen, dan doet mijn pa het meeste
Ben wel blij dat mijn pa zo'n handyman isquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier is het andersom, want m'n pa heeft met sommige dingen echt 2 linker handen.
Hier is het vaak andersom, heb regelmatig dat als we iets niet loskrijgen mn pa even voor een tangetje of ander soort gereedschap pakt, terwijl ik door blijf pielen. Komt hij terug met een tangetje, is de boel al losquote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meestal als ik iets aan de auto wil doen, dan doet mijn pa het meeste
* L0we schuift BibberBart voor de kachelquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Zijn de dames nog wakker?
Ik wil wel ff warm geknuffeld worden
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:37 schreef L0we het volgende:
[..]
* L0we schuift BibberBart voor de kachel
Het nieuwe vrieshuis iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is dat bij Schuitema in de koelcel?
Ahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het nieuwe vrieshuis idd
Heb er 2 keer een uur in rondgebanjerd![]()
Haha ik ga ook 1 dag per jaar met de bus, vanwege APKquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:26 schreef L0we het volgende:
Ik zit sinds lange tijd weer eens in de trein, das best wel weer eens wennen, al die sjacho mensen om je heen.
Mijn auto staat bij de schade herstellen voor een bezoekje van de schade expert.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Haha ik ga ook 1 dag per jaar met de bus, vanwege APK. Erg is dat inderdaad.
Ongelukje gehad?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Mijn auto staat bij de schade herstellen voor een bezoekje van de schade expert.
De Apk plan ik altijd als ik thuis werk, ik wil altijd even mee kijken als mn garagist bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |