Woow! En wat doe jij voor werk?quote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef Marco001 het volgende:
Valt nog mee. Laatst van 19.00 TOT 06.00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan als het goed is volgende week bij mijn stage helpen tegen vergoeding. Pak het maar mooi aan want dan kan ik mooi de apk keuring en een andere basgitaar betalenquote:Op maandag 13 december 2010 19:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het is best een aardig dagje ja, ik werk vrijdag's vaak 12:00-22:00, is ook best vermoeiend. Ach, het betaald
Ik heb niet eens vakantie, juist nu kan dat niet eens. Voor volgende week weet ik m'n rooster nog niet, heb dus ook geen idee of ik 2e kerstdag moet werken. Zou ik wel echt héél klote vinden. Vooral omdat in het winkelcentrum waar ik werk, wij de enigste zijn met de AH die open zijn
Hmm, die instelling heb ik dan weer niet. Ik vind de kerst veel toffer dan 100,- extra op m'n salaris strookjequote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan als het goed is volgende week bij mijn stage helpen tegen vergoeding. Pak het maar mooi aan want dan kan ik mooi de apk keuring en een andere basgitaar betalen
Kerst heb ik sowieso vrij, voor de rest nog even kijken hoe ze daar in het werk zitten. Wilde sowieso nog 2 dagen vrij voor een lan party met vriendenquote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, die instelling heb ik dan weer niet. Ik vind de kerst veel toffer dan 100,- extra op m'n salaris strookjeNu spaar ik ook veel, zodat ik altijd geld achter de hand heb voordat..
Wit in Raalte? Hier is het sneeuw/regen vrij. Alleen de temp ligt rond het vriespunt, of iets eronderquote:Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat een vredig beeld buiten nu.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wit in Raalte? Hier is het sneeuw/regen vrij. Alleen de temp ligt rond het vriespunt, of iets eronder
Ergens had ik gelezen dat je E-klasse rijdt, welke heb je? W210, W211 of al de W212? En dan een E200 CDI? Dan vraag ik me af, als je de beschikking hebt over een navi, maak je daar tijdens klantenritten dan ook gebruik van?quote:Op maandag 13 december 2010 19:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Taxichauffeur.. ook kerst en oud en nieuw
geen idee inderdaad, ik weet wel dat het nog eventjes duurt hahaquote:Op maandag 13 december 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de meet?
Rij van alles, e220cdi geloof ik(model ronde koplampen)quote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ergens had ik gelezen dat je E-klasse rijdt, welke heb je? W210, W211 of al de W212? En dan een E200 CDI? Dan vraag ik me af, als je de beschikking hebt over een navi, maak je daar tijdens klantenritten dan ook gebruik van?
We zijn nog druk aan het brainstormen. We hadden geweldige ideeen, maar die worden waarschijnlijk allemaal te duur. Waarschijnlijk blijft het gewoon bij lekker wat drinken samen en elkaars auto bewonderenquote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
geen idee inderdaad, ik weet wel dat het nog eventjes duurt haha
Nou ze hadden het niet, of ze hadden het wel maar nam ik er geen genoegen meequote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Marco001 het volgende:
Heb ik ook weleens, vergeet ik datgene te kopen waarvoor ik kwam. Best irritant
Hoezo nam je er geen genoegen mee?quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nou ze hadden het niet, of ze hadden het wel maar nam ik er geen genoegen mee
Prijs-kwaliteit verhouding vond ik niet echt wat bij de meesten. De meeste die ze hadden waren anti-vries tot -20. Ik denk dat een nog lagere temperatuur toch handiger is.. En als het er niet is, dan wil ik gewoon het goedkoopste van het goedkoopste want het is toch gewoon aangemaakte waterquote:Op maandag 13 december 2010 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoezo nam je er geen genoegen mee?
Dit is Polen he, tevens de hoofdstad. Ik kan gewoon bij de concurrent wat anders halenquote:Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef Goddelijker het volgende:
Ik was van de week in de Halfords, er was niks meer te krijgen om je ruiten te ontdooien of ruitenwisservloeistof.
Bij het bedrijf waar ik werk hebben ze van dat onverdunde spul wat tot -70 beschermd. Moet wel gemengd worden met normaal water. Weet niet of ze daar zoiets ook hebben?quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Prijs-kwaliteit verhouding vond ik niet echt wat bij de meesten. De meeste die ze hadden waren anti-vries tot -20. Ik denk dat een nog lagere temperatuur toch handiger is.. En als het er niet is, dan wil ik gewoon het goedkoopste van het goedkoopste want het is toch gewoon aangemaakte waterMaargoed, de goedkoopste was dubbbel zo duur dan de vorige x dat ik het had gehaald
![]()
Dus ik heb nu gewoon besloten dat ik nieuwe ruitenvloeistof koop als het bijna bijna bijna op is
Ja volgens mij wel.. Heb daar toevallig niet tussen gekeken, heb liever iets wat ik in 1x erin kan gietenquote:Op maandag 13 december 2010 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik werk hebben ze van dat onverdunde spul wat tot -70 beschermd. Moet wel gemengd worden met normaal water. Weet niet of ze daar zoiets ook hebben?
Net zo makkelijk en lekker lui.quote:Op maandag 13 december 2010 23:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.. Heb daar toevallig niet tussen gekeken, heb liever iets wat ik in 1x erin kan gieten
Tja.. Je hebt ze er tussen zittenquote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Net zo makkelijk en lekker lui.
Ik heb geen emmer om het in mee aan te maken, dan is zo'n kant en klaar goedje wat handigerquote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Net zo makkelijk en lekker lui.
Flesje in t tankje.. Afvullen met water. Hoeft niks te mengen. Iig ik hoef t niet op stagequote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb geen emmer om het in mee aan te maken, dan is zo'n kant en klaar goedje wat handiger
Geef mij toch maar kant-en-klare bende, hoef ik t niet elke keer voor m'n pa te doen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Flesje in t tankje.. Afvullen met water. Hoeft niks te mengen. Iig ik hoef t niet op stage
Meestal als ik iets aan de auto wil doen, dan doet mijn pa het meestequote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Geef mij toch maar kant-en-klare bende, hoef ik t niet elke keer voor m'n pa te doen.
Hier is het andersom, want m'n pa heeft met sommige dingen echt 2 linker handen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meestal als ik iets aan de auto wil doen, dan doet mijn pa het meeste
Ben wel blij dat mijn pa zo'n handyman isquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier is het andersom, want m'n pa heeft met sommige dingen echt 2 linker handen.
Hier is het vaak andersom, heb regelmatig dat als we iets niet loskrijgen mn pa even voor een tangetje of ander soort gereedschap pakt, terwijl ik door blijf pielen. Komt hij terug met een tangetje, is de boel al losquote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meestal als ik iets aan de auto wil doen, dan doet mijn pa het meeste
* L0we schuift BibberBart voor de kachelquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Zijn de dames nog wakker?
Ik wil wel ff warm geknuffeld worden
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:37 schreef L0we het volgende:
[..]
* L0we schuift BibberBart voor de kachel
Het nieuwe vrieshuis iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is dat bij Schuitema in de koelcel?
Ahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het nieuwe vrieshuis idd
Heb er 2 keer een uur in rondgebanjerd![]()
Haha ik ga ook 1 dag per jaar met de bus, vanwege APKquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:26 schreef L0we het volgende:
Ik zit sinds lange tijd weer eens in de trein, das best wel weer eens wennen, al die sjacho mensen om je heen.
Mijn auto staat bij de schade herstellen voor een bezoekje van de schade expert.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Haha ik ga ook 1 dag per jaar met de bus, vanwege APK. Erg is dat inderdaad.
Ongelukje gehad?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Mijn auto staat bij de schade herstellen voor een bezoekje van de schade expert.
De Apk plan ik altijd als ik thuis werk, ik wil altijd even mee kijken als mn garagist bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |