Oh ik vertrouw mijn beun wel. Ik kijk / help ook regelmatig mee, daar niet vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Mijn auto staat bij de schade herstellen voor een bezoekje van de schade expert.
De Apk plan ik altijd als ik thuis werk, ik wil altijd even mee kijken als mn garagist bezig is.
Mijn beun zal mij ook niet zo snel oplichten. Aangezien ik veel mensen ken die bij hem komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:39 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Oh ik vertrouw mijn beun wel. Ik kijk / help ook regelmatig mee, daar niet van
Dat is kut. Diegene was zeker bezig met iets anders?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:42 schreef L0we het volgende:
[..]
week of 2 geleden al. In de file is iemand achterop gereden.
Oh, ik vertrouw hem ook wel hoor, maar vind het leuk om mee te kijken, en als er wat mis is kan hij gelijk aanwijzen wat ik moet vervangen. Echt wel leerzaam ook om mee te kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:39 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Oh ik vertrouw mijn beun wel. Ik kijk / help ook regelmatig mee, daar niet van
Ik heb laatst met de APK ook mee staan kijken, leuk om te zien hoelang ze daar toch mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, ik vertrouw hem ook wel hoor, maar vind het leuk om mee te kijken, en als er wat mis is kan hij gelijk aanwijzen wat ik moet vervangen. Echt wel leerzaam ook om mee te kijken
Jep, hij was ergens anders mee bezig. Toen hij mij zag had hij nog minder dan een meter om te remmen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is kut. Diegene was zeker bezig met iets anders?
Is een hoop wat ze moeten checken ja! Tegenwoordig check ik mn auto eerst zelf op de punten die ik onthouden heb, weet ik tenminste dat een groot deel al goed is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb laatst met de APK ook mee staan kijken, leuk om te zien hoelang ze daar toch mee bezig zijn.
M'n auto van 10 jaar oud, kwam door de APK met 2 aandachtspunten, waarvan er 1 al verholpen is meteen daarna. En eentje is een punt dat ooit nog vervangen gaat worden, maar duur is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Is een hoop wat ze moeten checken ja! Tegenwoordig check ik mn auto eerst zelf op de punten die ik onthouden heb, weet ik tenminste dat een groot deel al goed is.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Jep, hij was ergens anders mee bezig. Toen hij mij zag had hij nog minder dan een meter om te remmen.
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
M'n auto van 10 jaar oud, kwam door de APK met 2 aandachtspunten, waarvan er 1 al verholpen is meteen daarna. En eentje is een punt dat ooit nog vervangen gaat worden, maar duur is.
- Droogtescheurtjes in 2 banden, die zijn vervangen inmiddels.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Die van mij is 24 jaar oud, daar mankeert wel eens wat aan.
valt mee..quote:
Ohja, dat had je al gezegd inderdaad... Soms kost een auto wel eens wat he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
- Droogtescheurtjes in 2 banden, die zijn vervangen inmiddels.
- Iets zwetende koppeling van de remdrukverdeler, kost +- 300 euro om te vervangen.
Ik heb ook nog een renault 6, samen met mn pa, die is 40 jaar oudquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:54 schreef FlowMaster het volgende:
Mijne is 30 jaar oud:P, gister ff net de remblokjes vervangen.
Prijs valt nog wel mee voor onderdelen, bij zo'n oldtimer;)
Ik kon pas voor een heel schappelijk prijsje 4 lichtmetalen velgen incl nette banden krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef FalleNk810i het volgende:
Bleh, velgen gaan niet meer door..
Tis nog best lastig om leuke velgjes te vinden die er netjes uitzien incl redelijke banden![]()
meeste zijn zonder banden.. en dat kost juist zoveel geld![]()
En nog zoiets vervelends is dat originele sport versie onderdelen zo lastig te vinden zijn of tegen zo'n achterlijk hoge prijs...
goedemiddag trouwens
Ja klopt, geluk vooral + er snel bij zijn als zoiets wordt aangeboden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik kon pas voor een heel schappelijk prijsje 4 lichtmetalen velgen incl nette banden krijgen.
Je moet er een beetje geluk mee hebben. Heb je wel eens geprobeerd bij een polo club?
Tsja, sport-spulletjes zijn duurquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja klopt, geluk vooral + er snel bij zijn als zoiets wordt aangeboden.
Ja ik zit elke dag wel te kijken op het polo forum, maar daar wordt niet zoveel qua velgen aangeboden.
Ken mn plekken wel waar ik moet zoeken, maar toch blijft t schaars spul die sport onderdelen zegmaar.
En om nou 300 euro te betalen voor een Schrick nokkenas vind ik ook weer zoiets haha
Ik ben er weerquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |