SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste autorij-meet
Zondag 6 maart, omgeving Utrecht, meer info volgt nog van onze organisatoren Monsterd en Purdey
[ Bericht 0% gewijzigd door BrinkydeBMW op 10-01-2011 14:07:31 ]Brinky, de nieuwe BMW
Ik begrijp het al, het gaat een flat-out meeting worden waar we kijken wie het hardst kan.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Muha, mijn dieseltje loopt als het echt moet zelfs 200 (op de teller, dat dan weer wel)
Nee, m'n Skoda-tje is me te dierbaar om harder dan 150 te gaanquote:Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, het gaat een flat-out meeting worden waar we kijken wie het hardst kan.
Grappig he, die pokkemoffen? Ze hebben zelf het grootste commentaar op de hollanders, want die kennen zogenaamd de verkeersregels niet. En zelf rijden ze nooit harder dan 70 op een provinciale weg. Want dat zal hier wel hetzelfde zijn als in Duitsland, is dan het excuusquote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, m'n Skoda-tje is me te dierbaar om harder dan 150 te gaan
Zaterdagnacht (1.00 uur) reed ik naar huis over de provinciale weg (wel 80 km/u), reed er een Duitser voor me die 70-75 reedIk rij er meestal 120 's nachts, duurde lang zo
In Duitsland mag je op de provinciale weg en buiten de BBK gewoon 100km/h.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Grappig he, die pokkemoffen? Ze hebben zelf het grootste commentaar op de hollanders, want die kennen zogenaamd de verkeersregels niet. En zelf rijden ze nooit harder dan 70 op een provinciale weg. Want dat zal hier wel hetzelfde zijn als in Duitsland, is dan het excuus
Tuurlijk, ik ben niet bang om te verliezen...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, het gaat een flat-out meeting worden waar we kijken wie het hardst kan.
Ik heb nog wel wat vermogen over om een auto achter de mijne aan te leuren.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben niet bang om te verliezen...
Er werd toch ook voor een troostprijs gezorgd door de dames?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat vermogen over om een auto achter de mijne aan te leuren.
Het is leuk hierquote:Op maandag 10 januari 2011 14:30 schreef von_Preussen het volgende:
Hallo house, hoe gaat het daar in Polen?
Ik dacht dat je pas over een paar weken zou gaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het is leuk hierweer eens compleet anders dan in Nederland. Daar was ik aan toe
Nee, afgelopen vrijdag hierheen gevlogen! Maandag of dinsdag vertrekken we weer naar Nederland.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je pas over een paar weken zou gaan?
Blijkbaar niet dus, heb ik het zoals gebruikelijk weer eens mis.
Wat dan, reed je op de goede weghelft en gaf netjes richting aan?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nee, afgelopen vrijdag hierheen gevlogen! Maandag of dinsdag vertrekken we weer naar Nederland.
Men keek me net even apart aan toen ik reed
Niets wat een stuk tape niet kan verhelpen:quote:Op maandag 10 januari 2011 14:43 schreef Purdey het volgende:
Ik lees weer mee
Net weg geweest met de micra, en hij is nog heel
Alhoewel dat niks scheelde met een schreeuwende vader naast me![]()
Grmbl, dit was echt weer de laatste keer dat ik met die man naast ben gaan rijden
Precies! Ik haalde ook een passat in om voor te sorteren, haalt ie mij weer rechts in.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dan, reed je op de goede weghelft en gaf netjes richting aan?
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niets wat een stuk tape niet kan verhelpen:
[ afbeelding ]
Lijkt het wel op ja. Sorry, maar die kont van die 6 vind ik helemaal niets...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:30 schreef von_Preussen het volgende:
Staat links van die Maserati niet een BMW 6-serie?
Die 6-serie is sweeet!
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik meld me ook maar eens even, dus hoi.
M'n ma had in het begin ook de hele tijd op en aanmerking ten aanzien van me rijgedrag, maar ik denk dat ze het zo langzamerhand begint te accepteren. Alhoewel ze af en toe moeilijk kijkt wanneer ik te hard rij of te hard door de bochten gaquote:Op maandag 10 januari 2011 14:43 schreef Purdey het volgende:
Ik lees weer mee
Net weg geweest met de micra, en hij is nog heel
Alhoewel dat niks scheelde met een schreeuwende vader naast me![]()
Grmbl, dit was echt weer de laatste keer dat ik met die man naast ben gaan rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |