SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de aankomende meet, ergens in februari waarschijnlijk
Deelnemers (nog onder voorbehoud):
House: Raalte (Overijssel)
Piles: Schouwen-Duiveland (Zeeland)
Cherrylips: Ede (Gelderland)
Goddelijker: Utrecht
L0we: Bennekom (Gelderland)
Sjoegerd: Putten (Gelderland)
Monsterd: Zutphen (Gelderland)
Purdey: Rotterdam (Z-H)
FalleNk810i: Rotterdam (Z-H)
Marco001: Delfszijl (Groningen)
Bartholomeus: Lichtenvoorde (Gelderland)
Wil je ook mee? Geef het even door aan Monsterd. of Purdey dan kom je ook op de lijst
[ Bericht 3% gewijzigd door CherryLips op 17-11-2010 14:42:01 ]Tap tap tap
Prima idee!quote:
A is onzin! Laat je niet gek makenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt zin om a) opnieuw rijlessen te nemenof b) m'n rijbewijs doormidden te knippen, zo over de zeik ben ik.
Ja, echt?! Ik heb ook in jou stip het meeste werk gestokenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan Cherry op de fiets komen
En Purdey, je hebt mijn stip verbazend goed geplaatst
Doe dit lijstje maar....quote:Op woensdag 17 november 2010 14:40 schreef monsterd. het volgende:
Cherry kun je dit lijstje nog in de OP zetten?
House: Raalte (Overijssel)
Piles: Schouwen-Duiveland (Zeeland)
Cherrylips: Ede (Gelderland)
Goddelijker: Utrecht
L0we: Bennekom (Gelderland)
Sjoegerd: Putten (Gelderland)
Monsterd: Zutphen (Gelderland)
Purdey: Rotterdam (Z-H)
FalleNk810i: Rotterdam (Z-H)
Marco001: Delfszijl (Groningen)
Bartholomeus: Lichtenvoorde (Gelderland)
Deze is beter idd..quote:
Vooral inparkeren, tijdig reageren en rijden + de weg zoeken gaat dan mis. Op de terugweg ging het ook stukken beter, de auto schokte niet bij het opschakelen, ik zag alles tijdig aankomen, ik was alleen de weg even kwijt (omdat je ergens gelijk de rechterrijbaan moet nemen als je linksaf wilt slaan, geen wonder dat ik dat niet snapte).quote:Op woensdag 17 november 2010 14:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, echt?! Ik heb ook in jou stip het meeste werk gestokenEcht bepalen waar het was, in een rechte lijn boven Goes, alleen dan in dat 'andere losse stukje land'
@Cherrylips: Ik heb kei en keihard mee zitten lachen om je postMaar ik herken wel veel in je verhaal. Mijn vader is precies zo. De enige tip: Koop een eigen auto, en ga er zoveel mogelijk zelf in rijden. En als je dat niet durft, neem iemand mee die niet hysterisch gaat zitten doen. Ik merk aan mezelf dat als ik alleen rijdt, of met m'n moeder, dat het prima gaat. Vorige week moest ik bloedprikken, en toen ging ie mee. Meestal word ik namelijk niet lekker, en dan had m'n vader terug moeten rijden. Met rijden gaat dan alles fout. De motor sloeg af, de auto ging bokken, ik gaf veel te veel gas. En dat doe ik normaal zelden meer. Hij zegt/schreeuwt ook niet meer, maar ik hoor hem gewoon denken 'Wat doet ze nu weer? Wat zit je nu te kloten joh.' Terug parkeerde ik mijn auto tegen de auto van de buurvrouw, en toen was het verhaal weer compleet. In zijn ogen kan ik nog steeds niet rijden. Dat heb ik maar weer eens bewezen, terwijl het normaal prima gaat. Het komt echt goed, je kunt echt wel rijden. Maar als je zo faal-angtstig blijft, dan is het misschien een idee om je instructeur nog eens te bellen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal weken geleden nog heb getwijfeld of ik niet nog bij een andere rijschool een soort after-les blok moest plannen. Om gewoon de parkeerdingen nog eens door te nemen, of het invoegen op de snelweg.
Wat dat betreft zit ede ook af en toe zo lekker logisch in mekaar he?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral inparkeren, tijdig reageren en rijden + de weg zoeken gaat dan mis. Op de terugweg ging het ook stukken beter, de auto schokte niet bij het opschakelen, ik zag alles tijdig aankomen, ik was alleen de weg even kwijt (omdat je ergens gelijk de rechterrijbaan moet nemen als je linksaf wilt slaan, geen wonder dat ik dat niet snapte).
Ik reed ook vaak in de auto van m'n ouders.quote:
Ik woon ook in LR!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig een paar weekjes catsitten in Leidsche Rijn, maar die bus doet er voor mijn gevoel wel langer over dan een kwartier. Fietsen is sneller.
Zit je vader echt heel opgewonden tegen je commentaar te leveren, of zegt ie gewoon rustig iets?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral inparkeren, tijdig reageren en rijden + de weg zoeken gaat dan mis. Op de terugweg ging het ook stukken beter, de auto schokte niet bij het opschakelen, ik zag alles tijdig aankomen, ik was alleen de weg even kwijt (omdat je ergens gelijk de rechterrijbaan moet nemen als je linksaf wilt slaan, geen wonder dat ik dat niet snapte).
Pas maar op, voor Purdey je voor haar micra zet, en je eens laat voelen hoe echt haar auto isquote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef FalleNk810i het volgende:
@ von_Preussen: Kom jij niet naar de meet trouwens? dan hebben we een echte auto in ons midden
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Pas maar op, voor Purdey je voor haar micra zet, en je eens laat voelen hoe echt haar auto is
Het zit in mijn achterhoofd en ik zal het zeker overwegen, maar ik heb nog totaal geen idee hoe mijn Februari eruit gaat zien. En ik doe niet graag toezeggingen die ik niet kan waarmaken, vandaar dat ik me wat dat aangaat nog even op de vlakte heb gehouden.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef FalleNk810i het volgende:
@ von_Preussen: Kom jij niet naar de meet trouwens? dan hebben we een echte auto in ons midden
Hoeveel kilometers zijn dat dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zit in mijn achterhoofd en ik zal het zeker overwegen, maar ik heb nog totaal geen idee hoe mijn Februari eruit gaat zien. En ik doe niet graag toezeggingen die ik niet kan waarmaken, vandaar dat ik me wat dat aangaat nog even op de vlakte heb gehouden.
En of ik mijn X5 mee kan nemen is ook onzeker, want hij zit nu al bijna aan zijn kilometers, terwijl hij nog krap anderhalf jaar mee moet (en dan kan ik meteen thuisblijven zeker?). Maar goed, even zien hoe ik dat oplos, als het niet de X5 is dan zal er ongetwijfeld wat anders leuks ("echt") van de leasemij meekomen.
Ah, dan kan iedereen je voor gek verslijten dat je veel te veel betaalt voor onderhoud bedoel je?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Afspraak voor de grote beurt eindelijk eens gemaakt. Wordt een heftige rekening, maar kan ik nu eens zeggen dat die dealeronderhouden is. Kom maar op met al die nieuwe filtertjes
Preciesquote:Op woensdag 17 november 2010 17:35 schreef L0we het volgende:
Ah, dan kan iedereen je voor gek verslijten dat je veel te veel betaalt voor onderhoud bedoel je?
Hm, misschien een idee om dat in de OP te zetten onder een spoiler. Ik rij een Lancer uit 96.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:48 schreef Grielen het volgende:
Wat voor auto's hebben jullie eigenlijk allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |