Goed, bijna jankend in de auto gezeten, bedankt pa

Ik heb nog nooit in een ondergrondse parkeergarage gereden. Ik heb de afgelopen vijf maanden eigenlijk uberhaupt amper gereden, ik wil gewoon kilometers maken. M'n vader moest naar de Mediamarkt, dus ik mocht rijden en de parkeergarage oefenen. Heenweg. 'O je kon ook zo en zo rijden.' '' Ik had hem nu al teruggeschakeld in de twee, want je zag dat die ook ging remmen.' 'Ik had nu al teruggeschakeld, want dat stoplicht staat toch altijd op rood.'

Goed, parkeergarage in. Dat ging nog. Vervolgens IN de parkeergarage. 'Strak langs dat kaartending anders kun je er niet bij! Bocht ruim nemen!' Ik ben een pietje precies, ik zat hem retestrak langs die paal. 'Dat is weer te strak.' 'Ik raak toch niks? Hij staat perfect.' 'Het scheelt niet veel. Knopje voor het raampje heeft een lampje.' Ja weet ik veel

. Daarna. Ik wilde ergens rechtdoor, m'n vader riep 'Je moet daarheen! Daarheen!' Tegen de tijd dat ik wist wat 'daarheen' was, was ik te laat, want 'daar' stond een paal op de hoek en ik was dus te laat met indraaien richting 'daarheen'. Hij gillen over die paal. Ding is rood met wit en reikt tot aan het plafond, ik heb hem gezien. Misschien wat te laat omdat ik terug aan het bleren was, maar toch. Hij chagrijnig, met een diepe zucht erachteraan. Die zucht. De tranen sprongen me in de ogen.
Goed, in de achteruit, verder rijden, parkeren. Ik wil links inparkeren. 'Nee zet hem daar neer.' Goed, toen kwam ik dus helemaal verkeerd uit met inparkeren. De vakken zijn scheef, maar de auto stond schever. Dus dat was ook weer niet goed. Kijk ik om me heen in die garage, staan er allemaal van die duren hoerensloepen zowat verticaal over de vakken geparkeerd. Vergeleken daarbij stond die van mij perfect.
Loop ik daar met natte ogen de MM in. Op de terugweg ging het beter, maar man man, hij weet echt niet wat hij verkeerd doet en wat voor impact het heeft als hij zo reageert. En dan roept hij steeds: 'Je moet het ook alleen kunnen! zonder mij!' En ondertussen de hele tijd zitten gillen.
Misschien kan ik gewoon echt niet rijden. Had ik die paal wel op tijd gezien als ik alleen was geweest? Dat hoop ik dan maar

En dan was ik geheid verkeerd gereden op de terugweg omdat ik de weg niet wist.
Ik heb echt zin om a) opnieuw rijlessen te nemen

of b) m'n rijbewijs doormidden te knippen, zo over de zeik ben ik.