abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88771713
Aanschouw hier; het 23e autorij topic.

Discussieer hier over:
- Autorijden in het algemeen
- Ergernissen, irritaties in het verkeer
- Auto's
- Klussen aan auto's
- Poetsen van je heilige koe
- Al het overige dat je kwijt zou willen gerelateerd aan het onderwerp

De vorige topics zijn hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de aankomende meet, ergens in februari waarschijnlijk ;)
Degene die willen:
- Purdey
- House_is_a_feeling
- Piles
- L0we
- FalleNk810i
- Marco001
- Monsterd.

Misschieners:
- Cherrylips
- Goddelijker
- Sjoegerd

Wil je ook mee? Geef het even door aan Monsterd. of Purdey dan kom je ook op de lijst :)
Tap tap tap
pi_88771745
@TT: speak for yourself :{w :+

Volgens mij betaal ik 25 euro per maand WA-verzekering :9
pi_88771884
Goedemorgen. :O
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_88771918
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Goedemorgen. :O
Hoi :W

We gaan er hier niet zo'n inteelt-SC van maken hè :') ;)
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:26:08 #5
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_88772021

Tvp.
pi_88772143
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit stiekem toch naar oude barrels op Marktplaats te kijken :@ Maar ik vind het lastig inschatten wat de maandelijkse kosten zullen zijn.
Meeste is wel genoemd, maar ik zou als je een leuk autootje op het oog hebt eerst eens googlen naar hoe betrouwbaar die dingen zijn. Of hier vragen natuurlijk... ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:42 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Jaaaaa, micra! *O*
Niet om micra's nou uitgebreid te promoten (dat doen we toch al wel hier); het zijn wel super betrouwbare auto's die weinig roesten. Ten minste, ik heb haast nooit een verroeste micra gezien :)
Misschien omdat ze het begeven voor ze kunnen gaan roesten? ;).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Een Kaatje is ook leuk. Daar heb ik ook nog naar gekeken voordat ik mijn bakkie kost, maar uiteindelijk bleek dat het toch niet zulke betrouwbare auto's zijn en ook veel roesten. Daarnaast zijn ze duurder in wegenbelasting wanneer je er stuurbekrachtiging op wil.
Klopt, kaatjes zou ik afraden! Ookal zijn ze erg leuk voor een dame ;).
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:49:11 #7
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88772743
Cherry, wat wil je eigenlijk eventueel uitgeven? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:49:51 #8
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88772767
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef L0we het volgende:

[..]

[..]

Misschien omdat ze het begeven voor ze kunnen gaan roesten? ;).
SPOILER
[..]

Ja grappig :6
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88774017
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ja grappig :6
Sorry, k wist niet dat je boos werd ;(

Even serieus, er zijn wel een aantal series bekend die vrij veel last van roest hebben. Maar als je je auto schoon houdt (vooral wielkasten enzo goed afspuiten) zal je daar niet zo heel vlot last van hebben :)
pi_88774177
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef monsterd. het volgende:
Cherry, wat wil je eigenlijk eventueel uitgeven? :P
Ja geen idee :') De auto zelf is geen probleem op zich, ben ook wel bereid om een nieuwere auto te nemen, maar die maandelijkse kosten vind ik altijd zo ellendig aangezien ik geen vast inkomen heb.
Aan de andere kant: mochten m'n inkomsten door ziekte oid kelderen, kan die auto als eerste de deur uit natuurlijk.
Tap tap tap
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:42:05 #11
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88774384
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:30 schreef L0we het volgende:

[..]

Sorry, k wist niet dat je boos werd ;(

Even serieus, er zijn wel een aantal series bekend die vrij veel last van roest hebben. Maar als je je auto schoon houdt (vooral wielkasten enzo goed afspuiten) zal je daar niet zo heel vlot last van hebben :)
Nou mijn opmerking was ook niet zo serieus bedoelt hoor, dus er is niets aan het handje :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja geen idee :') De auto zelf is geen probleem op zich, ben ook wel bereid om een nieuwere auto te nemen, maar die maandelijkse kosten vind ik altijd zo ellendig aangezien ik geen vast inkomen heb.
Aan de andere kant: mochten m'n inkomsten door ziekte oid kelderen, kan die auto als eerste de deur uit natuurlijk.
Ik denk dat je voor om en nabij 1000 euro opzich best een prima beginners autotje kunt kopen. Ik en Purdey waren ongeveer het dubbele kwijt aan onze micra's :P

Ik wil eigenlijk dan ook wel langer in mijn bakkie rijden, zolang hij geen noemenswaardige problemen heeft behou ik hem ook gewoon :)
en mitis ik het in de toekomst kan blijven betalen natuurlijk :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88775153
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:42 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Nou mijn opmerking was ook niet zo serieus bedoelt hoor, dus er is niets aan het handje :*

Zo vatte ik hem ook niet op hoor! Was ook niet gelijk verscheurd door verdriet ofzo ;). :*
quote:
[..]

Ik denk dat je voor om en nabij 1000 euro opzich best een prima beginners autotje kunt kopen. Ik en Purdey waren ongeveer het dubbele kwijt aan onze micra's :P
Minder uitgeven kan ook wel, maar dan moet je wel veel geluk hebben met wat je koopt.
quote:
Ik wil eigenlijk dan ook wel langer in mijn bakkie rijden, zolang hij geen noemenswaardige problemen heeft behou ik hem ook gewoon :)
en mitis ik het in de toekomst kan blijven betalen natuurlijk :P
groot gelijk! En het is gewoon leuk om je eigen auto te blijven rijden zolang hij het doet, en betrouwbaar is :)
pi_88775434
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zou van tevoren even goed nadenken over de kosten, en wat te doen wanneer je hem opeens niet meer kan betalen. Het lastige is vaak dat als je een auto snel moet verkopen, je er vaak niet de prijs voor krijgt als dat je er voor betaald hebt. Zou zonde zijn als je daar een hoop bij inlevert.
pi_88776081
L0we: het argument stroomverbruik voor het al dan niet rijden met dimlicht aan is echt kolder. De geleerden hebben eens doorgerekend wat dat nou eigenlijk kost. Omgerekend op 40.000km per jaar kwamen de heren op 3 tot 5 liter benzine. Per jaar. Daar wil ik wel gewoon góed voor gezien worden, in plaats van nog altijd later dan noodzakelijk. Het kost natuurlijk wat meer lampen, maar dat loopt ook zo'n vaart niet. Ter illustratie: ik rijd áltijd met gewoon dimlicht aan, en ik heb in 4,5 jaar nu beide lampen 1 keer vervangen. Nou nou, dat zet zoden aan de dijk zeg om daar op te besparen 8)7
Overigens is ook overdag rijden met stadslicht gewoon verboden, en erger ik me kapot aan lui die vergeten om het dimlicht aan te zetten als het donker wordt. Die klapjosties kijken naar hun tellers en denken dan dat ze gewoon licht aan hebben, terwijl ze amper te zien zijn :')
Dat nieuwe auto's verplicht met dagrijverlichting uitgerust moeten worden klopt, en ik ben daar ook helemaal geen tegenstander van, maar het is nog altijd wat anders dan stadsverlichting. Dagrijverlichting is een stuk feller namelijk :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_88776273
Cherrylips: neem GEEN Ka. Die krengen roesten al als je er alleen maar naar kijkt. Lache autootjes hoor, maar roestbakken tot en met. Zoek dan liever een goeie Micra, een VW Lupo/Seat Arosa (dezelfde auto), een Toyota Starlet of een Suzuki Swift. Hebben allemaal ook hun voors en tegens, maar roesten in ieder geval een stuk minder dan zo'n Ford gedrocht :+

Edit: een ex van me reed in een Kia Picanto. Een knaloranje. Mijn eerste reactie: :')
Tot ik er in gereden had, het viel me echt niks tegen. Stuur lekker, verbazingwekkend ruim, zit goed. En kwalitatief geloof ik ook niet dat het echt onder doet voor die andere alternatieven. Nadeel: je kunt niet zelf je koplamp vervangen schijnbaar :')
pi_88776335
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef Bartholomeus het volgende:
L0we: het argument stroomverbruik voor het al dan niet rijden met dimlicht aan is echt kolder.
Dat weet ik, dat was ook niet mijn bewering he? ;). Dan kan ik beter mn achterkant leegruimen, dat scheelt zo 50-100 kg aan belading, dat zal stukken meer schelen in het verbruik ;)
quote:
De geleerden hebben eens doorgerekend wat dat nou eigenlijk kost. Omgerekend op 40.000km per jaar kwamen de heren op 3 tot 5 liter benzine. Per jaar. Daar wil ik wel gewoon góed voor gezien worden, in plaats van nog altijd later dan noodzakelijk. Het kost natuurlijk wat meer lampen, maar dat loopt ook zo'n vaart niet. Ter illustratie: ik rijd áltijd met gewoon dimlicht aan, en ik heb in 4,5 jaar nu beide lampen 1 keer vervangen. Nou nou, dat zet zoden aan de dijk zeg om daar op te besparen 8)7
Ik doe het ook niet voor de besparing, meer gewenning eigenlijk :P. Een lampje kost ook niets, dus ik zou net zo goed dimlicht aan kunnen zetten.
quote:
Overigens is ook overdag rijden met stadslicht gewoon verboden, en erger ik me kapot aan lui die vergeten om het dimlicht aan te zetten als het donker wordt. Die klapjosties kijken naar hun tellers en denken dan dat ze gewoon licht aan hebben, terwijl ze amper te zien zijn :')
Dat is erg vervelend inderdaad, maar daar ben ik erg alert op! Ik vind zichtbaar zijn toch wel erg belangrijk :)
quote:
Dat nieuwe auto's verplicht met dagrijverlichting uitgerust moeten worden klopt, en ik ben daar ook helemaal geen tegenstander van, maar het is nog altijd wat anders dan stadsverlichting. Dagrijverlichting is een stuk feller namelijk :)
Klopt ja, ik zit dat ook te overwegen om te gaan plaatsen. Aan de andere kant merk ik bij mezelf gewoon dat auto's met het minste beetje licht al meer opvallen dan de auto's zonder licht. Dan kan ik wel dimlicht gaan voeren, maar ik weet niet of je daar overdag nog meer mee opvalt.
pi_88776469
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Cherrylips: neem GEEN Ka. Die krengen roesten al als je er alleen maar naar kijkt. Lache autootjes hoor, maar roestbakken tot en met. Zoek dan liever een goeie Micra, een VW Lupo/Seat Arosa (dezelfde auto), een Toyota Starlet of een Suzuki Swift. Hebben allemaal ook hun voors en tegens, maar roesten in ieder geval een stuk minder dan zo'n Ford gedrocht :+
Alles heeft zn voors en tegens, en elke individuele auto heeft zn sterke en zwakke punten. Blijft goed opletten als je een auto koopt :)
quote:
Edit: een ex van me reed in een Kia Picanto. Een knaloranje. Mijn eerste reactie: :')
Tot ik er in gereden had, het viel me echt niks tegen. Stuur lekker, verbazingwekkend ruim, zit goed. En kwalitatief geloof ik ook niet dat het echt onder doet voor die andere alternatieven. Nadeel: je kunt niet zelf je koplamp vervangen schijnbaar :')

die? Best wel kek wagentje, al zou ik dr zelf niet in gezien willen worden ;).
pi_88776511
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:38 schreef L0we het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat was ook niet mijn bewering he? ;). Dan kan ik beter mn achterkant leegruimen, dat scheelt zo 50-100 kg aan belading, dat zal stukken meer schelen in het verbruik ;)

[..]

Ik doe het ook niet voor de besparing, meer gewenning eigenlijk :P. Een lampje kost ook niets, dus ik zou net zo goed dimlicht aan kunnen zetten.
In het vorige topic zei je anders dat je het deed om de stroombesparing, ik weet niet hoor :P

quote:
Dat is erg vervelend inderdaad, maar daar ben ik erg alert op! Ik vind zichtbaar zijn toch wel erg belangrijk :)

[..]

Klopt ja, ik zit dat ook te overwegen om te gaan plaatsen. Aan de andere kant merk ik bij mezelf gewoon dat auto's met het minste beetje licht al meer opvallen dan de auto's zonder licht. Dan kan ik wel dimlicht gaan voeren, maar ik weet niet of je daar overdag nog meer mee opvalt.
Doe dan gewoon je dimlicht aan :) Aftermarket dagrijverlichting vind ik er altijd zo :') uitzien, zo van: ik wil wel maar ik kan het eigenlijk niet betalen. Ondanks dat het natuurlijk niks minder zin heeft dan op een nieuwe auto :)
pi_88776667
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef L0we het volgende:

[..]

Alles heeft zn voors en tegens, en elke individuele auto heeft zn sterke en zwakke punten. Blijft goed opletten als je een auto koopt :)

[..]

[ afbeelding ]
die? Best wel kek wagentje, al zou ik dr zelf niet in gezien willen worden ;).
Uiteraard, maar bepaalde modellen hebben nou eenmaal meer zwakke punten dan anderen :)

Dat ding ja! Ik zou ook niet willen ruilen, vind het een beetje een vrouwenautootje. Het was dan ook háár auto. En dat paste dan wel weer erg goed, ze had echt schik met dat ding :)

Een peug 106 vind ik ook wel een geinig dingetje trouwens, ook nie zo heul duuâh volgens mij :)
pi_88776716
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:42 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

In het vorige topic zei je anders dat je het deed om de stroombesparing, ik weet niet hoor :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 07:55 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik doe altijd mn stadslichten overdag aan, dan ben je toch nét even wat beter zichtbaar, en zoveel stroom kost het toch ook weer niet. :)
Oke, blinkt niet echt uit in duidelijkheid, maar bedoelde iig dat het voeren van verlichting niet veel stroom kost. :)
quote:
[..]

Doe dan gewoon je dimlicht aan :) Aftermarket dagrijverlichting vind ik er altijd zo :') uitzien, zo van: ik wil wel maar ik kan het eigenlijk niet betalen. Ondanks dat het natuurlijk niks minder zin heeft dan op een nieuwe auto :)
Ja, daar zit ik dus ook nog een beetje mee, ik moet het wel ergens fatsoenlijk weg zien te werken dan... Zodat ik het een beetje origineel kan laten lijken :)
pi_88776830
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:47 schreef L0we het volgende:

[..]

[..]

Oke, blinkt niet echt uit in duidelijkheid, maar bedoelde iig dat het voeren van verlichting niet veel stroom kost. :)

[..]

Ja, daar zit ik dus ook nog een beetje mee, ik moet het wel ergens fatsoenlijk weg zien te werken dan... Zodat ik het een beetje origineel kan laten lijken :)
Ik heb zelf een golf 4 van 2002. Die zijn echt niet met dagrijverlichting geleverd. Kan je doen wat je wil, het gaat er nooit origineel uitzien :P Ook niet een beetje :P

Wat mij betreft mogen ze het wel net doen als in zweden. Gewoon verplicht altijd met dimlicht aan rijden :Y
pi_88777239
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:49 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik heb zelf een golf 4 van 2002. Die zijn echt niet met dagrijverlichting geleverd. Kan je doen wat je wil, het gaat er nooit origineel uitzien :P Ook niet een beetje :P

Dit vind ik dr dan nog wel redelijk strak uitzien hoor :).
quote:
Wat mij betreft mogen ze het wel net doen als in zweden. Gewoon verplicht altijd met dimlicht aan rijden :Y
Prima idee ja! En vaker controleren op de werking van alle lichten is ook wel een must eigenlijk! Hoevaak ik wel niet mensen tegenkomen met lichten die het niet doen, of compleet verkeerd staan afgesteld...
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:15:52 #23
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_88777930
Okay, om even verder te gaan over de lichten. Het word nu donkerder en aangezien ik nogal lichtgevoelige ogen heb vat ik veel lampen op als te fel waardoor ik soms even verblind word. Wat kan ik hier tegen doen zodat de lichten van andere auto's minder fel worden? Folie heeft geen zin, want dat gaat mijn baas nooit in de bedrijfsauto toelaten en om nou een zonnebril te dragen bij avonds ;( .
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_88778223
Bedankt voor alle tips :) Dat van de Ka had ik al eerder gehoord, maar het is dus wel een ernstig probleem. De Micra staat nog heel hoog, de donkerblauwe O+ . En ik vind de nieuwe Micra's ook heel leuk, al zijn die wat duurder... M'n vader is bevriend met een dealer in de buurt, daar komen bijna alle auto's van de familie vandaan ondertussen, misschien heeft hij wat leuks staan :P
Tap tap tap
pi_88778340
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:59 schreef L0we het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit vind ik dr dan nog wel redelijk strak uitzien hoor :).

Dat zeg ik, erg jammer :') Ieder z'n meug hoor, als jij het mooi vindt, vooral doen. Maar ik vind het niks :)

quote:
Prima idee ja! En vaker controleren op de werking van alle lichten is ook wel een must eigenlijk! Hoevaak ik wel niet mensen tegenkomen met lichten die het niet doen, of compleet verkeerd staan afgesteld...
Meestal hebben die lui de lamp er scheef in gedrukt, waardoor ze ook verkeerd in de reflectoren schijnen en jij dus verblind wordt. Het is ook erg moeilijk om 3 pinnetjes tegelijk in het goeie gaatje te stoppen. Sommigen hebben al moeite met 1 pinnetje 8)7

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
Okay, om even verder te gaan over de lichten. Het word nu donkerder en aangezien ik nogal lichtgevoelige ogen heb vat ik veel lampen op als te fel waardoor ik soms even verblind word. Wat kan ik hier tegen doen zodat de lichten van andere auto's minder fel worden? Folie heeft geen zin, want dat gaat mijn baas nooit in de bedrijfsauto toelaten en om nou een zonnebril te dragen bij avonds ;( .
Zo'n gele bril schijnt wonderen te doen daarvoor. Dat is dus geen zonnebril, maar echt een bril bedoeld voor 's nachts :)
Edit: volgens google voor een paar euries te koop bij zaken als kruitvat of een automaterialenzaak :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:34:39 #26
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88778746
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor alle tips :) Dat van de Ka had ik al eerder gehoord, maar het is dus wel een ernstig probleem. De Micra staat nog heel hoog, de donkerblauwe O+ . En ik vind de nieuwe Micra's ook heel leuk, al zijn die wat duurder... M'n vader is bevriend met een dealer in de buurt, daar komen bijna alle auto's van de familie vandaan ondertussen, misschien heeft hij wat leuks staan :P
Ik vind die donkerblauwe die purdey heeft ook heel mooi! Je kunt ook voor het model gaan dat purdey en ik hebben, iig met de zilveren grill! B-)

O+ O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88778867
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat zeg ik, erg jammer :') Ieder z'n meug hoor, als jij het mooi vindt, vooral doen. Maar ik vind het niks :)

Voor onder mn eigen auto vind ik het waarschijnlijk ook niets. Past niet echt bij een 24 jarig beestje :P.
quote:
[..]

Meestal hebben die lui de lamp er scheef in gedrukt, waardoor ze ook verkeerd in de reflectoren schijnen en jij dus verblind wordt. Het is ook erg moeilijk om 3 pinnetjes tegelijk in het goeie gaatje te stoppen. Sommigen hebben al moeite met 1 pinnetje 8)7

[..]

Zo'n gele bril schijnt wonderen te doen daarvoor. Dat is dus geen zonnebril, maar echt een bril bedoeld voor 's nachts :)
Edit: volgens google voor een paar euries te koop bij zaken als kruitvat of een automaterialenzaak :)
http://www.budgetland.nl/nachtbril-nightvision-p-1277.html
Zoiets bijvoorbeeld
pi_88778875
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik vind die donkerblauwe die purdey heeft ook heel mooi! Je kunt ook voor het model gaan dat purdey en ik hebben, iig met de zilveren grill! B-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+ O+
[ afbeelding ]
De tweede is van vóór de facelift, zie het verschil in koplampen, grille en het knipperlicht op het zijscherm. De derde is gewoon.... nja... Je moet er van houden :P
pi_88778939
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

De tweede is van vóór de facelift, zie het verschil in koplampen, grille en het knipperlicht op het zijscherm. De derde is gewoon.... nja... Je moet er van houden :P
De derde vind ik leuk, maar dan in het lila/blauwig :P
Ik vind de Toyota Aygo ook geweldig, en daar hoef je blijkbaar geen wegenbelasting voor te betalen omdat ie zo zuinig is? :o /n00b :D
Tap tap tap
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:39:33 #30
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88778959
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat weet ik. Het is ook maar om het verschil aan te geven.

De hele nieuwe versie is natuurlijk echt een damesautootje *;
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:40:48 #31
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88779011
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vind de Toyota Aygo ook geweldig, en daar hoef je blijkbaar geen wegenbelasting voor te betalen omdat ie zo zuinig is? :o /n00b :D
Ja is ook een mooie kleur, maargoed die kosten ook wat meer. Een aygo is ook wat duurder. iig boven de 2500 euries geloof ik :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88779050
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:40 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ja is ook een mooie kleur, maargoed die kosten ook wat meer. Een aygo is ook wat duurder. iig boven de 2500 euries geloof ik :P
Hij is wel een stukje duurder ja, maar als hij ook nog eens zuiniger is... en tof enzo :D
Tap tap tap
pi_88779079
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Leesvoer :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:43:09 #34
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88779107
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij is wel een stukje duurder ja, maar als hij ook nog eens zuiniger is... en tof enzo :D
Dat is waar, maar als je er schade mee rijdt dan verlies je denk ik relatief meer aan waarde.. Ik zit net te kijken wat aygo's kosten. Poeh hee, :o er komen echt hoge bedragen uit
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88779116
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zuiniger wel, tof vind ik hem wat minder -O- ;)
pi_88779307
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dat is waar, maar als je er schade mee rijdt dan verlies je denk ik relatief meer aan waarde.. Ik zit net te kijken wat aygo's kosten. Poeh hee, :o er komen echt hoge bedragen uit
Ja, dat is wel minder -O-
Ga ik liever weer op reis :')
Tap tap tap
pi_88779558
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Zulke auto's zou ik ook alleen maar willen rijden omdat je geen wegenbelasting betaald.. voor de rest zou ik er niet in gezien willen worden, koop liever een old timer O+
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_88779613
Het is ook maar de vraag hoe lang die uitzonderingsregeling duurt he. Tot 2012 schijnt het zeker te zijn, maar daarna? Er zijn hoe langer hoe meer van die belastingvrije auto's, dus de belastinginkomsten kelderen. Vroeg of laat is dat feest dus voorbij, de staat kan ook niet van de lucht leven :)
pi_88779628
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Zulke auto's zou ik ook alleen maar willen rijden omdat je geen wegenbelasting betaald.. voor de rest zou ik er niet in gezien willen worden, koop liever een old timer O+
Die zijn niet altijd even geschikt voor het dagelijks vervoer :). Maar wel erg leuk natuurlijk! O+.

Voor mij is het nog een jaartje belasting betalen, dan ben ik dr vanaf :D
pi_88779642
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Het is ook maar de vraag hoe lang die uitzonderingsregeling duurt he. Tot 2012 schijnt het zeker te zijn, maar daarna? Er zijn hoe langer hoe meer van die belastingvrije auto's, dus de belastinginkomsten kelderen. Vroeg of laat is dat feest dus voorbij, de staat kan ook niet van de lucht leven :)
Dat is ook wel weer jammer ja. Ben je weer twee jaar blijgemaakt met een dooie cavia.
Tap tap tap
pi_88779663
quote:

[..]

Ik ben niet zo van het onderhoud :')
'O het is stuk. Ehm. Maar wat.' :D
Tap tap tap
pi_88779756
quote:

[..]

Ik heb een zwak voor kleine auto's. Ik lijk wel een wief :@

Toyota IQ vind ik helemaal fantastisch bijvoorbeeld :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_88779795
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer jammer ja. Ben je weer twee jaar blijgemaakt met een dooie cavia.
Jatten is niet voor niks verboden, de staat duldt geen concurrentie ;) Trouwens, beter een dooie cavia dan een dooie mus, een cavia kon toch al niet vliegen 8)7

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het onderhoud :')
'O het is stuk. Ehm. Maar wat.' :D
Schat, onderhoud is álles. Als je wil dat je heilige koe je jarenlang kilometers ver weg brengt zonder morren, moet je het ding ook een beetje vertroetelen. Netjes op tijd z'n beurtjes, af en toe ff het oliepeil checken, en als ie net wakker is nog even lief zijn voor het ding. Voor de koffie wil je toch zeker zelf ook geen gezeur aan je harses? 8-)
pi_88779846
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb een zwak voor kleine auto's. Ik lijk wel een wief :@

Toyota IQ vind ik helemaal fantastisch bijvoorbeeld :P
Jaaaa in het aubergine! (of hoe die kleur ook heet)
Tap tap tap
pi_88779887
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Bartholomeus het volgende:

Schat, onderhoud is álles. Als je wil dat je heilige koe je jarenlang kilometers ver weg brengt zonder morren, moet je het ding ook een beetje vertroetelen. Netjes op tijd z'n beurtjes, af en toe ff het oliepeil checken, en als ie net wakker is nog even lief zijn voor het ding. Voor de koffie wil je toch zeker zelf ook geen gezeur aan je harses? 8-)
Wat olie en zijn apk kan ie krijgen, en een trap na! :6
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_88779892
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Jatten is niet voor niks verboden, de staat duldt geen concurrentie ;) Trouwens, beter een dooie cavia dan een dooie mus, een cavia kon toch al niet vliegen 8)7

[..]

O, ik praat ook altijd tegen m'n orchideeën ;) Naar de garage brengen voor een lekkere beurt kan ik ook nog wel ;) .
Tap tap tap
pi_88779919
Volgens mij zijn ze alleen wel hoerig duur, die IQ's :{
pi_88779946
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, dat wel. En ze zijn nog te nieuw om leuk tweedehands te krijgen :P
Tap tap tap
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:05:02 #49
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88779981
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn buurvrouw heeft er 1. Ze moest 3,5 maand wachten totdat hij geleverd kon worden. :o
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88780003
Zo'n IQ, daar wil je toch ook niet dood in gevonden worden? Kom op man, als je met dat ding in de buurt van de snelweg komt gaat ie vanzelf afremmen en tegensturen! Met zo'n ultakorte wielbasis ga je écht geen lange ritten willen maken. Smart idem dito, stadskarretje and no more than that :Y)
pi_88780060
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:05 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo'n IQ, daar wil je toch ook niet dood in gevonden worden? Kom op man, als je met dat ding in de buurt van de snelweg komt gaat ie vanzelf afremmen en tegensturen! Met zo'n ultakorte wielbasis ga je écht geen lange ritten willen maken. Smart idem dito, stadskarretje and no more than that :Y)
Ik maak dan ook zelden lange ritten en ik heb er een pleurishekel aan ook. :P
pi_88780123
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik maak dan ook zelden lange ritten en ik heb er een pleurishekel aan ook. :P
Wat zeg jij nou? We zitten hier wel in het autorijtopic ja :{w

Ik klap voor de gein ff naar de zee, gewoon omdat het kan. Vanaf de Duitse grens dus he :P
pi_88780223
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik klap voor de gein ff naar de zee, gewoon omdat het kan. Vanaf de Duitse grens dus he :P
Dat wil ik ook altijd. Maar dan verklaart mijn omgeving mij voor gek en ga ik toch maar niet dus :').
pi_88780260
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik maar denken dat dit het centrale OV-topic was!
pi_88780673
http://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/wagon_r/7399092

Zoiets vind ik ook tof overigens, alleen dan zonder de motorschade uiteraard :')
pi_88780692
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:11 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat wil ik ook altijd. Maar dan verklaart mijn omgeving mij voor gek en ga ik toch maar niet dus :').
Schijt aan hebben. Als je hele omgeving zegt dat je in de sloot moet springen verrek je het toch zeker ook? Ik maak zelf wel uit wat ik met mijn vrije tijd, mijn geld en mijn auto doe. En mijn leven, for that matter :P
pi_88780776
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Zoiets vind ik ook tof overigens, alleen dan zonder de motorschade uiteraard :')
Instabiele omwaaihokken. No go :r
pi_88780865
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Schijt aan hebben. Als je hele omgeving zegt dat je in de sloot moet springen verrek je het toch zeker ook? Ik maak zelf wel uit wat ik met mijn vrije tijd, mijn geld en mijn auto doe. En mijn leven, for that matter :P
Jamaarjamaarjamaar. Ga je dan in je uppie :P ? Want ik krijg dan dus niemand mee.
pi_88780921
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Dat vind ik echt drie keer niks :D
Tap tap tap
pi_88781182
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat vind ik echt drie keer niks :D
Een Daihatsu dan wellicht? http://www.autotrack.nl/t(...)ateria/6855366/fotos
pi_88781290
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een Daihatsu dan wellicht? http://www.autotrack.nl/t(...)ateria/6855366/fotos
:r
Doet me denken aan zo'n vierkant koekblik dat ik in de VS zag, had er eigenlijk een foto van moeten maken, zo lelijk :D
Tap tap tap
pi_88781406
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:r
Doet me denken aan zo'n vierkant koekblik dat ik in de VS zag, had er eigenlijk een foto van moeten maken, zo lelijk :D

zoiets? :D
pi_88781531
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef L0we het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zoiets? :D
Ja, een Nissan! En dan in een soort goudkleur :r :r :r
Tap tap tap
pi_88781605
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, een Nissan! En dan in een soort goudkleur :r :r :r
Zum kotzen ja... Als je dit ziet valt mijn auto nog alles mee :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:00:22 #65
111843 Cassius
Something's fucky
pi_88782122
Morgen weer een dagje de weg op, voor de aardigheid eens tellen hoeveel auto's met missende verlichting ik tegenkom :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:04:58 #66
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_88782320
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef L0we het volgende:

[..]

Voor onder mn eigen auto vind ik het waarschijnlijk ook niets. Past niet echt bij een 24 jarig beestje :P.

[..]

http://www.budgetland.nl/nachtbril-nightvision-p-1277.html
Zoiets bijvoorbeeld
Bedankt!
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_88782332
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Jamaarjamaarjamaar. Ga je dan in je uppie :P ? Want ik krijg dan dus niemand mee.
Ja hoor. Ze mogen mee, doen ze het niet dan moeten ze dat zelf weten :W

Nou moet ik er ook bij vertellen dat ik zoiets ook niet iedere week doe hoor, maar soms is het gewoon fijn. Ff lekker uitwaaien, op een bankje gaan zitten en over de zee kijken terwijl je denkt over alles en niks. En als je het zat bent, nou, dan ga je weer naar huis :P
pi_88782385
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou moet ik er ook bij vertellen dat ik zoiets ook niet iedere week doe hoor, maar soms is het gewoon fijn. Ff lekker uitwaaien, op een bankje gaan zitten en over de zee kijken terwijl je denkt over alles en niks. En als je het zat bent, nou, dan ga je weer naar huis :P
Ik ga het in mijn achterhoofd houden voor aankomende zomer :P. Gewoon doen dus.
pi_88782996
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Doe ik ook weleens, maar dan ga ik met de trein :P
Tap tap tap
pi_88783217
Net even bij de sloop wezen kijken en alleen een handleiding van een Colt met zo'n beetje precies hetzelfde interieur kunnen redden. Wat mis ik toch veel luxe na het doorbladeren :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:27:37 #71
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88783344
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Net even bij de sloop wezen kijken en alleen een handleiding van een Colt met zo'n beetje precies hetzelfde interieur kunnen redden. Wat mis ik toch veel luxe na het doorbladeren :')
Luxe luxe.. wat mis je dan zoal? :P

Het kost ook zoveeel moeite om zelf het raampje open te draaien ipv. een knopje in te drukken :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88783436
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Luxe luxe.. wat mis je dan zoal? :P

Het kost ook zoveeel moeite om zelf het raampje open te draaien ipv. een knopje in te drukken :D
Bijvoorbeeld! En het elektrische dakraam wat ik ook met de hand moet slingeren! Toerenteller, in hoogte verstelbare koplampen, mistlampen voor, klep op de middenconsole, ingebouwde bekerhouders, instellen van interval bij ruitenwisser voor en achter (en ik mis sowieso de ruitenwisser achter :')) en nog wat meer kleine grapjes. En dan ben ik nog niet eens over airco, automaat enzo begonnen :')
pi_88783468

[ Bericht 100% gewijzigd door house_is_a_feeling op 16-11-2010 16:31:03 (dubbel) ]
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:33:00 #74
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88783595
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld! En het elektrische dakraam wat ik ook met de hand moet slingeren! Toerenteller, in hoogte verstelbare koplampen, mistlampen voor, klep op de middenconsole, ingebouwde bekerhouders, instellen van interval bij ruitenwisser voor en achter (en ik mis sowieso de ruitenwisser achter :')) en nog wat meer kleine grapjes. En dan ben ik nog niet eens over airco, automaat enzo begonnen :')
Die is zeker hoognodig! 8)7

Maar het is idd wel fijn als je uberhaupt als een ruitenwisser achter hebt en in hoogte verstelbare koplampen. Al moet ik toegeven dat ik ze nooit verstel :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88783671
Die bekerhouders zijn eigenlijk zowat een van de belangrijkste dingen die ik er in mis met mijn drinkgedrag in de auto!
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:36:43 #76
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88783769
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Die bekerhouders zijn eigenlijk zowat een van de belangrijkste dingen die ik er in mis met mijn drinkgedrag in de auto!
Drink je zoveel in de auto dan? Als ik al in de auto drink, dan drink ik uit een flesje. Ik kan me eigenlijk best goed voorstellen dat wanneer je zo'n houder hebt en daar heerlijke hete koffie in hebt zitten en je dan vrij hard over een drempel heen gaat dat alles dan alsnog eruit drupt. Zo'n houder verliest zijn functie denk ik vrij gauw dan. :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:37:44 #77
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88783820
De enige luxe die ik belangrijk vind is eigenlijk stuurbekrachtiging. Superfijn O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88784008
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Drink je zoveel in de auto dan? Als ik al in de auto drink, dan drink ik uit een flesje. Ik kan me eigenlijk best goed voorstellen dat wanneer je zo'n houder hebt en daar heerlijke hete koffie in hebt zitten en je dan vrij hard over een drempel heen gaat dat alles dan alsnog eruit drupt. Zo'n houder verliest zijn functie denk ik vrij gauw dan. :')
Vaak de ritten boven de 50km+ die ik wel eens maak. Ik weet niet in hoeverre de originele bekerhouders multifunctioneel zijn maar in mijn lesauto paste de bekerhouder zich aan aan het formaat. Flesjes, Starbucks-bekers (ok, daar zal ik niet zo heel vaak langs gaan voorlopig), McDrive Cola en gewone blikjes worden dan goed vastgehouden vergeleken met mijn oplossing nu: los bungelend in een opbergvakje van de console net voor de handrem. :')

Och, eerst die auto maar eens een grote beurt geven. Ken het hele onderhoud er niet van en dat begint nu toch wel te knagen, ook al lijkt er op het eerste gezicht totaal niets mis ermee.
pi_88784139
Bekerhouders zijn echt wel een vereiste natuurlijk.
Lekker bakkie koffie in de auto onderweg ^O^
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_88784257
Ik krijg trouwens binnenkort dit als leaseauto, ben wel benieuwd :

Ik rijd nu dit :

Die belastingvrij en kost alleen 14 euro verzekering per maand, dus die houd ik er dan mischien wel bij.
Die Skoda kost ook maar 75 euro netto bijtelling per maand.

Dan heb ik met parkeervergunningen erbij bij voor 100 euro per maand 2 auto's voor deur, kan ik kiezen :P
pi_88784521
Vanwaar die lage verzkering? En wat kost die Mercedes je nou bijvoorbeeld aan onderhoud? Krijg je vaak met reperaties te maken?
pi_88784795
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vanwaar die lage verzkering? En wat kost die Mercedes je nou bijvoorbeeld aan onderhoud? Krijg je vaak met reperaties te maken?
Oldtimer :)
Ik heb deze in Februari zelf ingevoerd van Duitsland.
Voor de APK moet ik 2 bandjes, 2 rubbers en een nieuwe koplamp reflector.
Dat was rond de 300 euro maar is normaal onderhoud.

Verder nog een beurtje gegeven, dat was iets van 100 euro.
Sindsdien heb ik er nog niks aan gehad.

Verbruikt ook amper olie, dat is niet slecht met 285.000 km op de teller.

Maar het is een W124, een van de best gemaakte auto's ooit.
Ik raad het iedereen aan.
Stoelverwarming, elektrische ramen, CV, het zit er allemaal op ^O^
En het is een automaat natuurlijk _O_
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:11:39 #83
314372 Goddelijker
pi_88785449
Het is hier echt verdomd mistig. :')
pi_88785543
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef Goddelijker het volgende:
Hier ook opeens :o
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:17:06 #85
314372 Goddelijker
pi_88785639
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:14 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Hier ook opeens :o
Hier de hele middag al, gezellig als je aan het werk bent en uitkijkt op een raam.
Dan zie je dus alleen maar witte mist, heel gezellig. :')
pi_88785687
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Doe ik ook weleens, maar dan ga ik met de trein :P
Zullen we....? :@
pi_88786335
quote:
Geen hand voor ogen. 100m zicht op een polderweg in het donker, het is niet m'n favoriete weer _O-
pi_88786390
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zullen we....? :@
Jullie zijn welkom hoor, aan de prachtige Zeeuwse kust :+
Ik woon er zo dichtbij, maar kom er echt nooit _O-
pi_88786402
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:47 schreef junkiexp het volgende:
Ik krijg trouwens binnenkort dit als leaseauto, ben wel benieuwd :
[ afbeelding ]
Ik rijd nu dit :

[ afbeelding ]
Die belastingvrij en kost alleen 14 euro verzekering per maand, dus die houd ik er dan mischien wel bij.
Die Skoda kost ook maar 75 euro netto bijtelling per maand.

Dan heb ik met parkeervergunningen erbij bij voor 100 euro per maand 2 auto's voor deur, kan ik kiezen :P
Uit welke omgeving kom jij eigenlijk, er staat me iets bij dat ik gisteren? ook zo'n oude mooie merc zag met een nieuw kenteken..

En aub, hou die mooie merc erbij ^O^
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:38:37 #90
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88786438
Ah, hier is iedereen gebleven.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:38:56 #91
314372 Goddelijker
pi_88786451
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef Piles het volgende:

[..]

Geen hand voor ogen. 100m zicht op een polderweg in het donker, het is niet m'n favoriete weer _O-
Het is van dat wel of niet m'n mistlamp(en) aan. :+
pi_88786485
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Het is van dat wel of niet m'n mistlamp(en) aan. :+
Ze helpen bij mij geen ruk iig, alleen op 1 meter van de auto :') Ik zag achter me iemand wel proberen met groot licht, maar die deed ze snel maar weer uit _O-
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:40:37 #93
314372 Goddelijker
pi_88786511
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Ze helpen bij mij geen ruk iig, alleen op 1 meter van de auto :') Ik zag achter me iemand wel proberen met groot licht, maar die deed ze snel maar weer uit _O-
Ik had het ook meer over achtermistlicht. :P
pi_88786819
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:37 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Uit welke omgeving kom jij eigenlijk, er staat me iets bij dat ik gisteren? ook zo'n oude mooie merc zag met een nieuw kenteken..

En aub, hou die mooie merc erbij ^O^
Ik woon in het centrum van Rotterdam.
Maar als je zo'n W124 ziet rijden zit er 9/10 keer een nieuwe plaat op.
Er is echt een invoergolf vanaf Duitsland aan de gang met die dingen.
Belastingvrij en veel beter onderhouden, TUV is veel strenger dan de APK hier bv.
pi_88786871
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik had het ook meer over achtermistlicht. :P
Oh, dat was een "nee" denk ik :P Vind 'm vaak ook echt te fel om aan te doen. En 50 meter is echt heul weinig :P
pi_88787337
quote:
Same, vanochtend werd nog beweerd dat het een zonnige dag zou worden, heel de dag mist gehad hier though.... :(
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:03:22 #97
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88787374
Hier in het Zuiden is het een grote teringbende op de weg. Blij dat ik er vandaag geen last van heb.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:04:23 #98
314372 Goddelijker
pi_88787420
Ik moet straks nog naar A'foort, ik heb zo'n gevoel dat ik helemaal vast ga staan. :N
pi_88787435
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Same, vanochtend werd nog beweerd dat het een zonnige dag zou worden, heel de dag mist gehad hier though.... :(
Ik heb stage gelopen met de overheaddeuren open vanmiddag :D.. Lekker in t zonnetje :P
Mocht vanochtend krabben. Ook de binnenkant van de achterruit :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:10:17 #100
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_88787645
Vraag. Wat bezielt mensen om op een rotonde geen richting aan te geven? Is het te moeilijk ofzo? Zijn ze lui?

In ieder geval zijn ze egoïstisch. Daar sta je dan, het verkeer weer twee seconden langer op te houden dan nodig omdat je moet afwachten wat die idioot op de rotonde doet. Gaat hij er vóór je af, of rijdt hij door? Je laat het me weten, als je godverdikkeme je richting aangeeft. :(

Maakt iemand zich hier daar wel eens schuldig aan? Zo ja: biecht op & leg uit!
Ik wens je een dolfijne dag
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:15:40 #101
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88787817
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Pinterman het volgende:

Not guilty! Ik geef zelfs richting aan als er niemand te bekennen is, zo'n automatisme is het geworden.
Irritant als mensen dat niet doen inderdaad.
pi_88788023
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik woon in het centrum van Rotterdam.
Maar als je zo'n W124 ziet rijden zit er 9/10 keer een nieuwe plaat op.
Er is echt een invoergolf vanaf Duitsland aan de gang met die dingen.
Belastingvrij en veel beter onderhouden, TUV is veel strenger dan de APK hier bv.
Toevallig was het wel in Rotterdam, bedrijventerrein Noord-West...
pi_88788874
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Pinterman het volgende:
Vraag. Wat bezielt mensen om op een rotonde geen richting aan te geven? Is het te moeilijk ofzo? Zijn ze lui?

In ieder geval zijn ze egoïstisch. Daar sta je dan, het verkeer weer twee seconden langer op te houden dan nodig omdat je moet afwachten wat die idioot op de rotonde doet. Gaat hij er vóór je af, of rijdt hij door? Je laat het me weten, als je godverdikkeme je richting aangeeft. :(

Ik doe alleen knipperlicht aan als er mensen staan te wachten voor de rotonde.
pi_88788904
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Toevallig was het wel in Rotterdam, bedrijventerrein Noord-West...
Dan kan het heel goed, daar werk ik :)
pi_88789141
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef JDude het volgende:

[..]

Not guilty! Ik geef zelfs richting aan als er niemand te bekennen is, zo'n automatisme is het geworden.
Irritant als mensen dat niet doen inderdaad.
Ik vergeet het 's nachts nog wel eens, als er niemand op de weg is. Maar dan is een rotonde voor mij meer een weg rechtdoor :@
pi_88789237
Ik ga vanaf vandaag vandaag bijhouden wat ik verbruik en hoeveel kilometers ik maak :P
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_88789308
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Dan kan het heel goed, daar werk ik :)
Haha tof!
Ik loop stage daar :)
Welke straat?
pi_88789377
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga vanaf vandaag vandaag bijhouden wat ik verbruik en hoeveel kilometers ik maak :P
Heb laatst even de dagteller precies op 0 gezet na een tankbeurd..
heb 650 km gereden met 37 liter.. vind ik nog best netjes voor mijn rijstijl... met een opel combo cdti..
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:57:29 #109
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88789433
Rij ook bijna (werk)dagelijks door Rotterdam. Alleen niet vaak noordelijker dan de Euromast :P.
pi_88789444
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Haha tof!
Ik loop stage daar :)
Welke straat?
Sevillaweg.
Jij ?
pi_88789576
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:57 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Sevillaweg.
Jij ?
Overal :D Zit bij Boskalis.. wij doen de herinrichting van het bedrijvenpark..
Heb jij geen last van op de Sevillaweg.. nog niet in iedergeval (volgend jaar ergens)
Voornamelijk Kiotoweg en Sydneystraat nu ;)
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:07:45 #112
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88789853
Ik moest op dat bedrijventerrein m'n stuuroefeningen doen, en het terugschakelen van 3 naar 2 voor een bocht. God, wat heb ik een schijthekel aan de omgeving rondom de Hongkongstraat _O- Echt honderderen rondjes gereden daar.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_88789901
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Heb laatst even de dagteller precies op 0 gezet na een tankbeurd..
heb 650 km gereden met 37 liter.. vind ik nog best netjes voor mijn rijstijl... met een opel combo cdti..
530 met 33 liter... Voor een benzineauto :P
pi_88789943
Purdey, ik ben de foto vergeten :@
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:10:57 #115
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88790000
1000 km per 50 l ongeveer *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:11:12 #116
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88790009
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Toerenteller, check. In hoogte verstelbare koplampen? Check. Mistlampen voor? Check. Bekerhouder? Nope, ik durf niks anders te doen dan te rijden en de radio harder te zetten of m'n haren uit m'n gezicht te vegen. Airco? Check. Ruitenwisser achter? Check!
Wat een luxeauto heb ik ;)
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:12:30 #117
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88790081
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef Piles het volgende:
Purdey, ik ben de foto vergeten :@
Nou, dat is niet aardig dan ;(
En Sinterklaas komt ook al niks in m'n schoen doen, en vanmiddag op m'n werk ben ik uitgescholden door een mevrouw, en ik heb hoofdpijn. En dan nu dit nog..
pi_88790172
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Purdey het volgende:

[..]

Nou, dat is niet aardig dan ;(
En Sinterklaas komt ook al niks in m'n schoen doen, en vanmiddag op m'n werk ben ik uitgescholden door een mevrouw, en ik heb hoofdpijn. En dan nu dit nog..

Nee, ik ga niet alsnog naar buiten :')
pi_88790202
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef Purdey het volgende:

[..]

Toerenteller, check. In hoogte verstelbare koplampen? Check. Mistlampen voor? Check. Bekerhouder? Nope, ik durf niks anders te doen dan te rijden en de radio harder te zetten of m'n haren uit m'n gezicht te vegen. Airco? Check. Ruitenwisser achter? Check!
Ik heb van die dingen alleen een ruitenwisser achter :'). En hoogteverstelling voor de koplampen, als je tenminste onder de motorkap aan een bout draait :')
pi_88790230
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef Purdey het volgende:

[..]

Een Micra klinkt nog niet eens zo gek...
Tap tap tap
pi_88790235
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik heb van die dingen alleen een ruitenwisser achter :'). En hoogteverstelling voor de koplampen, als je tenminste onder de motorkap aan een bout draait :')
Hoogteverstelling heb ik wel, maar werkt niet. Tenminste, ik zie niks veranderen als ik er aan draai :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:17:52 #122
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88790376
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Piles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nee, ik ga niet alsnog naar buiten :')
Nja, dan zijn we maar weer vriendjes *;
Ookal wil je dus niet naar buiten, maar daar heb ik alle begrip voor, want dat wil ik zelf ook niet :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:18:14 #123
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88790398
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een Micra klinkt nog niet eens zo gek...
Doen, doen, doen!! Kom je trouwens ook naar de meet?
pi_88790476
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef Purdey het volgende:
Nja, dan zijn we maar weer vriendjes *;
Ookal wil je dus niet naar buiten, maar daar heb ik alle begrip voor, want dat wil ik zelf ook niet :')
:D ^O^
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Purdey het volgende:
Een Micra-meet wordt het dus :D Komen er ook wat echte echte auto's? Om te compenseren zeg maar :+
pi_88790509
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet :P
Tap tap tap
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:21:24 #126
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88790550
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Een Micra-meet wordt het dus :D Komen er ook wat echte echte auto's? Om te compenseren zeg maar :+
Nou, jij kwam toch ook? Dat maakt sowieso de hele dag toch goed? Als er een Skoda rijder komt, is de feestvreugde compleet ;) En er komen 3 micra's! Teminste, daar ga ik nu voor het gemak van uit ;) (Don't let us down, Cherry!)
pi_88790572
quote:

[..]

[..]

Misschien een echte rammelbak :D
pi_88790713
De bartmobile komt misschien ook wel :)

Vandaag m'n winterbandjes er eens onder geklust. Wat ziet dat er zielig uit zeg, zo'n standaard golfje op standaard wieldopjes :')

Ik wil een andere radio trouwens, de huidige begint rottig te worden. Eentje met rood verlichte knoppen, en een display met blauwe achtergrond en zwarte karakters. Want dat matcht het dashboard. Tot nu toe voldoen alleen 2 types van Pioneer daaraan, iemand verder suggesties? Sony, JVC en Alpine hebben alleen combinaties met zwarte achtergrond en witte karakters of dergelijke mismatches :(
pi_88791523
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Purdey het volgende:

[..]

Nou, jij kwam toch ook? Dat maakt sowieso de hele dag toch goed? Als er een Skoda rijder komt, is de feestvreugde compleet ;) En er komen 3 micra's! Teminste, daar ga ik nu voor het gemak van uit ;) (Don't let us down, Cherry!)
Ja, ik compenseer een heleboel met mijn macho-mannelijkheid ( :') ). Gelukkig heb ik m'n Skoda idd :7
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:44:34 #130
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88791772
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, ik compenseer een heleboel met mijn macho-mannelijkheid ( :') ). Gelukkig heb ik m'n Skoda idd :7
Ben je een echte man-man? Oehhhh :9~
Vertel eens, zit er in jou kofferbak ook een grote blauwe olifant?
pi_88791793
net
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

530 met 33 liter... Voor een benzineauto :P
633 km op 50.28 liter..
LPG!
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_88791819
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef Purdey het volgende:
Ben je een echte man-man? Oehhhh :9~
Wat gaat dat tegenvallen :')
quote:
Vertel eens, zit er in jou kofferbak ook een grote blauwe olifant?
Whut? :D
pi_88791937
quote:

[..]

[..]

Geld een 2003 Seat Ibiza 3-deurs met 100 pk als echte auto? Of moet ik even mijn baas lief aankijken, of ik een Merc. E-klasse mee mag? :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:47:45 #134
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88791949
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Haha, er staat dadelijk gewoon een ielig manneke van 1,70 voor me _O- Nja, die kunnen ook best leuk zijn ;)

Ken je die reclame niet, van de skoda rijder? Dat ie die grote blauwe olifant uit z'n koffer haalt?
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:48:13 #135
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88791976
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Geld een 2003 Seat Ibiza 3-deurs met 100 pk als echte auto? Of moet ik even mijn baas lief aankijken, of ik een Merc. E-klasse mee mag? :)
Jij mag zoooo ontzettend komen! Met welke auto dan ook ;)
pi_88792006
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Purdey het volgende:
Haha, er staat dadelijk gewoon een ielig manneke van 1,70 voor me _O- Nja, die kunnen ook best leuk zijn ;)
Nou niet overdrijven _O-
quote:
Ken je die reclame niet, van de skoda rijder? Dat ie die grote blauwe olifant uit z'n koffer haalt?
Ohh, die :D
pi_88792031
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
De bartmobile komt misschien ook wel :)

Vandaag m'n winterbandjes er eens onder geklust. Wat ziet dat er zielig uit zeg, zo'n standaard golfje op standaard wieldopjes :')

Ik wil een andere radio trouwens, de huidige begint rottig te worden. Eentje met rood verlichte knoppen, en een display met blauwe achtergrond en zwarte karakters. Want dat matcht het dashboard. Tot nu toe voldoen alleen 2 types van Pioneer daaraan, iemand verder suggesties? Sony, JVC en Alpine hebben alleen combinaties met zwarte achtergrond en witte karakters of dergelijke mismatches :(
* Marco001 had dat probleem ook.. Maar helaas, eigenlijk kan je alleen bij pioneer terecht..
Ik heb die met de Parrot carkit ingebouwd + ext. mic (6200BT ofzo)
pi_88792043
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Purdey het volgende:

[..]

Pastnie! Die komt uit een Octavia Superb. Die Fabia past ongeveer in de kofferbak van de Octavia Superb, duuuuuus :P
pi_88792087
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Vast niet, Die liggen alleen achter in Skoda Superb station's, met zo'n geile gavbe automatisch openende achterklep
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:51:56 #140
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88792183
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Piles het volgende:

[..]

Nou niet overdrijven _O-

Hahaha, dus met een ielig manneke van 1,70 overdrijf ik zelfs nog _O-
Ik wil die meet steeds meer :')

Jammer, en ik had zo graag de blauwe olifant van Piles willen zien. Gemiste kans ;(
pi_88792186
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Marco001 het volgende:

[..]

* Marco001 had dat probleem ook.. Maar helaas, eigenlijk kan je alleen bij pioneer terecht..
Ik heb die met de Parrot carkit ingebouwd + ext. mic (6200BT ofzo)
Ik heb al een parrot, dus ik heb geen ingebouwde nodig. Ik kom uit bij de 2300UBB of de 2200UBB. De eerste kost ongeveer ¤115, de tweede ongeveer ¤85. Maar wat nou het wezenlijke verschil is? En de een is mooier, de ander handiger in de bediening :')
pi_88792253
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Purdey het volgende:
Hahaha, dus met een ielig manneke van 1,70 overdrijf ik zelfs nog _O-
Ik wil die meet steeds meer :')
Ik steeds minder :'(
quote:
Jammer, en ik had zo graag de blauwe olifant van Piles willen zien. Gemiste kans ;(
Mijn auto is een soort blauwe olifant :7
pi_88792282
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik heb al een parrot, dus ik heb geen ingebouwde nodig. Ik kom uit bij de 2300UBB of de 2200UBB. De eerste kost ongeveer ¤115, de tweede ongeveer ¤85. Maar wat nou het wezenlijke verschil is? En de een is mooier, de ander handiger in de bediening :')
Ahja, Ik had nog geen handsfree meuk, dus maa reven ¤200 euro ertegen aan gegooid. :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:54:52 #144
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88792342
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef Piles het volgende:

[..]

Ahh, waarom? We gaan heus niet naar je wijzen hoor ;) Misschien val ik wel heel erg tegen :+
pi_88792676
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ahh, waarom? We gaan heus niet naar je wijzen hoor ;) Misschien val ik wel heel erg tegen :+
Grapje (Pi's enzo) ;) Meets zijn meestal wel gezellig, dus tegenvallen zal het niet snel :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:03:48 #146
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88792778
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Grapje (Pi's enzo) ;) Meets zijn meestal wel gezellig, dus tegenvallen zal het niet snel :P
Het is ook geen vleeskeuring :) We 'kennen' elkaar al best een tijdje, sommige al een jaar bijna. Dus 'tegenvallen' zou raar zijn. Van een aantal weet ik gewoon dat ze leuk zullen zijn :)
pi_88792951
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Purdey het volgende:

[..]

Het is ook geen vleeskeuring :) We 'kennen' elkaar al best een tijdje, sommige al een jaar bijna. Dus 'tegenvallen' zou raar zijn. Van een aantal weet ik gewoon dat ze leuk zullen zijn :)
Pick me! Pick me! *O*
pi_88793203
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Purdey het volgende:

[..]

Jij mag zoooo ontzettend komen! Met welke auto dan ook ;)
beetje laat maar *O*
pi_88793269
Volgens m'n zwager kan ik het beste een nieuwe auto kopen, ivm aftrek (heb eigen bedrijfje) en betrouwbaarheid en dat het dan op den duur minder kost dan wanneer ik een tweedehands kocht. Maar het idee dat ik even 10.000 euro moet ophoesten voor een gloednieuwe auto waar ik vervolgens één keer per week amper in durf te rijden staat me nogal tegen, ook al is het op den duur goedkoper :')
Tap tap tap
pi_88793535
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n zwager kan ik het beste een nieuwe auto kopen, ivm aftrek (heb eigen bedrijfje) en betrouwbaarheid en dat het dan op den duur minder kost dan wanneer ik een tweedehands kocht. Maar het idee dat ik even 10.000 euro moet ophoesten voor een gloednieuwe auto waar ik vervolgens één keer per week amper in durf te rijden staat me nogal tegen, ook al is het op den duur goedkoper :')
Ik zou dan eerst even met echte fiscalist gaan praten, voor je die beslissing neemt ;)
En een nieuwe auto als eerste auto kan best zonde zijn, met de stoeprandjes en paaltjes die je af en toe nog mee kan pakken :P
pi_88793599
quote:
Ik heb echt wel medelijden met die man maar moest toch even grinniken :@
pi_88793652
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik zou dan eerst even met echte fiscalist gaan praten, voor je die beslissing neemt ;)
En een nieuwe auto als eerste auto kan best zonde zijn, met de stoeprandjes en paaltjes die je af en toe nog mee kan pakken :P
Neem een Land Rover.. Dan vraag je, je af of je al bij de stoeprand of paal bent terwijl je er al overheen bent gereden :P
pi_88793737
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Daarom :D Dat probeer ik ook uit te leggen. Dan koop ik een nieuwe auto en dan a) durf ik er niet in te rijden en b) rij ik hem alsnog aan gort. Kan ik dan niet eerst even een jaartje of twee oefenen met een Fiat Panda ofzo?
Tap tap tap
pi_88793752
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Neem een Land Rover.. Dan vraag je, je af of je al bij de stoeprand of paal bent terwijl je er al overheen bent gereden :P
'Was dat een drempel of een kind?'
Tap tap tap
pi_88793800
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daarom :D Dat probeer ik ook uit te leggen. Dan koop ik een nieuwe auto en dan a) durf ik er niet in te rijden en b) rij ik hem alsnog aan gort. Kan ik dan niet eerst even een jaartje of twee oefenen met een Fiat Panda ofzo?
Tuurlijk kan dat. En hoe fiscaal voordelig ook, een auto van 1000 euro is altijd goedkoper dan een auto van 10.000 euro :)
pi_88793863
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Piles het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. En hoe fiscaal voordelig ook, een auto van 1000 euro is altijd goedkoper dan een auto van 10.000 euro :)
Maar een auto van 1000 euro, daar moet je eerder mee naar de garage wegens uitvallende onderdelen ;) .
Tap tap tap
pi_88793876
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Fiat Panda: 5995 euro incl. btw
nieuw dan he :)
pi_88793951
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'Was dat een drempel of een kind?'
Precies :D
Droom nogsteeds van zo'n bak O+
pi_88794002
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Purdey het volgende:
Ik moest op dat bedrijventerrein m'n stuuroefeningen doen, en het terugschakelen van 3 naar 2 voor een bocht. God, wat heb ik een schijthekel aan de omgeving rondom de Hongkongstraat _O- Echt honderderen rondjes gereden daar.
Hoezo, wat is er zo moeilijk? lekker rustig en overzichtelijk daar ;)
Alleen de Matlingeweg op is klote :(
pi_88794025
CherryLips: Een nieuwe auto is altijd duurder dan een tweedehandse. Dat het zakelijk gezien aantrekkelijker is een nieuwe te kopen dan particulier klopt wel, maar dat betekent nog niet dat je de afschrijving niet hebt. Sterker nog, het is die afschrijving die je in mindering mag brengen op je omzetbelasting, maar dat wil niet zeggen dat het geen geld kost :P
Ik ken geen enkel geval waarin een nieuwe auto minder kost dan een gebruikte in ieder geval, als je zwager dat wel weet dan ben ik érg benieuwd naar een vergelijkend rekensommetje :)
Edit: met een nieuwe auto heb je eerst ff garantie, maar nieuwe auto's zijn ook wel behoorlijk gecompliceerder dan oudere, waardoor uiteindelijk reparaties daaraan best wel eens duurder kunnen zijn dan aan je 1000 eurie gebakje :)
pi_88794126
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Precies :D
Droom nogsteeds van zo'n bak O+
Zo'n oude dan he!
Die zijn echt stoer O+
pi_88794181
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:30 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Zo'n oude dan he!
Die zijn echt stoer O+
Liefst een 109 O+.. Ombouwen naar een 300TDi met 5-bak :9..
pi_88794196
Bah bah, eind van de maand maar eventjes vanuit Rotterdam naar het oosten verhuizen.

Eens kijken hoe vaak ik op en neer moet, altijd hetzelfde stuk rijden gaat zo vervelen. ;(
pi_88794236
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
CherryLips: Een nieuwe auto is altijd duurder dan een tweedehandse. Dat het zakelijk gezien aantrekkelijker is een nieuwe te kopen dan particulier klopt wel, maar dat betekent nog niet dat je de afschrijving niet hebt. Sterker nog, het is die afschrijving die je in mindering mag brengen op je omzetbelasting, maar dat wil niet zeggen dat het geen geld kost :P
Ik ken geen enkel geval waarin een nieuwe auto minder kost dan een gebruikte in ieder geval, als je zwager dat wel weet dan ben ik érg benieuwd naar een vergelijkend rekensommetje :)
Edit: met een nieuwe auto heb je eerst ff garantie, maar nieuwe auto's zijn ook wel behoorlijk gecompliceerder dan oudere, waardoor uiteindelijk reparaties daaraan best wel eens duurder kunnen zijn dan aan je 1000 eurie gebakje :)
Een nieuwe zal ook niet goedkoper zijn, maar belastingtechnisch wel voordeliger ;) . Ik kon z'n rekensommetje ook niet helemaal volgen hoor, ik mis wat IQ-punten op dat vlak.
Tap tap tap
pi_88794286
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een nieuwe zal ook niet goedkoper zijn, maar belastingtechnisch wel voordeliger ;) . Ik kon z'n rekensommetje ook niet helemaal volgen hoor, ik mis wat IQ-punten op dat vlak.
Belasting is ook helemaal niet makkelijk, dan moet je met zoveel regeltjes rekening houden. Zelfs ik als bedrijfseconoom kom er niet helemaal uit :P
pi_88794336
Laat ik er dan ook maar niet aan beginnen, met mijn 3.9 op BE (Balansen, QR,CR, REV etc)
pi_88794485
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Liefst een 109 O+.. Ombouwen naar een 300TDi met 5-bak :9..
Zijn nice ja!, ik zou zelf toch eerder voor de Defender gaan :D
pi_88794659
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Zijn nice ja!, ik zou zelf toch eerder voor de Defender gaan :D
[ afbeelding ]
Defender is mooier, maar lastiger om belastingvrij en linksgestuurd te vinden :P
pi_88794694
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Piles het volgende:

[..]

Belasting is ook helemaal niet makkelijk, dan moet je met zoveel regeltjes rekening houden. Zelfs ik als bedrijfseconoom kom er niet helemaal uit :P
Daar heb ik iemand voor :P
Tap tap tap
pi_88795796
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar heb ik iemand voor :P
Als ik iemand zou hebben die het voor mij roggelde, zou ik evengoed wel willen weten hoe en wat dan precies, gewoon uit nieuwsgierigheid :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:07:29 #172
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88795859
Zo jezus, ik heb even 3 uur niet achter de computer gezeten en we zijn minstens 30 berichten verder ofzo :P. Wat gaat de reeks toch snel!

Maarreee, purdey; wanneer gaan wij de meet eens bespreken? :s)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88795876
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Overal :D Zit bij Boskalis.. wij doen de herinrichting van het bedrijvenpark..
Heb jij geen last van op de Sevillaweg.. nog niet in iedergeval (volgend jaar ergens)
Voornamelijk Kiotoweg en Sydneystraat nu ;)
Klopt, en die Doenkade is ook de hele maand afgesloten.
Drama om daar weg te komen deze maand :r

En de Sevillaweg komt volgend jaar geloof ik, minder hoor.
Zeker omdat mijn klanten dan niet voor de deur kunnen parkeren waarschijnlijk :{

Wij zitten trouwens helemaal op de hoek, gelijk het grote pand aan je rechterhand als je de Sevillaweg links opdraait vanaf de Matlingenweg.
pi_88796965
Zo he, dagje school en meteen topic en 4 pagina's verder :D Ga es niet zo hard!

Heb het niet allemaal doorgelezen dus nogmaals; Wat een baggermist!
Ik zag geen flikker, of door de mist of door mensen met kutlampen. En wat ook al ergens gezegd werd; hoeveel mensen wel niet een kapotte lamp hebben. Vraag me dan wel weer af hoe ik er achter kom als mijn lamp kapot is :')
pi_88797405
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef Empathologica het volgende:

Ik zag geen flikker, of door de mist of door mensen met kutlampen. En wat ook al ergens gezegd werd; hoeveel mensen wel niet een kapotte lamp hebben. Vraag me dan wel weer af hoe ik er achter kom als mijn lamp kapot is :')
Heb je niet zo'n lampen check systeem ?
Ik vind zulke snufjes wel handig.
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:38:20 #176
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88797496
Pagina 4 al :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88797756
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Pagina 4 al :D
1 op de 4 vieuwers reageert ^O^
pi_88798471
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef Empathologica het volgende:

Aan de voorkant zie je het wel als je eens achter een andere auto staat of in een winkelruit ofzo. De achterkant wordt lastiger, moet je hem bewust een keer met z'n aarsch richting een ruit ofzo zetten :)
pi_88798629
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik weet niet welke telefoon je hebt maar iemand in dit topic had me de Android app aCar getipt. Heb het een tijdje in gebruik (gewoon na elke tankbeurt je kmstand, aantal liter + prijs per liter invullen) en het bevalt! Autorijden wordt zelfs een spelletje om een lager verbruik te halen :')
pi_88798745
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Aan de voorkant zie je het wel als je eens achter een andere auto staat of in een winkelruit ofzo. De achterkant wordt lastiger, moet je hem bewust een keer met z'n aarsch richting een ruit ofzo zetten :)
Als ik moet fileparkeren gebruik ik vaak de reflectie van een ruit :')
pi_88798914
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik weet niet welke telefoon je hebt maar iemand in dit topic had me de Android app aCar getipt. Heb het een tijdje in gebruik (gewoon na elke tankbeurt je kmstand, aantal liter + prijs per liter invullen) en het bevalt! Autorijden wordt zelfs een spelletje om een lager verbruik te halen :')
SE K310i.. Beestje van 4 jaar oud :P
Ga gewoon mooi een excelsheet bijhouden :)
pi_88799030
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

SE K310i.. Beestje van 4 jaar oud :P
Ga gewoon mooi een excelsheet bijhouden :)
Doe ik ook al vanaf het begin :Y Best schrikken af en toe van de totale kosten ;(
pi_88799287
Ik zet elke keer dat ik tank de dagteller op 0, dus ik weet iedere keer precies hoeveel liters en hoeveel kilometers. Zo ben ik er achter gekomen dat mijn boordcomputer consequent 0,25 liter teveel aangeeft. Als het ding 6,3l op 100km zegt, dan is het in werkelijkheid 6,05l op 100km :)
pi_88799308
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef Piles het volgende:

[..]

Doe ik ook al vanaf het begin :Y Best schrikken af en toe van de totale kosten ;(
Ik niet vanaf het begin :P.. Was het wel van plan maar is nooit wat van gekomen.
pi_88799455
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

* Marco001 aCar downloaden doet. ;)
pi_88799539
Is zoiets er ook voor windows mobile eigenlijk?
pi_88799954
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zet elke keer dat ik tank de dagteller op 0, dus ik weet iedere keer precies hoeveel liters en hoeveel kilometers. Zo ben ik er achter gekomen dat mijn boordcomputer consequent 0,25 liter teveel aangeeft. Als het ding 6,3l op 100km zegt, dan is het in werkelijkheid 6,05l op 100km :)
Ik doe dat ook, maar meer voor als mijn benzine meter stuk zou gaan.
En het is leuk, ik heb nog een oldskool dagteller B-)
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:37:02 #188
314372 Goddelijker
pi_88801339
Mên, wat een mist. Miste bijna de afslag. :')
pi_88801574
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:07 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Klopt, en die Doenkade is ook de hele maand afgesloten.
Drama om daar weg te komen deze maand :r

En de Sevillaweg komt volgend jaar geloof ik, minder hoor.
Zeker omdat mijn klanten dan niet voor de deur kunnen parkeren waarschijnlijk :{

Wij zitten trouwens helemaal op de hoek, gelijk het grote pand aan je rechterhand als je de Sevillaweg links opdraait vanaf de Matlingenweg.
Wasco?
Ja, echt verschrikkelijk, staat vanaf bedrijventerrein tot A20 volledig vast...
Ik schiet altijd tussendoor via overschie naar de A20, moet naar de A16 toe namelijk, anders is het echt niet te doen :N

Ja werkzaamheden voor je deur zijn altijd minder, maar bedrijven blijven ALTIJD bereikbaar, dus je klanten kunnen gewoon blijven parkeren op het terrein als het goed is, rijplaten enzo ^O^

Komt goed ;)
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:45:31 #190
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88801870
Ik heb een account op autoverbruik.nl, die ga ik ook bijhouden. Ik vind het sowieso wel tof om zo zuinig mogelijk te rijden, zonder als een oud wijf rond te kakken. En het verschil zien onder verschillende omstandigheden.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_88801970
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een account op autoverbruik.nl, die ga ik ook bijhouden. Ik vind het sowieso wel tof om zo zuinig mogelijk te rijden, zonder als een oud wijf rond te kakken. En het verschil zien onder verschillende omstandigheden.
Zo begon ik ook, heeft maar even geduurd :@ Nu trek ik m'n auto zo ver mogelijk door :')
pi_88802091
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef Piles het volgende:

[..]

Zo begon ik ook, heeft maar even geduurd :@ Nu trek ik m'n auto zo ver mogelijk door :')
Ik niet, ik rijd best lief. Nouja, als het ding goed warm is wil ik wel eens lekker op het gas gaan, maar echt totaan het rood doortrekken doe ik nooit. Hij moet wel heel blijven :P
pi_88802244
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Heb met deze tank zo'n 1 op 15,5 gedaan :9
pi_88802271
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Wasco?
Ja, echt verschrikkelijk, staat vanaf bedrijventerrein tot A20 volledig vast...
Ik schiet altijd tussendoor via overschie naar de A20, moet naar de A16 toe namelijk, anders is het echt niet te doen :N

Ja werkzaamheden voor je deur zijn altijd minder, maar bedrijven blijven ALTIJD bereikbaar, dus je klanten kunnen gewoon blijven parkeren op het terrein als het goed is, rijplaten enzo ^O^

Komt goed ;)
Jep.
Ik moet naar stad, dus ik sta in feite te wachten op de mensen die de snelweg op willen ;(
pi_88802314
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik niet, ik rijd best lief. Nouja, als het ding goed warm is wil ik wel eens lekker op het gas gaan, maar echt totaan het rood doortrekken doe ik nooit. Hij moet wel heel blijven :P
Mits warm blijf het wel heel hoor, jouw auto heeft een toerenbegrenzer :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:52:12 #196
314372 Goddelijker
pi_88802367
Ik rij meestal ongeveer 1 op 14. Ik moet wel zeggen dat ik veel stadsverkeer rij.
pi_88802492
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
Ik rij meestal ongeveer 1 op 14. Ik moet wel zeggen dat ik veel stadsverkeer rij.
Ik heb hiermee wel aardig wat snelweg gehad geloof ik.. Moet 1 op 17 kunnen halen volgens de AX club :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:54:31 #198
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88802528
Ik trek ook rap zat op, maar ik schakel wel vroeg over en laat me gewoon langer uitrijden als ik een stoplicht op rood zie staan. Zuinig rijden komt bij mij ook niet dankzij het langzaam optrekken, tenzij er een sloom ding voor me rijdt :P

Ik had de laatste keer 1 op 14,6 dacht ik, maar daar had m'n moeder ook nog wat kilometers mee gemaakt en die rijdt veel onzuiniger. Als m'n vader hun auto niet meer nodig heeft voor z'n werk is m'n auto eindelijk voor mezelf :s)
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:54:38 #199
314372 Goddelijker
pi_88802535
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik heb hiermee wel aardig wat snelweg gehad geloof ik.. Moet 1 op 17 kunnen halen volgens de AX club :P
Ik kan ook 1:17-18 halen met veel snelwegritjes, maar die doe ik niet echt.
En in de stad rijdt ie 1:12 _O-
pi_88802548
Ik zit rond de 1:8, maar rijd puur stadsverkeer.
pi_88802607
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Mits warm blijf het wel heel hoor, jouw auto heeft een toerenbegrenzer :)
Hij gaat evengoed door tot 4500 toeren, en dat is voor een diesel gewoon níet grappig :)
pi_88802623
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik kan ook 1:17-18 halen met veel snelwegritjes, maar die doe ik niet echt.
En in de stad rijdt ie 1:12 _O-
Heim deed 350-400 km met een tank. Hij beweerde dat er een 35 litertank onder zit. Heb t opgezocht, t is een 60 litertank :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:55:54 #203
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88802626
Ik rij ook voornamelijk stadsverkeer, een paar keer over de snelweg, maar da's maximaal een kwart van de kilometers.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:57:11 #204
314372 Goddelijker
pi_88802715
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Heim deed 350-400 km met een tank. Hij beweerde dat er een 35 litertank onder zit. Heb t opgezocht, t is een 60 litertank :')
Bij mij ligt er ook een 55 litertank onder.
Gisteren nog voor 67 euro getankt. ;(
pi_88802750
Ik haal 1 op 17 ongeveer, als ik m'n best doe nog wat zuiniger. Boven de 100 gaat ie eerder meer verbruiken dan minder, ik rijd het goedkoopst op de provinciale weg :)
pi_88802761
Ik tankte van de week voor 100 euro :')
pi_88802794
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik haal 1 op 17 ongeveer, als ik m'n best doe nog wat zuiniger. Boven de 100 gaat ie eerder meer verbruiken dan minder, ik rijd het goedkoopst op de provinciale weg :)
Dat is bij die van mij ook, als ik boven de 100 kom zit ik al snel ver boven de 3000 toeren -O-
pi_88802801
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Hij gaat evengoed door tot 4500 toeren, en dat is voor een diesel gewoon níet grappig :)
Te lang niet, maar kan best eens hoor als je haast hebt :P
pi_88802803
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Bij mij ligt er ook een 55 litertank onder.
Gisteren nog voor 67 euro getankt. ;(
33 liter hier getankt. Ongeveer 50 euro. Lampje begon al te knipperen :'). Heb ik dan een reserve van 10 liter ofzo _O-
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:58:58 #210
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88802821
Bij mij 50. Meer dan 43 liter gaat er niet in, en toen was hij echt helemaal leeg :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:00:14 #211
314372 Goddelijker
pi_88802893
Ach, autorijden is het geld waard.
pi_88802943
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat is bij die van mij ook, als ik boven de 100 kom zit ik al snel ver boven de 3000 toeren -O-
Bij 120 doet die van mij er 2800. Diesel he?

Ik mis echt een 6e versnelling, ik zou die snelheid ook gemakkelijk met 2200 toeren kunnen draaien :P
pi_88802975
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
Ach, autorijden is het geld waard.
Zo is dat. Als ie leeg is, dan kiep ik 'm weer vol. Klaar :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:02:40 #214
314372 Goddelijker
pi_88803043
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Inderdaad. _O-
Ik doe ook gewoon zoveel leuke dingen, dat het niet uitmaakt. :P
pi_88803148
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Inderdaad. _O-
Ik doe ook gewoon zoveel leuke dingen, dat het niet uitmaakt. :P
Ik ging laatst tanken met een vrachtwagen van 't werk. Het duurde nogal, dus ik keek maar eens op de meter op de pomp. Die stond op 735 liter toen hij afsloeg :P Katsching :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:05:56 #216
314372 Goddelijker
pi_88803238
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ging laatst tanken met een vrachtwagen van 't werk. Het duurde nogal, dus ik keek maar eens op de meter op de pomp. Die stond op 735 liter toen hij afsloeg :P Katsching :P
Ja, maar die vrachtwagens brengen ook geld op. Mijn eigen auto niet. :+
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:07:24 #217
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88803325
735 liter _O- Ik had er nooit bij stilgestaan hoeveel er in zo'n ding gaat :') Wat verbruikt een vrachtauto eigenlijk?
pi_88803467
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef 08gnoT. het volgende:
735 liter _O- Ik had er nooit bij stilgestaan hoeveel er in zo'n ding gaat :') Wat verbruikt een vrachtauto eigenlijk?
1 op 3,5 gemiddeld.
pi_88803499
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ligt eraan he, een vrachtwagen en een vrachtwagen zijn 2 verschillende dingen. Met een klein distributiewagentje kan je wel 1 op 6 halen denk ik. De grote internationale jongens (en daar rijden wij dus mee) doen 1 op 3 tot 1 op 4. En die gasten die met zwaartransport materieel rijden kijken niet op van 1 op 1 of nog meer :P
Motorvermogen, belading, banden, overbrengingsverhoudingen, weersomstandigheden, landschap (vlakke weg versus bergen), is allemaal van invloed :)
pi_88803586
Overigens is het ook niet raar om twee tanks onder een vrachtwagen te hebben, met samen tot 1500 liter. Zie je wel eens bij autos die gebruikt worden op de echt lange afstanden :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:11:43 #221
314372 Goddelijker
pi_88803599
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens is het ook niet raar om twee tanks onder een vrachtwagen te hebben, met samen tot 1500 liter. Zie je wel eens bij autos die gebruikt worden op de echt lange afstanden :)
Links + rechts ofzo. :Y
pi_88803713
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Links + rechts ofzo. :Y
Bijvoorbeeld ja, maar wat je bij zwaartransport auto's ook wel ziet is dat de tank gewoon achter de cabine staat. Langs het chassis is dan geen ruimte want daar zitten alleen maar wielen :P

Edit: zo dus:
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:14:12 #223
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88803728
Dus dan kun je naar Zuid Europa en terug op 1 tank? :P Als er 2 onder zitten dan
pi_88803964
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Dus dan kun je naar Zuid Europa en terug op 1 tank? :P Als er 2 onder zitten dan
1500 liter maal 1 op 3 (zuid europa is nou niet echt vlak te noemen, dat merk je in verbruik goed) is een actieradius van 4500km. Zolang je dus onder de 2225km enkele reis blijft: ja. Van hieruit (de achterhoek) even op en neer naar Guadalajara (naast Madrid) is 3900km kan ik je uit betrouwbare bron *kuch* melden, dus dat zou dan inderdaad in 1 keer lukken. Plaatsen als Gibraltar of Porto (portugal) ga je niet halen. Althans, je komt niet op dezelfde tankvulling weer terug, dan moet je op de terugweg ff aan het infuus :P
pi_88803976
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef junkiexp het volgende:

[..]

1 op 3,5 gemiddeld.
Valt me nog mee.
pi_88806079
Morgen een autoradio met usb of aux-in kopen denk ik. Ben de CD'tjes nu wel zat }:|
  woensdag 17 november 2010 @ 00:22:38 #227
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88806180
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Morgen een autoradio met usb of aux-in kopen denk ik. Ben de CD'tjes nu wel zat }:|
Ik heb een FM-transmitter voor in de aanstekerpoort. Werkt prima, ik heb er een USB-stick aanhangen maar je kunt er ook een geheugenkaartje instoppen.
pi_88806308
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:22 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik heb een FM-transmitter voor in de aanstekerpoort. Werkt prima, ik heb er een USB-stick aanhangen maar je kunt er ook een geheugenkaartje instoppen.
FM noem ik nou niet de meest leuke kwaliteit om eerlijk te zijn. Dat is wel even iets wat voorop staat qua audio bij mij. *)
  woensdag 17 november 2010 @ 00:35:06 #229
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88806462
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

FM noem ik nou niet de meest leuke kwaliteit om eerlijk te zijn. Dat is wel even iets wat voorop staat qua audio bij mij. *)
Ja dan ben je misschien beter met een goede speler ja :Y Mij gaat het vooral dát er muziek uitkomt, de kwaliteit maakt me niet zoveel uit en dan is hij wel goed genoeg :P
pi_88806603
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:35 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ja dan ben je misschien beter met een goede speler ja :Y Mij gaat het vooral dát er muziek uitkomt, de kwaliteit maakt me niet zoveel uit en dan is hij wel goed genoeg :P
Goede speler + setje speakers, die zijn ook aan een upgrade toe.
pi_88809200
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
:mijn pa 1:13 ongeveer, soms 1:14
Maar wel op LPG.
Ik mdoe 1:12.5 ongeveer.
  woensdag 17 november 2010 @ 09:09:30 #232
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88809242
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:06 schreef Marco001 het volgende:

[..]

:mijn pa 1:13 ongeveer, soms 1:14
Maar wel op LPG.
Ik mdoe 1:12.5 ongeveer.
Ik ga voor 1:13 met alleen maar stadsverkeer
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88809369
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:09 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik ga voor 1:13 met alleen maar stadsverkeer
Zo veel nog? Ik had verwacht dat zo'n micra'tje zuiniger is/was..

die 1:12.5 haal ik namelijk doordat c.a. 70% van mijn km's snelwegkm's zijn.. Dan maakt mijn auto 4000 rpm bij 120 km/h :N
  woensdag 17 november 2010 @ 09:23:34 #234
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88809539
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Zo veel nog? Ik had verwacht dat zo'n micra'tje zuiniger is/was..

die 1:12.5 haal ik namelijk doordat c.a. 70% van mijn km's snelwegkm's zijn.. Dan maakt mijn auto 4000 rpm bij 120 km/h :N
Ik heb een 1.3 die zijn sowieso minder zuinig. Daarnaast is rondrijden in de hoofdstad van Polen niet erg bevorderend wegens veel files, stoplichten en gekke wegen. Mensen rijden achterlijk hard en ik moet dus daarmee meerijden. Dat betekent dus gassen tot 60/70 kmh en dan afremmen kilometer op kilometer :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 17 november 2010 @ 09:24:28 #235
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88809552
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik in NL rond de 1:14 zit met stadsverkeer. Als ik puur snelweg kilometers maak is het 1:16 ongeveer.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 17 november 2010 @ 09:59:05 #236
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88810410
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:07 schreef monsterd. het volgende:
Zo jezus, ik heb even 3 uur niet achter de computer gezeten en we zijn minstens 30 berichten verder ofzo :P. Wat gaat de reeks toch snel!

Maarreee, purdey; wanneer gaan wij de meet eens bespreken? :s)
Ik zag gisteravond rond half tien deze vraag voorbij rollen op m'n telefoon, maar ik kan ineens niet meer reageren. Telefoon is overleden, de nieuwe die onderweg was is retour afzender gestuurd door TNT :') Anyway, ik ga jou zo even mailen over de meet :)
  woensdag 17 november 2010 @ 10:28:31 #237
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88811196
Even een kleine logistieke onderbreking voor de meet. Monsterd en ik zijn bezig met de regel dingen. Een van de hoofdpunten is de locatie. Ik maak hieronder een lijstje met de komers, en de misschieners en de woonplaatsen waarvan ik dacht dat jullie woonden. Mocht dit niet kloppen, meld dat even. Wil je ook komen, en sta je nog niet op deze lijst, vermeld dat dan, met je woonplaats.

House: Raalte (Overijssel)
Piles: Zeeland
Cherrylips: Ede (Gelderland)
Goddelijker: Utrecht
L0we: Utrecht (Dacht ik?)
Sjoegerd: Ook Utrecht toch?
Monsterd: Zutphen
Purdey: Rotterdam

FallNk810i en Marco001 weet ik het niet exact. Marco, woonde jij toevallig niet in Delfszijl?
Wil jij ook op deze lijst? Zeg het :) Koudwatervrees en wil je er af? Ook even zeggen :)
pi_88812061
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:28 schreef Purdey het volgende:
Even een kleine logistieke onderbreking voor de meet. Monsterd en ik zijn bezig met de regel dingen. Een van de hoofdpunten is de locatie. Ik maak hieronder een lijstje met de komers, en de misschieners en de woonplaatsen waarvan ik dacht dat jullie woonden. Mocht dit niet kloppen, meld dat even. Wil je ook komen, en sta je nog niet op deze lijst, vermeld dat dan, met je woonplaats.

FallNk810i en Marco001 weet ik het niet exact. Marco, woonde jij toevallig niet in Delfszijl?
Wil jij ook op deze lijst? Zeg het :) Koudwatervrees en wil je er af? Ook even zeggen :)
Koudwatervrees, hier in Delfzijl? Nou, dan heb je volgens mij toch echt een probleem dacht ik zo, met al dat water hier in de buurt. :)

En je mag me op de lijst zetten..
Zodra ik een datum heb van jullie zal ik verlof gaan regelen(mits ik nog geen andere job heb..).
  woensdag 17 november 2010 @ 11:01:57 #239
314372 Goddelijker
pi_88812219
Sjoegerd komt uit Putten, als ik me niet vergis. :+
pi_88812561
quote:

Eh, zet me maar onder Rotterdam :)

Edit: Iedereen met een dorp/stad erbij.. en Piles alleen Zeeland _O-
  woensdag 17 november 2010 @ 11:16:34 #241
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88812670
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Je mag Piles niet pesten omdat hij Zeeland komt. Dat is zielig. Maar wel leuk :')
  woensdag 17 november 2010 @ 11:20:40 #242
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88812803
Update:

Piles: Schouwen-Duiveland (Zeeland)
Sjoegerd: Putten (Gelderland)
Monsterd: Zutphen (Gelderland)
Purdey: Rotterdam (Z-H)
FalleNk810i: Rotterdam (Z-H)
Marco001: Delfszijl (Groningen)
Bartholomeus: Lichtenvoorde (Gelderland)

[ Bericht 3% gewijzigd door Purdey op 17-11-2010 11:41:26 ]
pi_88813003
Lichtenvoorde hier, Oost Gelderland-Oost :P
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Goede speler + setje speakers, die zijn ook aan een upgrade toe.
De meeste radio's hebben tegenwoordig wel een usb en/of aux aan de voorkant, dus dat hoeft niet heel bijzonder veel geld te kosten. Voor 100 euries is dat zeker haalbaar, afhankelijk van hoeveel eisen je stelt. De ervaring in zowel personenwagen als vrachtwagen (en daar worden ze mishandeld, reken maar) leert dat je het best af bent met Pioneer of JVC. Kenwood kan ook, maar die heeft er wel eens een brakke tussen zitten, en Sony kan niet tegen het rammelen. Dat gaat een jaar, misschien 2 goed en dan krijgen ze kuren. In de vrachtwagen dan he :P
pi_88813050
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Purdey het volgende:

[..]

Jij mag zoooo ontzettend komen!
Hoe moet ik die nou weer opvatten.... :X
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

:D. Gaat best wel leuk worden hoor! Mét of zonder blauwe olifant ;).
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar een auto van 1000 euro, daar moet je eerder mee naar de garage wegens uitvallende onderdelen ;) .
Valt wel mee hoor, als je van tevoren goed naar die auto kijkt (laat kijken) heb je voor dat geld een hele goeie auto :)
pi_88813199
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ik wilde ook al een opmerking maken, maar ik hield me in :')

Maar voor de vorm mag er ook Schouwen-Duiveland (Zeeland) van gemaakt worden hoor :P
pi_88813224
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Provinciale weg is vaak het mooist inderdaad, dan zit je in zn 5 lekker laag in de toeren. Meestal haal ik ook de 1:17 wel, valt me alles mee voor mn oude bak :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Daarom, sta toch vaak eens in de 3-4 dagen bij de pomp, dan ga ik niet meer letten op de centen :P
quote:
L0we: Bennekom (Gelderland)
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef Bartholomeus het volgende:

bijna-duitsland dus? :+
pi_88813272
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:26 schreef L0we het volgende:
_O-
pi_88813668
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:30 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik wilde ook al een opmerking maken, maar ik hield me in :')

Maar voor de vorm mag er ook Schouwen-Duiveland (Zeeland) van gemaakt worden hoor :P
Was verder niet lullig bedoeld ofzo hoor ;)
pi_88813689
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:43 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Was verder niet lullig bedoeld ofzo hoor ;)
Whehe, weet ik joh. Ben het inmiddels wel gewend :D
  woensdag 17 november 2010 @ 11:45:35 #250
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88813760
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:26 schreef L0we het volgende:

Dat is best een goede vraag eigenlijk. Hmm, het komt best wat viezig over zo. Maar zo bedoelde ik het niet. Iedereen mag komen naar de meet. Ik denk dat ik het zo bedoelde. Dat iedereen welkom is. Hoe lul je je uit iets waarvan je zelf niet weet wat je ermee bedoelde :')

Anyway, de veranderingen zijn doorgevoerd. Piles, ook jij bent ge-update richting Schouwen-duiveland. Je had nooit verteld dat je daar woonde, mijn kennis hield op, bij Zeeland. Mijn excuses :) En ik zal je niet meer pesten omdat je in Zeeland woont. Hou je wel duiven trouwens? ;)
pi_88813812
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:45 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat is best een goede vraag eigenlijk. Hmm, het komt best wat viezig over zo. Maar zo bedoelde ik het niet. Iedereen mag komen naar de meet. Ik denk dat ik het zo bedoelde. Dat iedereen welkom is. Hoe lul je je uit iets waarvan je zelf niet weet wat je ermee bedoelde :')

Anyway, de veranderingen zijn doorgevoerd. Piles, ook jij bent ge-update richting Schouwen-duiveland. Je had nooit verteld dat je daar woonde, mijn kennis hield op, bij Zeeland. Mijn excuses :) En ik zal je niet meer pesten omdat je in Zeeland woont. Hou je wel duiven trouwens? ;)
Wtf haha _O-
pi_88814288
quote:

[..]

Hoe lul je je uit iets waarvan je zelf niet weet wat je ermee bedoelde :')
Was helemaal niet nodig hoor, snapte het stiekum best wel goed ;).
pi_88814806
Zo, weer @work in een fiat combinetti ofzoiets
Lekker snel, maar kutstoelen....
Oh, en LOL: stuurstang loopt tussen REM en koppelingspedaal door....

[ Bericht 30% gewijzigd door Marco001 op 17-11-2010 12:20:03 ]
pi_88814965
quote:
Dank u O+ Weet ook niet of ik het ooit verteld heb trouwens :P
Maar duiven, wtf _O- Houdt iedere Zeeuw duiven dan? :')
  woensdag 17 november 2010 @ 12:19:05 #255
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_88815030
Alweer 1.5 week niet gereden :'(

"Gelukkig" wel volgende week maandag weer een ritje van Rotterdam naar Breda rond een uur of 4 s'mddags, lekkere tijd :')

Ik hou er nooit van om zonder doel voor de lol te gaan rijden, dus vandaar staat er ook nog maar 1400km op de teller :P
Op elke fokker past een bril.
pi_88815233
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef L0we het volgende:

bijna-duitsland dus? :+
Jawohl!

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:14 schreef Marco001 het volgende:
Ja dus? Dat is heel normaal hoor? Dat is bij de meeste busjes zo, en bij álle vrachtwagens :)
pi_88815290
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:14 schreef Marco001 het volgende:
Zo, weer @work in een fiat combinetti ofzoiets
Lekker snel, maar kutstoelen....
Das bij mij ook het geval hoor :).
pi_88815389
quote:
Op woensdag 17 november 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Jawohl!

[..]

Ja dus? Dat is heel normaal hoor? Dat is bij de meeste busjes zo, en bij álle vrachtwagens :)
Misschien bij Jou, maar ik heb het nog niet eerder gezien. Rij voornamelijk sprinter en transit
pi_88815454
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:28 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Misschien bij Jou, maar ik heb het nog niet eerder gezien. Rij voornamelijk sprinter en transit
Nou dan weet je dus nu dat dat niks nieuws onder de zon is :P

Zou pas lache zijn als dat ding tussen het gaspedaal en de rem in zat. Als je dan moet remmen, moet je eerst om die stuurkolom heen met je poot 8)7
  woensdag 17 november 2010 @ 12:34:34 #260
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88815566
Nette lijst Purdey! :D Ik heb je mail beantwoord, dus we kijken even weer verder met brainstormen!

Wat ik eigenlijk ook wil weten is hoeveel km iedereen bereid is te reizen. Op basis daarvan kunnen we hopelijk een locatie vinden die voor iedereen redelijk is :)

House:
Piles:
Cherrylips:
Goddelijker:
L0we:
Sjoegerd:
Monsterd: ongeveer 100-130 km
Purdey:
FalleNk810i:
Marco001:
Bartholomeus:

en als jullie nou gewoon lief zijn en de lijst steeds quoten en aanvullen hoef ik niet zelf alles erin te zetten *)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 17 november 2010 @ 12:38:09 #261
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88815670
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:19 schreef Catch_me het volgende:

"Gelukkig" wel volgende week maandag weer een ritje van Rotterdam naar Breda rond een uur of 4 s'mddags, lekkere tijd :')
Dat gaat rond die tijd meestal best goed hoor! Tenzij je van de noordkant van R'dam (A20) moet komen...
pi_88815699
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:34 schreef monsterd. het volgende:
Wat ik eigenlijk ook wil weten is hoeveel km iedereen bereid is te reizen. Op basis daarvan kunnen we hopelijk een locatie vinden die voor iedereen redelijk is :)

House:
Piles: max. 150km (denk ik)
Cherrylips:
Goddelijker:
L0we:
Sjoegerd:
Purdey:
FalleNk810i:
Marco001:
Bartholomeus:

en als jullie nou gewoon lief zijn en de lijst steeds quoten en aanvullen hoef ik niet zelf alles erin te zetten *)
pi_88815884
House:
Cherrylips:
Goddelijker:
L0we:
Sjoegerd:
Purdey:
FalleNk810i:
Marco001:
Bartholomeus: Randstad e.o. is wel te doen, dus dat zou zowat 170km zijn :) Ik woon nou eenmaal in een uithoek, dus jah :)
pi_88815997
Wat mij betreft kunnen we ook samen rijden trouwens, hier vandaan ben je zo in Zutphen, en daarvandaan ligt Ede ook wel weer op de route richting het grote boze Westen. Scheelt ook weer in de brandstofkosten enzo :)
  woensdag 17 november 2010 @ 12:51:50 #265
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88816113
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat mij betreft kunnen we ook samen rijden trouwens, hier vandaan ben je zo in Zutphen, en daarvandaan ligt Ede ook wel weer op de route richting het grote boze Westen. Scheelt ook weer in de brandstofkosten enzo :)
Is ook een optie, maar dan hebben we niet allemaal de mogelijkheid om onze auto's te showen. En even toegeven, daar gaat het stiekem ook wel een beetje om toch :P

Maargoed, we kunnen idd nog het een en het ander regelen :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88816172
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Is ook een optie, maar dan hebben we niet allemaal de mogelijkheid om onze auto's te showen. En even toegeven, daar gaat het stiekem ook wel een beetje om toch :P

Klopt hoor, het was maar een ideetje :)
  woensdag 17 november 2010 @ 13:06:33 #267
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88816584
quote:

[..]

Tuurlijk moeten we onze auto showen. Let op, de Micra wordt de nieuwe Golf 5 8-)
pi_88816670
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]

De meeste radio's hebben tegenwoordig wel een usb en/of aux aan de voorkant, dus dat hoeft niet heel bijzonder veel geld te kosten. Voor 100 euries is dat zeker haalbaar, afhankelijk van hoeveel eisen je stelt. De ervaring in zowel personenwagen als vrachtwagen (en daar worden ze mishandeld, reken maar) leert dat je het best af bent met Pioneer of JVC. Kenwood kan ook, maar die heeft er wel eens een brakke tussen zitten, en Sony kan niet tegen het rammelen. Dat gaat een jaar, misschien 2 goed en dan krijgen ze kuren. In de vrachtwagen dan he :P
Precies die ervaring heb ik nu mijn cd bekrassende Sony, maar die is volgens mij ook meer dan 10 jaar oud.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:44 schreef Bartholomeus het volgende:
House: De Spaanse Costa, maar wel tegen het noorden.. moet wel redelijk blijven he.
Cherrylips:
Goddelijker:
L0we:
Sjoegerd:
Purdey:
FalleNk810i:
Marco001:
Bartholomeus: Randstad e.o. is wel te doen, dus dat zou zowat 170km zijn :) Ik woon nou eenmaal in een uithoek, dus jah :)
  woensdag 17 november 2010 @ 13:09:39 #269
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88816683
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:17 schreef Piles het volgende:

[..]

Dank u O+ Weet ook niet of ik het ooit verteld heb trouwens :P
Maar duiven, wtf _O- Houdt iedere Zeeuw duiven dan? :')
Nja, je woont in Schouwen-Duiveland, daar zullen de mensen toch wel duiven houden?
Ik wist het overigens niet, dat je daar woonde :)

quote:
House:
Cherrylips:
Goddelijker:
L0we:
Sjoegerd:
Purdey: max. 150 km
FalleNk810i:
Marco001:
Bartholomeus: Randstad e.o. is wel te doen, dus dat zou zowat 170km zijn Ik woon nou eenmaal in een uithoek, dus jah
pi_88816700
House:
Cherrylips:
Goddelijker:
L0we: max 150-200 km.
Sjoegerd:
Purdey: max 150 km
FalleNk810i:
Marco001:

quote:

[..]

Das wel het leukste inderdaad, aan de andere kant kan het ook een prijzige bezigheid worden. 150 km enkele reis is met een retour zo 30-40 euro als je niet al te duur rijdt :).
pi_88816754
Over het aantal kilometers: is dat enkele reis? of retour? ;)
pi_88816788
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:10 schreef L0we het volgende:

Das wel het leukste inderdaad, aan de andere kant kan het ook een prijzige bezigheid worden. 150 km enkele reis is met een retour zo 30-40 euro als je niet al te duur rijdt :).
300km, 1 op 17, en diesel kost 1,18 op het moment. Dus 300/17*1,18 = grofweg 21 euries.

Diesel O+
  woensdag 17 november 2010 @ 13:13:10 #273
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88816796
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:11 schreef L0we het volgende:
Over het aantal kilometers: is dat enkele reis? of retour? ;)
enkele reis dan :)
pi_88816841
House:
Cherrylips:
Goddelijker:
Sjoegerd:
FalleNk810i: max 150 km
Marco001:
pi_88816873
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

300km, 1 op 17, en diesel kost 1,18 op het moment. Dus 300/17*1,18 = grofweg 21 euries.

Diesel O+
Das waar ja, maar volgens mij zijn wij de enige dieselrijders, anders komt het al snel op 300 / 15 * 1.50 = 30 euro. En de meeste auto's redden de 1:15 niet ;).
pi_88816892
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef FalleNk810i het volgende:
House: De Spaanse Costa, maar wel tegen het noorden.. moet wel redelijk blijven he.
Cherrylips:
Goddelijker:
Sjoegerd:
FalleNk810i: max 150 km
Marco001:
pi_88817019
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:15 schreef L0we het volgende:

[..]

Das waar ja, maar volgens mij zijn wij de enige dieselrijders, anders komt het al snel op 300 / 15 * 1.50 = 30 euro. En de meeste auto's redden de 1:15 niet ;).
Daarom: diesel O+
pi_88817145
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:19 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

inderdaad, diesel O+

De topics gaan wel hard zo zeg! :o
pi_88817228
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:15 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik rijd ook diesel... maar prive niet.
  woensdag 17 november 2010 @ 13:42:16 #280
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88817851
Aan de hand van een provosorisch in elkaar gezet kaartje probeer ik nu een middenmoot te zoeken. Nu ben ik hee slecht in km'ers bepalen, dus als jullie ook even meedenken. Alle woonplaatsen zijn aangeduid met een rood rondje. Er staan verder geen namen bij, het is alleen om te bepalen waar ongeveer de midden zit:

pi_88818009
Vind de afstanden nog meevallen, alleen Marco woont nogal ver weg :P

rond Utrecht lijkt mij dan?
  woensdag 17 november 2010 @ 13:49:51 #282
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88818136
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:19 schreef Bartholomeus het volgende:

woensdag 17 november 2010 @ 13:52:37 #283
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88818255
Volgens mij komt het er alsnog op neer dat iedereen rond de 150 km ervoor over heeft.. Ik ga nu even kijken of ik ergens zo'n diameters kan berekenen in die straal vanaf de woonplaatsen zoals ze bekend zijn. :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88818768
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:52 schreef monsterd. het volgende:
Volgens mij komt het er alsnog op neer dat iedereen rond de 150 km ervoor over heeft.. Ik ga nu even kijken of ik ergens zo'n diameters kan berekenen in die straal vanaf de woonplaatsen zoals ze bekend zijn. :)
zou wel makkelijk zijn!

Of gewoon een paar plekken uitkiezen en die hier voorstellen dmv poll in volgende topic!
  woensdag 17 november 2010 @ 14:09:35 #285
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88818917
Ik dacht ook Utrecht/Amersfoort :)
  woensdag 17 november 2010 @ 14:09:50 #286
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88818932
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:05 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

zou wel makkelijk zijn!

Of gewoon een paar plekken uitkiezen en die hier voorstellen dmv poll in volgende topic!
Het lukt even niet. Ik kijk thuis, ik dacht namelijk dat ik iets had waarmee ik de straal in kan stellen.. Blijkblaar niet. Wat locaties betreft, midden van het land is misschien het handigst? Ik zal nog even met purdey overleggen en dan stellen we wat voor wat betreft locaties!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 17 november 2010 @ 14:10:16 #287
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88818943
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:09 schreef Purdey het volgende:
Ik dacht ook Utrecht/Amersfoort :)
Dacht ik ook aan.. Ik zit nu op de kaart te kijken, veenendaal klinkt leuk :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88819051
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:10 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dacht ik ook aan.. Ik zit nu op de kaart te kijken, veenendaal klinkt leuk :P
Kan Cherry op de fiets komen :+
En Purdey, je hebt mijn stip verbazend goed geplaatst :D
  woensdag 17 november 2010 @ 14:18:27 #289
314372 Goddelijker
pi_88819318
Utrecht klinkt goed.
  woensdag 17 november 2010 @ 14:19:05 #290
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88819345
Utrecht is wel een hel om in te parkeren, dus misschien net buiten uitrecht? :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88819365
Goed, bijna jankend in de auto gezeten, bedankt pa :') Ik heb nog nooit in een ondergrondse parkeergarage gereden. Ik heb de afgelopen vijf maanden eigenlijk uberhaupt amper gereden, ik wil gewoon kilometers maken. M'n vader moest naar de Mediamarkt, dus ik mocht rijden en de parkeergarage oefenen. Heenweg. 'O je kon ook zo en zo rijden.' '' Ik had hem nu al teruggeschakeld in de twee, want je zag dat die ook ging remmen.' 'Ik had nu al teruggeschakeld, want dat stoplicht staat toch altijd op rood.'
:{
Goed, parkeergarage in. Dat ging nog. Vervolgens IN de parkeergarage. 'Strak langs dat kaartending anders kun je er niet bij! Bocht ruim nemen!' Ik ben een pietje precies, ik zat hem retestrak langs die paal. 'Dat is weer te strak.' 'Ik raak toch niks? Hij staat perfect.' 'Het scheelt niet veel. Knopje voor het raampje heeft een lampje.' Ja weet ik veel :') . Daarna. Ik wilde ergens rechtdoor, m'n vader riep 'Je moet daarheen! Daarheen!' Tegen de tijd dat ik wist wat 'daarheen' was, was ik te laat, want 'daar' stond een paal op de hoek en ik was dus te laat met indraaien richting 'daarheen'. Hij gillen over die paal. Ding is rood met wit en reikt tot aan het plafond, ik heb hem gezien. Misschien wat te laat omdat ik terug aan het bleren was, maar toch. Hij chagrijnig, met een diepe zucht erachteraan. Die zucht. De tranen sprongen me in de ogen.
Goed, in de achteruit, verder rijden, parkeren. Ik wil links inparkeren. 'Nee zet hem daar neer.' Goed, toen kwam ik dus helemaal verkeerd uit met inparkeren. De vakken zijn scheef, maar de auto stond schever. Dus dat was ook weer niet goed. Kijk ik om me heen in die garage, staan er allemaal van die duren hoerensloepen zowat verticaal over de vakken geparkeerd. Vergeleken daarbij stond die van mij perfect.
Loop ik daar met natte ogen de MM in. Op de terugweg ging het beter, maar man man, hij weet echt niet wat hij verkeerd doet en wat voor impact het heeft als hij zo reageert. En dan roept hij steeds: 'Je moet het ook alleen kunnen! zonder mij!' En ondertussen de hele tijd zitten gillen.
Misschien kan ik gewoon echt niet rijden. Had ik die paal wel op tijd gezien als ik alleen was geweest? Dat hoop ik dan maar -O- En dan was ik geheid verkeerd gereden op de terugweg omdat ik de weg niet wist.
Ik heb echt zin om a) opnieuw rijlessen te nemen :') of b) m'n rijbewijs doormidden te knippen, zo over de zeik ben ik.
Tap tap tap
  woensdag 17 november 2010 @ 14:19:38 #292
314372 Goddelijker
pi_88819366
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef monsterd. het volgende:
Utrecht is wel een hel om in te parkeren, dus misschien net buiten uitrecht? :)
Ik weet nog wel een grote parkeerplaats, gratis.
pi_88819492
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een grote parkeerplaats, gratis.
Oeh, waar?
Tap tap tap
  woensdag 17 november 2010 @ 14:23:01 #294
314372 Goddelijker
pi_88819521
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oeh, waar?
http://maps.google.nl/map(...)+Meern,+Utrecht&z=15
  woensdag 17 november 2010 @ 14:23:15 #295
314372 Goddelijker
pi_88819532
Ik snap niet dat je je pa nog meeneemt. :X
pi_88819586
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:23 schreef Goddelijker het volgende:
Ik snap niet dat je je pa nog meeneemt. :X
Heb weinig keus :D
Tap tap tap
pi_88819612
quote:
Dat is toch geen Utrecht meer :D Kun je alsnog een stuk met de bus.
Tap tap tap
  woensdag 17 november 2010 @ 14:27:59 #298
314372 Goddelijker
pi_88819708
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Heb weinig keus :D
Want? :@
  woensdag 17 november 2010 @ 14:28:31 #299
314372 Goddelijker
pi_88819728
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is toch geen Utrecht meer :D Kun je alsnog een stuk met de bus.
Het ligt op hooguit 10 minuten rijden van Utrecht. ;)
En kwartiertje met de bus vanaf Utrecht CS.
pi_88819830
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:27 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Want? :@
Het is mijn auto niet ;) .
Tap tap tap
pi_88819879
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:28 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Het ligt op hooguit 10 minuten rijden van Utrecht. ;)
En kwartiertje met de bus vanaf Utrecht CS.
Ik ga regelmatig een paar weekjes catsitten in Leidsche Rijn, maar die bus doet er voor mijn gevoel wel langer over dan een kwartier ;) . Fietsen is sneller.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')