Nou, jij kwam toch ook? Dat maakt sowieso de hele dag toch goed? Als er een Skoda rijder komt, is de feestvreugde compleetquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een Micra-meet wordt het dusKomen er ook wat echte echte auto's? Om te compenseren zeg maar
Misschien een echte rammelbakquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een Micra-meet wordt het dusKomen er ook wat echte echte auto's? Om te compenseren zeg maar
Ja, ik compenseer een heleboel met mijn macho-mannelijkheid (quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, jij kwam toch ook? Dat maakt sowieso de hele dag toch goed? Als er een Skoda rijder komt, is de feestvreugde compleetEn er komen 3 micra's! Teminste, daar ga ik nu voor het gemak van uit
(Don't let us down, Cherry!)
Ben je een echte man-man? Oehhhhquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik compenseer een heleboel met mijn macho-mannelijkheid (). Gelukkig heb ik m'n Skoda idd
633 km op 50.28 liter..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
530 met 33 liter... Voor een benzineauto
Wat gaat dat tegenvallenquote:
Whut?quote:Vertel eens, zit er in jou kofferbak ook een grote blauwe olifant?
Geld een 2003 Seat Ibiza 3-deurs met 100 pk als echte auto? Of moet ik even mijn baas lief aankijken, of ik een Merc. E-klasse mee mag?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Haha, er staat dadelijk gewoon een ielig manneke van 1,70 voor mequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat gaat dat tegenvallen
[..]
Whut?
Jij mag zoooo ontzettend komen! Met welke auto dan ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Geld een 2003 Seat Ibiza 3-deurs met 100 pk als echte auto? Of moet ik even mijn baas lief aankijken, of ik een Merc. E-klasse mee mag?
Nou niet overdrijvenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Purdey het volgende:
Haha, er staat dadelijk gewoon een ielig manneke van 1,70 voor meNja, die kunnen ook best leuk zijn
Ohh, diequote:Ken je die reclame niet, van de skoda rijder? Dat ie die grote blauwe olifant uit z'n koffer haalt?
* Marco001 had dat probleem ook.. Maar helaas, eigenlijk kan je alleen bij pioneer terecht..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
De bartmobile komt misschien ook wel
Vandaag m'n winterbandjes er eens onder geklust. Wat ziet dat er zielig uit zeg, zo'n standaard golfje op standaard wieldopjes
Ik wil een andere radio trouwens, de huidige begint rottig te worden. Eentje met rood verlichte knoppen, en een display met blauwe achtergrond en zwarte karakters. Want dat matcht het dashboard. Tot nu toe voldoen alleen 2 types van Pioneer daaraan, iemand verder suggesties? Sony, JVC en Alpine hebben alleen combinaties met zwarte achtergrond en witte karakters of dergelijke mismatches
Pastnie! Die komt uit een Octavia Superb. Die Fabia past ongeveer in de kofferbak van de Octavia Superb, duuuuuusquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, er staat dadelijk gewoon een ielig manneke van 1,70 voor meNja, die kunnen ook best leuk zijn
Ken je die reclame niet, van de skoda rijder? Dat ie die grote blauwe olifant uit z'n koffer haalt?
Vast niet, Die liggen alleen achter in Skoda Superb station's, met zo'n geile gavbe automatisch openende achterklepquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat gaat dat tegenvallen
[..]
Whut?
Hahaha, dus met een ielig manneke van 1,70 overdrijf ik zelfs nogquote:
Ik heb al een parrot, dus ik heb geen ingebouwde nodig. Ik kom uit bij de 2300UBB of de 2200UBB. De eerste kost ongeveer ¤115, de tweede ongeveer ¤85. Maar wat nou het wezenlijke verschil is? En de een is mooier, de ander handiger in de bedieningquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
* Marco001 had dat probleem ook.. Maar helaas, eigenlijk kan je alleen bij pioneer terecht..
Ik heb die met de Parrot carkit ingebouwd + ext. mic (6200BT ofzo)
Ik steeds minderquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Purdey het volgende:
Hahaha, dus met een ielig manneke van 1,70 overdrijf ik zelfs nog![]()
Ik wil die meet steeds meer![]()
Mijn auto is een soort blauwe olifantquote:Jammer, en ik had zo graag de blauwe olifant van Piles willen zien. Gemiste kans
Ahja, Ik had nog geen handsfree meuk, dus maa reven ¤200 euro ertegen aan gegooid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb al een parrot, dus ik heb geen ingebouwde nodig. Ik kom uit bij de 2300UBB of de 2200UBB. De eerste kost ongeveer ¤115, de tweede ongeveer ¤85. Maar wat nou het wezenlijke verschil is? En de een is mooier, de ander handiger in de bediening
Ahh, waarom? We gaan heus niet naar je wijzen hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik steeds minder
Mijn auto is een soort blauwe olifant
Grapje (Pi's enzo)quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahh, waarom? We gaan heus niet naar je wijzen hoorMisschien val ik wel heel erg tegen
Het is ook geen vleeskeuringquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Grapje (Pi's enzo)Meets zijn meestal wel gezellig, dus tegenvallen zal het niet snel
Pick me! Pick me!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het is ook geen vleeskeuringWe 'kennen' elkaar al best een tijdje, sommige al een jaar bijna. Dus 'tegenvallen' zou raar zijn. Van een aantal weet ik gewoon dat ze leuk zullen zijn
beetje laat maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij mag zoooo ontzettend komen! Met welke auto dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |