Not guilty! Ik geef zelfs richting aan als er niemand te bekennen is, zo'n automatisme is het geworden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Pinterman het volgende:
Maakt iemand zich hier daar wel eens schuldig aan? Zo ja: biecht op & leg uit!
Toevallig was het wel in Rotterdam, bedrijventerrein Noord-West...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum van Rotterdam.
Maar als je zo'n W124 ziet rijden zit er 9/10 keer een nieuwe plaat op.
Er is echt een invoergolf vanaf Duitsland aan de gang met die dingen.
Belastingvrij en veel beter onderhouden, TUV is veel strenger dan de APK hier bv.
Ik doe alleen knipperlicht aan als er mensen staan te wachten voor de rotonde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Pinterman het volgende:
Vraag. Wat bezielt mensen om op een rotonde geen richting aan te geven? Is het te moeilijk ofzo? Zijn ze lui?
In ieder geval zijn ze egoïstisch. Daar sta je dan, het verkeer weer twee seconden langer op te houden dan nodig omdat je moet afwachten wat die idioot op de rotonde doet. Gaat hij er vóór je af, of rijdt hij door? Je laat het me weten, als je godverdikkeme je richting aangeeft.
Maakt iemand zich hier daar wel eens schuldig aan? Zo ja: biecht op & leg uit!
Dan kan het heel goed, daar werk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Toevallig was het wel in Rotterdam, bedrijventerrein Noord-West...
Ik vergeet het 's nachts nog wel eens, als er niemand op de weg is. Maar dan is een rotonde voor mij meer een weg rechtdoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Not guilty! Ik geef zelfs richting aan als er niemand te bekennen is, zo'n automatisme is het geworden.
Irritant als mensen dat niet doen inderdaad.
Haha tof!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dan kan het heel goed, daar werk ik
Heb laatst even de dagteller precies op 0 gezet na een tankbeurd..quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga vanaf vandaag vandaag bijhouden wat ik verbruik en hoeveel kilometers ik maak
Sevillaweg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha tof!
Ik loop stage daar
Welke straat?
Overalquote:
530 met 33 liter... Voor een benzineautoquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heb laatst even de dagteller precies op 0 gezet na een tankbeurd..
heb 650 km gereden met 37 liter.. vind ik nog best netjes voor mijn rijstijl... met een opel combo cdti..
Toerenteller, check. In hoogte verstelbare koplampen? Check. Mistlampen voor? Check. Bekerhouder? Nope, ik durf niks anders te doen dan te rijden en de radio harder te zetten of m'n haren uit m'n gezicht te vegen. Airco? Check. Ruitenwisser achter? Check!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! En het elektrische dakraam wat ik ook met de hand moet slingeren! Toerenteller, in hoogte verstelbare koplampen, mistlampen voor, klep op de middenconsole, ingebouwde bekerhouders, instellen van interval bij ruitenwisser voor en achter (en ik mis sowieso de ruitenwisser achter) en nog wat meer kleine grapjes. En dan ben ik nog niet eens over airco, automaat enzo begonnen
Nou, dat is niet aardig danquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, dat is niet aardig dan
En Sinterklaas komt ook al niks in m'n schoen doen, en vanmiddag op m'n werk ben ik uitgescholden door een mevrouw, en ik heb hoofdpijn. En dan nu dit nog..
Ik heb van die dingen alleen een ruitenwisser achterquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Toerenteller, check. In hoogte verstelbare koplampen? Check. Mistlampen voor? Check. Bekerhouder? Nope, ik durf niks anders te doen dan te rijden en de radio harder te zetten of m'n haren uit m'n gezicht te vegen. Airco? Check. Ruitenwisser achter? Check!
Wat een luxeauto heb ik
Een Micra klinkt nog niet eens zo gek...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Toerenteller, check. In hoogte verstelbare koplampen? Check. Mistlampen voor? Check. Bekerhouder? Nope, ik durf niks anders te doen dan te rijden en de radio harder te zetten of m'n haren uit m'n gezicht te vegen. Airco? Check. Ruitenwisser achter? Check!
Wat een luxeauto heb ik
Hoogteverstelling heb ik wel, maar werkt niet. Tenminste, ik zie niks veranderen als ik er aan draaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb van die dingen alleen een ruitenwisser achter. En hoogteverstelling voor de koplampen, als je tenminste onder de motorkap aan een bout draait
Nja, dan zijn we maar weer vriendjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik ga niet alsnog naar buiten
Doen, doen, doen!! Kom je trouwens ook naar de meet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een Micra klinkt nog niet eens zo gek...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef Purdey het volgende:
Nja, dan zijn we maar weer vriendjes![]()
Ookal wil je dus niet naar buiten, maar daar heb ik alle begrip voor, want dat wil ik zelf ook niet
Een Micra-meet wordt het dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Purdey het volgende:
Doen, doen, doen!! Kom je trouwens ook naar de meet?
Ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Doen, doen, doen!! Kom je trouwens ook naar de meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |