Ik maak dan ook zelden lange ritten en ik heb er een pleurishekel aan ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:05 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo'n IQ, daar wil je toch ook niet dood in gevonden worden? Kom op man, als je met dat ding in de buurt van de snelweg komt gaat ie vanzelf afremmen en tegensturen! Met zo'n ultakorte wielbasis ga je écht geen lange ritten willen maken. Smart idem dito, stadskarretje and no more than that
Wat zeg jij nou? We zitten hier wel in het autorijtopic jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik maak dan ook zelden lange ritten en ik heb er een pleurishekel aan ook.
Dat wil ik ook altijd. Maar dan verklaart mijn omgeving mij voor gek en ga ik toch maar niet dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? We zitten hier wel in het autorijtopic ja![]()
Ik klap voor de gein ff naar de zee, gewoon omdat het kan. Vanaf de Duitse grens dus he
Ik maar denken dat dit het centrale OV-topic was!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? We zitten hier wel in het autorijtopic ja![]()
Schijt aan hebben. Als je hele omgeving zegt dat je in de sloot moet springen verrek je het toch zeker ook? Ik maak zelf wel uit wat ik met mijn vrije tijd, mijn geld en mijn auto doe. En mijn leven, for that matterquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wil ik ook altijd. Maar dan verklaart mijn omgeving mij voor gek en ga ik toch maar niet dus.
Instabiele omwaaihokken. No goquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/wagon_r/7399092
Zoiets vind ik ook tof overigens, alleen dan zonder de motorschade uiteraard
Jamaarjamaarjamaar. Ga je dan in je uppiequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schijt aan hebben. Als je hele omgeving zegt dat je in de sloot moet springen verrek je het toch zeker ook? Ik maak zelf wel uit wat ik met mijn vrije tijd, mijn geld en mijn auto doe. En mijn leven, for that matter
Dat vind ik echt drie keer niksquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/suzuki/wagon_r/7399092
Zoiets vind ik ook tof overigens, alleen dan zonder de motorschade uiteraard
Een Daihatsu dan wellicht? http://www.autotrack.nl/t(...)ateria/6855366/fotosquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik echt drie keer niks
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een Daihatsu dan wellicht? http://www.autotrack.nl/t(...)ateria/6855366/fotos
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n vierkant koekblik dat ik in de VS zag, had er eigenlijk een foto van moeten maken, zo lelijk
Zum kotzen ja... Als je dit ziet valt mijn auto nog alles meequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, een Nissan! En dan in een soort goudkleur![]()
![]()
Bedankt!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor onder mn eigen auto vind ik het waarschijnlijk ook niets. Past niet echt bij een 24 jarig beestje.
[..]
http://www.budgetland.nl/nachtbril-nightvision-p-1277.html
Zoiets bijvoorbeeld
Ja hoor. Ze mogen mee, doen ze het niet dan moeten ze dat zelf wetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar. Ga je dan in je uppie? Want ik krijg dan dus niemand mee.
Ik ga het in mijn achterhoofd houden voor aankomende zomerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze mogen mee, doen ze het niet dan moeten ze dat zelf weten![]()
Nou moet ik er ook bij vertellen dat ik zoiets ook niet iedere week doe hoor, maar soms is het gewoon fijn. Ff lekker uitwaaien, op een bankje gaan zitten en over de zee kijken terwijl je denkt over alles en niks. En als je het zat bent, nou, dan ga je weer naar huis
Doe ik ook weleens, maar dan ga ik met de treinquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze mogen mee, doen ze het niet dan moeten ze dat zelf weten![]()
Nou moet ik er ook bij vertellen dat ik zoiets ook niet iedere week doe hoor, maar soms is het gewoon fijn. Ff lekker uitwaaien, op een bankje gaan zitten en over de zee kijken terwijl je denkt over alles en niks. En als je het zat bent, nou, dan ga je weer naar huis
Luxe luxe.. wat mis je dan zoal?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Net even bij de sloop wezen kijken en alleen een handleiding van een Colt met zo'n beetje precies hetzelfde interieur kunnen redden. Wat mis ik toch veel luxe na het doorbladeren
Bijvoorbeeld! En het elektrische dakraam wat ik ook met de hand moet slingeren! Toerenteller, in hoogte verstelbare koplampen, mistlampen voor, klep op de middenconsole, ingebouwde bekerhouders, instellen van interval bij ruitenwisser voor en achter (en ik mis sowieso de ruitenwisser achterquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Luxe luxe.. wat mis je dan zoal?![]()
Het kost ook zoveeel moeite om zelf het raampje open te draaien ipv. een knopje in te drukken
Die is zeker hoognodig!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! En het elektrische dakraam wat ik ook met de hand moet slingeren! Toerenteller, in hoogte verstelbare koplampen, mistlampen voor, klep op de middenconsole, ingebouwde bekerhouders, instellen van interval bij ruitenwisser voor en achter (en ik mis sowieso de ruitenwisser achter) en nog wat meer kleine grapjes. En dan ben ik nog niet eens over airco, automaat enzo begonnen
Drink je zoveel in de auto dan? Als ik al in de auto drink, dan drink ik uit een flesje. Ik kan me eigenlijk best goed voorstellen dat wanneer je zo'n houder hebt en daar heerlijke hete koffie in hebt zitten en je dan vrij hard over een drempel heen gaat dat alles dan alsnog eruit drupt. Zo'n houder verliest zijn functie denk ik vrij gauw dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Die bekerhouders zijn eigenlijk zowat een van de belangrijkste dingen die ik er in mis met mijn drinkgedrag in de auto!
Vaak de ritten boven de 50km+ die ik wel eens maak. Ik weet niet in hoeverre de originele bekerhouders multifunctioneel zijn maar in mijn lesauto paste de bekerhouder zich aan aan het formaat. Flesjes, Starbucks-bekers (ok, daar zal ik niet zo heel vaak langs gaan voorlopig), McDrive Cola en gewone blikjes worden dan goed vastgehouden vergeleken met mijn oplossing nu: los bungelend in een opbergvakje van de console net voor de handrem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Drink je zoveel in de auto dan? Als ik al in de auto drink, dan drink ik uit een flesje. Ik kan me eigenlijk best goed voorstellen dat wanneer je zo'n houder hebt en daar heerlijke hete koffie in hebt zitten en je dan vrij hard over een drempel heen gaat dat alles dan alsnog eruit drupt. Zo'n houder verliest zijn functie denk ik vrij gauw dan.
Oldtimerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vanwaar die lage verzkering? En wat kost die Mercedes je nou bijvoorbeeld aan onderhoud? Krijg je vaak met reperaties te maken?
Hier de hele middag al, gezellig als je aan het werk bent en uitkijkt op een raam.quote:
Zullen we....?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens, maar dan ga ik met de trein
Geen hand voor ogen. 100m zicht op een polderweg in het donker, het is niet m'n favoriete weerquote:
Jullie zijn welkom hoor, aan de prachtige Zeeuwse kustquote:
Uit welke omgeving kom jij eigenlijk, er staat me iets bij dat ik gisteren? ook zo'n oude mooie merc zag met een nieuw kenteken..quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:47 schreef junkiexp het volgende:
Ik krijg trouwens binnenkort dit als leaseauto, ben wel benieuwd :
[ afbeelding ]
Ik rijd nu dit :
[ afbeelding ]
Die belastingvrij en kost alleen 14 euro verzekering per maand, dus die houd ik er dan mischien wel bij.
Die Skoda kost ook maar 75 euro netto bijtelling per maand.
Dan heb ik met parkeervergunningen erbij bij voor 100 euro per maand 2 auto's voor deur, kan ik kiezen
Het is van dat wel of niet m'n mistlamp(en) aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen hand voor ogen. 100m zicht op een polderweg in het donker, het is niet m'n favoriete weer
Ze helpen bij mij geen ruk iig, alleen op 1 meter van de autoquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is van dat wel of niet m'n mistlamp(en) aan.
Ik had het ook meer over achtermistlicht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze helpen bij mij geen ruk iig, alleen op 1 meter van de autoIk zag achter me iemand wel proberen met groot licht, maar die deed ze snel maar weer uit
Ik woon in het centrum van Rotterdam.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:37 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Uit welke omgeving kom jij eigenlijk, er staat me iets bij dat ik gisteren? ook zo'n oude mooie merc zag met een nieuw kenteken..
En aub, hou die mooie merc erbij
Oh, dat was een "nee" denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik had het ook meer over achtermistlicht.
Same, vanochtend werd nog beweerd dat het een zonnige dag zou worden, heel de dag mist gehad hier though....quote:
Ik heb stage gelopen met de overheaddeuren open vanmiddagquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Same, vanochtend werd nog beweerd dat het een zonnige dag zou worden, heel de dag mist gehad hier though....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |