abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:34:39 #26
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88778746
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor alle tips :) Dat van de Ka had ik al eerder gehoord, maar het is dus wel een ernstig probleem. De Micra staat nog heel hoog, de donkerblauwe O+ . En ik vind de nieuwe Micra's ook heel leuk, al zijn die wat duurder... M'n vader is bevriend met een dealer in de buurt, daar komen bijna alle auto's van de familie vandaan ondertussen, misschien heeft hij wat leuks staan :P
Ik vind die donkerblauwe die purdey heeft ook heel mooi! Je kunt ook voor het model gaan dat purdey en ik hebben, iig met de zilveren grill! B-)

O+ O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_88778867
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat zeg ik, erg jammer :') Ieder z'n meug hoor, als jij het mooi vindt, vooral doen. Maar ik vind het niks :)

Voor onder mn eigen auto vind ik het waarschijnlijk ook niets. Past niet echt bij een 24 jarig beestje :P.
quote:
[..]

Meestal hebben die lui de lamp er scheef in gedrukt, waardoor ze ook verkeerd in de reflectoren schijnen en jij dus verblind wordt. Het is ook erg moeilijk om 3 pinnetjes tegelijk in het goeie gaatje te stoppen. Sommigen hebben al moeite met 1 pinnetje 8)7

[..]

Zo'n gele bril schijnt wonderen te doen daarvoor. Dat is dus geen zonnebril, maar echt een bril bedoeld voor 's nachts :)
Edit: volgens google voor een paar euries te koop bij zaken als kruitvat of een automaterialenzaak :)
http://www.budgetland.nl/nachtbril-nightvision-p-1277.html
Zoiets bijvoorbeeld
pi_88778875
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik vind die donkerblauwe die purdey heeft ook heel mooi! Je kunt ook voor het model gaan dat purdey en ik hebben, iig met de zilveren grill! B-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+ O+
[ afbeelding ]
De tweede is van vóór de facelift, zie het verschil in koplampen, grille en het knipperlicht op het zijscherm. De derde is gewoon.... nja... Je moet er van houden :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_88778939
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

De tweede is van vóór de facelift, zie het verschil in koplampen, grille en het knipperlicht op het zijscherm. De derde is gewoon.... nja... Je moet er van houden :P
De derde vind ik leuk, maar dan in het lila/blauwig :P
Ik vind de Toyota Aygo ook geweldig, en daar hoef je blijkbaar geen wegenbelasting voor te betalen omdat ie zo zuinig is? :o /n00b :D
Tap tap tap
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:39:33 #30
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88778959
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat weet ik. Het is ook maar om het verschil aan te geven.

De hele nieuwe versie is natuurlijk echt een damesautootje *;
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:40:48 #31
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88779011
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vind de Toyota Aygo ook geweldig, en daar hoef je blijkbaar geen wegenbelasting voor te betalen omdat ie zo zuinig is? :o /n00b :D
Ja is ook een mooie kleur, maargoed die kosten ook wat meer. Een aygo is ook wat duurder. iig boven de 2500 euries geloof ik :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88779050
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:40 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ja is ook een mooie kleur, maargoed die kosten ook wat meer. Een aygo is ook wat duurder. iig boven de 2500 euries geloof ik :P
Hij is wel een stukje duurder ja, maar als hij ook nog eens zuiniger is... en tof enzo :D
Tap tap tap
pi_88779079
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Leesvoer :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:43:09 #34
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88779107
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij is wel een stukje duurder ja, maar als hij ook nog eens zuiniger is... en tof enzo :D
Dat is waar, maar als je er schade mee rijdt dan verlies je denk ik relatief meer aan waarde.. Ik zit net te kijken wat aygo's kosten. Poeh hee, :o er komen echt hoge bedragen uit
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88779116
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zuiniger wel, tof vind ik hem wat minder -O- ;)
pi_88779307
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dat is waar, maar als je er schade mee rijdt dan verlies je denk ik relatief meer aan waarde.. Ik zit net te kijken wat aygo's kosten. Poeh hee, :o er komen echt hoge bedragen uit
Ja, dat is wel minder -O-
Ga ik liever weer op reis :')
Tap tap tap
pi_88779558
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Zulke auto's zou ik ook alleen maar willen rijden omdat je geen wegenbelasting betaald.. voor de rest zou ik er niet in gezien willen worden, koop liever een old timer O+
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_88779613
Het is ook maar de vraag hoe lang die uitzonderingsregeling duurt he. Tot 2012 schijnt het zeker te zijn, maar daarna? Er zijn hoe langer hoe meer van die belastingvrije auto's, dus de belastinginkomsten kelderen. Vroeg of laat is dat feest dus voorbij, de staat kan ook niet van de lucht leven :)
pi_88779628
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Zulke auto's zou ik ook alleen maar willen rijden omdat je geen wegenbelasting betaald.. voor de rest zou ik er niet in gezien willen worden, koop liever een old timer O+
Die zijn niet altijd even geschikt voor het dagelijks vervoer :). Maar wel erg leuk natuurlijk! O+.

Voor mij is het nog een jaartje belasting betalen, dan ben ik dr vanaf :D
pi_88779642
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Het is ook maar de vraag hoe lang die uitzonderingsregeling duurt he. Tot 2012 schijnt het zeker te zijn, maar daarna? Er zijn hoe langer hoe meer van die belastingvrije auto's, dus de belastinginkomsten kelderen. Vroeg of laat is dat feest dus voorbij, de staat kan ook niet van de lucht leven :)
Dat is ook wel weer jammer ja. Ben je weer twee jaar blijgemaakt met een dooie cavia.
Tap tap tap
pi_88779663
quote:

[..]

Ik ben niet zo van het onderhoud :')
'O het is stuk. Ehm. Maar wat.' :D
Tap tap tap
pi_88779756
quote:

[..]

Ik heb een zwak voor kleine auto's. Ik lijk wel een wief :@

Toyota IQ vind ik helemaal fantastisch bijvoorbeeld :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_88779795
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer jammer ja. Ben je weer twee jaar blijgemaakt met een dooie cavia.
Jatten is niet voor niks verboden, de staat duldt geen concurrentie ;) Trouwens, beter een dooie cavia dan een dooie mus, een cavia kon toch al niet vliegen 8)7

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het onderhoud :')
'O het is stuk. Ehm. Maar wat.' :D
Schat, onderhoud is álles. Als je wil dat je heilige koe je jarenlang kilometers ver weg brengt zonder morren, moet je het ding ook een beetje vertroetelen. Netjes op tijd z'n beurtjes, af en toe ff het oliepeil checken, en als ie net wakker is nog even lief zijn voor het ding. Voor de koffie wil je toch zeker zelf ook geen gezeur aan je harses? 8-)
pi_88779846
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb een zwak voor kleine auto's. Ik lijk wel een wief :@

Toyota IQ vind ik helemaal fantastisch bijvoorbeeld :P
Jaaaa in het aubergine! (of hoe die kleur ook heet)
Tap tap tap
pi_88779887
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Bartholomeus het volgende:

Schat, onderhoud is álles. Als je wil dat je heilige koe je jarenlang kilometers ver weg brengt zonder morren, moet je het ding ook een beetje vertroetelen. Netjes op tijd z'n beurtjes, af en toe ff het oliepeil checken, en als ie net wakker is nog even lief zijn voor het ding. Voor de koffie wil je toch zeker zelf ook geen gezeur aan je harses? 8-)
Wat olie en zijn apk kan ie krijgen, en een trap na! :6
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_88779892
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Jatten is niet voor niks verboden, de staat duldt geen concurrentie ;) Trouwens, beter een dooie cavia dan een dooie mus, een cavia kon toch al niet vliegen 8)7

[..]

O, ik praat ook altijd tegen m'n orchideeën ;) Naar de garage brengen voor een lekkere beurt kan ik ook nog wel ;) .
Tap tap tap
pi_88779919
Volgens mij zijn ze alleen wel hoerig duur, die IQ's :{
pi_88779946
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, dat wel. En ze zijn nog te nieuw om leuk tweedehands te krijgen :P
Tap tap tap
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:05:02 #49
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88779981
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn buurvrouw heeft er 1. Ze moest 3,5 maand wachten totdat hij geleverd kon worden. :o
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88780003
Zo'n IQ, daar wil je toch ook niet dood in gevonden worden? Kom op man, als je met dat ding in de buurt van de snelweg komt gaat ie vanzelf afremmen en tegensturen! Met zo'n ultakorte wielbasis ga je écht geen lange ritten willen maken. Smart idem dito, stadskarretje and no more than that :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')