Ik vind die donkerblauwe die purdey heeft ook heel mooi! Je kunt ook voor het model gaan dat purdey en ik hebben, iig met de zilveren grill!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor alle tipsDat van de Ka had ik al eerder gehoord, maar het is dus wel een ernstig probleem. De Micra staat nog heel hoog, de donkerblauwe
. En ik vind de nieuwe Micra's ook heel leuk, al zijn die wat duurder... M'n vader is bevriend met een dealer in de buurt, daar komen bijna alle auto's van de familie vandaan ondertussen, misschien heeft hij wat leuks staan
Voor onder mn eigen auto vind ik het waarschijnlijk ook niets. Past niet echt bij een 24 jarig beestjequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, erg jammerIeder z'n meug hoor, als jij het mooi vindt, vooral doen. Maar ik vind het niks
http://www.budgetland.nl/nachtbril-nightvision-p-1277.htmlquote:[..]
Meestal hebben die lui de lamp er scheef in gedrukt, waardoor ze ook verkeerd in de reflectoren schijnen en jij dus verblind wordt. Het is ook erg moeilijk om 3 pinnetjes tegelijk in het goeie gaatje te stoppen. Sommigen hebben al moeite met 1 pinnetje![]()
[..]
Zo'n gele bril schijnt wonderen te doen daarvoor. Dat is dus geen zonnebril, maar echt een bril bedoeld voor 's nachts
Edit: volgens google voor een paar euries te koop bij zaken als kruitvat of een automaterialenzaak
De tweede is van vóór de facelift, zie het verschil in koplampen, grille en het knipperlicht op het zijscherm. De derde is gewoon.... nja... Je moet er van houdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik vind die donkerblauwe die purdey heeft ook heel mooi! Je kunt ook voor het model gaan dat purdey en ik hebben, iig met de zilveren grill!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De derde vind ik leuk, maar dan in het lila/blauwigquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De tweede is van vóór de facelift, zie het verschil in koplampen, grille en het knipperlicht op het zijscherm. De derde is gewoon.... nja... Je moet er van houden
Dat weet ik. Het is ook maar om het verschil aan te geven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De tweede is van vóór de facelift, zie het verschil in koplampen, grille en het knipperlicht op het zijscherm. De derde is gewoon.... nja... Je moet er van houden
Ja is ook een mooie kleur, maargoed die kosten ook wat meer. Een aygo is ook wat duurder. iig boven de 2500 euries geloof ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De derde vind ik leuk, maar dan in het lila/blauwig
Ik vind de Toyota Aygo ook geweldig, en daar hoef je blijkbaar geen wegenbelasting voor te betalen omdat ie zo zuinig is?/n00b
Hij is wel een stukje duurder ja, maar als hij ook nog eens zuiniger is... en tof enzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja is ook een mooie kleur, maargoed die kosten ook wat meer. Een aygo is ook wat duurder. iig boven de 2500 euries geloof ik
Leesvoerquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De derde vind ik leuk, maar dan in het lila/blauwig
Ik vind de Toyota Aygo ook geweldig, en daar hoef je blijkbaar geen wegenbelasting voor te betalen omdat ie zo zuinig is?/n00b
Dat is waar, maar als je er schade mee rijdt dan verlies je denk ik relatief meer aan waarde.. Ik zit net te kijken wat aygo's kosten. Poeh hee,quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is wel een stukje duurder ja, maar als hij ook nog eens zuiniger is... en tof enzo
Zuiniger wel, tof vind ik hem wat minderquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is wel een stukje duurder ja, maar als hij ook nog eens zuiniger is... en tof enzo
Ja, dat is wel minderquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je er schade mee rijdt dan verlies je denk ik relatief meer aan waarde.. Ik zit net te kijken wat aygo's kosten. Poeh hee,er komen echt hoge bedragen uit
Zulke auto's zou ik ook alleen maar willen rijden omdat je geen wegenbelasting betaald.. voor de rest zou ik er niet in gezien willen worden, koop liever een old timerquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je er schade mee rijdt dan verlies je denk ik relatief meer aan waarde.. Ik zit net te kijken wat aygo's kosten. Poeh hee,er komen echt hoge bedragen uit
Die zijn niet altijd even geschikt voor het dagelijks vervoerquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zulke auto's zou ik ook alleen maar willen rijden omdat je geen wegenbelasting betaald.. voor de rest zou ik er niet in gezien willen worden, koop liever een old timer
Dat is ook wel weer jammer ja. Ben je weer twee jaar blijgemaakt met een dooie cavia.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Het is ook maar de vraag hoe lang die uitzonderingsregeling duurt he. Tot 2012 schijnt het zeker te zijn, maar daarna? Er zijn hoe langer hoe meer van die belastingvrije auto's, dus de belastinginkomsten kelderen. Vroeg of laat is dat feest dus voorbij, de staat kan ook niet van de lucht leven
Ik ben niet zo van het onderhoudquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zulke auto's zou ik ook alleen maar willen rijden omdat je geen wegenbelasting betaald.. voor de rest zou ik er niet in gezien willen worden, koop liever een old timer
Ik heb een zwak voor kleine auto's. Ik lijk wel een wiefquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jatten is niet voor niks verboden, de staat duldt geen concurrentiequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer jammer ja. Ben je weer twee jaar blijgemaakt met een dooie cavia.
Schat, onderhoud is álles. Als je wil dat je heilige koe je jarenlang kilometers ver weg brengt zonder morren, moet je het ding ook een beetje vertroetelen. Netjes op tijd z'n beurtjes, af en toe ff het oliepeil checken, en als ie net wakker is nog even lief zijn voor het ding. Voor de koffie wil je toch zeker zelf ook geen gezeur aan je harses?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het onderhoud
'O het is stuk. Ehm. Maar wat.'
Jaaaa in het aubergine! (of hoe die kleur ook heet)quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor kleine auto's. Ik lijk wel een wief![]()
Toyota IQ vind ik helemaal fantastisch bijvoorbeeld
Wat olie en zijn apk kan ie krijgen, en een trap na!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Schat, onderhoud is álles. Als je wil dat je heilige koe je jarenlang kilometers ver weg brengt zonder morren, moet je het ding ook een beetje vertroetelen. Netjes op tijd z'n beurtjes, af en toe ff het oliepeil checken, en als ie net wakker is nog even lief zijn voor het ding. Voor de koffie wil je toch zeker zelf ook geen gezeur aan je harses?
O, ik praat ook altijd tegen m'n orchideeënquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jatten is niet voor niks verboden, de staat duldt geen concurrentieTrouwens, beter een dooie cavia dan een dooie mus, een cavia kon toch al niet vliegen
![]()
[..]
Schat, onderhoud is álles. Als je wil dat je heilige koe je jarenlang kilometers ver weg brengt zonder morren, moet je het ding ook een beetje vertroetelen. Netjes op tijd z'n beurtjes, af en toe ff het oliepeil checken, en als ie net wakker is nog even lief zijn voor het ding. Voor de koffie wil je toch zeker zelf ook geen gezeur aan je harses?
Ja, dat wel. En ze zijn nog te nieuw om leuk tweedehands te krijgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij zijn ze alleen wel hoerig duur, die IQ's
Mijn buurvrouw heeft er 1. Ze moest 3,5 maand wachten totdat hij geleverd kon worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij zijn ze alleen wel hoerig duur, die IQ's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |