abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88793535
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n zwager kan ik het beste een nieuwe auto kopen, ivm aftrek (heb eigen bedrijfje) en betrouwbaarheid en dat het dan op den duur minder kost dan wanneer ik een tweedehands kocht. Maar het idee dat ik even 10.000 euro moet ophoesten voor een gloednieuwe auto waar ik vervolgens één keer per week amper in durf te rijden staat me nogal tegen, ook al is het op den duur goedkoper :')
Ik zou dan eerst even met echte fiscalist gaan praten, voor je die beslissing neemt ;)
En een nieuwe auto als eerste auto kan best zonde zijn, met de stoeprandjes en paaltjes die je af en toe nog mee kan pakken :P
pi_88793599
quote:
Ik heb echt wel medelijden met die man maar moest toch even grinniken :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_88793652
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik zou dan eerst even met echte fiscalist gaan praten, voor je die beslissing neemt ;)
En een nieuwe auto als eerste auto kan best zonde zijn, met de stoeprandjes en paaltjes die je af en toe nog mee kan pakken :P
Neem een Land Rover.. Dan vraag je, je af of je al bij de stoeprand of paal bent terwijl je er al overheen bent gereden :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_88793737
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Daarom :D Dat probeer ik ook uit te leggen. Dan koop ik een nieuwe auto en dan a) durf ik er niet in te rijden en b) rij ik hem alsnog aan gort. Kan ik dan niet eerst even een jaartje of twee oefenen met een Fiat Panda ofzo?
Tap tap tap
pi_88793752
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Neem een Land Rover.. Dan vraag je, je af of je al bij de stoeprand of paal bent terwijl je er al overheen bent gereden :P
'Was dat een drempel of een kind?'
Tap tap tap
pi_88793800
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daarom :D Dat probeer ik ook uit te leggen. Dan koop ik een nieuwe auto en dan a) durf ik er niet in te rijden en b) rij ik hem alsnog aan gort. Kan ik dan niet eerst even een jaartje of twee oefenen met een Fiat Panda ofzo?
Tuurlijk kan dat. En hoe fiscaal voordelig ook, een auto van 1000 euro is altijd goedkoper dan een auto van 10.000 euro :)
pi_88793863
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Piles het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. En hoe fiscaal voordelig ook, een auto van 1000 euro is altijd goedkoper dan een auto van 10.000 euro :)
Maar een auto van 1000 euro, daar moet je eerder mee naar de garage wegens uitvallende onderdelen ;) .
Tap tap tap
pi_88793876
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n zwager kan ik het beste een nieuwe auto kopen, ivm aftrek (heb eigen bedrijfje) en betrouwbaarheid en dat het dan op den duur minder kost dan wanneer ik een tweedehands kocht. Maar het idee dat ik even 10.000 euro moet ophoesten voor een gloednieuwe auto waar ik vervolgens één keer per week amper in durf te rijden staat me nogal tegen, ook al is het op den duur goedkoper :')
Fiat Panda: 5995 euro incl. btw
nieuw dan he :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_88793951
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'Was dat een drempel of een kind?'
Precies :D
Droom nogsteeds van zo'n bak O+
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_88794002
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Purdey het volgende:
Ik moest op dat bedrijventerrein m'n stuuroefeningen doen, en het terugschakelen van 3 naar 2 voor een bocht. God, wat heb ik een schijthekel aan de omgeving rondom de Hongkongstraat _O- Echt honderderen rondjes gereden daar.
Hoezo, wat is er zo moeilijk? lekker rustig en overzichtelijk daar ;)
Alleen de Matlingeweg op is klote :(
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_88794025
CherryLips: Een nieuwe auto is altijd duurder dan een tweedehandse. Dat het zakelijk gezien aantrekkelijker is een nieuwe te kopen dan particulier klopt wel, maar dat betekent nog niet dat je de afschrijving niet hebt. Sterker nog, het is die afschrijving die je in mindering mag brengen op je omzetbelasting, maar dat wil niet zeggen dat het geen geld kost :P
Ik ken geen enkel geval waarin een nieuwe auto minder kost dan een gebruikte in ieder geval, als je zwager dat wel weet dan ben ik érg benieuwd naar een vergelijkend rekensommetje :)
Edit: met een nieuwe auto heb je eerst ff garantie, maar nieuwe auto's zijn ook wel behoorlijk gecompliceerder dan oudere, waardoor uiteindelijk reparaties daaraan best wel eens duurder kunnen zijn dan aan je 1000 eurie gebakje :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_88794126
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Precies :D
Droom nogsteeds van zo'n bak O+
Zo'n oude dan he!
Die zijn echt stoer O+
pi_88794181
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:30 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Zo'n oude dan he!
Die zijn echt stoer O+
Liefst een 109 O+.. Ombouwen naar een 300TDi met 5-bak :9..
pi_88794196
Bah bah, eind van de maand maar eventjes vanuit Rotterdam naar het oosten verhuizen.

Eens kijken hoe vaak ik op en neer moet, altijd hetzelfde stuk rijden gaat zo vervelen. ;(
pi_88794236
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
CherryLips: Een nieuwe auto is altijd duurder dan een tweedehandse. Dat het zakelijk gezien aantrekkelijker is een nieuwe te kopen dan particulier klopt wel, maar dat betekent nog niet dat je de afschrijving niet hebt. Sterker nog, het is die afschrijving die je in mindering mag brengen op je omzetbelasting, maar dat wil niet zeggen dat het geen geld kost :P
Ik ken geen enkel geval waarin een nieuwe auto minder kost dan een gebruikte in ieder geval, als je zwager dat wel weet dan ben ik érg benieuwd naar een vergelijkend rekensommetje :)
Edit: met een nieuwe auto heb je eerst ff garantie, maar nieuwe auto's zijn ook wel behoorlijk gecompliceerder dan oudere, waardoor uiteindelijk reparaties daaraan best wel eens duurder kunnen zijn dan aan je 1000 eurie gebakje :)
Een nieuwe zal ook niet goedkoper zijn, maar belastingtechnisch wel voordeliger ;) . Ik kon z'n rekensommetje ook niet helemaal volgen hoor, ik mis wat IQ-punten op dat vlak.
Tap tap tap
pi_88794286
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een nieuwe zal ook niet goedkoper zijn, maar belastingtechnisch wel voordeliger ;) . Ik kon z'n rekensommetje ook niet helemaal volgen hoor, ik mis wat IQ-punten op dat vlak.
Belasting is ook helemaal niet makkelijk, dan moet je met zoveel regeltjes rekening houden. Zelfs ik als bedrijfseconoom kom er niet helemaal uit :P
pi_88794336
Laat ik er dan ook maar niet aan beginnen, met mijn 3.9 op BE (Balansen, QR,CR, REV etc)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_88794485
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Liefst een 109 O+.. Ombouwen naar een 300TDi met 5-bak :9..
Zijn nice ja!, ik zou zelf toch eerder voor de Defender gaan :D
pi_88794659
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Zijn nice ja!, ik zou zelf toch eerder voor de Defender gaan :D
[ afbeelding ]
Defender is mooier, maar lastiger om belastingvrij en linksgestuurd te vinden :P
pi_88794694
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Piles het volgende:

[..]

Belasting is ook helemaal niet makkelijk, dan moet je met zoveel regeltjes rekening houden. Zelfs ik als bedrijfseconoom kom er niet helemaal uit :P
Daar heb ik iemand voor :P
Tap tap tap
pi_88795796
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar heb ik iemand voor :P
Als ik iemand zou hebben die het voor mij roggelde, zou ik evengoed wel willen weten hoe en wat dan precies, gewoon uit nieuwsgierigheid :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:07:29 #172
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88795859
Zo jezus, ik heb even 3 uur niet achter de computer gezeten en we zijn minstens 30 berichten verder ofzo :P. Wat gaat de reeks toch snel!

Maarreee, purdey; wanneer gaan wij de meet eens bespreken? :s)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_88795876
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Overal :D Zit bij Boskalis.. wij doen de herinrichting van het bedrijvenpark..
Heb jij geen last van op de Sevillaweg.. nog niet in iedergeval (volgend jaar ergens)
Voornamelijk Kiotoweg en Sydneystraat nu ;)
Klopt, en die Doenkade is ook de hele maand afgesloten.
Drama om daar weg te komen deze maand :r

En de Sevillaweg komt volgend jaar geloof ik, minder hoor.
Zeker omdat mijn klanten dan niet voor de deur kunnen parkeren waarschijnlijk :{

Wij zitten trouwens helemaal op de hoek, gelijk het grote pand aan je rechterhand als je de Sevillaweg links opdraait vanaf de Matlingenweg.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_88796965
Zo he, dagje school en meteen topic en 4 pagina's verder :D Ga es niet zo hard!

Heb het niet allemaal doorgelezen dus nogmaals; Wat een baggermist!
Ik zag geen flikker, of door de mist of door mensen met kutlampen. En wat ook al ergens gezegd werd; hoeveel mensen wel niet een kapotte lamp hebben. Vraag me dan wel weer af hoe ik er achter kom als mijn lamp kapot is :')
pi_88797405
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef Empathologica het volgende:
Zo he, dagje school en meteen topic en 4 pagina's verder :D Ga es niet zo hard!

Heb het niet allemaal doorgelezen dus nogmaals; Wat een baggermist!
Ik zag geen flikker, of door de mist of door mensen met kutlampen. En wat ook al ergens gezegd werd; hoeveel mensen wel niet een kapotte lamp hebben. Vraag me dan wel weer af hoe ik er achter kom als mijn lamp kapot is :')
Heb je niet zo'n lampen check systeem ?
Ik vind zulke snufjes wel handig.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')