Kan je niet iemand regelen die het kan fixen? En bij tankstations hebben ze toch ook wel?quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Marco001 het volgende:
Kapotte koplamp, maar nu geen tijd om lampje te kopen voor 22.00, dan.moet ik nog 90 km rijden. Mistlampjes maar gewoon aan en stadslicht?
D5quote:Op maandag 15 november 2010 19:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wil de V50 2.4D 5-cylinder180pk
Nu maar hopen dat ik het niet vergeetquote:
Lastige, ik zou dan gaan voor het ene dimlicht + mistlicht denk ik. Veel snelweg?quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Marco001 het volgende:
Kapotte koplamp, maar nu geen tijd om lampje te kopen voor 22.00, dan.moet ik nog 90 km rijden. Mistlampjes maar gewoon aan en stadslicht?
T-5 is idd veel mooier als elke volvoquote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
D5
Het mooiste is natuurlijk een T-5
Die lust geen diesel dus die is stomquote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
D5
Het mooiste is natuurlijk een T-5
Nearest pomp die dan nog open is op de route is na ca 40 km......quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef house_is_a_feeling het volg
ende:
[..]
Kan je niet iemand regelen die het kan fixen? En bij tankstations hebben ze toch ook wel?
30 km 100weg, 30 km snelweg, rest 80 of bebouwde komquote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik het niet vergeet
[..]
Lastige, ik zou dan gaan voor het ene dimlicht + mistlicht denk ik. Veel snelweg?
VW.. Mijn broer heeft een Golf gekochtquote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
T-5 is idd veel mooier als elke volvo![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook een golf. Dus?quote:Op maandag 15 november 2010 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
VW.. Mijn broer heeft een Golf gekocht
Inferieur aan Volvo.quote:
Of gewoon zelf je dimlicht vervangen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef Marco001 het volgende:
Pfff gezakt voor bedrijfseconomie..3.9had er een goed gevoel bij....
Maar wel 1 plus: wl geslaagd voor vak waarvan ik het niet had verwacht. Taalvaardigheid namelijk.
Straks dus met alleen 1 dimlicht en 2 stadslampen. Of ff anwb bellen?
Hij heb geen lampiequote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef Goddelijker het volgende:
Of gewoon zelf je dimlicht vervangen?
Alles is al dicht joh, behalve wat in de Randstad misschienquote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan rij je naar het benzinestation.
Om nou de ANWB te bellen voor een lampje...
Dan rij je even naar de snelweg? Daar zijn genoeg benzinestations hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles is al dicht joh, behalve wat in de Randstad misschien
Hij doet het anders al 303.000km prima hoorquote:
Zelfs hier in de achterhoek, of all places, is een tankstation 24u per dag en 7 dagen in de week open. Wel aan de provinciale weg, maar evengoedquote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles is al dicht joh, behalve wat in de Randstad misschien
Hier in Zeeland is er geen zo ver ik weetquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs hier in de achterhoek, of all places, is een tankstation 24u per dag en 7 dagen in de week open. Wel aan de provinciale weg, maar evengoed
Hier zijn de meeste shoarmatenten 22 uur per dag open. Alleen tussen 7 en 9 niet ofzo.quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier in Zeeland is er geen zo ver ik weetAl een aantal keer gehad dat ik wat te eten wilde als ik 's avonds laat naar huis kwam, maar alles is dan dicht
En ik maar denken dat ik aan het eind van de bewoonde wereld woonquote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier in Zeeland is er geen zo ver ik weetAl een aantal keer gehad dat ik wat te eten wilde als ik 's avonds laat naar huis kwam, maar alles is dan dicht
quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Goddelijker het volgende:
Hier zijn de meeste shoarmatenten 22 uur per dag open. Alleen tussen 7 en 9 niet ofzo.
Jaahaa, nou weet ik het welquote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Bartholomeus het volgende:
En ik maar denken dat ik aan het eind van de bewoonde wereld woon
Deed iedereen dat maar.quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Dus altijd een setje reservelampjes erin leggenIk heb z'n doosje van de Action, 2 euro of zo. Geen idee of ze werken want ik heb ze nog niet nodig gehad, maar het kan altijd van pas komen.
Ik vraag me af of die mensen het uberhaupt controlerenquote:Op maandag 15 november 2010 22:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Deed iedereen dat maar.
Ik zie vreselijk veel mensen rondrijden met kapotte verlichting.
Daarom ook oudere Volvo's kopenquote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij doet het anders al 303.000km prima hoorHalf Nederland rijdt een golfje, heel beroerd kan het niet zijn. Ik wil best toegeven dat het niet de beste auto van de wereld is, maar voor de prijs is het niet verkeerd vind ik. Bovendien, het Volvo alternatief was stukken duurder op dat moment
Overigens is Volvo onderhuids tegenwoordig ook een halve Ford, dus laten we vooral niet te romantisch doen. Ook Volvo is niet meer wat het geweest is, net als Benz, Saab, VW, en eigenlijk alle andere zogenoemde kwaliteitsmerken
Ik heb ze thuis liggen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die mensen het uberhaupt controlerenMoet nog eens kijken of ik reservelampjes heb, dat is denk ik het enige wat ik mis
Heulegaar nie! Als ik een volvo koop dan of een V50 met de nieuwe neus, óf de nieuwe C30quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom ook oudere Volvo's kopen
Erg irritant ja, dan is het net alsof er een motor rijdt en dan blijkt het veel breder te zijnquote:Op maandag 15 november 2010 22:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Deed iedereen dat maar.
Ik zie vreselijk veel mensen rondrijden met kapotte verlichting.
Die nieuwe neus is juist verschrikkelijk. Doe mij maar een 850 ofzoquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heulegaar nie! Als ik een volvo koop dan of een V50 met de nieuwe neus, óf de nieuwe C30
Niet dat ik dat kan betalen, maar heej, hoop doet leven
Gewoon met de achterkant richting een muur of raam gaan staan en even in je achteruitkijkspiegel kijken.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Erg irritant ja, dan is het net alsof er een motor rijdt en dan blijkt het veel breder te zijn![]()
Dat m'n koplampen het doen zie ik wel aan de M-vorm op het wegdek, maar van de achterlichten zou ik het ook niet weten eigenlijk
Dat zal ik eens een keer doen ja. Ik zie wel rood licht op de auto achter me als ik rem, maar dan weet ik nog niet wat er precies brandtquote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon met de achterkant richting een muur of raam gaan staan en even in je achteruitkijkspiegel kijken.
Of je zet je pa/ma/broer/zus/oom/tante achter de auto en laat diegene kijken of alles werkt.quote:Op maandag 15 november 2010 22:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zal ik eens een keer doen ja. Ik zie wel rood licht op de auto achter me als ik rem, maar dan weet ik nog niet wat er precies brandt
Hej pa? En de achteruitrijlamp? *klik* *VRRRRRRRRRRRRRROEM* *SPLUT*quote:Op maandag 15 november 2010 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of je zet je pa/ma/broer/zus/oom/tante achter de auto en laat diegene kijken of alles werkt.
Ik zie het sommige mensen nog voor elkaar krijgenquote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hej pa? En de achteruitrijlamp? *klik* *VRRRRRRRRRRRRRROEM* *SPLUT*
eh... pa....?
Koppeling ingetrapt houden is niet zo moeilijk toch?quote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
eh... pa....?
Waarom zou je starten, contact is genoeg toch?quote:Op maandag 15 november 2010 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Koppeling ingetrapt houden is niet zo moeilijk toch?
Maar de meesten zie ik niet op dat idee komen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je starten, contact is genoeg toch?
Ik twijfelde of ik het direct zou vermelden, maar alsnog bedankt voor de voorzetquote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar de meesten zie ik niet op dat idee komen.
Was ik maar net zo goed in voorzetjes geven en afmaken als ik kado's verzinnen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik het direct zou vermelden, maar alsnog bedankt voor de voorzet
Ik zou er niet van opkijkenquote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
eh... pa....?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zou er niet van opkijken
Rij je overdags ook vaak met licht uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk hooguit 3-4 minuten.quote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Marco001 het volgende:
Hoe lang doen jullie over het vervangen van de koplamp passagierszijde?
Ik ca.1 minuut, zonder hulp van het boekje, bij een pomp.
Moet nu alleen nog de stadslampen en andere koplamp.1 stadslicht is al stuk, andere koplamp word ook minder
Mijne mag idd wel es gepoetst worden, zijkant is grijs ipv roodquote:
Ik wil de mijne er ook weer zo bij hebben:quote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijne mag idd wel es gepoetst worden, zijkant is grijs ipv rood
Ik heb ook een paar lelijke steenslagputjes erop.quote:Op maandag 15 november 2010 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn motorkap heeft sproeten. Nou vind ik sproeten echt heelmaar niet op m'n auto
Sproetjes <hartje>quote:Op maandag 15 november 2010 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn motorkap heeft sproeten. Nou vind ik sproeten echt heelmaar niet op m'n auto
Joh, ik heb zelfs op mijn dak, en in de portier van een taxi...quote:Op maandag 15 november 2010 23:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar lelijke steenslagputjes erop.
Zelfs op m'n A-stijl zitten 2 of 3 behoorlijke steenslagputjes.
Als de zon schijnt wel. Als het een donkere dag is, doe ik het wel aan, alleen soms pas na een paar minuten. Als ik een andere auto met licht zie denk ik, ojaquote:Op maandag 15 november 2010 23:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Rij je overdags ook vaak met licht uit?
ik liever niet, het kost zoveel stroomquote:
beide lampjes heb ik zo voor mekaar. Heb ook altijd 2 reservelampjes, en controleer regelmatig of de rest het nog doet.quote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Marco001 het volgende:
Hoe lang doen jullie over het vervangen van de koplamp passagierszijde?
Ik ca.1 minuut, zonder hulp van het boekje, bij een pomp.
Moet nu alleen nog de stadslampen en andere koplamp.1 stadslicht is al stuk, andere koplamp word ook minder
ook al knipperlichtproblemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:26 schreef L0we het volgende:
[..]
beide lampjes heb ik zo voor mekaar. Heb ook altijd 2 reservelampjes, en controleer regelmatig of de rest het nog doet.
Vandaag merkte ik dat mn richtingaanwijzer het niet deed. Toen ik hem eruit wipte kwam me er toch een hoop water uit... geen wonder dat hij het niet meer deed. Heb hem opnieuw gekit, nu doet hij het weer prima!
Ik doe altijd mn stadslichten overdag aan, dan ben je toch nét even wat beter zichtbaar, en zoveel stroom kost het toch ook weer niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik liever niet, het kost zoveel stroom
Das een leuk zoektochtjequote:voor de klusliefhebbers:
Ik ben vandaag 2X nederland doorgereden, (om me pinpas op te halen(was ik vergeten tijdje terug bij me ouders, en het had nogal haast))
en halverwege de 'roadtrip' deden de knipperlichten het niet meer
dus ik stoppen en proberen zekering kortsluiten met een stuk draad om te kijken of het daaraan lag
en draden bekijken
helemaal geen gereedschap verder bij me, geen multimeter, helemaal niets....
maar na wat frommelen aan de bedrading werkte het weer (eventjes dat was)
want afentoe werken ze niet. en dan wil ik invoegen of van rijstrook veranderen, of afslaan of wat dan ook, en dan moet ik eerst richtingaanwijzer aanzetten, en als het niet werkt dan tijdens het rijden gaan frommelen aan de bedrading, tot ze aangaan.... het is gevaarlijk
dus ik moet voor volgende keer even het euvel verhelpen:D, zal wel slecht draadje ergens zijn ofzo
en dan kan ik weer veilig meerijden met jullie:)
voor de liefhebbers(ik kan het zelf wel vinden hoor geen hulp nodig)...:
[ afbeelding ]
Inmiddels niet meer! Maar ik moet er wel eens grondig naar kijken, de draden er naar toe zijn helemaal hard geworden, en aan 1 kant maakt hij heel soms niet echt goed meer contact.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ook al knipperlichtproblemen
Ben jij ook zo'n idioot die dat denktquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:55 schreef L0we het volgende:
Ik doe altijd mn stadslichten overdag aan, dan ben je toch nét even wat beter zichtbaar, en zoveel stroom kost het toch ook weer niet.
Nee hoor, zeker als je onder wat bomen door rijdt merk ik dat (ookal zijn het maar stadslichtjes) je een auto toch eerder ziet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n idioot die dat denktIk zal je uit de droom helpen, je ziet het pas als je de auto allang gezien hebt
quote:
aaaah leuk, naar wat voor autotjes kijk je nu?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit stiekem toch naar oude barrels op Marktplaats te kijkenMaar ik vind het lastig inschatten wat de maandelijkse kosten zullen zijn.
De Kia Venga rijdt trouwens als een tierelier, maar m'n vader krijgt nog steeds een rolberoerte als ik de hellingproef voor de garage wil doenik moet nog even iets sneller handelen, want zondag dacht m'n vader ook dat de auto weer achteruit de garage in zou rollen terwijl ik voor mijn gevoel gewoon gelijk de handrem erop zette, maar het zag er blijkbaar heel knullig uit
Oh ja idd.. onderhoud, nou ja daar moet je gewoon een potje voor achter de hand hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kijk, ik wilde dat niet zeggen, maar moet wel eerlijk bekennen dat ik het dacht
@Cherry: Leuk dat je voor een eigen bakkie aan het kijken bent. Is fijn hoor, een eigen auto. Ik betaal 60,- aan verzekering, en 20,- per maand aan wegenbelasting. Dan is het natuurlijk nog bekijken hoeveel je per maand aan benzine kwijt bent, en dat is bij mij niet veel. Maar bedenk eens 2 tanks benzine per maand á 40,- ? Zoiets? Rond de 150,- per maand dan? En dan nog je onderhoud, maar dat heb je niet elke maand.
Waar ben jij verzekerd dan? Ik weet iig dat de goedkoopste premies voor onze micraatjes en onze "rijervaring" zo ongeveer rond de 35-40 euro liggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kijk, ik wilde dat niet zeggen, maar moet wel eerlijk bekennen dat ik het dacht
@Cherry: Leuk dat je voor een eigen bakkie aan het kijken bent. Is fijn hoor, een eigen auto. Ik betaal 60,- aan verzekering, en 20,- per maand aan wegenbelasting. Dan is het natuurlijk nog bekijken hoeveel je per maand aan benzine kwijt bent, en dat is bij mij niet veel. Maar bedenk eens 2 tanks benzine per maand á 40,- ? Zoiets? Rond de 150,- per maand dan? En dan nog je onderhoud, maar dat heb je niet elke maand.
Ik had een kenteken van een Micra van Marktplaats gepakt en ingevoerd van Ditzo en toen was het 35 euroquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:53 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Waar ben jij verzekerd dan? Ik weet iig dat de goedkoopste premies voor onze micraatjes en onze "rijervaring" zo ongeveer rond de 35-40 euro liggen
Dat waren precies dé 2 auto's waar ik naar keek, grappigquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Oké, bedankt allebei![]()
Ik twijfel nog enorm, aangezien ik het dus eigenlijk niet nodig heb, maar ik wil ook gewoon meer kilometers maken en weer iets meer vrijheid erbij. Ik kan de auto van m'n vader wel steeds pakken, maar dat ding is gloednieuw dus dat vind ik dan weer doodeng
Ik zat te kijken naar een MicraOf een Ford Ka.
Neem je een oude auto? Die wil je toch niet all-risk verzekeren?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu trouwens dat je dan bij Ditzo 'schade aan je eigen auto' niet kunt selecteren, dat is wel een beetje ruk
ZLM is alleen voor Zeelandquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Neem je een oude auto? Die wil je toch niet all-risk verzekeren?
Ik heb trouwens geen idee wat ik betaal voor m'n verzekering, maar ZLM is één van de goedkoopste geloof ik
De mijne is ook All-risk verzekerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Neem je een oude auto? Die wil je toch niet all-risk verzekeren?
Ik heb trouwens geen idee wat ik betaal voor m'n verzekering, maar ZLM is één van de goedkoopste geloof ik
Jaaaaa, micra!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Oké, bedankt allebei![]()
Ik twijfel nog enorm, aangezien ik het dus eigenlijk niet nodig heb, maar ik wil ook gewoon meer kilometers maken en weer iets meer vrijheid erbij. Ik kan de auto van m'n vader wel steeds pakken, maar dat ding is gloednieuw dus dat vind ik dan weer doodeng
Ik zat te kijken naar een MicraOf een Ford Ka.
echt all risk? Niet een stapje lager? Casco?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
De mijne is ook All-risk verzekerd
Nee, echt All Risk. Ik denk dat ik dat nog ga herzienquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
echt all risk? Niet een stapje lager? Casco?
Ik heb net even gechecked en ik heb toch Casco, is voldoende in mijn ogen. Ik krijg toch nooit de precieze waarde van de auto ervoor terug. Ik ben trouwens verzekerd bij generalis (ofzo) via netpolisquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, echt All Risk. Ik denk dat ik dat nog ga herzienM'n vader zei toen: Je moet 'm wel AR verzekeren hoor!' Ik denk dat ik nog naar Casco ga, of naar WA plus.
Het is vrij simpel:quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet me denk ik eerst verdiepen in wat die verzekeringen nou precies inhouden enzo![]()
Dat is baggersaaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet me denk ik eerst verdiepen in wat die verzekeringen nou precies inhouden enzo![]()
Kijk eens bij netpolis.nlquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is baggersaaiMaar ook ik ga binnenkort eens aan de slag. Eens kijken wat nu goedkoper is, is er geen vergelijkingssite?
All-risk denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:49 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb net even gechecked en ik heb toch Casco, is voldoende in mijn ogen. Ik krijg toch nooit de precieze waarde van de auto ervoor terug. Ik ben trouwens verzekerd bij generalis (ofzo) via netpolis![]()
[..]
Het is vrij simpel:
Wa: de meest basic verzekering, vergoedt alleen als jij niet de schuld hebt aan een ongeval
Wa casco: vergoedt meer zoals natuur schade (dus waaiende bomen) en sommige vormen van vandalisme
All-Risk: vergoed alles, dekt bijna de meeste risico's
Maargoed, erbij stilstaand dat je altijd wel een eigen risico hebt van meer dan 100 euro, kun je afwegen wat voor jou de meest passende verzekering is
Heb mijn Ibiza bij Unive alrisk verzekerd voor 78 euro per maand...quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kijk eens bij netpolis.nl
Die kwam bij mij als goedkoopste verzekersite uit, je moet overal alleen even de bemiddelingskosten bij berekenen. Volgens mij kun je misschien ook nog korting krijgen bij de maatschappij (mits die een autoverzekering aanbieden natuurlijk) waar je je zorgverzekering hebt. Bijv. Univé schijnt ook prima te zijn.
Maar dat verschil is er ook met het betalen van wegenbelasting. Waarom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef Purdey het volgende:
Het ligt er ook heel erg aan waar je woont volgens mij. Als ik een postcode in the middle of nowhere neem, betaal ik een stuk minder als dat ik 3068 invoer
zal eens kijken wat het scheelt hier(delfzijl en 3068)quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef Purdey het volgende:
Het ligt er ook heel erg aan waar je woont volgens mij. Als ik een postcode in the middle of nowhere neem, betaal ik een stuk minder als dat ik 3068 invoer
WA klopt niet helemaal. Dat staat voor Wettelijke aansprakelijkheid. Deze vergoedt schades aan anderen door jou veroorzaakt. Als jij niet de schuld hebt betaalt de WA van de tegenpartijquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:49 schreef monsterd. het volgende:
Het is vrij simpel:
Wa: de meest basic verzekering, vergoedt alleen als jij niet de schuld hebt aan een ongeval
Wa casco: vergoedt meer zoals natuur schade (dus waaiende bomen) en sommige vormen van vandalisme
All-Risk: vergoed alles, dekt bijna de meeste risico's
Nog huizen zat te koop hier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef Purdey het volgende:
Wooow Marco, dat is véélVooral die laatste 65,- en 93,- Scheelt 30,-
![]()
Ik moet weg van 3068
Aha toch wel, dan heb ik het eerder verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef Piles het volgende:
[..]
WA klopt niet helemaal. Dat staat voor Wettelijke aansprakelijkheid. Deze vergoedt schades aan anderen door jou veroorzaakt. Als jij niet de schuld hebt betaalt de WA van de tegenpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |