Dat waren precies dé 2 auto's waar ik naar keek, grappigquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Oké, bedankt allebei![]()
Ik twijfel nog enorm, aangezien ik het dus eigenlijk niet nodig heb, maar ik wil ook gewoon meer kilometers maken en weer iets meer vrijheid erbij. Ik kan de auto van m'n vader wel steeds pakken, maar dat ding is gloednieuw dus dat vind ik dan weer doodeng
Ik zat te kijken naar een MicraOf een Ford Ka.
Neem je een oude auto? Die wil je toch niet all-risk verzekeren?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu trouwens dat je dan bij Ditzo 'schade aan je eigen auto' niet kunt selecteren, dat is wel een beetje ruk
ZLM is alleen voor Zeelandquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Neem je een oude auto? Die wil je toch niet all-risk verzekeren?
Ik heb trouwens geen idee wat ik betaal voor m'n verzekering, maar ZLM is één van de goedkoopste geloof ik
De mijne is ook All-risk verzekerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Neem je een oude auto? Die wil je toch niet all-risk verzekeren?
Ik heb trouwens geen idee wat ik betaal voor m'n verzekering, maar ZLM is één van de goedkoopste geloof ik
Jaaaaa, micra!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Oké, bedankt allebei![]()
Ik twijfel nog enorm, aangezien ik het dus eigenlijk niet nodig heb, maar ik wil ook gewoon meer kilometers maken en weer iets meer vrijheid erbij. Ik kan de auto van m'n vader wel steeds pakken, maar dat ding is gloednieuw dus dat vind ik dan weer doodeng
Ik zat te kijken naar een MicraOf een Ford Ka.
echt all risk? Niet een stapje lager? Casco?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
De mijne is ook All-risk verzekerd
Nee, echt All Risk. Ik denk dat ik dat nog ga herzienquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
echt all risk? Niet een stapje lager? Casco?
Ik heb net even gechecked en ik heb toch Casco, is voldoende in mijn ogen. Ik krijg toch nooit de precieze waarde van de auto ervoor terug. Ik ben trouwens verzekerd bij generalis (ofzo) via netpolisquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, echt All Risk. Ik denk dat ik dat nog ga herzienM'n vader zei toen: Je moet 'm wel AR verzekeren hoor!' Ik denk dat ik nog naar Casco ga, of naar WA plus.
Het is vrij simpel:quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet me denk ik eerst verdiepen in wat die verzekeringen nou precies inhouden enzo![]()
Dat is baggersaaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet me denk ik eerst verdiepen in wat die verzekeringen nou precies inhouden enzo![]()
Kijk eens bij netpolis.nlquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is baggersaaiMaar ook ik ga binnenkort eens aan de slag. Eens kijken wat nu goedkoper is, is er geen vergelijkingssite?
All-risk denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:49 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb net even gechecked en ik heb toch Casco, is voldoende in mijn ogen. Ik krijg toch nooit de precieze waarde van de auto ervoor terug. Ik ben trouwens verzekerd bij generalis (ofzo) via netpolis![]()
[..]
Het is vrij simpel:
Wa: de meest basic verzekering, vergoedt alleen als jij niet de schuld hebt aan een ongeval
Wa casco: vergoedt meer zoals natuur schade (dus waaiende bomen) en sommige vormen van vandalisme
All-Risk: vergoed alles, dekt bijna de meeste risico's
Maargoed, erbij stilstaand dat je altijd wel een eigen risico hebt van meer dan 100 euro, kun je afwegen wat voor jou de meest passende verzekering is
Heb mijn Ibiza bij Unive alrisk verzekerd voor 78 euro per maand...quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kijk eens bij netpolis.nl
Die kwam bij mij als goedkoopste verzekersite uit, je moet overal alleen even de bemiddelingskosten bij berekenen. Volgens mij kun je misschien ook nog korting krijgen bij de maatschappij (mits die een autoverzekering aanbieden natuurlijk) waar je je zorgverzekering hebt. Bijv. Univé schijnt ook prima te zijn.
Maar dat verschil is er ook met het betalen van wegenbelasting. Waarom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef Purdey het volgende:
Het ligt er ook heel erg aan waar je woont volgens mij. Als ik een postcode in the middle of nowhere neem, betaal ik een stuk minder als dat ik 3068 invoer
zal eens kijken wat het scheelt hier(delfzijl en 3068)quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef Purdey het volgende:
Het ligt er ook heel erg aan waar je woont volgens mij. Als ik een postcode in the middle of nowhere neem, betaal ik een stuk minder als dat ik 3068 invoer
WA klopt niet helemaal. Dat staat voor Wettelijke aansprakelijkheid. Deze vergoedt schades aan anderen door jou veroorzaakt. Als jij niet de schuld hebt betaalt de WA van de tegenpartijquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:49 schreef monsterd. het volgende:
Het is vrij simpel:
Wa: de meest basic verzekering, vergoedt alleen als jij niet de schuld hebt aan een ongeval
Wa casco: vergoedt meer zoals natuur schade (dus waaiende bomen) en sommige vormen van vandalisme
All-Risk: vergoed alles, dekt bijna de meeste risico's
Nog huizen zat te koop hier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef Purdey het volgende:
Wooow Marco, dat is véélVooral die laatste 65,- en 93,- Scheelt 30,-
![]()
Ik moet weg van 3068
Aha toch wel, dan heb ik het eerder verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef Piles het volgende:
[..]
WA klopt niet helemaal. Dat staat voor Wettelijke aansprakelijkheid. Deze vergoedt schades aan anderen door jou veroorzaakt. Als jij niet de schuld hebt betaalt de WA van de tegenpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |