Mijne mag idd wel es gepoetst worden, zijkant is grijs ipv roodquote:
Ik wil de mijne er ook weer zo bij hebben:quote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijne mag idd wel es gepoetst worden, zijkant is grijs ipv rood
Ik heb ook een paar lelijke steenslagputjes erop.quote:Op maandag 15 november 2010 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn motorkap heeft sproeten. Nou vind ik sproeten echt heelmaar niet op m'n auto
Sproetjes <hartje>quote:Op maandag 15 november 2010 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn motorkap heeft sproeten. Nou vind ik sproeten echt heelmaar niet op m'n auto
Joh, ik heb zelfs op mijn dak, en in de portier van een taxi...quote:Op maandag 15 november 2010 23:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar lelijke steenslagputjes erop.
Zelfs op m'n A-stijl zitten 2 of 3 behoorlijke steenslagputjes.
Als de zon schijnt wel. Als het een donkere dag is, doe ik het wel aan, alleen soms pas na een paar minuten. Als ik een andere auto met licht zie denk ik, ojaquote:Op maandag 15 november 2010 23:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Rij je overdags ook vaak met licht uit?
ik liever niet, het kost zoveel stroomquote:
beide lampjes heb ik zo voor mekaar. Heb ook altijd 2 reservelampjes, en controleer regelmatig of de rest het nog doet.quote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Marco001 het volgende:
Hoe lang doen jullie over het vervangen van de koplamp passagierszijde?
Ik ca.1 minuut, zonder hulp van het boekje, bij een pomp.
Moet nu alleen nog de stadslampen en andere koplamp.1 stadslicht is al stuk, andere koplamp word ook minder
ook al knipperlichtproblemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:26 schreef L0we het volgende:
[..]
beide lampjes heb ik zo voor mekaar. Heb ook altijd 2 reservelampjes, en controleer regelmatig of de rest het nog doet.
Vandaag merkte ik dat mn richtingaanwijzer het niet deed. Toen ik hem eruit wipte kwam me er toch een hoop water uit... geen wonder dat hij het niet meer deed. Heb hem opnieuw gekit, nu doet hij het weer prima!
Ik doe altijd mn stadslichten overdag aan, dan ben je toch nét even wat beter zichtbaar, en zoveel stroom kost het toch ook weer niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik liever niet, het kost zoveel stroom
Das een leuk zoektochtjequote:voor de klusliefhebbers:
Ik ben vandaag 2X nederland doorgereden, (om me pinpas op te halen(was ik vergeten tijdje terug bij me ouders, en het had nogal haast))
en halverwege de 'roadtrip' deden de knipperlichten het niet meer
dus ik stoppen en proberen zekering kortsluiten met een stuk draad om te kijken of het daaraan lag
en draden bekijken
helemaal geen gereedschap verder bij me, geen multimeter, helemaal niets....
maar na wat frommelen aan de bedrading werkte het weer (eventjes dat was)
want afentoe werken ze niet. en dan wil ik invoegen of van rijstrook veranderen, of afslaan of wat dan ook, en dan moet ik eerst richtingaanwijzer aanzetten, en als het niet werkt dan tijdens het rijden gaan frommelen aan de bedrading, tot ze aangaan.... het is gevaarlijk
dus ik moet voor volgende keer even het euvel verhelpen:D, zal wel slecht draadje ergens zijn ofzo
en dan kan ik weer veilig meerijden met jullie:)
voor de liefhebbers(ik kan het zelf wel vinden hoor geen hulp nodig)...:
[ afbeelding ]
Inmiddels niet meer! Maar ik moet er wel eens grondig naar kijken, de draden er naar toe zijn helemaal hard geworden, en aan 1 kant maakt hij heel soms niet echt goed meer contact.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ook al knipperlichtproblemen
Ben jij ook zo'n idioot die dat denktquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:55 schreef L0we het volgende:
Ik doe altijd mn stadslichten overdag aan, dan ben je toch nét even wat beter zichtbaar, en zoveel stroom kost het toch ook weer niet.
Nee hoor, zeker als je onder wat bomen door rijdt merk ik dat (ookal zijn het maar stadslichtjes) je een auto toch eerder ziet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n idioot die dat denktIk zal je uit de droom helpen, je ziet het pas als je de auto allang gezien hebt
quote:
aaaah leuk, naar wat voor autotjes kijk je nu?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit stiekem toch naar oude barrels op Marktplaats te kijkenMaar ik vind het lastig inschatten wat de maandelijkse kosten zullen zijn.
De Kia Venga rijdt trouwens als een tierelier, maar m'n vader krijgt nog steeds een rolberoerte als ik de hellingproef voor de garage wil doenik moet nog even iets sneller handelen, want zondag dacht m'n vader ook dat de auto weer achteruit de garage in zou rollen terwijl ik voor mijn gevoel gewoon gelijk de handrem erop zette, maar het zag er blijkbaar heel knullig uit
Oh ja idd.. onderhoud, nou ja daar moet je gewoon een potje voor achter de hand hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kijk, ik wilde dat niet zeggen, maar moet wel eerlijk bekennen dat ik het dacht
@Cherry: Leuk dat je voor een eigen bakkie aan het kijken bent. Is fijn hoor, een eigen auto. Ik betaal 60,- aan verzekering, en 20,- per maand aan wegenbelasting. Dan is het natuurlijk nog bekijken hoeveel je per maand aan benzine kwijt bent, en dat is bij mij niet veel. Maar bedenk eens 2 tanks benzine per maand á 40,- ? Zoiets? Rond de 150,- per maand dan? En dan nog je onderhoud, maar dat heb je niet elke maand.
Waar ben jij verzekerd dan? Ik weet iig dat de goedkoopste premies voor onze micraatjes en onze "rijervaring" zo ongeveer rond de 35-40 euro liggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kijk, ik wilde dat niet zeggen, maar moet wel eerlijk bekennen dat ik het dacht
@Cherry: Leuk dat je voor een eigen bakkie aan het kijken bent. Is fijn hoor, een eigen auto. Ik betaal 60,- aan verzekering, en 20,- per maand aan wegenbelasting. Dan is het natuurlijk nog bekijken hoeveel je per maand aan benzine kwijt bent, en dat is bij mij niet veel. Maar bedenk eens 2 tanks benzine per maand á 40,- ? Zoiets? Rond de 150,- per maand dan? En dan nog je onderhoud, maar dat heb je niet elke maand.
Ik had een kenteken van een Micra van Marktplaats gepakt en ingevoerd van Ditzo en toen was het 35 euroquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:53 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Waar ben jij verzekerd dan? Ik weet iig dat de goedkoopste premies voor onze micraatjes en onze "rijervaring" zo ongeveer rond de 35-40 euro liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |