Kan je niet iemand regelen die het kan fixen? En bij tankstations hebben ze toch ook wel?quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Marco001 het volgende:
Kapotte koplamp, maar nu geen tijd om lampje te kopen voor 22.00, dan.moet ik nog 90 km rijden. Mistlampjes maar gewoon aan en stadslicht?
D5quote:Op maandag 15 november 2010 19:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wil de V50 2.4D 5-cylinder180pk
Nu maar hopen dat ik het niet vergeetquote:
Lastige, ik zou dan gaan voor het ene dimlicht + mistlicht denk ik. Veel snelweg?quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Marco001 het volgende:
Kapotte koplamp, maar nu geen tijd om lampje te kopen voor 22.00, dan.moet ik nog 90 km rijden. Mistlampjes maar gewoon aan en stadslicht?
T-5 is idd veel mooier als elke volvoquote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
D5
Het mooiste is natuurlijk een T-5
Die lust geen diesel dus die is stomquote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
D5
Het mooiste is natuurlijk een T-5
Nearest pomp die dan nog open is op de route is na ca 40 km......quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef house_is_a_feeling het volg
ende:
[..]
Kan je niet iemand regelen die het kan fixen? En bij tankstations hebben ze toch ook wel?
30 km 100weg, 30 km snelweg, rest 80 of bebouwde komquote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik het niet vergeet
[..]
Lastige, ik zou dan gaan voor het ene dimlicht + mistlicht denk ik. Veel snelweg?
VW.. Mijn broer heeft een Golf gekochtquote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
T-5 is idd veel mooier als elke volvo![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook een golf. Dus?quote:Op maandag 15 november 2010 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
VW.. Mijn broer heeft een Golf gekocht
Inferieur aan Volvo.quote:
Of gewoon zelf je dimlicht vervangen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef Marco001 het volgende:
Pfff gezakt voor bedrijfseconomie..3.9had er een goed gevoel bij....
Maar wel 1 plus: wl geslaagd voor vak waarvan ik het niet had verwacht. Taalvaardigheid namelijk.
Straks dus met alleen 1 dimlicht en 2 stadslampen. Of ff anwb bellen?
Hij heb geen lampiequote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef Goddelijker het volgende:
Of gewoon zelf je dimlicht vervangen?
Alles is al dicht joh, behalve wat in de Randstad misschienquote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan rij je naar het benzinestation.
Om nou de ANWB te bellen voor een lampje...
Dan rij je even naar de snelweg? Daar zijn genoeg benzinestations hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles is al dicht joh, behalve wat in de Randstad misschien
Hij doet het anders al 303.000km prima hoorquote:
Zelfs hier in de achterhoek, of all places, is een tankstation 24u per dag en 7 dagen in de week open. Wel aan de provinciale weg, maar evengoedquote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles is al dicht joh, behalve wat in de Randstad misschien
Hier in Zeeland is er geen zo ver ik weetquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs hier in de achterhoek, of all places, is een tankstation 24u per dag en 7 dagen in de week open. Wel aan de provinciale weg, maar evengoed
Hier zijn de meeste shoarmatenten 22 uur per dag open. Alleen tussen 7 en 9 niet ofzo.quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier in Zeeland is er geen zo ver ik weetAl een aantal keer gehad dat ik wat te eten wilde als ik 's avonds laat naar huis kwam, maar alles is dan dicht
En ik maar denken dat ik aan het eind van de bewoonde wereld woonquote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier in Zeeland is er geen zo ver ik weetAl een aantal keer gehad dat ik wat te eten wilde als ik 's avonds laat naar huis kwam, maar alles is dan dicht
quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Goddelijker het volgende:
Hier zijn de meeste shoarmatenten 22 uur per dag open. Alleen tussen 7 en 9 niet ofzo.
Jaahaa, nou weet ik het welquote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Bartholomeus het volgende:
En ik maar denken dat ik aan het eind van de bewoonde wereld woon
Deed iedereen dat maar.quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Dus altijd een setje reservelampjes erin leggenIk heb z'n doosje van de Action, 2 euro of zo. Geen idee of ze werken want ik heb ze nog niet nodig gehad, maar het kan altijd van pas komen.
Ik vraag me af of die mensen het uberhaupt controlerenquote:Op maandag 15 november 2010 22:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Deed iedereen dat maar.
Ik zie vreselijk veel mensen rondrijden met kapotte verlichting.
Daarom ook oudere Volvo's kopenquote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij doet het anders al 303.000km prima hoorHalf Nederland rijdt een golfje, heel beroerd kan het niet zijn. Ik wil best toegeven dat het niet de beste auto van de wereld is, maar voor de prijs is het niet verkeerd vind ik. Bovendien, het Volvo alternatief was stukken duurder op dat moment
Overigens is Volvo onderhuids tegenwoordig ook een halve Ford, dus laten we vooral niet te romantisch doen. Ook Volvo is niet meer wat het geweest is, net als Benz, Saab, VW, en eigenlijk alle andere zogenoemde kwaliteitsmerken
Ik heb ze thuis liggen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die mensen het uberhaupt controlerenMoet nog eens kijken of ik reservelampjes heb, dat is denk ik het enige wat ik mis
Heulegaar nie! Als ik een volvo koop dan of een V50 met de nieuwe neus, óf de nieuwe C30quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom ook oudere Volvo's kopen
Erg irritant ja, dan is het net alsof er een motor rijdt en dan blijkt het veel breder te zijnquote:Op maandag 15 november 2010 22:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Deed iedereen dat maar.
Ik zie vreselijk veel mensen rondrijden met kapotte verlichting.
Die nieuwe neus is juist verschrikkelijk. Doe mij maar een 850 ofzoquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heulegaar nie! Als ik een volvo koop dan of een V50 met de nieuwe neus, óf de nieuwe C30
Niet dat ik dat kan betalen, maar heej, hoop doet leven
Gewoon met de achterkant richting een muur of raam gaan staan en even in je achteruitkijkspiegel kijken.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Erg irritant ja, dan is het net alsof er een motor rijdt en dan blijkt het veel breder te zijn![]()
Dat m'n koplampen het doen zie ik wel aan de M-vorm op het wegdek, maar van de achterlichten zou ik het ook niet weten eigenlijk
Dat zal ik eens een keer doen ja. Ik zie wel rood licht op de auto achter me als ik rem, maar dan weet ik nog niet wat er precies brandtquote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon met de achterkant richting een muur of raam gaan staan en even in je achteruitkijkspiegel kijken.
Of je zet je pa/ma/broer/zus/oom/tante achter de auto en laat diegene kijken of alles werkt.quote:Op maandag 15 november 2010 22:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zal ik eens een keer doen ja. Ik zie wel rood licht op de auto achter me als ik rem, maar dan weet ik nog niet wat er precies brandt
Hej pa? En de achteruitrijlamp? *klik* *VRRRRRRRRRRRRRROEM* *SPLUT*quote:Op maandag 15 november 2010 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of je zet je pa/ma/broer/zus/oom/tante achter de auto en laat diegene kijken of alles werkt.
Ik zie het sommige mensen nog voor elkaar krijgenquote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hej pa? En de achteruitrijlamp? *klik* *VRRRRRRRRRRRRRROEM* *SPLUT*
eh... pa....?
Koppeling ingetrapt houden is niet zo moeilijk toch?quote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
eh... pa....?
Waarom zou je starten, contact is genoeg toch?quote:Op maandag 15 november 2010 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Koppeling ingetrapt houden is niet zo moeilijk toch?
Maar de meesten zie ik niet op dat idee komen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je starten, contact is genoeg toch?
Ik twijfelde of ik het direct zou vermelden, maar alsnog bedankt voor de voorzetquote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar de meesten zie ik niet op dat idee komen.
Was ik maar net zo goed in voorzetjes geven en afmaken als ik kado's verzinnen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik het direct zou vermelden, maar alsnog bedankt voor de voorzet
Ik zou er niet van opkijkenquote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
eh... pa....?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zou er niet van opkijken
Rij je overdags ook vaak met licht uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk hooguit 3-4 minuten.quote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Marco001 het volgende:
Hoe lang doen jullie over het vervangen van de koplamp passagierszijde?
Ik ca.1 minuut, zonder hulp van het boekje, bij een pomp.
Moet nu alleen nog de stadslampen en andere koplamp.1 stadslicht is al stuk, andere koplamp word ook minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |