Hij gaat evengoed door tot 4500 toeren, en dat is voor een diesel gewoon níet grappigquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mits warm blijf het wel heel hoor, jouw auto heeft een toerenbegrenzer
Heim deed 350-400 km met een tank. Hij beweerde dat er een 35 litertank onder zit. Heb t opgezocht, t is een 60 litertankquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik kan ook 1:17-18 halen met veel snelwegritjes, maar die doe ik niet echt.
En in de stad rijdt ie 1:12
Bij mij ligt er ook een 55 litertank onder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heim deed 350-400 km met een tank. Hij beweerde dat er een 35 litertank onder zit. Heb t opgezocht, t is een 60 litertank
Dat is bij die van mij ook, als ik boven de 100 kom zit ik al snel ver boven de 3000 toerenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik haal 1 op 17 ongeveer, als ik m'n best doe nog wat zuiniger. Boven de 100 gaat ie eerder meer verbruiken dan minder, ik rijd het goedkoopst op de provinciale weg
Te lang niet, maar kan best eens hoor als je haast hebtquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij gaat evengoed door tot 4500 toeren, en dat is voor een diesel gewoon níet grappig
33 liter hier getankt. Ongeveer 50 euro. Lampje begon al te knipperenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij mij ligt er ook een 55 litertank onder.
Gisteren nog voor 67 euro getankt.
Bij 120 doet die van mij er 2800. Diesel he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is bij die van mij ook, als ik boven de 100 kom zit ik al snel ver boven de 3000 toeren
Zo is dat. Als ie leeg is, dan kiep ik 'm weer vol. Klaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
Ach, autorijden is het geld waard.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo is dat. Als ie leeg is, dan kiep ik 'm weer vol. Klaar
Ik ging laatst tanken met een vrachtwagen van 't werk. Het duurde nogal, dus ik keek maar eens op de meter op de pomp. Die stond op 735 liter toen hij afsloegquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik doe ook gewoon zoveel leuke dingen, dat het niet uitmaakt.
Ja, maar die vrachtwagens brengen ook geld op. Mijn eigen auto niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ging laatst tanken met een vrachtwagen van 't werk. Het duurde nogal, dus ik keek maar eens op de meter op de pomp. Die stond op 735 liter toen hij afsloegKatsching
1 op 3,5 gemiddeld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef 08gnoT. het volgende:
735 literIk had er nooit bij stilgestaan hoeveel er in zo'n ding gaat
Wat verbruikt een vrachtauto eigenlijk?
Ligt eraan he, een vrachtwagen en een vrachtwagen zijn 2 verschillende dingen. Met een klein distributiewagentje kan je wel 1 op 6 halen denk ik. De grote internationale jongens (en daar rijden wij dus mee) doen 1 op 3 tot 1 op 4. En die gasten die met zwaartransport materieel rijden kijken niet op van 1 op 1 of nog meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef 08gnoT. het volgende:
735 literIk had er nooit bij stilgestaan hoeveel er in zo'n ding gaat
Wat verbruikt een vrachtauto eigenlijk?
Links + rechts ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens is het ook niet raar om twee tanks onder een vrachtwagen te hebben, met samen tot 1500 liter. Zie je wel eens bij autos die gebruikt worden op de echt lange afstanden
Bijvoorbeeld ja, maar wat je bij zwaartransport auto's ook wel ziet is dat de tank gewoon achter de cabine staat. Langs het chassis is dan geen ruimte want daar zitten alleen maar wielenquote:
1500 liter maal 1 op 3 (zuid europa is nou niet echt vlak te noemen, dat merk je in verbruik goed) is een actieradius van 4500km. Zolang je dus onder de 2225km enkele reis blijft: ja. Van hieruit (de achterhoek) even op en neer naar Guadalajara (naast Madrid) is 3900km kan ik je uit betrouwbare bron *kuch* melden, dus dat zou dan inderdaad in 1 keer lukken. Plaatsen als Gibraltar of Porto (portugal) ga je niet halen. Althans, je komt niet op dezelfde tankvulling weer terug, dan moet je op de terugweg ff aan het infuusquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Dus dan kun je naar Zuid Europa en terug op 1 tank?Als er 2 onder zitten dan
Valt me nog mee.quote:
Ik heb een FM-transmitter voor in de aanstekerpoort. Werkt prima, ik heb er een USB-stick aanhangen maar je kunt er ook een geheugenkaartje instoppen.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Morgen een autoradio met usb of aux-in kopen denk ik. Ben de CD'tjes nu wel zat
FM noem ik nou niet de meest leuke kwaliteit om eerlijk te zijn. Dat is wel even iets wat voorop staat qua audio bij mij.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb een FM-transmitter voor in de aanstekerpoort. Werkt prima, ik heb er een USB-stick aanhangen maar je kunt er ook een geheugenkaartje instoppen.
Ja dan ben je misschien beter met een goede speler jaquote:Op woensdag 17 november 2010 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
FM noem ik nou niet de meest leuke kwaliteit om eerlijk te zijn. Dat is wel even iets wat voorop staat qua audio bij mij.
Goede speler + setje speakers, die zijn ook aan een upgrade toe.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja dan ben je misschien beter met een goede speler jaMij gaat het vooral dát er muziek uitkomt, de kwaliteit maakt me niet zoveel uit en dan is hij wel goed genoeg
:mijn pa 1:13 ongeveer, soms 1:14quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
Ik rij meestal ongeveer 1 op 14. Ik moet wel zeggen dat ik veel stadsverkeer rij.
Ik ga voor 1:13 met alleen maar stadsverkeerquote:Op woensdag 17 november 2010 09:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
:mijn pa 1:13 ongeveer, soms 1:14
Maar wel op LPG.
Ik mdoe 1:12.5 ongeveer.
Zo veel nog? Ik had verwacht dat zo'n micra'tje zuiniger is/was..quote:Op woensdag 17 november 2010 09:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ga voor 1:13 met alleen maar stadsverkeer
Ik heb een 1.3 die zijn sowieso minder zuinig. Daarnaast is rondrijden in de hoofdstad van Polen niet erg bevorderend wegens veel files, stoplichten en gekke wegen. Mensen rijden achterlijk hard en ik moet dus daarmee meerijden. Dat betekent dus gassen tot 60/70 kmh en dan afremmen kilometer op kilometerquote:Op woensdag 17 november 2010 09:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zo veel nog? Ik had verwacht dat zo'n micra'tje zuiniger is/was..
die 1:12.5 haal ik namelijk doordat c.a. 70% van mijn km's snelwegkm's zijn.. Dan maakt mijn auto 4000 rpm bij 120 km/h
Ik zag gisteravond rond half tien deze vraag voorbij rollen op m'n telefoon, maar ik kan ineens niet meer reageren. Telefoon is overleden, de nieuwe die onderweg was is retour afzender gestuurd door TNTquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:07 schreef monsterd. het volgende:
Zo jezus, ik heb even 3 uur niet achter de computer gezeten en we zijn minstens 30 berichten verder ofzo. Wat gaat de reeks toch snel!
Maarreee, purdey; wanneer gaan wij de meet eens bespreken?
Koudwatervrees, hier in Delfzijl? Nou, dan heb je volgens mij toch echt een probleem dacht ik zo, met al dat water hier in de buurt.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:28 schreef Purdey het volgende:
Even een kleine logistieke onderbreking voor de meet. Monsterd en ik zijn bezig met de regel dingen. Een van de hoofdpunten is de locatie. Ik maak hieronder een lijstje met de komers, en de misschieners en de woonplaatsen waarvan ik dacht dat jullie woonden. Mocht dit niet kloppen, meld dat even. Wil je ook komen, en sta je nog niet op deze lijst, vermeld dat dan, met je woonplaats.
House: Raalte (Overijssel)
Piles: Zeeland
Cherrylips: Ede (Gelderland)
Goddelijker: Utrecht
L0we: Utrecht (Dacht ik?)
Sjoegerd: Ook Utrecht toch?
Monsterd: Zutphen
Purdey: Rotterdam
FallNk810i en Marco001 weet ik het niet exact. Marco, woonde jij toevallig niet in Delfszijl?
Wil jij ook op deze lijst? Zeg hetKoudwatervrees en wil je er af? Ook even zeggen
Eh, zet me maar onder Rotterdamquote:Op woensdag 17 november 2010 10:28 schreef Purdey het volgende:
Even een kleine logistieke onderbreking voor de meet. Monsterd en ik zijn bezig met de regel dingen. Een van de hoofdpunten is de locatie. Ik maak hieronder een lijstje met de komers, en de misschieners en de woonplaatsen waarvan ik dacht dat jullie woonden. Mocht dit niet kloppen, meld dat even. Wil je ook komen, en sta je nog niet op deze lijst, vermeld dat dan, met je woonplaats.
House: Raalte (Overijssel)
Piles: Zeeland
Cherrylips: Ede (Gelderland)
Goddelijker: Utrecht
L0we: Utrecht (Dacht ik?)
Sjoegerd: Ook Utrecht toch?
Monsterd: Zutphen
Purdey: Rotterdam
FallNk810i en Marco001 weet ik het niet exact. Marco, woonde jij toevallig niet in Delfszijl?
Wil jij ook op deze lijst? Zeg hetKoudwatervrees en wil je er af? Ook even zeggen
Je mag Piles niet pesten omdat hij Zeeland komt. Dat is zielig. Maar wel leukquote:Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Eh, zet me maar onder Rotterdam
Edit: Iedereen met een dorp/stad erbij.. en Piles alleen Zeeland![]()
De meeste radio's hebben tegenwoordig wel een usb en/of aux aan de voorkant, dus dat hoeft niet heel bijzonder veel geld te kosten. Voor 100 euries is dat zeker haalbaar, afhankelijk van hoeveel eisen je stelt. De ervaring in zowel personenwagen als vrachtwagen (en daar worden ze mishandeld, reken maar) leert dat je het best af bent met Pioneer of JVC. Kenwood kan ook, maar die heeft er wel eens een brakke tussen zitten, en Sony kan niet tegen het rammelen. Dat gaat een jaar, misschien 2 goed en dan krijgen ze kuren. In de vrachtwagen dan hequote:Op woensdag 17 november 2010 00:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Goede speler + setje speakers, die zijn ook aan een upgrade toe.
Hoe moet ik die nou weer opvatten....quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik steeds minder
[..]
Mijn auto is een soort blauwe olifant
Valt wel mee hoor, als je van tevoren goed naar die auto kijkt (laat kijken) heb je voor dat geld een hele goeie autoquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar een auto van 1000 euro, daar moet je eerder mee naar de garage wegens uitvallende onderdelen.
Ik wilde ook al een opmerking maken, maar ik hield me inquote:Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Eh, zet me maar onder Rotterdam
Edit: Iedereen met een dorp/stad erbij.. en Piles alleen Zeeland![]()
Provinciale weg is vaak het mooist inderdaad, dan zit je in zn 5 lekker laag in de toeren. Meestal haal ik ook de 1:17 wel, valt me alles mee voor mn oude bakquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik haal 1 op 17 ongeveer, als ik m'n best doe nog wat zuiniger. Boven de 100 gaat ie eerder meer verbruiken dan minder, ik rijd het goedkoopst op de provinciale weg
Daarom, sta toch vaak eens in de 3-4 dagen bij de pomp, dan ga ik niet meer letten op de centenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo is dat. Als ie leeg is, dan kiep ik 'm weer vol. Klaar
quote:
bijna-duitsland dus?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Lichtenvoorde hier, Oost Gelderland-Oost
Was verder niet lullig bedoeld ofzo hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 11:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde ook al een opmerking maken, maar ik hield me in
Maar voor de vorm mag er ook Schouwen-Duiveland (Zeeland) van gemaakt worden hoor
Whehe, weet ik joh. Ben het inmiddels wel gewendquote:Op woensdag 17 november 2010 11:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Was verder niet lullig bedoeld ofzo hoor
Dat is best een goede vraag eigenlijk. Hmm, het komt best wat viezig over zo. Maar zo bedoelde ik het niet. Iedereen mag komen naar de meet. Ik denk dat ik het zo bedoelde. Dat iedereen welkom is. Hoe lul je je uit iets waarvan je zelf niet weet wat je ermee bedoeldequote:
Wtf hahaquote:Op woensdag 17 november 2010 11:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is best een goede vraag eigenlijk. Hmm, het komt best wat viezig over zo. Maar zo bedoelde ik het niet. Iedereen mag komen naar de meet. Ik denk dat ik het zo bedoelde. Dat iedereen welkom is. Hoe lul je je uit iets waarvan je zelf niet weet wat je ermee bedoelde![]()
Anyway, de veranderingen zijn doorgevoerd. Piles, ook jij bent ge-update richting Schouwen-duiveland. Je had nooit verteld dat je daar woonde, mijn kennis hield op, bij Zeeland. Mijn excusesEn ik zal je niet meer pesten omdat je in Zeeland woont. Hou je wel duiven trouwens?
![]()
Was helemaal niet nodig hoor, snapte het stiekum best wel goedquote:Op woensdag 17 november 2010 11:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hoe lul je je uit iets waarvan je zelf niet weet wat je ermee bedoelde![]()
Dank uquote:Op woensdag 17 november 2010 11:45 schreef Purdey het volgende:
Anyway, de veranderingen zijn doorgevoerd. Piles, ook jij bent ge-update richting Schouwen-duiveland. Je had nooit verteld dat je daar woonde, mijn kennis hield op, bij Zeeland. Mijn excusesEn ik zal je niet meer pesten omdat je in Zeeland woont. Hou je wel duiven trouwens?
![]()
Jawohl!quote:
Ja dus? Dat is heel normaal hoor? Dat is bij de meeste busjes zo, en bij álle vrachtwagensquote:Op woensdag 17 november 2010 12:14 schreef Marco001 het volgende:
Oh, en LOL: stuurstang loopt tussen REM en koppelingspedaal door....
Das bij mij ook het geval hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 12:14 schreef Marco001 het volgende:
Zo, weer @work in een fiat combinetti ofzoiets
Lekker snel, maar kutstoelen....
Oh, en LOL: stuurstang loopt tussen REM en koppelingspedaal door....
Misschien bij Jou, maar ik heb het nog niet eerder gezien. Rij voornamelijk sprinter en transitquote:Op woensdag 17 november 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jawohl!
[..]
Ja dus? Dat is heel normaal hoor? Dat is bij de meeste busjes zo, en bij álle vrachtwagens
Nou dan weet je dus nu dat dat niks nieuws onder de zon isquote:Op woensdag 17 november 2010 12:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Misschien bij Jou, maar ik heb het nog niet eerder gezien. Rij voornamelijk sprinter en transit
Dat gaat rond die tijd meestal best goed hoor! Tenzij je van de noordkant van R'dam (A20) moet komen...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:19 schreef Catch_me het volgende:
"Gelukkig" wel volgende week maandag weer een ritje van Rotterdam naar Breda rond een uur of 4 s'mddags, lekkere tijd
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:34 schreef monsterd. het volgende:
Wat ik eigenlijk ook wil weten is hoeveel km iedereen bereid is te reizen. Op basis daarvan kunnen we hopelijk een locatie vinden die voor iedereen redelijk is![]()
House:
Piles: max. 150km (denk ik)
Cherrylips:
Goddelijker:
L0we:
Sjoegerd:
Monsterd: ongeveer 100-130 km
Purdey:
FalleNk810i:
Marco001:
Bartholomeus:
en als jullie nou gewoon lief zijn en de lijst steeds quoten en aanvullen hoef ik niet zelf alles erin te zetten![]()
Is ook een optie, maar dan hebben we niet allemaal de mogelijkheid om onze auto's te showen. En even toegeven, daar gaat het stiekem ook wel een beetje om tochquote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat mij betreft kunnen we ook samen rijden trouwens, hier vandaan ben je zo in Zutphen, en daarvandaan ligt Ede ook wel weer op de route richting het grote boze Westen. Scheelt ook weer in de brandstofkosten enzo
Klopt hoor, het was maar een ideetjequote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Is ook een optie, maar dan hebben we niet allemaal de mogelijkheid om onze auto's te showen. En even toegeven, daar gaat het stiekem ook wel een beetje om toch![]()
Maargoed, we kunnen idd nog het een en het ander regelen
Tuurlijk moeten we onze auto showen. Let op, de Micra wordt de nieuwe Golf 5quote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Is ook een optie, maar dan hebben we niet allemaal de mogelijkheid om onze auto's te showen. En even toegeven, daar gaat het stiekem ook wel een beetje om toch![]()
Precies die ervaring heb ik nu mijn cd bekrassende Sony, maar die is volgens mij ook meer dan 10 jaar oud.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Lichtenvoorde hier, Oost Gelderland-Oost
[..]
De meeste radio's hebben tegenwoordig wel een usb en/of aux aan de voorkant, dus dat hoeft niet heel bijzonder veel geld te kosten. Voor 100 euries is dat zeker haalbaar, afhankelijk van hoeveel eisen je stelt. De ervaring in zowel personenwagen als vrachtwagen (en daar worden ze mishandeld, reken maar) leert dat je het best af bent met Pioneer of JVC. Kenwood kan ook, maar die heeft er wel eens een brakke tussen zitten, en Sony kan niet tegen het rammelen. Dat gaat een jaar, misschien 2 goed en dan krijgen ze kuren. In de vrachtwagen dan he
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:44 schreef Bartholomeus het volgende:
House: De Spaanse Costa, maar wel tegen het noorden.. moet wel redelijk blijven he.
Cherrylips:
Goddelijker:
L0we:
Sjoegerd:
Purdey:
FalleNk810i:
Marco001:
Bartholomeus: Randstad e.o. is wel te doen, dus dat zou zowat 170km zijnIk woon nou eenmaal in een uithoek, dus jah
Nja, je woont in Schouwen-Duiveland, daar zullen de mensen toch wel duiven houden?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank uWeet ook niet of ik het ooit verteld heb trouwens
![]()
Maar duiven, wtfHoudt iedere Zeeuw duiven dan?
quote:House:
Cherrylips:
Goddelijker:
L0we:
Sjoegerd:
Purdey: max. 150 km
FalleNk810i:
Marco001:
Bartholomeus: Randstad e.o. is wel te doen, dus dat zou zowat 170km zijn Ik woon nou eenmaal in een uithoek, dus jah
Das wel het leukste inderdaad, aan de andere kant kan het ook een prijzige bezigheid worden. 150 km enkele reis is met een retour zo 30-40 euro als je niet al te duur rijdtquote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
300km, 1 op 17, en diesel kost 1,18 op het moment. Dus 300/17*1,18 = grofweg 21 euries.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:10 schreef L0we het volgende:
Das wel het leukste inderdaad, aan de andere kant kan het ook een prijzige bezigheid worden. 150 km enkele reis is met een retour zo 30-40 euro als je niet al te duur rijdt.
enkele reis danquote:Op woensdag 17 november 2010 13:11 schreef L0we het volgende:
Over het aantal kilometers: is dat enkele reis? of retour?
Das waar ja, maar volgens mij zijn wij de enige dieselrijders, anders komt het al snel op 300 / 15 * 1.50 = 30 euro. En de meeste auto's redden de 1:15 nietquote:Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
300km, 1 op 17, en diesel kost 1,18 op het moment. Dus 300/17*1,18 = grofweg 21 euries.
Diesel
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef FalleNk810i het volgende:
House: De Spaanse Costa, maar wel tegen het noorden.. moet wel redelijk blijven he.
Cherrylips:
Goddelijker:
L0we: max 150-200 km.
Sjoegerd:
Purdey: max 150 km
FalleNk810i: max 150 km
Marco001:
Bartholomeus: Randstad e.o. is wel te doen, dus dat zou zowat 170km zijnIk woon nou eenmaal in een uithoek, dus jah
Daarom: dieselquote:Op woensdag 17 november 2010 13:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Das waar ja, maar volgens mij zijn wij de enige dieselrijders, anders komt het al snel op 300 / 15 * 1.50 = 30 euro. En de meeste auto's redden de 1:15 niet.
Ik rijd ook diesel... maar prive niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Das waar ja, maar volgens mij zijn wij de enige dieselrijders, anders komt het al snel op 300 / 15 * 1.50 = 30 euro. En de meeste auto's redden de 1:15 niet.
quote:
zou wel makkelijk zijn!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:52 schreef monsterd. het volgende:
Volgens mij komt het er alsnog op neer dat iedereen rond de 150 km ervoor over heeft.. Ik ga nu even kijken of ik ergens zo'n diameters kan berekenen in die straal vanaf de woonplaatsen zoals ze bekend zijn.
Het lukt even niet. Ik kijk thuis, ik dacht namelijk dat ik iets had waarmee ik de straal in kan stellen.. Blijkblaar niet. Wat locaties betreft, midden van het land is misschien het handigst? Ik zal nog even met purdey overleggen en dan stellen we wat voor wat betreft locaties!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
zou wel makkelijk zijn!
Of gewoon een paar plekken uitkiezen en die hier voorstellen dmv poll in volgende topic!
Dacht ik ook aan.. Ik zit nu op de kaart te kijken, veenendaal klinkt leukquote:
Kan Cherry op de fiets komenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan.. Ik zit nu op de kaart te kijken, veenendaal klinkt leuk
Ik weet nog wel een grote parkeerplaats, gratis.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef monsterd. het volgende:
Utrecht is wel een hel om in te parkeren, dus misschien net buiten uitrecht?
Oeh, waar?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een grote parkeerplaats, gratis.
Heb weinig keusquote:Op woensdag 17 november 2010 14:23 schreef Goddelijker het volgende:
Ik snap niet dat je je pa nog meeneemt.
Dat is toch geen Utrecht meerquote:Op woensdag 17 november 2010 14:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)+Meern,+Utrecht&z=15
Het ligt op hooguit 10 minuten rijden van Utrecht.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch geen Utrecht meerKun je alsnog een stuk met de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |