Not guilty! Ik geef zelfs richting aan als er niemand te bekennen is, zo'n automatisme is het geworden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Pinterman het volgende:
Maakt iemand zich hier daar wel eens schuldig aan? Zo ja: biecht op & leg uit!
Toevallig was het wel in Rotterdam, bedrijventerrein Noord-West...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum van Rotterdam.
Maar als je zo'n W124 ziet rijden zit er 9/10 keer een nieuwe plaat op.
Er is echt een invoergolf vanaf Duitsland aan de gang met die dingen.
Belastingvrij en veel beter onderhouden, TUV is veel strenger dan de APK hier bv.
Ik doe alleen knipperlicht aan als er mensen staan te wachten voor de rotonde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Pinterman het volgende:
Vraag. Wat bezielt mensen om op een rotonde geen richting aan te geven? Is het te moeilijk ofzo? Zijn ze lui?
In ieder geval zijn ze egoïstisch. Daar sta je dan, het verkeer weer twee seconden langer op te houden dan nodig omdat je moet afwachten wat die idioot op de rotonde doet. Gaat hij er vóór je af, of rijdt hij door? Je laat het me weten, als je godverdikkeme je richting aangeeft.
Maakt iemand zich hier daar wel eens schuldig aan? Zo ja: biecht op & leg uit!
Dan kan het heel goed, daar werk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Toevallig was het wel in Rotterdam, bedrijventerrein Noord-West...
Ik vergeet het 's nachts nog wel eens, als er niemand op de weg is. Maar dan is een rotonde voor mij meer een weg rechtdoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Not guilty! Ik geef zelfs richting aan als er niemand te bekennen is, zo'n automatisme is het geworden.
Irritant als mensen dat niet doen inderdaad.
Haha tof!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dan kan het heel goed, daar werk ik
Heb laatst even de dagteller precies op 0 gezet na een tankbeurd..quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga vanaf vandaag vandaag bijhouden wat ik verbruik en hoeveel kilometers ik maak
Sevillaweg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha tof!
Ik loop stage daar
Welke straat?
Overalquote:
530 met 33 liter... Voor een benzineautoquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heb laatst even de dagteller precies op 0 gezet na een tankbeurd..
heb 650 km gereden met 37 liter.. vind ik nog best netjes voor mijn rijstijl... met een opel combo cdti..
Toerenteller, check. In hoogte verstelbare koplampen? Check. Mistlampen voor? Check. Bekerhouder? Nope, ik durf niks anders te doen dan te rijden en de radio harder te zetten of m'n haren uit m'n gezicht te vegen. Airco? Check. Ruitenwisser achter? Check!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! En het elektrische dakraam wat ik ook met de hand moet slingeren! Toerenteller, in hoogte verstelbare koplampen, mistlampen voor, klep op de middenconsole, ingebouwde bekerhouders, instellen van interval bij ruitenwisser voor en achter (en ik mis sowieso de ruitenwisser achter) en nog wat meer kleine grapjes. En dan ben ik nog niet eens over airco, automaat enzo begonnen
Nou, dat is niet aardig danquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, dat is niet aardig dan
En Sinterklaas komt ook al niks in m'n schoen doen, en vanmiddag op m'n werk ben ik uitgescholden door een mevrouw, en ik heb hoofdpijn. En dan nu dit nog..
Ik heb van die dingen alleen een ruitenwisser achterquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Toerenteller, check. In hoogte verstelbare koplampen? Check. Mistlampen voor? Check. Bekerhouder? Nope, ik durf niks anders te doen dan te rijden en de radio harder te zetten of m'n haren uit m'n gezicht te vegen. Airco? Check. Ruitenwisser achter? Check!
Wat een luxeauto heb ik
Een Micra klinkt nog niet eens zo gek...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Toerenteller, check. In hoogte verstelbare koplampen? Check. Mistlampen voor? Check. Bekerhouder? Nope, ik durf niks anders te doen dan te rijden en de radio harder te zetten of m'n haren uit m'n gezicht te vegen. Airco? Check. Ruitenwisser achter? Check!
Wat een luxeauto heb ik
Hoogteverstelling heb ik wel, maar werkt niet. Tenminste, ik zie niks veranderen als ik er aan draaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb van die dingen alleen een ruitenwisser achter. En hoogteverstelling voor de koplampen, als je tenminste onder de motorkap aan een bout draait
Nja, dan zijn we maar weer vriendjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik ga niet alsnog naar buiten
Doen, doen, doen!! Kom je trouwens ook naar de meet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een Micra klinkt nog niet eens zo gek...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef Purdey het volgende:
Nja, dan zijn we maar weer vriendjes![]()
Ookal wil je dus niet naar buiten, maar daar heb ik alle begrip voor, want dat wil ik zelf ook niet
Een Micra-meet wordt het dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Purdey het volgende:
Doen, doen, doen!! Kom je trouwens ook naar de meet?
Ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Doen, doen, doen!! Kom je trouwens ook naar de meet?
Nou, jij kwam toch ook? Dat maakt sowieso de hele dag toch goed? Als er een Skoda rijder komt, is de feestvreugde compleetquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een Micra-meet wordt het dusKomen er ook wat echte echte auto's? Om te compenseren zeg maar
Misschien een echte rammelbakquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een Micra-meet wordt het dusKomen er ook wat echte echte auto's? Om te compenseren zeg maar
Ja, ik compenseer een heleboel met mijn macho-mannelijkheid (quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, jij kwam toch ook? Dat maakt sowieso de hele dag toch goed? Als er een Skoda rijder komt, is de feestvreugde compleetEn er komen 3 micra's! Teminste, daar ga ik nu voor het gemak van uit
(Don't let us down, Cherry!)
Ben je een echte man-man? Oehhhhquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik compenseer een heleboel met mijn macho-mannelijkheid (). Gelukkig heb ik m'n Skoda idd
633 km op 50.28 liter..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
530 met 33 liter... Voor een benzineauto
Wat gaat dat tegenvallenquote:
Whut?quote:Vertel eens, zit er in jou kofferbak ook een grote blauwe olifant?
Geld een 2003 Seat Ibiza 3-deurs met 100 pk als echte auto? Of moet ik even mijn baas lief aankijken, of ik een Merc. E-klasse mee mag?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Haha, er staat dadelijk gewoon een ielig manneke van 1,70 voor mequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat gaat dat tegenvallen
[..]
Whut?
Jij mag zoooo ontzettend komen! Met welke auto dan ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Geld een 2003 Seat Ibiza 3-deurs met 100 pk als echte auto? Of moet ik even mijn baas lief aankijken, of ik een Merc. E-klasse mee mag?
Nou niet overdrijvenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Purdey het volgende:
Haha, er staat dadelijk gewoon een ielig manneke van 1,70 voor meNja, die kunnen ook best leuk zijn
Ohh, diequote:Ken je die reclame niet, van de skoda rijder? Dat ie die grote blauwe olifant uit z'n koffer haalt?
* Marco001 had dat probleem ook.. Maar helaas, eigenlijk kan je alleen bij pioneer terecht..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
De bartmobile komt misschien ook wel
Vandaag m'n winterbandjes er eens onder geklust. Wat ziet dat er zielig uit zeg, zo'n standaard golfje op standaard wieldopjes
Ik wil een andere radio trouwens, de huidige begint rottig te worden. Eentje met rood verlichte knoppen, en een display met blauwe achtergrond en zwarte karakters. Want dat matcht het dashboard. Tot nu toe voldoen alleen 2 types van Pioneer daaraan, iemand verder suggesties? Sony, JVC en Alpine hebben alleen combinaties met zwarte achtergrond en witte karakters of dergelijke mismatches
Pastnie! Die komt uit een Octavia Superb. Die Fabia past ongeveer in de kofferbak van de Octavia Superb, duuuuuusquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, er staat dadelijk gewoon een ielig manneke van 1,70 voor meNja, die kunnen ook best leuk zijn
Ken je die reclame niet, van de skoda rijder? Dat ie die grote blauwe olifant uit z'n koffer haalt?
Vast niet, Die liggen alleen achter in Skoda Superb station's, met zo'n geile gavbe automatisch openende achterklepquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat gaat dat tegenvallen
[..]
Whut?
Hahaha, dus met een ielig manneke van 1,70 overdrijf ik zelfs nogquote:
Ik heb al een parrot, dus ik heb geen ingebouwde nodig. Ik kom uit bij de 2300UBB of de 2200UBB. De eerste kost ongeveer ¤115, de tweede ongeveer ¤85. Maar wat nou het wezenlijke verschil is? En de een is mooier, de ander handiger in de bedieningquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
* Marco001 had dat probleem ook.. Maar helaas, eigenlijk kan je alleen bij pioneer terecht..
Ik heb die met de Parrot carkit ingebouwd + ext. mic (6200BT ofzo)
Ik steeds minderquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Purdey het volgende:
Hahaha, dus met een ielig manneke van 1,70 overdrijf ik zelfs nog![]()
Ik wil die meet steeds meer![]()
Mijn auto is een soort blauwe olifantquote:Jammer, en ik had zo graag de blauwe olifant van Piles willen zien. Gemiste kans
Ahja, Ik had nog geen handsfree meuk, dus maa reven ¤200 euro ertegen aan gegooid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb al een parrot, dus ik heb geen ingebouwde nodig. Ik kom uit bij de 2300UBB of de 2200UBB. De eerste kost ongeveer ¤115, de tweede ongeveer ¤85. Maar wat nou het wezenlijke verschil is? En de een is mooier, de ander handiger in de bediening
Ahh, waarom? We gaan heus niet naar je wijzen hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik steeds minder
Mijn auto is een soort blauwe olifant
Grapje (Pi's enzo)quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahh, waarom? We gaan heus niet naar je wijzen hoorMisschien val ik wel heel erg tegen
Het is ook geen vleeskeuringquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Grapje (Pi's enzo)Meets zijn meestal wel gezellig, dus tegenvallen zal het niet snel
Pick me! Pick me!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het is ook geen vleeskeuringWe 'kennen' elkaar al best een tijdje, sommige al een jaar bijna. Dus 'tegenvallen' zou raar zijn. Van een aantal weet ik gewoon dat ze leuk zullen zijn
beetje laat maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij mag zoooo ontzettend komen! Met welke auto dan ook
Ik zou dan eerst even met echte fiscalist gaan praten, voor je die beslissing neemtquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n zwager kan ik het beste een nieuwe auto kopen, ivm aftrek (heb eigen bedrijfje) en betrouwbaarheid en dat het dan op den duur minder kost dan wanneer ik een tweedehands kocht. Maar het idee dat ik even 10.000 euro moet ophoesten voor een gloednieuwe auto waar ik vervolgens één keer per week amper in durf te rijden staat me nogal tegen, ook al is het op den duur goedkoper
Ik heb echt wel medelijden met die man maar moest toch even grinnikenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Dit zie ik mezelf ook nog weleens overkomen
Neem een Land Rover.. Dan vraag je, je af of je al bij de stoeprand of paal bent terwijl je er al overheen bent geredenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst even met echte fiscalist gaan praten, voor je die beslissing neemt
En een nieuwe auto als eerste auto kan best zonde zijn, met de stoeprandjes en paaltjes die je af en toe nog mee kan pakken
Daaromquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst even met echte fiscalist gaan praten, voor je die beslissing neemt
En een nieuwe auto als eerste auto kan best zonde zijn, met de stoeprandjes en paaltjes die je af en toe nog mee kan pakken
'Was dat een drempel of een kind?'quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Neem een Land Rover.. Dan vraag je, je af of je al bij de stoeprand of paal bent terwijl je er al overheen bent gereden
Tuurlijk kan dat. En hoe fiscaal voordelig ook, een auto van 1000 euro is altijd goedkoper dan een auto van 10.000 euroquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DaaromDat probeer ik ook uit te leggen. Dan koop ik een nieuwe auto en dan a) durf ik er niet in te rijden en b) rij ik hem alsnog aan gort. Kan ik dan niet eerst even een jaartje of twee oefenen met een Fiat Panda ofzo?
Maar een auto van 1000 euro, daar moet je eerder mee naar de garage wegens uitvallende onderdelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. En hoe fiscaal voordelig ook, een auto van 1000 euro is altijd goedkoper dan een auto van 10.000 euro
Fiat Panda: 5995 euro incl. btwquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n zwager kan ik het beste een nieuwe auto kopen, ivm aftrek (heb eigen bedrijfje) en betrouwbaarheid en dat het dan op den duur minder kost dan wanneer ik een tweedehands kocht. Maar het idee dat ik even 10.000 euro moet ophoesten voor een gloednieuwe auto waar ik vervolgens één keer per week amper in durf te rijden staat me nogal tegen, ook al is het op den duur goedkoper
Preciesquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Was dat een drempel of een kind?'
Hoezo, wat is er zo moeilijk? lekker rustig en overzichtelijk daarquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Purdey het volgende:
Ik moest op dat bedrijventerrein m'n stuuroefeningen doen, en het terugschakelen van 3 naar 2 voor een bocht. God, wat heb ik een schijthekel aan de omgeving rondom de HongkongstraatEcht honderderen rondjes gereden daar.
Zo'n oude dan he!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies
Droom nogsteeds van zo'n bak
Liefst een 109quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zo'n oude dan he!
Die zijn echt stoer
Een nieuwe zal ook niet goedkoper zijn, maar belastingtechnisch wel voordeligerquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
CherryLips: Een nieuwe auto is altijd duurder dan een tweedehandse. Dat het zakelijk gezien aantrekkelijker is een nieuwe te kopen dan particulier klopt wel, maar dat betekent nog niet dat je de afschrijving niet hebt. Sterker nog, het is die afschrijving die je in mindering mag brengen op je omzetbelasting, maar dat wil niet zeggen dat het geen geld kost
Ik ken geen enkel geval waarin een nieuwe auto minder kost dan een gebruikte in ieder geval, als je zwager dat wel weet dan ben ik érg benieuwd naar een vergelijkend rekensommetje
Edit: met een nieuwe auto heb je eerst ff garantie, maar nieuwe auto's zijn ook wel behoorlijk gecompliceerder dan oudere, waardoor uiteindelijk reparaties daaraan best wel eens duurder kunnen zijn dan aan je 1000 eurie gebakje
Belasting is ook helemaal niet makkelijk, dan moet je met zoveel regeltjes rekening houden. Zelfs ik als bedrijfseconoom kom er niet helemaal uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een nieuwe zal ook niet goedkoper zijn, maar belastingtechnisch wel voordeliger. Ik kon z'n rekensommetje ook niet helemaal volgen hoor, ik mis wat IQ-punten op dat vlak.
Zijn nice ja!, ik zou zelf toch eerder voor de Defender gaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Liefst een 109.. Ombouwen naar een 300TDi met 5-bak
..
Defender is mooier, maar lastiger om belastingvrij en linksgestuurd te vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zijn nice ja!, ik zou zelf toch eerder voor de Defender gaan![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik iemand voorquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Belasting is ook helemaal niet makkelijk, dan moet je met zoveel regeltjes rekening houden. Zelfs ik als bedrijfseconoom kom er niet helemaal uit
Als ik iemand zou hebben die het voor mij roggelde, zou ik evengoed wel willen weten hoe en wat dan precies, gewoon uit nieuwsgierigheidquote:
Klopt, en die Doenkade is ook de hele maand afgesloten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
OveralZit bij Boskalis.. wij doen de herinrichting van het bedrijvenpark..
Heb jij geen last van op de Sevillaweg.. nog niet in iedergeval (volgend jaar ergens)
Voornamelijk Kiotoweg en Sydneystraat nu
Heb je niet zo'n lampen check systeem ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef Empathologica het volgende:
Zo he, dagje school en meteen topic en 4 pagina's verderGa es niet zo hard!
Heb het niet allemaal doorgelezen dus nogmaals; Wat een baggermist!
Ik zag geen flikker, of door de mist of door mensen met kutlampen. En wat ook al ergens gezegd werd; hoeveel mensen wel niet een kapotte lamp hebben. Vraag me dan wel weer af hoe ik er achter kom als mijn lamp kapot is
Aan de voorkant zie je het wel als je eens achter een andere auto staat of in een winkelruit ofzo. De achterkant wordt lastiger, moet je hem bewust een keer met z'n aarsch richting een ruit ofzo zettenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef Empathologica het volgende:
Zo he, dagje school en meteen topic en 4 pagina's verderGa es niet zo hard!
Heb het niet allemaal doorgelezen dus nogmaals; Wat een baggermist!
Ik zag geen flikker, of door de mist of door mensen met kutlampen. En wat ook al ergens gezegd werd; hoeveel mensen wel niet een kapotte lamp hebben. Vraag me dan wel weer af hoe ik er achter kom als mijn lamp kapot is
Ik weet niet welke telefoon je hebt maar iemand in dit topic had me de Android app aCar getipt. Heb het een tijdje in gebruik (gewoon na elke tankbeurt je kmstand, aantal liter + prijs per liter invullen) en het bevalt! Autorijden wordt zelfs een spelletje om een lager verbruik te halenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga vanaf vandaag vandaag bijhouden wat ik verbruik en hoeveel kilometers ik maak
Als ik moet fileparkeren gebruik ik vaak de reflectie van een ruitquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan de voorkant zie je het wel als je eens achter een andere auto staat of in een winkelruit ofzo. De achterkant wordt lastiger, moet je hem bewust een keer met z'n aarsch richting een ruit ofzo zetten
SE K310i.. Beestje van 4 jaar oudquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik weet niet welke telefoon je hebt maar iemand in dit topic had me de Android app aCar getipt. Heb het een tijdje in gebruik (gewoon na elke tankbeurt je kmstand, aantal liter + prijs per liter invullen) en het bevalt! Autorijden wordt zelfs een spelletje om een lager verbruik te halen
Doe ik ook al vanaf het beginquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
SE K310i.. Beestje van 4 jaar oud
Ga gewoon mooi een excelsheet bijhouden
Ik niet vanaf het beginquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik ook al vanaf het beginBest schrikken af en toe van de totale kosten
* Marco001 aCar downloaden doet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik weet niet welke telefoon je hebt maar iemand in dit topic had me de Android app aCar getipt. Heb het een tijdje in gebruik (gewoon na elke tankbeurt je kmstand, aantal liter + prijs per liter invullen) en het bevalt! Autorijden wordt zelfs een spelletje om een lager verbruik te halen
Ik doe dat ook, maar meer voor als mijn benzine meter stuk zou gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zet elke keer dat ik tank de dagteller op 0, dus ik weet iedere keer precies hoeveel liters en hoeveel kilometers. Zo ben ik er achter gekomen dat mijn boordcomputer consequent 0,25 liter teveel aangeeft. Als het ding 6,3l op 100km zegt, dan is het in werkelijkheid 6,05l op 100km
Wasco?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, en die Doenkade is ook de hele maand afgesloten.
Drama om daar weg te komen deze maand![]()
En de Sevillaweg komt volgend jaar geloof ik, minder hoor.
Zeker omdat mijn klanten dan niet voor de deur kunnen parkeren waarschijnlijk![]()
Wij zitten trouwens helemaal op de hoek, gelijk het grote pand aan je rechterhand als je de Sevillaweg links opdraait vanaf de Matlingenweg.
Zo begon ik ook, heeft maar even geduurdquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een account op autoverbruik.nl, die ga ik ook bijhouden. Ik vind het sowieso wel tof om zo zuinig mogelijk te rijden, zonder als een oud wijf rond te kakken. En het verschil zien onder verschillende omstandigheden.
Ik niet, ik rijd best lief. Nouja, als het ding goed warm is wil ik wel eens lekker op het gas gaan, maar echt totaan het rood doortrekken doe ik nooit. Hij moet wel heel blijvenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo begon ik ook, heeft maar even geduurdNu trek ik m'n auto zo ver mogelijk door
Heb met deze tank zo'n 1 op 15,5 gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een account op autoverbruik.nl, die ga ik ook bijhouden. Ik vind het sowieso wel tof om zo zuinig mogelijk te rijden, zonder als een oud wijf rond te kakken. En het verschil zien onder verschillende omstandigheden.
Jep.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wasco?
Ja, echt verschrikkelijk, staat vanaf bedrijventerrein tot A20 volledig vast...
Ik schiet altijd tussendoor via overschie naar de A20, moet naar de A16 toe namelijk, anders is het echt niet te doen![]()
Ja werkzaamheden voor je deur zijn altijd minder, maar bedrijven blijven ALTIJD bereikbaar, dus je klanten kunnen gewoon blijven parkeren op het terrein als het goed is, rijplaten enzo![]()
Komt goed
Mits warm blijf het wel heel hoor, jouw auto heeft een toerenbegrenzerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik niet, ik rijd best lief. Nouja, als het ding goed warm is wil ik wel eens lekker op het gas gaan, maar echt totaan het rood doortrekken doe ik nooit. Hij moet wel heel blijven
Ik heb hiermee wel aardig wat snelweg gehad geloof ik.. Moet 1 op 17 kunnen halen volgens de AX clubquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
Ik rij meestal ongeveer 1 op 14. Ik moet wel zeggen dat ik veel stadsverkeer rij.
Ik kan ook 1:17-18 halen met veel snelwegritjes, maar die doe ik niet echt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb hiermee wel aardig wat snelweg gehad geloof ik.. Moet 1 op 17 kunnen halen volgens de AX club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |