SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wil hij nét wat langer meegaan, maar het gaat hard inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef Bartholomeus het volgende:
We zitten onderhand echt op zowat een topic per dag he
Wel tevreden met 6 pagina's, laadt het niet zo lang op mobiel.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef WhiteJoker het volgende:
Ah het viel mee... Ik hoef geen 6 pagina's door te lezen, slechts 2Ik ben net pas wakker, 't is vakantie dus lekker uitslapen! Nu maar eens ontbijt/lunchen
Porsche 911 Turbo S vs. Audi RS6quote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Als het dan toch veel geld mag kosten: doe mij de RS6 maarKom maar op met je fluitketel
Dat valt tegenwoordig ook wel mee hoor, ligt er ook heel erg aan 'wat voor Yank je hebt natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
Dag monsterd, alles goed daar in het verre Polen?
[..]
Porsche 911 Turbo S vs. Audi RS6
1560kg vs. 2015kg
315km/h vs. 250km/h
3,3s vs. 4,6s
530pk vs. 580pk
6-cylinder vs. 10-cylinder ()
Ratio: 2,94kg per pk vs. 3,48kg per pk
Bart, dat zou ik best eens aandurven hoor.![]()
Oja, Amerikaanse auto's, dat zijn wel de meest slechte auto's die je kunt bedenken. Kunnen heel hard rechtdoor, maar op een circuit kan een geoefende bestuurder ze zelfs nog met een Golfje diesel eruit rijden. Grote motor erin lepelen kan iedereen, alleen een strakke wegligging en scherp rijgedragen maken is een stuk lastiger (dat lukt de Italianen dan weer wel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik neem tijdens de race ook nog even moeders de vrouw, twee blagen, de kinderwagen én de labrador mee. En omdat ik uiteraard wel ff een turbo of 2 op die 10cylinder laat schroeven rijd ik vervolgens met gemak die porsche aan pulpquote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Porsche 911 Turbo S vs. Audi RS6
1560kg vs. 2015kg
315km/h vs. 250km/h
3,3s vs. 4,6s
530pk vs. 580pk
6-cylinder vs. 10-cylinder ()
Ratio: 2,94kg per pk vs. 3,48kg per pk
Bart, dat zou ik best eens aandurven hoor.![]()
Oja, Amerikaanse auto's, dat zijn wel de meest slechte auto's die je kunt bedenken. Kunnen heel hard rechtdoor, maar op een circuit kan een geoefende bestuurder ze zelfs nog met een Golfje diesel eruit rijden. Grote motor erin lepelen kan iedereen, alleen een strakke wegligging en scherp rijgedragen maken is een stuk lastiger (dat lukt de Italianen dan weer wel)
Hoi! Ja hier is alles prima, ben heeeeeerlijk met reflectieverslagen bezig. Hoe is het in Duitsland?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan alleen 1e / 2e kerstdag daarheen.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoi! Ja hier is alles prima, ben heeeeeerlijk met reflectieverslagen bezig. Hoe is het in Duitsland?
Ik dacht dat je vaker in Duitsland te vinden was dan in Nederlandquote:Op woensdag 22 december 2010 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan alleen 1e / 2e kerstdag daarheen.
Hier in de regio Deventer gaat alles z'n gangetje, vandaag even op stap geweest en de provinciale wegen liggen er keurig gestrooid / geschoven / droog bij.
De meeste tijd zit ik in NL, maar omdat de grens natuurlijk hier niet zo gek ver vandaan is ben ik ook minimaal 1x per maand in Duitsland te vinden (bij vrienden / familie / centjes verdienen / wat fatsoenlijks te eten te kopen).quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vaker in Duitsland te vinden was dan in Nederland
Fijn dat er gestrooid is dan, mocht ik straks weer naar huis willen verwacht idd een mooi gestrooide weg in de buurt van Deventer
Leuk! Dijkweggetjes zijn super.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef L0we het volgende:
Vanmorgen ben ik overigens over een erg schattig dijkje gereden! Vanaf de a2 naar schoonhoven, was nog redelijk glad, maar het uitzicht over het witte landschap was geweldig
Google maps van de route. Helaas had ik mijn camera niet bij me, anders had ik er even een videootje van gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |