SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wil hij nét wat langer meegaan, maar het gaat hard inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef Bartholomeus het volgende:
We zitten onderhand echt op zowat een topic per dag he
Wel tevreden met 6 pagina's, laadt het niet zo lang op mobiel.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef WhiteJoker het volgende:
Ah het viel mee... Ik hoef geen 6 pagina's door te lezen, slechts 2Ik ben net pas wakker, 't is vakantie dus lekker uitslapen! Nu maar eens ontbijt/lunchen
Porsche 911 Turbo S vs. Audi RS6quote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Als het dan toch veel geld mag kosten: doe mij de RS6 maarKom maar op met je fluitketel
Dat valt tegenwoordig ook wel mee hoor, ligt er ook heel erg aan 'wat voor Yank je hebt natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
Dag monsterd, alles goed daar in het verre Polen?
[..]
Porsche 911 Turbo S vs. Audi RS6
1560kg vs. 2015kg
315km/h vs. 250km/h
3,3s vs. 4,6s
530pk vs. 580pk
6-cylinder vs. 10-cylinder ()
Ratio: 2,94kg per pk vs. 3,48kg per pk
Bart, dat zou ik best eens aandurven hoor.![]()
Oja, Amerikaanse auto's, dat zijn wel de meest slechte auto's die je kunt bedenken. Kunnen heel hard rechtdoor, maar op een circuit kan een geoefende bestuurder ze zelfs nog met een Golfje diesel eruit rijden. Grote motor erin lepelen kan iedereen, alleen een strakke wegligging en scherp rijgedragen maken is een stuk lastiger (dat lukt de Italianen dan weer wel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik neem tijdens de race ook nog even moeders de vrouw, twee blagen, de kinderwagen én de labrador mee. En omdat ik uiteraard wel ff een turbo of 2 op die 10cylinder laat schroeven rijd ik vervolgens met gemak die porsche aan pulpquote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Porsche 911 Turbo S vs. Audi RS6
1560kg vs. 2015kg
315km/h vs. 250km/h
3,3s vs. 4,6s
530pk vs. 580pk
6-cylinder vs. 10-cylinder ()
Ratio: 2,94kg per pk vs. 3,48kg per pk
Bart, dat zou ik best eens aandurven hoor.![]()
Oja, Amerikaanse auto's, dat zijn wel de meest slechte auto's die je kunt bedenken. Kunnen heel hard rechtdoor, maar op een circuit kan een geoefende bestuurder ze zelfs nog met een Golfje diesel eruit rijden. Grote motor erin lepelen kan iedereen, alleen een strakke wegligging en scherp rijgedragen maken is een stuk lastiger (dat lukt de Italianen dan weer wel)
Hoi! Ja hier is alles prima, ben heeeeeerlijk met reflectieverslagen bezig. Hoe is het in Duitsland?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan alleen 1e / 2e kerstdag daarheen.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoi! Ja hier is alles prima, ben heeeeeerlijk met reflectieverslagen bezig. Hoe is het in Duitsland?
Ik dacht dat je vaker in Duitsland te vinden was dan in Nederlandquote:Op woensdag 22 december 2010 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan alleen 1e / 2e kerstdag daarheen.
Hier in de regio Deventer gaat alles z'n gangetje, vandaag even op stap geweest en de provinciale wegen liggen er keurig gestrooid / geschoven / droog bij.
De meeste tijd zit ik in NL, maar omdat de grens natuurlijk hier niet zo gek ver vandaan is ben ik ook minimaal 1x per maand in Duitsland te vinden (bij vrienden / familie / centjes verdienen / wat fatsoenlijks te eten te kopen).quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vaker in Duitsland te vinden was dan in Nederland
Fijn dat er gestrooid is dan, mocht ik straks weer naar huis willen verwacht idd een mooi gestrooide weg in de buurt van Deventer
Leuk! Dijkweggetjes zijn super.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef L0we het volgende:
Vanmorgen ben ik overigens over een erg schattig dijkje gereden! Vanaf de a2 naar schoonhoven, was nog redelijk glad, maar het uitzicht over het witte landschap was geweldig
Google maps van de route. Helaas had ik mijn camera niet bij me, anders had ik er even een videootje van gemaakt
Ook een leukje(maar korte:quote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De meeste tijd zit ik in NL, maar omdat de grens natuurlijk hier niet zo gek ver vandaan is ben ik ook minimaal 1x per maand in Duitsland te vinden (bij vrienden / familie / centjes verdienen / wat fatsoenlijks te eten te kopen).
Met het strooien is trouwens afhankelijk van de gemeente waar je zit, hier heeft men z'n zaakjes goed voor elkaar, maar Bart vertelde recentelijk dat bij hem het echt pet was. En jij zit nog wel een paar weken in Polen, ze klagen hier nu al dat het zout op is (en het begint hier net weer te sneeuwen zie ik).
[..]
Leuk! Dijkweggetjes zijn super.
jah, samen met 020quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tilburg hoort in de Noordzee te liggen?
Een van de dingen die ik mis sinds ik van de Betuwe naar Brabant ben verhuisd inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
Hier strooien ze veel met zand.. Er rijden opzich ook wel genoeg zoutstrooiwagens rond en als het dan nog niet genoeg is dan hebben ze een enorme werkgelegenheid gecreerd doordat er heel veel sneeuwmannetjes op straat lopen die de straten constant schoonvegenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De meeste tijd zit ik in NL, maar omdat de grens natuurlijk hier niet zo gek ver vandaan is ben ik ook minimaal 1x per maand in Duitsland te vinden (bij vrienden / familie / centjes verdienen / wat fatsoenlijks te eten te kopen).
Met het strooien is trouwens afhankelijk van de gemeente waar je zit, hier heeft men z'n zaakjes goed voor elkaar, maar Bart vertelde recentelijk dat bij hem het echt pet was. En jij zit nog wel een paar weken in Polen, ze klagen hier nu al dat het zout op is (en het begint hier net weer te sneeuwen zie ik).
[..]
Veel gekocht?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef Purdey het volgende:
Ik ben weer thuiss!!
Klote weerIk glij steeds haast op m'n bek
Straks een foto van de aankopen
Hoe bedoel je weggegeven?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:54 schreef Piles het volgende:
Hier hebben ze bij de eerste sneeuw 3 dagen zout weggegeven bij de gemeente. Op die dagen werd er 20 ton weggeschept
En nu is het dus bijna op, maar de wethouder heeft punten gescoord
Konden mensen zelf met hun emmertje zout komen halen voor hun stoepjequote:
En nu proberen ze het aan de gemeente terug te verkopen?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Konden mensen zelf met hun emmertje zout komen halen voor hun stoepje
Waardoor er dus mensen 4x per dag meerdere emmers kwamen volscheppen![]()
Leuk gebaar, maar nu is er dus bijna niets meer over voor de echte grote wegquote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Konden mensen zelf met hun emmertje zout komen halen voor hun stoepje
Waardoor er dus mensen 4x per dag meerdere emmers kwamen volscheppen![]()
Dat zou briljant zijn jaquote:Op woensdag 22 december 2010 14:02 schreef von_Preussen het volgende:
En nu proberen ze het aan de gemeente terug te verkopen?
Precies, maar de wethouder heeft in de krant gestaan en spreekt van een 'groot succes'quote:Op woensdag 22 december 2010 14:10 schreef monsterd. het volgende:
Leuk gebaar, maar nu is er dus bijna niets meer over voor de echte grote weg
Ja maar monsterd, op de grote weg is het toch helemaal niet gevaarlijk als het glad is, de meeste ongelukken gebeuren op het stoepje voor je huis!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Leuk gebaar, maar nu is er dus bijna niets meer over voor de echte grote weg
En zout strooien tegen sneeuw is sowieso domquote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja maar monsterd, op de grote weg is het toch helemaal niet gevaarlijk als het glad is, de meeste ongelukken gebeuren op het stoepje voor je huis!
Tegen ijzel en ijs strooi ik hier as uit de houtkachel, dan kun je meteen weer een sprintje trekken voor de deurquote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
En zout strooien tegen sneeuw is sowieso domSneeuw schuif je gewoon weg, tegen ijzel en ijs moet je pas strooien.
Ook een heerlijk dijkje ja! Heb ik zo vaak gereden. Het is alleen jammer dat het zomers barst van de fietsers en voetgangers.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef von_Preussen het volgende:
We hadden het net over dijkweggetjes, ik ben af en toe wel eens op de dijk bij Driel te vinden:
http://maps.google.nl/map(...)+Gelderland&t=h&z=14
Ach, waarvoor heeft men een toeter + bumper.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Ook een heerlijk dijkje ja! Heb ik zo vaak gereden. Het is alleen jammer dat het zomers barst van de fietsers en voetgangers.
zonde van mijn voorbumper..quote:Op woensdag 22 december 2010 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach, waarvoor heeft men een toeter + bumper.
Het valt me idd op dat de wielrenners zich meestal erg asociaal gedragen, alsof de weg van hun is en iedereen rekening met hun moet houden.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zonde van mijn voorbumper..
Oh, en hier heb je van die stronteigenwijze wielrenners, die gwoon niet aan de kant willen..
gelukkig kom ik ze meestal tegen als ik met een verlengde Sprinter rij, gewoon even paar keer de motor vlak achter ze flink laten revven, en meestal gaan ze dan wel aan d ekant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |