SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Trajectcontrole is een bitchquote:Op maandag 6 december 2010 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
Bekeuringen heb ik in Nederland pas eentje gehad, voor het parkeren op een parkeerplaats voor vergunninghouders.
Voor de rest is de pakkans zo belachelijk laag dat je lekker kan doorkarren zonder consequenties.
De enige trajectcontrole die ik regelmatig tegen kom is die tussen Utrecht en Woerden, daar rij ik dan uiteraard ook gewoon met de cc + 5km/h.quote:
En die werkt, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 6 december 2010 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De enige trajectcontrole die ik regelmatig tegen kom is die tussen Utrecht en Woerden, daar rij ik dan uiteraard ook gewoon met de cc + 5km/h.
Stelletje Belgen zijn hetquote:Op maandag 6 december 2010 19:15 schreef Goddelijker het volgende:
De sneeuw is weg, is er weer mist.
Mensen die met zowel mistlicht voor, als achter aan rijden terwijl het zicht ver boven de 50 meter is.
Je kunt 'm ook gewoon in de versnelling zetten, rolt ie ook echt niet weg hoorquote:Op maandag 6 december 2010 19:28 schreef monsterd. het volgende:
Hoi![]()
Was ik net weer even opzoek naar een parkeerplek.. reed ik eigenlijk al te ver door (naar mijn inziens te ver om nog naar mijn flat toe te lopen). Dus toen dacht ik van goh, ik kan ook wel eens even doorrijden even kijken wat daar allemaal is aan bebouwing etc. Kom ik dus terecht in een straat waar er nog meer sneeuw lag (lees als: waar de sneeuw van de afgelopen dagen niet los gereden was) en waar ik dus helemaal al scheel doorheen reed. Ik draaide op een gegeven moment mijn stuur helemaal naar rechts, reageerde de auto totaal niet op. Onderweg in diezelfde straat ben ik 3 x vast te komen zitten, bijna tegen een tegenligger opgeknalt(of hij op mij), omdat ik niet aan de kant kon (want ik zat vast) en nog verder doorgegleden dan de bedoeling was. Toen besloot ik maar dat het wel genoeg zo was en ben ik het gammele eind weer terug gereden. Nu staat de auto precies voor de deur, maar moest hij wel op de handrem (hij staat nu op een helling). Nu maar hopen dat hij niet vast gevroren is morgen
![]()
En dat terwijl ik alleen maar wilde parkeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doet ie dus wel.. Ik heb zelfs even gekeken naar de auto's naast mij, die hadden ook allemaal hun handrem aangetrokkenquote:Op maandag 6 december 2010 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook gewoon in de versnelling zetten, rolt ie ook echt niet weg hoor
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En dat terwijl ik alleen maar wilde parkeren.![]()
Micra in de sneeuw!Mijne rolt ook vaak weg in de versnelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat doet ie dus wel.. Ik heb zelfs even gekeken naar de auto's naast mij, die hadden ook allemaal hun handrem aangetrokken[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En dat terwijl ik alleen maar wilde parkeren.![]()
Micra in de sneeuw!Hmmkay. In dat geval: succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat doet ie dus wel.. Ik heb zelfs even gekeken naar de auto's naast mij, die hadden ook allemaal hun handrem aangetrokken
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik probeer het heel vaak, hij rolt gewoon de weg op.. Misschien is de helling te stijl ofzo?quote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef Goddelijker het volgende:
Als je hem in z'n versnelling zet beweegt hij hooguit nog een aantal cm's, daarna gaat hij écht geen kant meer op hoor.
Ik denk eerder dat het komt omdat het een relatief klein benzinemotortje is. Verder niks mis mee, want groot zat voor die auto, maar ik ben een dikke diesel gewend. Die hebben een hogere compressie, en daardoor biedt de motor dus meer weerstand tegen het rollen. Althans, dat lijkt mij de enige logische verklaringquote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik probeer het heel vaak, hij rolt gewoon de weg op.. Misschien is de helling te stijl ofzo?
Hier net zo, terwijl ik 'maar' een 1.4 benzine heb.quote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het komt omdat het een relatief klein benzinemotortje is. Verder niks mis mee, want groot zat voor die auto, maar ik ben een dikke diesel gewend. Die hebben een hogere compressie, en daardoor biedt de motor dus meer weerstand tegen het rollen. Althans, dat lijkt mij de enige logische verklaringWant als ik die van mij in de versnelling zet gaat ie echt nergens meer heen
Bij mij dus wel.. Geen idee of mijn motorblokje goed genoeg is om hem op de helling te houden. Heb zelfs verschillende versnellingen geprobeerdquote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het komt omdat het een relatief klein benzinemotortje is. Verder niks mis mee, want groot zat voor die auto, maar ik ben een dikke diesel gewend. Die hebben een hogere compressie, en daardoor biedt de motor dus meer weerstand tegen het rollen. Althans, dat lijkt mij de enige logische verklaringWant als ik die van mij in de versnelling zet gaat ie echt nergens meer heen
1.3 benzine..quote:Op maandag 6 december 2010 19:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier net zo, terwijl ik 'maar' een 1.4 benzine heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |