Ook leuk haha.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klinkt erg interessant
Ik ga mij weer eens buigen over de overdrachtsbelasting
Mwah dat valt heel erg meequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ook leuk haha.
Ach het is wel een leuk project, alleen weet de opdrachtgever eigenlijk zelf niet eens waar hij mee bezig is. Laat staan dat hij ons kan voorzien van de juiste informatie. Dus het is een beetje gissen af en toe
Als je er meer over wil weten:
http://www.12manage.com/methods_trout_positioning_nl.html
Kan ik me voorstellen, ben ook niet zo van cijfertjes enzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mwah dat valt heel erg mee
Thanks! Wat doe je eigenlijk voor iets?
Had ik met mijn Civic Hybrid ook last van. Daarbij hielp het enorm door de auto in bergstand (L) te zetten bij het wegrijden. De automaat greep dan net wat langzamer aan waardoor de wielen niet direct doorspinde waardoor je direct al je grip verliestquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een automaat is best kut met sneeuw, je kan minder gecontroleerd optrekken. Kwam de heuvel hier niet op toen moest ik omrijden.
Terwijl zoiets met een handgeschakelde auto geen probleem is.
Oh het is ook helemaal niet cijfermatig hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ben ook niet zo van cijfertjes enzo.
Ik studeer Sportmarketing, eigenlijk gewoon Marketing maar dan metname gericht op de Sportmarkt. Die is nogal dynamisch dus daarom wel zo interessant.
En jij ?
Het kán ook wel. Maar het ligt wel aan de omstandigheden. Normaal gesproken is het zo dat bij twee vergelijkbare auto's en chauffeurs, de winterbanden in het voordeel zijn. Maar er rijden ook genoeg prutsers rond op zowel zomer- als winterbanden, waardoor een 1:1-vergelijking niet te maken is. Ik weet wél, dat er vandaag weer te veel angsthazen op pad waren. Weer hele stukken 50@80 gereden zonder enige noodzaak.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar terug met mijn zomerbanden in de winter geen enkel probleem, reed iedereen voorbij op de provinciale weg. Maarja ik heb ook geen grote brede sloffen.
nee, hij draait echt heel langzaam, wordt trouwens wel langzaam warm... ,maar de koelslang blijft koud?quote:
Als je het BKD-blok hebt, kun je opbossen. Duur geintje en het blok staat erom bekend.quote:Op zaterdag 8 december 2012 07:56 schreef gateway het volgende:
De Touran doet wel gek, buiten dat ie KVS zuipt (schijnbaar vaker voorkomend bij de 2.0 TDI's, haarscheurtjes in het blok?) vanmorgen vriendin naar het werk gebracht en toen ff stukje gereden voor ruitondooien kwam ik thuis, stap uit, hoor ik de koelventilator??? Metertje kwam nauwelijk / niet uit de hoek (50 graden) ?
Welk blok?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:27 schreef Renesite het volgende:
Auto stationair kut. Toeren vallen weg, verontreinigingslampje brandt.
G o d v e r d o m m e .
Aldoor wat met die kut toledo van me !!!
1.6 , met gasinstallatie, maar met benzine doet-ie t ookquote:
Dat brandt niet...quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oh ik dacht al, vriend van me wilt een andere kopen maar dat is een diesel.
EGR klep vies?
opbossen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Als je het BKD-blok hebt, kun je opbossen. Duur geintje en het blok staat erom bekend.
En die thermostaat kun je niet uitlezen via VAG-com.
De meest gangbare betekenis van 'opbossen' is iets, touw bijvoorbeeld, tot een bosje maken. Maar ergens denk ik niet dat dit de beoogde betekenis was in dit geval Ongetwijfeld is hier iets bedoelt als in 'maak je borst maar nat'.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:53 schreef gateway het volgende:
[..]
opbossen?
lees net dat een draiende koelfan bij koud blok vaker voorkomt, dan is de ECU van de fans naar de klote; nieuw paneel incl. fans kopen
valt me op dat ie heel zacht loopt, en las ook dat de sensor ook daar onderin zit, misschien dat ie dan net te warm is en dus de fan aanstuurt?
Dat is ziekquote:Op zondag 9 december 2012 11:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat Actaeon zegt . Dan ben je het haasje . Het 2.0TDI BKD-blok staat erom bekend dat er een gietfout in zit, de nokkenassen uitslijten en dat er scheurtjes in de cilinderkop komen. Reparatie loopt in de vier cijfers, en meestal begint het niet met een 1...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |