abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:31:28 #76
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120037871
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Klinkt erg interessant :)
Ik ga mij weer eens buigen over de overdrachtsbelasting ;(
Ook leuk haha.

Ach het is wel een leuk project, alleen weet de opdrachtgever eigenlijk zelf niet eens waar hij mee bezig is. Laat staan dat hij ons kan voorzien van de juiste informatie. Dus het is een beetje gissen af en toe

Als je er meer over wil weten:

http://www.12manage.com/methods_trout_positioning_nl.html
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120038459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ook leuk haha.

Ach het is wel een leuk project, alleen weet de opdrachtgever eigenlijk zelf niet eens waar hij mee bezig is. Laat staan dat hij ons kan voorzien van de juiste informatie. Dus het is een beetje gissen af en toe

Als je er meer over wil weten:

http://www.12manage.com/methods_trout_positioning_nl.html
Mwah dat valt heel erg mee :+

Thanks! Wat doe je eigenlijk voor iets?
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:47:16 #78
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120038501
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Mwah dat valt heel erg mee :+

Thanks! Wat doe je eigenlijk voor iets?
Kan ik me voorstellen, ben ook niet zo van cijfertjes enzo.

Ik studeer Sportmarketing, eigenlijk gewoon Marketing maar dan metname gericht op de Sportmarkt. Die is nogal dynamisch dus daarom wel zo interessant.

En jij ?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120038575
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een automaat is best kut met sneeuw, je kan minder gecontroleerd optrekken. Kwam de heuvel hier niet op :') toen moest ik omrijden.

Terwijl zoiets met een handgeschakelde auto geen probleem is.
Had ik met mijn Civic Hybrid ook last van. Daarbij hielp het enorm door de auto in bergstand (L) te zetten bij het wegrijden. De automaat greep dan net wat langzamer aan waardoor de wielen niet direct doorspinde waardoor je direct al je grip verliest
pi_120038608
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, ben ook niet zo van cijfertjes enzo.

Ik studeer Sportmarketing, eigenlijk gewoon Marketing maar dan metname gericht op de Sportmarkt. Die is nogal dynamisch dus daarom wel zo interessant.

En jij ?
Oh het is ook helemaal niet cijfermatig hoor :P

Zie je dm ;)
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:50:51 #81
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120041051
Op de helft van het opruimen. Toch wel een fijn gevoel als je dan bijna klaar bent. _O-
pi_120045892
Tof lijstje stats zo... Misschien leuk voor in de op...
Rijd nu in Duitsland, sneeuwde net absurd hard, lag buiten de sporen zeker. 5 cm sneeuw op de snelweg, en nog gewoon 70 km/u met het verkeer mee kunnen rijden...

Tot we een heuveltje op moesten... Diverse vrachtwagens die stil kwamen te staan en geen grip meer hadden.. zelfs 1 zoveel zien proberen dat het rook/damp op ten duur behoorlijk van de banden afkwamen...

[ Bericht 32% gewijzigd door Marco001 op 07-12-2012 18:06:17 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120052939
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik had 2 jaar terug met mijn zomerbanden in de winter geen enkel probleem, reed iedereen voorbij op de provinciale weg. Maarja ik heb ook geen grote brede sloffen.
Het kán ook wel. Maar het ligt wel aan de omstandigheden. Normaal gesproken is het zo dat bij twee vergelijkbare auto's en chauffeurs, de winterbanden in het voordeel zijn. Maar er rijden ook genoeg prutsers rond op zowel zomer- als winterbanden, waardoor een 1:1-vergelijking niet te maken is. Ik weet wél, dat er vandaag weer te veel angsthazen op pad waren. Weer hele stukken 50@80 gereden zonder enige noodzaak. :{
Schip ahoy!
  zaterdag 8 december 2012 @ 07:56:47 #84
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120067188
Heb (helaas) niet door de sneeuw kunnen rijden, begon pas toen ik al op het werk was, en terug was er gestrooid :(

De Touran doet wel gek, buiten dat ie KVS zuipt (schijnbaar vaker voorkomend bij de 2.0 TDI's, haarscheurtjes in het blok?) vanmorgen vriendin naar het werk gebracht en toen ff stukje gereden voor ruitondooien :P kwam ik thuis, stap uit, hoor ik de koelventilator??? Metertje kwam nauwelijk / niet uit de hoek (50 graden) ?

of doet ie dat ivm dat onder de zoveel graden de "zusatzheizung" mehelpt alles op te stoken?

draaide heel zachtjes, de kleine koelfan. kon hem met de hand ook stilzetten, en bleef dan ook staan. Zetje geven en hij draaide weer?

Iemand bekend hiermee?
pi_120068686
Thermostaat kapot?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:40:49 #86
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120069662
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Thermostaat kapot?
nee, hij draait echt heel langzaam, wordt trouwens wel langzaam warm... ,maar de koelslang blijft koud?

is zoiets uit te lezen via de BC ? met Vagcom oid? anders zo maar ff de garage bellen
pi_120078424
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 07:56 schreef gateway het volgende:
De Touran doet wel gek, buiten dat ie KVS zuipt (schijnbaar vaker voorkomend bij de 2.0 TDI's, haarscheurtjes in het blok?) vanmorgen vriendin naar het werk gebracht en toen ff stukje gereden voor ruitondooien :P kwam ik thuis, stap uit, hoor ik de koelventilator??? Metertje kwam nauwelijk / niet uit de hoek (50 graden) ?
Als je het BKD-blok hebt, kun je opbossen. Duur geintje en het blok staat erom bekend.

En die thermostaat kun je niet uitlezen via VAG-com.
Schip ahoy!
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 17:27:56 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120078809
Auto stationair kut. Toeren vallen weg, verontreinigingslampje brandt.

G o d v e r d o m m e .

Aldoor wat met die kut toledo van me :r :( !!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:34:39 #89
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120079003
Mijn Xsara starte gewoon in 1 keer vanmorgen zonder veel drama.

C5 van vaders deed een stuk moeilijker, ging wel in 1 keer maar duurde beste wel even en echt vrolijk deed hij het niet. Toen even ruiten gaan krabben etc, begon dat kreng heel weinig toeren te maken, stond ie half te schudden. Jahoor, Emissiestoring.

Ik moest trouwens weg met de C5 om m'n vader met z'n bedrijfsbusje vast stond in de sneeuw :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120079149
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:27 schreef Renesite het volgende:
Auto stationair kut. Toeren vallen weg, verontreinigingslampje brandt.

G o d v e r d o m m e .

Aldoor wat met die kut toledo van me :r :( !!!
Welk blok?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 17:47:38 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120079420
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Welk blok?
1.6 , met gasinstallatie, maar met benzine doet-ie t ook
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120079441
Oh ik dacht al, vriend van me wilt een andere kopen :P maar dat is een diesel.

EGR klep vies?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 17:49:11 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120079467
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oh ik dacht al, vriend van me wilt een andere kopen :P maar dat is een diesel.

EGR klep vies?
Dat brandt niet...

Maar hoe weet ik dat?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 17:49:30 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120079476
Benzine/Gas he
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120079586
Ja snap ik maar die kunnen ook een EGR-klep hebben.

Kwam tijdens mijn zoektocht topics tegen over die klep dus misschien heb jij die ook? Even googlen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:56:02 #96
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_120081412
Zo, weer ruim 1100 km bijgeschreven de afgelopen 24 uur.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:53:42 #97
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120088119
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:15 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Als je het BKD-blok hebt, kun je opbossen. Duur geintje en het blok staat erom bekend.

En die thermostaat kun je niet uitlezen via VAG-com.
opbossen?

lees net dat een draiende koelfan bij koud blok vaker voorkomt, dan is de ECU van de fans naar de klote; nieuw paneel incl. fans kopen

valt me op dat ie heel zacht loopt, en las ook dat de sensor ook daar onderin zit, misschien dat ie dan net te warm is en dus de fan aanstuurt?
pi_120088385
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:53 schreef gateway het volgende:

[..]

opbossen?

lees net dat een draiende koelfan bij koud blok vaker voorkomt, dan is de ECU van de fans naar de klote; nieuw paneel incl. fans kopen

valt me op dat ie heel zacht loopt, en las ook dat de sensor ook daar onderin zit, misschien dat ie dan net te warm is en dus de fan aanstuurt?
De meest gangbare betekenis van 'opbossen' is iets, touw bijvoorbeeld, tot een bosje maken. Maar ergens denk ik niet dat dit de beoogde betekenis was in dit geval :P Ongetwijfeld is hier iets bedoelt als in 'maak je borst maar nat'.
pi_120101887
Wat Actaeon zegt :P. Dan ben je het haasje ;). Het 2.0TDI BKD-blok staat erom bekend dat er een gietfout in zit, de nokkenassen uitslijten en dat er scheurtjes in de cilinderkop komen. Reparatie loopt in de vier cijfers, en meestal begint het niet met een 1...
Schip ahoy!
pi_120101972
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat Actaeon zegt :P. Dan ben je het haasje ;). Het 2.0TDI BKD-blok staat erom bekend dat er een gietfout in zit, de nokkenassen uitslijten en dat er scheurtjes in de cilinderkop komen. Reparatie loopt in de vier cijfers, en meestal begint het niet met een 1...
Dat is ziek :{

Het regent overigens hier nu :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')