SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door house_is_a_feeling op 04-12-2010 23:09:51 ]Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Meneer is ook lief geweest om een nieuw topic te openen hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
omdat ze liever gaat afwassen.
Ja ik mocht uiteindelijk even 1500 euro van de 3600 betalen. Heb vanmiddag op de terugweg even de in rekening gebrachte hoofdremcilinder (á 250 euro) opgehaald toen de instaplijsten door een andere dealer gemonteerd waren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jij toch altijd met je vrouwonvriendelijke en te-ver-doordenkende humor![]()
[..]
Hoe is het eigenlijk allemaal afgelopen met die dealer enzo? Had je daar geen topic over?
Wat ga je er precies mee doen dan? Hij rijdt nu toch niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Morgen is de auto aan de beurt.. Volgens mijn neef was het vrij mogelijk de thermostaat die blokkeerde. Hoop dat het dat is want dat scheelt veel geld. Zo niet, dan zie ik wel verder
We mogen bij hem in de werkplaats dus hoef niet onder de carport te kloten
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:53 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Meneer is ook lief geweest om een nieuw topic te openen hoor.
meneer ik-wil-niet-constant-OP's-aanpassen
Warm aan het werk dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Morgen is de auto aan de beurt.. Volgens mijn neef was het vrij mogelijk de thermostaat die blokkeerde. Hoop dat het dat is want dat scheelt veel geld. Zo niet, dan zie ik wel verder
We mogen bij hem in de werkplaats dus hoef niet onder de carport te kloten
1500 is nog steeds een flink bedrag, maargoed.. Het scheelt dat je het een en het ander voor een grote beurt kunt bewaren idd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:54 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ja ik mocht uiteindelijk even 1500 euro van de 3600 betalen. Heb vanmiddag op de terugweg even de in rekening gebrachte hoofdremcilinder (á 250 euro) opgehaald toen de instaplijsten door een andere dealer gemonteerd waren.
Die HRC gaat lekker de schuur in en haal ik zodra ik een grote beurt oid heb tevoorschijn
Morgen overdag zal ik eventjes een foto maken van de instaplijsten en remmen, tis nu te donker.
Nou de thermostaat vervangen en kijken of het probleem is opgelostquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wat ga je er precies mee doen dan? Hij rijdt nu toch niet?
Als het goed is welquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Warm aan het werk dus.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En de nuttige lapo werd geleverd door onze eigen junkiexpdie zo blij is dat ie weekend kan vieren!
Gelukkig maar. Zoals ik het nu begrijp heb je de verzekering wel aangevraagd?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Wow, ik heb blijkbaar gewoon een heel deel gemistZie deze net tussen de nieuwe topics staan.
Ik zou jullie nog laten weten hoe het afgelopen was, in het kort heb ik de auto op m'n naam laten zetten (verzekering weet ik nog niet of het rond is... ze moesten wat controleren voor het officieel goedgekeurd werd of zo) en de advertentie weggehaald. Ik heb er sinds ook niks meer over gehoord thuis... ik ben benieuwd.
Ja, maar ze moesten nog iets van papieren hebben en zo. Maar dat komt vast volgende week nog wel. Als ik volgende week nog niks gehoord heb van thuis gelijk maar een afspraak maken voor de APK want dat moet ook deze maand.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zoals ik het nu begrijp heb je de verzekering wel aangevraagd?
Tot nu toe helemaal perfect gestart elke keer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Hebben jullie al startproblemen gehad met dit weer?
Die van mij ook, echt ongelofelijk goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Tot nu toe helemaal perfect gestart elke keer.
Okee, dan komt het vast nog wel goed joh!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, maar ze moesten nog iets van papieren hebben en zo. Maar dat komt vast volgende week nog wel. Als ik volgende week nog niks gehoord heb van thuis gelijk maar een afspraak maken voor de APK want dat moet ook deze maand.
Hebben jullie al startproblemen gehad met dit weer?
Die diesel?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:42 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Mijn auto is op top gear
Teminste ze testen dat model uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |