SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom maakte ik de įllerlaatste reactie nietquote:Op maandag 13 december 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
Titels verzinnen, das is net als namen voor je bedrijf / kinderen verzinnen, daar ben ik helemaal niet goed in.
quote:Op maandag 13 december 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
Titels verzinnen, das is net als namen voor je bedrijf / kinderen verzinnen, daar ben ik helemaal niet goed in.
Ik moest er ook wel eventjes over nadenkenquote:Op maandag 13 december 2010 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En daarom maakte ik de įllerlaatste reactie niet
Hoi
Volledig mee eens. Daar put ik ook gigantische creativiteit uit.quote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat als je strontbezopen bent het verzinnen van namen een stuk beter gaat.
Alleen meestal ben je dan de enige die erover kan lachen.
Oef, ben ik even blij dat die regel nu pas ingesteld gaat worden...quote:Op maandag 13 december 2010 00:15 schreef von_Preussen het volgende:
Dus moeten we nu als stelregel hanteren dat de persoon die het topic sluit eerst een fles wodka achterover moet slaan alvorens een nieuw deel te openen?
Had in finland superlekkere wodka..quote:Op maandag 13 december 2010 00:20 schreef L0we het volgende:
Al is een goeie wodka helemaal niet verkeerd!
Dat zegt me niet zoveel, maar zubrowka vind ik een van de betere! (Te herkennen aan de grassprietquote:Op maandag 13 december 2010 00:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had in finland superlekkere wodka..
Alleen vergeten wat het merk was(was in een pub.. waar ze ook vaak optredens hadden)
Was pas net op m'n studeeradres gearriveerd, heb net een paar passoa-jus en hertog Jannekes opquote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat als je strontbezopen bent het verzinnen van namen een stuk beter gaat.
Alleen meestal ben je dan de enige die erover kan lachen.
Das geen diesel toch? Waarom schakel je zo vroeg op bij het accelereren? Even een stukje doortrekken is toch veel leuker?quote:Op maandag 13 december 2010 00:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Was pas net op m'n studeeradres gearriveerd, heb net een paar passoa-jus en hertog Jannekes op
Video wordt trouwens nog verwerkt maar hier is een poging tot embedden:
Volgende keer neem ik de 12 megapixel camera van m'n zusje mee
Leuke filmanekdotes:
Accelereren 20-130 @ 3:35
Vrachtwagenchauffeurs vinden mij doorgaans een held @ 4:50
Accelereren 20-100 @ 5:10
Edit: idd, ik ben snipverkouden *snif*
Het klinkt net alsof hij nét op toeren begint te komen, en je dan al doorschakeltquote:Op maandag 13 december 2010 00:35 schreef Grielen het volgende:
Meestal bij 3000 toeren, maar bij die tijden in m'n post trok ik het iets door naar 5000 toeren
Sportuitlaat heeft ook zo zijn invloed denk ik
Is 2.0 benzine
Ik heb hem doorgespoeld naar die tijden, ik vind het wel een tof geluidquote:Op maandag 13 december 2010 00:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Was pas net op m'n studeeradres gearriveerd, heb net een paar passoa-jus en hertog Jannekes op
Video wordt trouwens nog verwerkt maar hier is een poging tot embedden:
Volgende keer neem ik de 12 megapixel camera van m'n zusje mee
Leuke filmanekdotes:
Accelereren 20-130 @ 3:35
Vrachtwagenchauffeurs vinden mij doorgaans een held @ 4:50
Accelereren 20-100 @ 5:10
Edit: idd, ik ben snipverkouden *snif*
Als je je geluid harder zet...quote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb hem doorgespoeld naar die tijden, ik vind het wel een tof geluidhad wel iets meer herrie verwacht, maar het geluid is gewoon vrij zacht denk ik.
Het is een legacy dus?
ehh? Dat is bijna onmogelijk... Dan zou de versnellingsbakverhouding moeten veranderen...quote:Op maandag 13 december 2010 00:41 schreef Grielen het volgende:
Hij heeft de laatste paar maanden beetje kuren, waardoor ik meer toeren nodig heb om sneller te gaan, zoals een half jaar geleden rij ik 120 met nog geen 2500 toeren, nu 120 met dik 3500 toeren.
Maar eens nieuwe bougies en distributieriem aanschaffen
En als ik pech heb nieuwe lambda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |