SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom maakte ik de állerlaatste reactie nietquote:Op maandag 13 december 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
Titels verzinnen, das is net als namen voor je bedrijf / kinderen verzinnen, daar ben ik helemaal niet goed in.
quote:Op maandag 13 december 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
Titels verzinnen, das is net als namen voor je bedrijf / kinderen verzinnen, daar ben ik helemaal niet goed in.
Ik moest er ook wel eventjes over nadenkenquote:Op maandag 13 december 2010 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En daarom maakte ik de állerlaatste reactie niet
Hoi
Volledig mee eens. Daar put ik ook gigantische creativiteit uit.quote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat als je strontbezopen bent het verzinnen van namen een stuk beter gaat.
Alleen meestal ben je dan de enige die erover kan lachen.
Oef, ben ik even blij dat die regel nu pas ingesteld gaat worden...quote:Op maandag 13 december 2010 00:15 schreef von_Preussen het volgende:
Dus moeten we nu als stelregel hanteren dat de persoon die het topic sluit eerst een fles wodka achterover moet slaan alvorens een nieuw deel te openen?
Had in finland superlekkere wodka..quote:Op maandag 13 december 2010 00:20 schreef L0we het volgende:
Al is een goeie wodka helemaal niet verkeerd!
Dat zegt me niet zoveel, maar zubrowka vind ik een van de betere! (Te herkennen aan de grassprietquote:Op maandag 13 december 2010 00:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had in finland superlekkere wodka..
Alleen vergeten wat het merk was(was in een pub.. waar ze ook vaak optredens hadden)
Was pas net op m'n studeeradres gearriveerd, heb net een paar passoa-jus en hertog Jannekes opquote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat als je strontbezopen bent het verzinnen van namen een stuk beter gaat.
Das geen diesel toch? Waarom schakel je zo vroeg op bij het accelereren? Even een stukje doortrekken is toch veel leuker?quote:Op maandag 13 december 2010 00:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Was pas net op m'n studeeradres gearriveerd, heb net een paar passoa-jus en hertog Jannekes op
Video wordt trouwens nog verwerkt maar hier is een poging tot embedden:
Volgende keer neem ik de 12 megapixel camera van m'n zusje mee
Leuke filmanekdotes:
Accelereren 20-130 @ 3:35
Vrachtwagenchauffeurs vinden mij doorgaans een held @ 4:50
Accelereren 20-100 @ 5:10
Edit: idd, ik ben snipverkouden *snif*
Het klinkt net alsof hij nét op toeren begint te komen, en je dan al doorschakeltquote:Op maandag 13 december 2010 00:35 schreef Grielen het volgende:
Meestal bij 3000 toeren, maar bij die tijden in m'n post trok ik het iets door naar 5000 toeren
Sportuitlaat heeft ook zo zijn invloed denk ik
Is 2.0 benzine
Ik heb hem doorgespoeld naar die tijden, ik vind het wel een tof geluidquote:Op maandag 13 december 2010 00:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Was pas net op m'n studeeradres gearriveerd, heb net een paar passoa-jus en hertog Jannekes op
Leuke filmanekdotes:
Als je je geluid harder zet...quote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb hem doorgespoeld naar die tijden, ik vind het wel een tof geluidhad wel iets meer herrie verwacht, maar het geluid is gewoon vrij zacht denk ik.
Het is een legacy dus?
ehh? Dat is bijna onmogelijk... Dan zou de versnellingsbakverhouding moeten veranderen...quote:Op maandag 13 december 2010 00:41 schreef Grielen het volgende:
Hij heeft de laatste paar maanden beetje kuren, waardoor ik meer toeren nodig heb om sneller te gaan, zoals een half jaar geleden rij ik 120 met nog geen 2500 toeren, nu 120 met dik 3500 toeren.
Maar eens nieuwe bougies en distributieriem aanschaffen
En als ik pech heb nieuwe lambda.
Haha, je zou hem voor de gein real-life moeten horen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb hem doorgespoeld naar die tijden, ik vind het wel een tof geluidhad wel iets meer herrie verwacht, maar het geluid is gewoon vrij zacht denk ik.
Het is een legacy dus?
Sowieso Subaruquote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha, je zou hem voor de gein real-life moeten horen.
Toen ik er mee aankwam zetten bij m'n studentenhuis zeiden mijn huisgenotes "Denk je dat er een porsche aan komt rijden, is het jeppie met z'n subaru"
De Polen op m'n werk: "Sounds like Porsche, doesn't look like Porsche"
Legacy
Tot je ze de volgende dag leest, dan is het lachen je vaak vergaan.quote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
Daar heb ik 2 flessen van staan geloof ik.quote:Op maandag 13 december 2010 00:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat zegt me niet zoveel, maar zubrowka vind ik een van de betere! (Te herkennen aan de grasspriet)
klopt jaquote:Op maandag 13 december 2010 00:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 flessen van staan geloof ik.
Met een bison erop is het toch?
Die moet je dus met appelsap drinkenquote:Op maandag 13 december 2010 00:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 flessen van staan geloof ik.
Met een bison erop is het toch?
quote:Op maandag 13 december 2010 01:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En dit noemen we nou een wonder.
7.20 hiero.. Nou ik ga zo zo wel, slaap lekker!quote:Op maandag 13 december 2010 01:47 schreef Dubish het volgende:
Ik moet ook om 7uur mijn bed uit, ben al de heeeeeele dag op zoek naar auto's , van marktplaats naar autotrack
Ik check elke dag of er nieuwe wagens bij komen, zo spannendquote:Op maandag 13 december 2010 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kijk ook elke week wel een paar keer wat er te koop staat, niet dat ik ook maar enige plannen heb voor een andere auto maar kijken wat er te koop staat is gewoon tof
Gaspedaal vind ik trouwens handig, zomoto ook
Ik ga ook slapen, ciao iedereen die nog wakker isquote:Op maandag 13 december 2010 01:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
7.20 hiero.. Nou ik ga zo zo wel, slaap lekker!
kleine tip: je goede been eerstquote:Op maandag 13 december 2010 01:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me echt hoe ik morgenochtend mijn bed uit ga komen
Leuk filmpje, thanks for sharing!quote:Op maandag 13 december 2010 00:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Leuke filmanekdotes:
Totdat er een horde monteurs de trappen op en af lopen omdat ze een nieuwe cv-ketel kome installeren.....dan is er geen goed been meer.quote:
Wodka met Colaquote:Op maandag 13 december 2010 01:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die moet je dus met appelsap drinken
Appelsap? Als ik hem drink drink ik hem puurquote:Op maandag 13 december 2010 01:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die moet je dus met appelsap drinken
Auch, das minder ja. Maar een goed werkende verwarming is ook wel weer lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 08:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Totdat er een horde monteurs de trappen op en af lopen omdat ze een nieuwe cv-ketel kome installeren.....dan is er geen goed been meer.
Het is allemaal gelukt, zit nu harstikke wakker op mijn werkquote:
Zubrówka staat hier echt om bekend. Als je dat dus mixt krijg een een appeltaartsmaak. iig het proberen waard!quote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Appelsap? Als ik hem drink drink ik hem puur
[..]
Zo ongeveer..quote:
Ik sta achter iedere BOB-campagne. Drank + auto =quote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef monsterd. het volgende:
Zo ongeveer..
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe BOB campagne; 100 procent bob, 0 procent op
Idd.. Ben er best voor dat je helmaal niets op mag hebben om auto te rijdenquote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik sta achter iedere BOB-campagne. Drank + auto =.
ach, je kan het ook overdrijven: zaterdagnacht 7* alcoholcontrole gehad....quote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is wel knap ja. Zoveel ben ik er denk ik in 10,5 jaar rijbewijs in totaal tegengekomen.quote:Op maandag 13 december 2010 09:30 schreef Marco001 het volgende:
ach, je kan het ook overdrijven: zaterdagnacht 7* alcoholcontrole gehad....
quote:Op maandag 13 december 2010 09:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het is allemaal gelukt, zit nu harstikke wakker op mijn werk
quote:[..]
Zubrówka staat hier echt om bekend. Als je dat dus mixt krijg een een appeltaartsmaak. iig het proberen waard!
Drank + auto gaat nog wel, drank + rijden is echt een no-go.quote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan wordt je er wel een beetje moe van ja...quote:Op maandag 13 december 2010 09:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach, je kan het ook overdrijven: zaterdagnacht 7* alcoholcontrole gehad....
Net eventjes anderhalf uur gaan lopen in de bossen (om de ellende thuis te ontvluchten), dus dat is dan weer een goed begin van de dag. Bijkomend voordeel is dat door de kou buiten het binnen een stuk warmer lijkt.quote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Auch, das minder ja. Maar een goed werkende verwarming is ook wel weer lekker
Zo lang het bij 1 of 2 glazen verdeeld over een avond, eventueel tijdens het eten, blijft en je niet heel erg ver moet rijden vind ik het niet zo'n probleem. Heb een half jaar in Luxemburg gewerkt, en dat waren me toch echt een stelletje drankrijders (het max. promillage was toen van 1,0 verlaagd naar 0,5). Zelfs mijn hoogste baas is nog rondgereden met behoorlijk wat alcohol op (meerdere glazen champagne + enkele wijn over de hele avond).quote:Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef L0we het volgende:
[..]
Drank + auto gaat nog wel, drank + rijden is echt een no-go.
Dat dusquote:Op maandag 13 december 2010 10:43 schreef Anne het volgende:
Nou, mensen die te ver heen zijn en op het punt staan om te kotsen, komen gewoon bij mij de auto niet in.
Die mogen fijn een taxi bestellen.
Dan is een Topic Report zo gemaakt tochquote:Op maandag 13 december 2010 10:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus
Trouwens, ik vind het wel een onhandige TT. Komen straks de winterbandbashers hier de gezelligheid verzieken
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op maandag 13 december 2010 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan is een Topic Report zo gemaakt toch?
Dus zo denk jij over mij. [/ironie]quote:Op maandag 13 december 2010 10:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus
Trouwens, ik vind het wel een onhandige TT. Komen straks de winterbandbashers hier de gezelligheid verzieken
quote:
Ik heb het meer over de trolls in het winterbandentopic, ga voor de gein eens kijken als je weten wil wat voor onzin die uitkramenquote:Op maandag 13 december 2010 10:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus zo denk jij over mij. [/ironie]
Helleeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw sunshine!quote:
Vaake bu'j te bangequote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vanmorgen mijn autodeur weer in kunnen smeren met vaseline.. Ik kreeg de deur eerst niet open namelijk.. Uiteindelijk was het wel gelukt, maar ik was bijna bang dat ik te hard zou trekken dat het handvat zou afbreken
Haha, dat had ik ook vorige weekquote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vanmorgen mijn autodeur weer in kunnen smeren met vaseline.. Ik kreeg de deur eerst niet open namelijk.. Uiteindelijk was het wel gelukt, maar ik was bijna bang dat ik te hard zou trekken dat het handvat zou afbreken
Morgen!quote:
Hoe koud hebben jullie het momenteel in Warschau?quote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
![]()
Om vervolgens mijn auto lekker voln te kostenquote:Op maandag 13 december 2010 10:43 schreef Anne het volgende:
Nou, mensen die te ver heen zijn en op het punt staan om te kotsen, komen gewoon bij mij de auto niet in.
Die mogen fijn een taxi bestellen.
Tussen de 0 en -5. Valt mee, maar het had gisteren dus heel erg gedooit en als gevolg daarvan zat dus overal vocht tussen. Ik kreeg in eerste instantie het slot van de auto ook niet openquote:Op maandag 13 december 2010 11:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Morgen!
[..]
Hoe koud hebben jullie het momenteel in Warschau?
Maar daar moeten ze dan voor betalenquote:Op maandag 13 december 2010 11:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Om vervolgens mijn auto lekker voln te kosten
Bij de pomp kun je van die kleine flesjes slotontdooitoestand kopen. Maar wees nou wel zo handig om dan dat flesje in je jaszak te stoppen, en niet ín de auto te laten liggenquote:Op maandag 13 december 2010 11:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Tussen de 0 en -5. Valt mee, maar het had gisteren dus heel erg gedooit en als gevolg daarvan zat dus overal vocht tussen. Ik kreeg in eerste instantie het slot van de auto ook niet open
Ik ga vanavond even naar de carrefour, en die hebben een geweldige autoafdeling.. Het zou daar ook wel liggen toch.. Ik moet sowieso even nieuwe ruitenwisservloeistofkopenquote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij de pomp kun je van die kleine flesjes slotontdooitoestand kopen. Maar wees nou wel zo handig om dan dat flesje in je jaszak te stoppen, en niet ín de auto te laten liggen
Ja, ik heb collega's die écht zo snugger zijn
Ik mag aannemen van wel ja. Je zoekt zoietsquote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even naar de carrefour, en die hebben een geweldige autoafdeling.. Het zou daar ook wel liggen toch.. Ik moet sowieso even nieuwe ruitenwisservloeistofkopen
¤0,95quote:Op maandag 13 december 2010 11:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik mag aannemen van wel ja. Je zoekt zoiets
Mijn broer heeft ooit de auto van m'n pa helemaal ondergekotst na het stappenquote:Op maandag 13 december 2010 11:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Om vervolgens mijn auto lekker voln te kosten
Dan heb ik toch een lager "slagingspercentage", in ruim 5,5 jaar rijbewijs tot nu toe slechts 1x een alcoholcontrole gehad (Maasboulevard in Rotterdam).quote:Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is wel knap ja. Zoveel ben ik er denk ik in 10,5 jaar rijbewijs in totaal tegengekomen.
Das dan wel weer een heel goed begin van de dag inderdaadquote:Op maandag 13 december 2010 10:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net eventjes anderhalf uur gaan lopen in de bossen (om de ellende thuis te ontvluchten), dus dat is dan weer een goed begin van de dag. Bijkomend voordeel is dat door de kou buiten het binnen een stuk warmer lijkt.
Inderdaad, met die hoeveelheid is het promillage alweer bijna 0 als je uiteindelijk de weg op gaat. Dat gaat primaquote:[..]
Zo lang het bij 1 of 2 glazen verdeeld over een avond, eventueel tijdens het eten, blijft en je niet heel erg ver moet rijden vind ik het niet zo'n probleem. Heb een half jaar in Luxemburg gewerkt, en dat waren me toch echt een stelletje drankrijders (het max. promillage was toen van 1,0 verlaagd naar 0,5). Zelfs mijn hoogste baas is nog rondgereden met behoorlijk wat alcohol op (meerdere glazen champagne + enkele wijn over de hele avond).
Die neem ik dus écht niet meequote:Enige nadeel van nuchter blijven is dat eventueel dronken mensen de neiging hebben om je wagen vol te kotsen.
Dat zag ik vanmorgen nog staan achterop een vrachtwagenquote:
Briefje op de deur: "Ik ben wel thuis, maar zit even te.... "quote:Op maandag 13 december 2010 11:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb een probleem. Er kan hier de hele dag al ieder moment een vrachtwagen voor het huis staan om wat grof vuil op te halen, ik ben alleen thuis, en ik moet. Ja, dát ja
Dat moet je niet in je auto bewaren he?quote:Op maandag 13 december 2010 11:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
¤0,95. Hoe werkt het eigenlijk?
Het leuke aan die controle was dat ik natuurlijk op duits kenteken reed, en dan ook altijd in Duits met de agenten ga praten (dan zijn ze geneigd je sneller weg te sturen). Dus begon die agent op z'n Duits met "blazen, blazen, blazen".quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 11:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het leuke aan die controle was dat ik natuurlijk op duits kenteken reed, en dan ook altijd in Duits met de agenten ga praten (dan zijn ze geneigd je sneller weg te sturen). Dus begon die agent op z'n Duits met "blazen, blazen, blazen".
Nu moet je daarbij weten dat "blazen" in het Duits niet blazen betekent, maar "pijpen" (wat hij bedoelde was "pusten"). Ik moest echt mijn best doen om me niet geheel te verkneukelen, als die agent eens wist wat hij eigenlijk van mij verlangde.
Juist nietquote:Op maandag 13 december 2010 11:26 schreef L0we het volgende:
[..]![]()
![]()
Je had het hem eigenlijk uit moeten leggen
Zijn zat agenten die dezelfde fout maken, ik had het gezicht van die agent wel eens willen zien als hij dat hoortquote:Op maandag 13 december 2010 11:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Juist nietDat is leuk voor andere Duitsers
Ik denk dat die man er behoorlijk ongemakkelijk van wordtquote:Op maandag 13 december 2010 11:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Zijn zat agenten die dezelfde fout maken, ik had het gezicht van die agent wel eens willen zien als hij dat hoort
En daar zou ik juist van genietenquote:Op maandag 13 december 2010 11:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik denk dat die man er behoorlijk ongemakkelijk van wordtEn logisch ook denk ik, als je zulke oneerbare voorstellen doet
Valt dat niet ook onder sexuele intimidatie?quote:Op maandag 13 december 2010 11:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik denk dat die man er behoorlijk ongemakkelijk van wordtEn logisch ook denk ik, als je zulke oneerbare voorstellen doet
quote:Op maandag 13 december 2010 11:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het leuke aan die controle was dat ik natuurlijk op duits kenteken reed, en dan ook altijd in Duits met de agenten ga praten (dan zijn ze geneigd je sneller weg te sturen). Dus begon die agent op z'n Duits met "blazen, blazen, blazen".
Nu moet je daarbij weten dat "blazen" in het Duits niet blazen betekent, maar "pijpen" (wat hij bedoelde was "pusten"). Ik moest echt mijn best doen om me niet geheel te verkneukelen, als die agent eens wist wat hij eigenlijk van mij verlangde.
Gewoon wat in je slot kwakken en heel ff laten intrekken. De boel loopt er gelijk een stuk soepeler van. Je hoeft het ook niet na te spoelen ofzo, het is er voor gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 11:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
¤0,95. Hoe werkt het eigenlijk?
Ik vond het nog best wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gewoon wat in je slot kwakken en heel ff laten intrekken. De boel loopt er gelijk een stuk soepeler van. Je hoeft het ook niet na te spoelen ofzo, het is er voor gemaakt
Edit: vergeeft u mij mijn dubieuze bewoordingen weer
Nee, valt opzich wel mee met de herrie. Een leliekweker die ik ken die heeft een kerel in dienst met een BMW 318 e36 met ongeveer dezelfde uitlaat, alleen had die z'n kat en z'n middendemper er uit gesloopt. De dag dat ik mijnes er onder hing ging hij hem net er af halen, omdat ie gek werd van de herrie. Maar zijn herrie was ook veel vreselijker dan die van mijquote:Op maandag 13 december 2010 08:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk filmpje, thanks for sharing!
Maar word je die herrie niet helemaal zat?
Het ergste is nog dat ik het zelf nieteens door heb tot ik het terugleesquote:Op maandag 13 december 2010 11:47 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik vond het nog best wel meevallen eigenlijk.
of begin ik er gewoon aan te wennen?![]()
Dank voor je waarschuwing, jou comments lees ik voortaan maar 1 keerquote:Op maandag 13 december 2010 11:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik het zelf nieteens door heb tot ik het teruglees
Okeee.quote:Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gewoon wat in je slot kwakken en heel ff laten intrekken. De boel loopt er gelijk een stuk soepeler van. Je hoeft het ook niet na te spoelen ofzo, het is er voor gemaakt
Edit: vergeeft u mij mijn dubieuze bewoordingen weer
Voor het wegkomen wel ja, maar voor het remmen en uitwijken valt het tegen. Bovendien, winterbanden moet je op een gunstig moment kopen en dan zijn ze zelfs goedkoper dan mijn zomerbanden. Op het moment zijn ze idioot duur ja, en geef de bandenboeren eens ongelijkquote:Op maandag 13 december 2010 12:04 schreef Grielen het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuke anekdote voor de TT (ja ik zit vol met die anekdotes)
Een buurman van me is een beetje een 'snob', en haalde nog voordat het 1e sneeuwvlokje was gespot in Nederland van die peperdure winterbanden voor z'n Volvo s60 T5. Elke keer zo'n glimlachje op zijn gezicht als ik langs kwam rijden met mijn zomerbandjes onder de Subaru (Ik heb ooit eens een grapje gemaakt over z'n auto op het buurtfeest)
Met de forse sneeuwval van vorige week wilde ik een paar pizza's scoren voor mij en mijn zusje, een eindje rijden naar het volgende dorp, en ik wil in de auto stappen, zie ik hem klungelen in de berm met de Volvo. We parkeren onze auto's altijd op de dijk waar we wonen, en hij kwam er dus niet uit
Ik had het eigenlijk moeten filmen voor het volgende buurtfeest, maar de 5 x "Kan je even helpen, alsjeblieft" was toch te veel voor m'n tere hart. Dus maar even het sleeptouw uit de schuur gehaald, en hoppa!
Lage gearing+AWD > winterbanden
thanks:) 20 alweer.. vind t maar niks hahaquote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gefelicteerd met je verjaardag! Hoe jong ben je geworden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |