Je wilt haar laten smokkelen?quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat kan porsche wel ja! (
[..]
Goed bezig!. Ik zou de banden op de huidig velgen laten monteren als ik jou was, dan kan je op de terugweg de banden altijd nog volstoppen met zooi
Ik geef toe, je bent (in dit geval) baas boven baas.quote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Watje. Ik heb eens zowat 800 liter in een vrachtwagen gegoten, in Spanje. Ruim 1,20 de liter. Katschjing
Ik heb gewoon het geluk dat ik op verschillende manieren een toegang heb tot een aanzienlijke vloot van verschillende auto's (in totaal gaat dat om tienduizenden auto's in geheel Duitsland, van Smart tot S-klasse). En ik maak daar graag gebruik van, het is mischien financieel niet de meest verstandige optie, maar de extrakosten verboek ik onder "hobby".quote:Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef Dubish het volgende:
[..]
Jij hebt wel in de meest 'exclusieve' auto's gereden zeg..
Heb jij wel eens in een auto gereden die een waarde van minder dan 5000 had
Wanneer heb je voor het laatst verlengd?quote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme al 5 jaar dat abo.
Ik kan niet wennen aan een iPhone...quote:[..]
iPhone heeft ook zo z'n kwalen hoor. Probeer maar eens een bestand te versturen via Bluetooth.
Juni 2009.quote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst verlengd?. Ik heb al 8 jaar een abbo bij t-mobile, maar moest toch echt wachten tot mn contractperiode afgelopen was voor ik over kon naar KPN.
[..]
Ik kan niet wennen aan een iPhone...
Ze zou hem beter vol met coka kunnen stoppen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat was mn volgnede vraag, of ze ze vol wil stoppen met wodka
Mijn neef heeft een iPhone 4, en constant zit hij te klagen dat hij geen netwerk heeft of dat het gesprek zomaar wegvalt (wel een duitse provider), en z'n telefoon wil nog wel eens uitvallen.quote:
Mwah, dan is het inderdaad vrij logisch dat je nog 2 jaar moet wachten toch?quote:Op zondag 12 december 2010 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Juni 2009.
iPhone is ook niet mijn ding, al baseer ik het op 5x dat ik hem in m'n hand heb gehad.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze zou hem beter vol met coka kunnen stoppen.
Dus we staan bij terugkomst allemaal aan de grens te wachten om onze sigaretten, wodka en kaviaar in ontvangst te nemen.quote:
Ja, het is op zich ook wel logisch. Maar aan de andere kant mag je ook wel iets verwachten voor die 42,50 elke maand.quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Mwah, dan is het inderdaad vrij logisch dat je nog 2 jaar moet wachten toch?
[..]
Gefelicteerd met je verjaardag! Hoe jong ben je geworden?quote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef FalleNk810i het volgende:
was weer een gezellig en druk weekend..
feestjes, mn verjaardag en met de auto naar de garage om 08:30 op zaterdag ochtend na 2 uur slaap sinds het uitgaan..
Heb gelukkig vakantie
Die meet is ook maar een cover...quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus we staan bij terugkomst allemaal aan de grens te wachten om onze sigaretten, wodka en kaviaar in ontvangst te nemen.
Altijd mooi ook om die chauffeurs te zien die er een klem op zetten en rustig een beetje rond de auto lopen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Die 800 liter tanken duurde een kwartiertje ofzo. Het ligt een beetje aan de pomp, soms zetten ze er gewoon wat meer druk op, andere pompen doen zo 150 liter of nog meer per minuut. Dan is de slang en de pijp aan het pistool ook 2 keer zo groot
Je kunt er ook gewoon 2 slangen in hangen, als je echt haast hebt, maar ach, ik had de tijd
Dat heb je aan het begin gekregen, in de vorm van een telefoonquote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, het is op zich ook wel logisch. Maar aan de andere kant mag je ook wel iets verwachten voor die 42,50 elke maand.
Maar ik ga nu gewoon lekker een sim-only nemen en maar een 1-jarig abo.quote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat heb je aan het begin gekregen, in de vorm van een telefoon
Wat is nou de kostprijs van de gemiddelde telefoon? Geen ene zak lijkt me, daar zit een marge op waarvan je akelig zou worden.quote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat heb je aan het begin gekregen, in de vorm van een telefoon
Dat haakje zat vroeger op iedere pomp. Vroegâh. Tegenwoordig alleen nog op de vrachtwagenpompen. Een beetje kiezelsteen doet het ook, overigensquote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Altijd mooi ook om die chauffeurs te zien die er een klem op zetten en rustig een beetje rond de auto lopen.
Gefeliciteerd!quote:[img]http://i.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef FalleNk810i het volgende:
was weer een gezellig en druk weekend..
feestjes, mn verjaardag en met de auto naar de garage om 08:30 op zaterdag ochtend na 2 uur slaap sinds het uitgaan..
Heb gelukkig vakantie
Ze hebben toen een flat-cable en een achterkantje van m'n telefoon vervangen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is nou de kostprijs van de gemiddelde telefoon? Geen ene zak lijkt me, daar zit een marge op waarvan je akelig zou worden.
Mag niet meer hè?quote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat haakje zat vroeger op iedere pomp. Vroegâh. Tegenwoordig alleen nog op de vrachtwagenpompen. Een beetje kiezelsteen doet het ook, overigens
Kosten voor jou ja, maar in de productie lijkt het me allemaal niet zoveel te kosten, beetje plastic, coltan en wat halfgeleiders en je bent er. Das geen rocket science, die technologie bestaat al lang en de kostprijs daarvan (lijkt mij) enorm te zijn gedaald.quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze hebben toen een flat-cable en een achterkantje van m'n telefoon vervangen.
Materiaalkosten? 90 euro.
Je mag ook niet te hard rijden. Je mag ook niet inhalen waar het niet mag. Je mag ook niet een linksplakkert rechts inhalen, je mag... nja, you catch my driftquote:
Valt nog vies tegen af en toe! Die van mij is tegen de 400 euro, daarnaast is de simpelste rond de 50 euro. De rest zit er nog tussen, of nog ver boven.quote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is nou de kostprijs van de gemiddelde telefoon? Geen ene zak lijkt me, daar zit een marge op waarvan je akelig zou worden.
Ik vind die nét iets te groot. Ik heb niet eens zulke kleine handen, maar het bedient voor mij niet lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens ben ik erg gecharmeerd van de Desire HD. Ik heb nu de HD2, en die bevalt goed afgezien van een paar vervelende bugjes in Windows Mobile 6.5. Ook niks onoverkomelijks trouwens. En ja, we betalen er veeeeeeeeeeeeeeeel te veel voor. Maar we doen het, allemaal. Net als met spijkerbroeken, zo'n ding kost ook zo 120 eurie, en dat wordt ook voor een scheet en twee knikkers ingekocht in het verre oosten. Mode is een bitch enzo
165 is de breedte van de band, 60 is de hoogte, en 14 is de bandenmaat. De 70 band zal dus iets hoger zijn, een iets andere tellerafwijking hebben, maar dat is niet heel bijzonder. En hey, als de nissan dealer het zegt...quote:Op zondag 12 december 2010 20:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens bandenmaat 165/60 14" .. Maar wat zegt dat eigenlijk precies? Ik zag dus bij de ene nissan garage banden in de aanbieding die maat 165-70 14" hadden.. Het scheen een geschikte type te zijn voor een micra, maar past het wel echt?
Ja, die zal ook heel iets afwijken, maar dat werkt alleen maar in je voordeelquote:Op zondag 12 december 2010 23:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Alleen zal de kilometerstand niet precies meer kloppen dan toch?
Afgezien daarvan, de snelheidsmeter geeft toch al te veel aan, dus de kilometerteller telt ook vrolijk mee en geeft dus ook te veel aan. Dus het kan hooguit richting de werkelijkheid inlopenquote:Op zondag 12 december 2010 23:27 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, die zal ook heel iets afwijken, maar dat werkt alleen maar in je voordeel.
Vraag me af of ze daar niet standaard rekening mee hebben gehoudenquote:Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, de snelheidsmeter geeft toch al te veel aan, dus de kilometerteller telt ook vrolijk mee en geeft dus ook te veel aan. Dus het kan hooguit richting de werkelijkheid inlopen
60 cm de hoogte?quote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef L0we het volgende:
[..]
165 is de breedte van de band, 60 cm is de hoogte, en 14 is de bandenmaat. De 70 band zal dus iets hoger zijn, een iets andere tellerafwijking hebben, maar dat is niet heel bijzonder. En hey, als de nissan dealer het zegt...
Ik heb nu met stalen velg (band 175/65/14) een afwijking van +- 4-5 km/u, als ik m'n lichtmetalen velgen (band 195/55/15) er onder heb liggen scheelt het maar 1-2 km/u, dus dan is het wel weer erg oppassen als ik m'n lichtmetaal er onder leg.quote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef L0we het volgende:
Als ik er aan denk zal ik morgen eens checken of het aantal km's op mn teller overeenkomen met de gps-kilometers
Bah, maak ik dezelfde fout als Bartholomeus(?) pasquote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
60 cm de hoogte?
165/60/14 betekend:
165 = breedte van de band in mm
60 = 60% van de breedte van de band, is de hoogte van de wang van de band. (Dus de band is 99 mm hoog)
14 = 14" velg
Mijn grootvader dacht daar altijd heel pragmatisch over: "je mag je in het verkeer alles veroorloven, maar je mag je daarbij niet laten pakken door de politie".quote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb nu met stalen velg (band 175/65/14) een afwijking van +- 4-5 km/u, als ik m'n lichtmetalen velgen (band 195/55/15) er onder heb liggen scheelt het maar 1-2 km/u, dus dan is het wel weer erg oppassen als ik m'n lichtmetaal er onder leg.
En hij heeft ook wel gelijk.quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn grootvader dacht daar altijd heel pragmatisch over: "je mag je in het verkeer alles veroorloven, maar je mag je daarbij niet laten pakken door de politie".
Hij heeft zelden punten in Flensburg gehad, ondanks een vrij rappe rijstijl, held was het ook.
Om even serieus hierop in te gaan: Ja, dat was ik ook van plan.. Nouja de banden leg ik onderin de auto en dan de rest van mijn spullen erop.. Hopelijk past het allemaal. Past het niet, dan blijven de banden op de ambassade liggen en dan hoop ik dat er een lieve collega is die naar Nederland gaat, toevallig mijn banden mee wil nemenquote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Goed bezig!. Ik zou de banden op de huidig velgen laten monteren als ik jou was, dan kan je op de terugweg de banden altijd nog volstoppen met zooi
Het was ook heel serieus bedoeld hoor! Als die banden van de velgen afzijn kan je er prima een plastic zak in proppenquote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Om even serieus hierop in te gaan: Ja, dat was ik ook van plan.. Nouja de banden leg ik onderin de auto en dan de rest van mijn spullen erop.. Hopelijk past het allemaal. Past het niet, dan blijven de banden op de ambassade liggen en dan hoop ik dat er een lieve collega is die naar Nederland gaat, toevallig mijn banden mee wil nemen
Geweldig!quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
Het is me trouwens opgevallen dat bij de meeste vrouwen de pijngrens wat hardrijden aangaat bij 180km/h zit, dan lijkt het alsof ze op commando reageren en de bestuurder manen tot langzaam rijden.
Over koningen gesproken, deze man is wel helemaal mijn held (hoop dat Duits geen probleem is):
"Richtig schön schnell, 270, 280. Wenn er noch schneller fahren würde, würde ich es auch machen, weil das macht soviel Spaß!"
Wat een giga-koning!![]()
Trouwens, dat geluid wat uit die Porsche komt is ook heerlijk.![]()
Fijn issie hequote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef L0we het volgende:
Ben nog nooit zo blij geweest met een telefoon:
[ afbeelding ]
Ik zou moeten opzoeken waar het ligt, maar ik ben benieuwdquote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef Grielen het volgende:
Ik heb gister trouwens nog een leuk filmpje gecreëerd à la co-driver view, zal hem int volgende topic wel even uploaden op Youtube. Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de omgeving Koggeland-Schermer en een ronkende boxermotor kunnen waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |