Je hebt verschillende programma's, voor meer informatie kan je het beste op de site van Porsche Leipzig kijken: http://www.porsche-leipzig.com/quote:Op zondag 12 december 2010 20:39 schreef Bargehassus het volgende:
Dat moet wel een erg leuk dagje geweest zijn, top!Heb je connecties dat je zomaar uitgenodigd wordt of kun je je aanmelden? (zal wel niet, zucht)
past gewoon, alleen de km-teller afwijking word wel erg groot... m.a.w., terwijl de teller dan 120 aangeeft rij je(denk ik) zo'n 125.. (ik ben 5 omhoog gegaan: 55 naar 60 en rij exact 120 echte km's bij 120 op de teller..quote:Op zondag 12 december 2010 20:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Goedkoopste winterbanden kosten 190 zl. x 4 : 4 (omrekenen naar euro) = 190 euro voor banden en dan moet het nog gemonteerd worden. Nou hoeft de goedkoopste keuze, dus niet altijd de beste keuze te zijn.. Dus ik wil nog even kijken wat ik ga doen. Heb gisteren toevallig op 2 sites van nissan garages gekeken. De ene had een aanbieding van 4 halen, 3 betalen en de ander had gewoonweg wat korting.
Ik heb trouwens bandenmaat 165/60 14" .. Maar wat zegt dat eigenlijk precies? Ik zag dus bij de ene nissan garage banden in de aanbieding die maat 165-70 14" hadden.. Het scheen een geschikte type te zijn voor een micra, maar past het wel echt?
Past als het goed is wel... schijnt zelfs 19"te passen bij mijn Ibiza..quote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Bargehassus het volgende:
255/35/18 gaat niet helpen denk ik...
Oh ja idd.. Dat is misschien niet zo handig. Ten minste als het verschil heeeel erg groot wordt..quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
past gewoon, alleen de km-teller afwijking word wel erg groot... m.a.w., terwijl de teller dan 120 aangeeft rij je(denk ik) zo'n 125.. (ik ben 5 omhoog gegaan: 55 naar 60 en rij exact 120 echte km's bij 120 op de teller..
Wil ik je bij de meet best even demonstreren hoor.als er ook iemand **/55/15 mee heeft tenminste)
oh, en Blur - Song 2 in de auto = garantie dat ik word geflitst...![]()
Nou hij moet straks helemaal vol als ik weer terug moet naar Nederland.. Dan is het niet zo handig lijkt me. Dan vraag ik gewoon om de 60 bandquote:Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef Bargehassus het volgende:
Ik ga de link even bekijken, thanks.
Bij de banden moet je trouwens wel oppassen: als je 70 neemt in plaats van 60 wordt de band dus hoger en neemt de omtrek toe. (Vandaar snelheidsmeterafwijking, maar ook de km-teller en het aantal toeren bij gelijke snelheid) Maar het belangrijkste is of het past in de wielkast: wordt het te hoog kan de band de carrosserie raken bij stevig inveren of zware belading. Waarschijnlijk valt het wel mee, maar toch even op letten c.q. navragen.
Dat komt vaak doordat winterbanden op stalen velgen liggen, die meestal smaller zijn dan lichtmetalen velgen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef gateway het volgende:
winterbanden zijn toch vaak smaller dan de zomerbanden? voor meer druk per vierkante centimeter? Hoe ze precies aan een winterbandenmaat ten opzichte van een zomerbandmaat komen weet ik niet......
Watje. Ik heb eens zowat 800 liter in een vrachtwagen gegoten, in Spanje. Ruim 1,20 de liter. Katschjingquote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
Het meeste wat ik ooit eens getankt heb was in een Audi Q7 (van de baas van mijn toenmalige bijbaantje), die was compleet leeg, en er ging 93 liter benzine in.....gedurende de zomer van 2008, toen de prijzen zo achterlijk hoog waren. Dat was een bedrag van rond de ¤150, blij dat ik zijn tankpas mee had.
Jij hebt wel in de meest 'exclusieve' auto's gereden zeg..quote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
Het meeste wat ik ooit eens getankt heb was in een Audi Q7 (van de baas van mijn toenmalige bijbaantje), die was compleet leeg, en er ging 93 liter benzine in.....gedurende de zomer van 2008, toen de prijzen zo achterlijk hoog waren. Dat was een bedrag van rond de ¤150, blij dat ik zijn tankpas mee had.
Had je je tankpas bij jequote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Watje. Ik heb eens zowat 800 liter in een vrachtwagen gegoten, in Spanje. Ruim 1,20 de liter. Katschjing
quote:
Gelukkig hebben ze vaak speciale slangen/pompen voor de vrachtwagens.quote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Dubish het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het eingelijk 800 liter tanken
Gelukkig ja, komen wij daar met onze 70liter tankjesquote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze vaak speciale slangen/pompen voor de vrachtwagens.
Ik merk wel verschil per tankstation, bij de ene zit hij zo vol, bij de andere sta ik 10 minuten te tanken.quote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef Dubish het volgende:
[..]
Gelukkig ja, komen wij daar met onze 70liter tankjes
Ik zou gaan voor een android telefoon. Ik wil niet meer andersquote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen om een BB te nemen. Al moet ik echt even 1 dag een BB lenen van iemand, want de keren dat ik ermee heb gewerkt, vond ik nou niet echt super. Maar het kost mij 170 euro om van mijn abo af te komen, kut Vodafone.
Ik heb godverdomme al 5 jaar dat abo.quote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een android telefoon. Ik wil niet meer anders. Enneh, is altijd logisch dat je moet betalen om voortijdig van je abbo af te komen.
iPhone heeft ook zo z'n kwalen hoor. Probeer maar eens een bestand te versturen via Bluetooth.quote:
Dat kan porsche wel ja! (quote:Op zondag 12 december 2010 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En op het circuit? Ik heb zelden zoveel plezier gehad als die dag.
Goed bezig!quote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja gelukkig is mijn micra haast onverwoestbaar.. Maartoch, ik heb net mijn banden opgepomopt een aantal dagen geleden. Ik heb het gevoel dat ik dat weer kan doen.
Ik heb trouwens besloten om toch maar winterbanden aan te schaffen. Ik ga aankomende week wat garages af om even te kijken waar ik het laat doen. Geschat ben ik waarschijnlijk tussen de 250-300 euro kwijt inclusief montage en uitbalanceren. Redelijk toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |