Ik sta achter iedere BOB-campagne. Drank + auto =quote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef monsterd. het volgende:
Zo ongeveer..
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe BOB campagne; 100 procent bob, 0 procent op
Idd.. Ben er best voor dat je helmaal niets op mag hebben om auto te rijdenquote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik sta achter iedere BOB-campagne. Drank + auto =.
ach, je kan het ook overdrijven: zaterdagnacht 7* alcoholcontrole gehad....quote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is wel knap ja. Zoveel ben ik er denk ik in 10,5 jaar rijbewijs in totaal tegengekomen.quote:Op maandag 13 december 2010 09:30 schreef Marco001 het volgende:
ach, je kan het ook overdrijven: zaterdagnacht 7* alcoholcontrole gehad....
quote:Op maandag 13 december 2010 09:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het is allemaal gelukt, zit nu harstikke wakker op mijn werk
quote:[..]
Zubrówka staat hier echt om bekend. Als je dat dus mixt krijg een een appeltaartsmaak. iig het proberen waard!
Drank + auto gaat nog wel, drank + rijden is echt een no-go.quote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan wordt je er wel een beetje moe van ja...quote:Op maandag 13 december 2010 09:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach, je kan het ook overdrijven: zaterdagnacht 7* alcoholcontrole gehad....
Net eventjes anderhalf uur gaan lopen in de bossen (om de ellende thuis te ontvluchten), dus dat is dan weer een goed begin van de dag. Bijkomend voordeel is dat door de kou buiten het binnen een stuk warmer lijkt.quote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Auch, das minder ja. Maar een goed werkende verwarming is ook wel weer lekker
Zo lang het bij 1 of 2 glazen verdeeld over een avond, eventueel tijdens het eten, blijft en je niet heel erg ver moet rijden vind ik het niet zo'n probleem. Heb een half jaar in Luxemburg gewerkt, en dat waren me toch echt een stelletje drankrijders (het max. promillage was toen van 1,0 verlaagd naar 0,5). Zelfs mijn hoogste baas is nog rondgereden met behoorlijk wat alcohol op (meerdere glazen champagne + enkele wijn over de hele avond).quote:Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef L0we het volgende:
[..]
Drank + auto gaat nog wel, drank + rijden is echt een no-go.
Dat dusquote:Op maandag 13 december 2010 10:43 schreef Anne het volgende:
Nou, mensen die te ver heen zijn en op het punt staan om te kotsen, komen gewoon bij mij de auto niet in.
Die mogen fijn een taxi bestellen.
Dan is een Topic Report zo gemaakt tochquote:Op maandag 13 december 2010 10:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus
Trouwens, ik vind het wel een onhandige TT. Komen straks de winterbandbashers hier de gezelligheid verzieken
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op maandag 13 december 2010 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan is een Topic Report zo gemaakt toch?
Dus zo denk jij over mij. [/ironie]quote:Op maandag 13 december 2010 10:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus
Trouwens, ik vind het wel een onhandige TT. Komen straks de winterbandbashers hier de gezelligheid verzieken
quote:
Ik heb het meer over de trolls in het winterbandentopic, ga voor de gein eens kijken als je weten wil wat voor onzin die uitkramenquote:Op maandag 13 december 2010 10:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus zo denk jij over mij. [/ironie]
Helleeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw sunshine!quote:
Vaake bu'j te bangequote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vanmorgen mijn autodeur weer in kunnen smeren met vaseline.. Ik kreeg de deur eerst niet open namelijk.. Uiteindelijk was het wel gelukt, maar ik was bijna bang dat ik te hard zou trekken dat het handvat zou afbreken
Haha, dat had ik ook vorige weekquote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vanmorgen mijn autodeur weer in kunnen smeren met vaseline.. Ik kreeg de deur eerst niet open namelijk.. Uiteindelijk was het wel gelukt, maar ik was bijna bang dat ik te hard zou trekken dat het handvat zou afbreken
Morgen!quote:
Hoe koud hebben jullie het momenteel in Warschau?quote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
![]()
Om vervolgens mijn auto lekker voln te kostenquote:Op maandag 13 december 2010 10:43 schreef Anne het volgende:
Nou, mensen die te ver heen zijn en op het punt staan om te kotsen, komen gewoon bij mij de auto niet in.
Die mogen fijn een taxi bestellen.
Tussen de 0 en -5. Valt mee, maar het had gisteren dus heel erg gedooit en als gevolg daarvan zat dus overal vocht tussen. Ik kreeg in eerste instantie het slot van de auto ook niet openquote:Op maandag 13 december 2010 11:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Morgen!
[..]
Hoe koud hebben jullie het momenteel in Warschau?
Maar daar moeten ze dan voor betalenquote:Op maandag 13 december 2010 11:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Om vervolgens mijn auto lekker voln te kosten
Bij de pomp kun je van die kleine flesjes slotontdooitoestand kopen. Maar wees nou wel zo handig om dan dat flesje in je jaszak te stoppen, en niet ín de auto te laten liggenquote:Op maandag 13 december 2010 11:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Tussen de 0 en -5. Valt mee, maar het had gisteren dus heel erg gedooit en als gevolg daarvan zat dus overal vocht tussen. Ik kreeg in eerste instantie het slot van de auto ook niet open
Ik ga vanavond even naar de carrefour, en die hebben een geweldige autoafdeling.. Het zou daar ook wel liggen toch.. Ik moet sowieso even nieuwe ruitenwisservloeistofkopenquote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij de pomp kun je van die kleine flesjes slotontdooitoestand kopen. Maar wees nou wel zo handig om dan dat flesje in je jaszak te stoppen, en niet ín de auto te laten liggen
Ja, ik heb collega's die écht zo snugger zijn
Ik mag aannemen van wel ja. Je zoekt zoietsquote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even naar de carrefour, en die hebben een geweldige autoafdeling.. Het zou daar ook wel liggen toch.. Ik moet sowieso even nieuwe ruitenwisservloeistofkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |