Ik mag weer naar Amsterdam dus kan me alvast voorbereiden op een tijdje stilstaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:22 schreef L0we het volgende:
Vandaag geen file voor mij! Ik ben met de trein. Das wel weer ff wennen zeg... ga een stuk liever met de auto!
Ik ga vanaf vandaag ook met de trein. Vandaag ben ik vrij maar ga een fiets naar Zwolle brengen. Met de auto word toch te duur.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:22 schreef L0we het volgende:
Vandaag geen file voor mij! Ik ben met de trein. Das wel weer ff wennen zeg... ga een stuk liever met de auto!
"In de tussentijd was zijn leerling al uit de auto gestapt en weggegaan"quote:Op woensdag 15 september 2010 10:28 schreef CherryLips het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_lint__.html?p=10,2!
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:28 schreef CherryLips het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_lint__.html?p=10,2!
Ach mijn instructeur had altijd een notitieblokje en pen bij zich.. Om nummerborden van overtreders op te kunnen schrijven. Eens een agent, altijd een agentquote:Op woensdag 15 september 2010 10:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Was het niet de bedoeling om te leren geduld te hebben en even te wachten?
Bizar dat hij een mes met zich mee had trouwens
Haha, die van mij ook. Maar die gebruikte hij alleen om mij later uit te leggen wat ik nou verkeerd deed/ had gedaan op een kruispunt ofzo.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach mijn instructeur had altijd een notitieblokje en pen bij zich.. Om nummerborden van overtreders op te kunnen schrijven. Eens een agent, altijd een agent
Ik moest soms achter een auto aan jagen zodat hij het nummerbord kon opschrijvenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:49 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, die van mij ook. Maar die gebruikte hij alleen om mij later uit te leggen wat ik nou verkeerd deed/ had gedaan op een kruispunt ofzo.
Wat een diehardquote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moest soms achter een auto aan jagen zodat hij het nummerbord kon opschrijven
Dat zal zeer zeker ja, moet je dan maar niet doen, merk je het ook nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Merk nu na 2 weken heen en weer reizen naar Zwolle in de AX dat het stukken beter kan.. Komt ook omdat ik tussendoor nog regelmatig in de auto van mijn ouders rij.
Hahaha briljant zeg! Ik zie het ook echt helemaal voor mequote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moest soms achter een auto aan jagen zodat hij het nummerbord kon opschrijven
Vind je het gek in zo'n Zeeuws dorpje?quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vind je het gek in zo'n Zeeuws dorpje?
Daar kennen ze het hele begrip files niet eens
Het maakt flink wat geluid jaquote:Op woensdag 15 september 2010 11:41 schreef Party_P het volgende:
[..]
Dat zal zeer zeker ja, moet je dan maar niet doen, merk je het ook niet
Maar een AX maakt volgens mij ook wel wat meer geluid en heeft ook wat meer versleten stoelen, lijkt mij. Het veercomfort van zo'n AX lijkt me wel weer vrij positief.
Durft je vader uberhaupt nog wel naast je te zitten?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:05 schreef CherryLips het volgende:
In een ritje van amper 10 minuten vijf bijnadoodervaringen gehad, en een gillende vader naast me. En ik weet dat ik geen topchauffeur ben, maar het kwam elke keer doordat anderen mij wilden inhalen en er ineens voor moesten of een omleidingsbord te laat hadden gezien en zich ervoor gooien of mensen die niet om zich heen kijken als ze van baan wisselen. En jochies op de fiets die helemaal niet om zich heen kijken, dus dat doe ik dan maar voor ze.
Maar we leven nog, de auto staat mooi geparkeerd, hij is nog heel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |