SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef JDude het volgende:
Mijn rijlessen kostten 37,50.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben jij heul oud!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Dat klinkt wel heel kinkyquote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:
Hier weer verder! De lapo's gingen over de gemaakte kosten van het rijbewijs en de fictieve roadmovie die Cherry en ik gaan maken
quote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Peugeot? Gestopt om de tweede foto te maken?
Ja, daarom.quote:Op maandag 6 september 2010 18:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Derde bedoelde ik, scrollde te snel.Altijd leuk, zulke mijlpaaltjes.
das leuk, 100 rijden terwijl je de 100.000 km over gaatquote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bijna over de 240.000. Denk morgen of overmorgenquote:Op maandag 6 september 2010 19:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben over de 207.000 gegaan vandaag.. Ook binnenkort eens informeren over het E rijbewijs.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan het nu misschien via school voordelig doenquote:Op maandag 6 september 2010 19:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik bijna over de 240.000. Denk morgen of overmorgen. E rijbewijs laat ik voorlopig maar even zitten, eerst maar eens sparen
Haha, viezerdquote:
Ik begreep ook dat het een film zou worden met vrouwen in de hoofdrolquote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, viezerdIk heb het niet over films als 'Shaving Ryan's privats'
Oh, dat is wel heel ideaal, dan zou ik het zeker niet laten schieten. Ik vind het erg handig. Heb het afgelopen jaar toch wel aardig wat rij-werk uit moeten besteden.quote:Op maandag 6 september 2010 19:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan het nu misschien via school voordelig doen.. En het is nooit verkeerd om te hebben naar mijn idee.
Ja en ik kom in de garage te werken.. Komt het ook wel eens voor dat je met een fikse aanhangwagen met auto er op moet rijden. Of voor de mogelijk toekomstige hobbyquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat het een film zou worden met vrouwen in de hoofdrol.
[..]
Oh, dat is wel heel ideaal, dan zou ik het zeker niet laten schieten. Ik vind het erg handig. Heb het afgelopen jaar toch wel aardig wat rij-werk uit moeten besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |