quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef FalleNk810i het volgende:
ghehe, er kan bij mij amper iemand naast me zittentering bende
Dat dus! Hoe bedenken ze het? Reed vandaag op de uitvoegstrook en ineens op dat stuk waar de snelweg en uitvoegstrook zich splitst kwam er ineens nog een vent aangescheurd. En dat gebeurde meerdere keren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:51 schreef FalleNk810i het volgende:
mensen die volledig op tomtom rijden zijn vrij vervelend, heel de tijd mij opduwen.. ga ik naar rechts want ik moet eraf dus 2 banen naar rechts ofzo.. rijd tie vet hard verder, zit ik al op de afrit zie ik die gast opeens in een keer over al die banen ook nog net de afrit opkomen, vlak voor mn neus, iedereen remmen.. was een belg die de weg niet wist en ik zag m al de hele tijd op zn tomtom kijken -_-
als je de weg niet weet, ga dan niet helemaal links rijden maar iets rustiger rechts zodat je de tijd hebt
Sommige mensen denken van wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef Empathologica het volgende:
Maar wel lekker kut als je er boven op rijdt want je rijdt toch best hard daar. Ik ben zo'n watje dat altijd belachelijk veel ruimte er tussen laat dus het ging wel maar bij andere auto ging het maar nét, die moest ook ff flink remmen.
Scheelt het nou zoveel als je d'r ff snel tussen ramt ipv 300 meter van te voren ff je knipperlichtje aan te zetten en door te rijden?
precies wat je zegt, het inrijden valt wel mee. tot je stilstaatquote:Op woensdag 1 september 2010 03:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Amsterdam viel wel weer mee om in te rijden! Wel een keer de bodemplaat geraakt bij een heuveltje bij de grachten (ik reed niet eens asociaal hard!) maar de auto doet het nog![]()
parkeren 22,50
Jaa vreselijk! Ik wou best wel met openbaar vervoer gaan (is toch gratisquote:Op woensdag 1 september 2010 07:52 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
precies wat je zegt, het inrijden valt wel mee. tot je stilstaatdan kan je je portomonee open trekken
Het zou me niets verbazen! Er was een parkeergarage in de straat van de club dus dat was wel handig. Met een heuse autolift naar het dak toe gegaanquote:Op woensdag 1 september 2010 08:43 schreef twiFight het volgende:
Haha nu heb ik echt zo'n beeld dat als je 3 seconden voor een rood licht staat te wachten dat er dan gelijk een kudde parkeerwachters op de autos af komen rennen om een boete onder je ruitenwisser te plakken
Als het licht op geel springt als je bijna op de streep rijdt, mág je ook gewoon doorrijden hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 11:31 schreef jacobras het volgende:
Ik heb echt liever dat stoplichten op rood staan als ik aan kom rijden, dan rij ik tenminste door groen licht... Kwam daar gister ook aanrijden, zie stoplicht op groen springen en auto voor me reed erdoor. Ik ben bijna bij de streep en het licht op oranje, dan maar doorrijden, vind 't soms zo irritant...
Weet ik, doe ik ook (doorrijden dan héquote:Op woensdag 1 september 2010 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Als het licht op geel springt als je bijna op de streep rijdt, mág je ook gewoon doorrijden hoor. Sterker nog, het levert veel meer gevaar op om dan nog als een malle te gaan remmen.
Blijft altijd even lastig om in te schatten dat als hij op oranje springt, of je dan nog genoeg tijd hebt om fatsoenlijk stil te staan...quote:Op woensdag 1 september 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
Ik snap echt niet hoe je stoplichten verkeerd kunt doen![]()
Zie:quote:Op woensdag 1 september 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
Ik snap echt niet hoe je stoplichten verkeerd kunt doen![]()
En ik doe ze niet 'verkeerd' hoor, ik vind ze alleen nog iets te spannendquote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Blijft altijd even lastig om in te schatten dat als hij op oranje springt, of je dan nog genoeg tijd hebt om fatsoenlijk stil te staan...
Zeker als je net begint is het eventjes wennen
Dat is in Engeland ook, ideaalquote:
dat dus, heb je in heel veel landen, vind t veel relaxter... kan je m weer rustig van de handrem afhalen en weer in zn 1 zettenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb weer internet! Dus om even naar het vorige topic terug te gaan en nog even snel te reageren op reacties:
@l0we; ik heb het zingen uitgehouden :p, mijn ramen ook, dus het was nog niet vals of hoog genoeg![]()
@purdrey: fijn dat je micraatje bevalt! Leuk he, micra rijden![]()
wat betreft trouwens oranje stoplichten hier, hier (in warschau) krijg je altijd oranje licht. Ook als het groen moet worden, en het blijft ook veel langer oranje. Stiekem rij ik best veel vaker nu door oranje/rood dan eerst
je bent me net voorquote:Op woensdag 1 september 2010 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is in Engeland ook, ideaal
Niet van die mensen bij groen nog driftig naar de eerste versnelling moeten schakelen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |