ff azijnpissen hoor, maar als je een foto van andermans auto post is het doorgaans wel zo netjes even zijn kenteken onherkenbaar te maken. Privacy en zo. Mooie auto (maar dat wisten we al), en die van Purdey ook! Ik vind ze zelf wat te vrouwelijk. Ik vraag me wel af wat zo'n auto nou verbruikt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef monsterd. het volgende:
Wauwie purdrey! Mooi bakkie in een zeer mooie kleur en je hebt ook nog eens super veel opties!![]()
Ik kwam eergister deze kanjer tegen, en kon het natuurlijk niet laten ernaast te parkeren:
[ afbeelding ]
Hij rijdt ook al een poosje rond in Zutphen. Toen ik de mijne net had, kwam ik hem ook al eens tegen![]()
De linker is van mij btw
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
ff azijnpissen hoor, maar als je een foto van andermans auto post is het doorgaans wel zo netjes even zijn kenteken onherkenbaar te maken. Privacy en zo.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
ff azijnpissen hoor, maar als je een foto van andermans auto post is het doorgaans wel zo netjes even zijn kenteken onherkenbaar te maken. Privacy en zo.
Zag op het rijlestopic dat je geslaagd bent! Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
ff azijnpissen hoor, maar als je een foto van andermans auto post is het doorgaans wel zo netjes even zijn kenteken onherkenbaar te maken. Privacy en zo. Mooie auto (maar dat wisten we al), en die van Purdey ook! Ik vind ze zelf wat te vrouwelijk. Ik vraag me wel af wat zo'n auto nou verbruikt.
Agreequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Faal, 't is deel 8quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef mstr het volgende:
Aanschouw hier; het aller eerste tweede derde! vierde vijfde zesde zevende autorij topic.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zag op het rijlestopic dat je geslaagd bent! Gefeliciteerd man!![]()
Even het verbruik opgezocht: 7 liter voor 100 km
Hoe leeg waren je banden dan wel niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef FalleNk810i het volgende:
ghehe net mn bandjes opgepompt, wat rijd dat toch lekkerlijkt gelijk alsof ik stuurbekrachtiging heb
dat weet ik niet, maar iedereen wenkte naar me van HEY je band is zacht dus behoorlijk denk ik:Pquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef jacobras het volgende:
[..]
Hoe leeg waren je banden dan wel niet?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar iedereen wenkte naar me van HEY je band is zacht dus behoorlijk denk ik:P
Heb er week+ niet mee gereden wegens sleutelen enzo... en hij loopt langzaam leeg dus binnenkort ff naar kwikfit
Dat was het geknoei niet waard geweest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo pompje gehaald en weer werkende ruitensproeiers.. Kosten, 5 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |