Weet je zeker dat het verstandig is om hem al op te halen, of zou je niet een paar jaar blijven fietsen?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Henkhimself het volgende:
( en houden hopelijk... gaat nog lastig worden met m'n auto)
Even een middagje oefenen kan, maar zonder lukt het vast ook wel hoorquote:Mijn vraag is, zijn er meer mensen die dit gedaan hebben nadat ze hun rijbewijs hebben gehaald en is het verstandig? Of kan ik beter gewoon lekker gaan rijden en we zien het wel?
Ik zou iig alleen gaanquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben gelijk een rondje gaan rijden met mijn pa er naast. Eerstvolgende zaterdagavond was ik de bob. Verschilt net per geval wat je fijner vind
Ach ik was al op pad geweest met een best wel vlotte auto en kon me toch aardig bedwingenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het verstandig is om hem al op te halen, of zou je niet een paar jaar blijven fietsen?
Uhm, boekje?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:24 schreef twiFight het volgende:
Hey even random een vraagje tussendoor hoor, maar de auto van me schoonouders laat constant een dashboardlampje knipperen en we hebben hier geen idee waar die voor is. Het lampje ziet er ongeveer zo uit, maar neem maar een ruime interpretatie aan. Het lampje knippert overigens oranje.
[ afbeelding ]
Het betreft een Peugeot bestelbusje, een diesel. Hij is al vrij oud verder. ( voorbeeldfoto )
Schijnt voor het oliepeil te zijn. Even controleren dusquote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef twiFight het volgende:
nou ja de auto is dus niet van ons maar van mijn schoonouders en die zijn van de categorie "zolang hij nog start doe ik verder geen moeite"
Ken hetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef mstr het volgende:
Zo, net even m'n vriendin een stukje laten rijden.
Blijft toch raar om in je eigen auto op de bijrijdersstoel te zitten.
Mhua, ik rij ook liever zelf. Maar soms is het ook wel lekker relaxend als je niet hoeft te rijden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ken het. Vind het sowieso wel beetje raar om niet te rijden.
Ik wil je over een jaar nog wel eens spreken.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Ach ik was al op pad geweest met een best wel vlotte auto en kon me toch aardig bedwingenIk ga gewoon lekker rustig aan doen, crashen doen anderen wel voor mij
Is goed. Ik kan me wel inhouden aangezien er genoeg dagen zijn dat ik het circuit op kan. Ga ik daar wel lekker aan de latquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wil je over een jaar nog wel eens spreken.
Irritant jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:38 schreef RiKe het volgende:
Even een puntje van ergernis:
Als je lekker aan het touren bent en de max toegestane snelheid rijdt, dat er zo'n 65+ rimpelsaurus voor je gaat rijden die met max 30km onder die toegestane snelheid rijdt en je er niet langs kan.
Sorry, de haat zit diep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |