quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef FalleNk810i het volgende:
ghehe, er kan bij mij amper iemand naast me zittentering bende
Dat dus! Hoe bedenken ze het? Reed vandaag op de uitvoegstrook en ineens op dat stuk waar de snelweg en uitvoegstrook zich splitst kwam er ineens nog een vent aangescheurd. En dat gebeurde meerdere keren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:51 schreef FalleNk810i het volgende:
mensen die volledig op tomtom rijden zijn vrij vervelend, heel de tijd mij opduwen.. ga ik naar rechts want ik moet eraf dus 2 banen naar rechts ofzo.. rijd tie vet hard verder, zit ik al op de afrit zie ik die gast opeens in een keer over al die banen ook nog net de afrit opkomen, vlak voor mn neus, iedereen remmen.. was een belg die de weg niet wist en ik zag m al de hele tijd op zn tomtom kijken -_-
als je de weg niet weet, ga dan niet helemaal links rijden maar iets rustiger rechts zodat je de tijd hebt
Sommige mensen denken van wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef Empathologica het volgende:
Maar wel lekker kut als je er boven op rijdt want je rijdt toch best hard daar. Ik ben zo'n watje dat altijd belachelijk veel ruimte er tussen laat dus het ging wel maar bij andere auto ging het maar nét, die moest ook ff flink remmen.
Scheelt het nou zoveel als je d'r ff snel tussen ramt ipv 300 meter van te voren ff je knipperlichtje aan te zetten en door te rijden?
precies wat je zegt, het inrijden valt wel mee. tot je stilstaatquote:Op woensdag 1 september 2010 03:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Amsterdam viel wel weer mee om in te rijden! Wel een keer de bodemplaat geraakt bij een heuveltje bij de grachten (ik reed niet eens asociaal hard!) maar de auto doet het nog![]()
parkeren 22,50
Jaa vreselijk! Ik wou best wel met openbaar vervoer gaan (is toch gratisquote:Op woensdag 1 september 2010 07:52 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
precies wat je zegt, het inrijden valt wel mee. tot je stilstaatdan kan je je portomonee open trekken
Het zou me niets verbazen! Er was een parkeergarage in de straat van de club dus dat was wel handig. Met een heuse autolift naar het dak toe gegaanquote:Op woensdag 1 september 2010 08:43 schreef twiFight het volgende:
Haha nu heb ik echt zo'n beeld dat als je 3 seconden voor een rood licht staat te wachten dat er dan gelijk een kudde parkeerwachters op de autos af komen rennen om een boete onder je ruitenwisser te plakken
Als het licht op geel springt als je bijna op de streep rijdt, mág je ook gewoon doorrijden hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 11:31 schreef jacobras het volgende:
Ik heb echt liever dat stoplichten op rood staan als ik aan kom rijden, dan rij ik tenminste door groen licht... Kwam daar gister ook aanrijden, zie stoplicht op groen springen en auto voor me reed erdoor. Ik ben bijna bij de streep en het licht op oranje, dan maar doorrijden, vind 't soms zo irritant...
Weet ik, doe ik ook (doorrijden dan héquote:Op woensdag 1 september 2010 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Als het licht op geel springt als je bijna op de streep rijdt, mág je ook gewoon doorrijden hoor. Sterker nog, het levert veel meer gevaar op om dan nog als een malle te gaan remmen.
Blijft altijd even lastig om in te schatten dat als hij op oranje springt, of je dan nog genoeg tijd hebt om fatsoenlijk stil te staan...quote:Op woensdag 1 september 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
Ik snap echt niet hoe je stoplichten verkeerd kunt doen![]()
Zie:quote:Op woensdag 1 september 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
Ik snap echt niet hoe je stoplichten verkeerd kunt doen![]()
En ik doe ze niet 'verkeerd' hoor, ik vind ze alleen nog iets te spannendquote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Blijft altijd even lastig om in te schatten dat als hij op oranje springt, of je dan nog genoeg tijd hebt om fatsoenlijk stil te staan...
Zeker als je net begint is het eventjes wennen
Dat is in Engeland ook, ideaalquote:
dat dus, heb je in heel veel landen, vind t veel relaxter... kan je m weer rustig van de handrem afhalen en weer in zn 1 zettenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb weer internet! Dus om even naar het vorige topic terug te gaan en nog even snel te reageren op reacties:
@l0we; ik heb het zingen uitgehouden :p, mijn ramen ook, dus het was nog niet vals of hoog genoeg![]()
@purdrey: fijn dat je micraatje bevalt! Leuk he, micra rijden![]()
wat betreft trouwens oranje stoplichten hier, hier (in warschau) krijg je altijd oranje licht. Ook als het groen moet worden, en het blijft ook veel langer oranje. Stiekem rij ik best veel vaker nu door oranje/rood dan eerst
je bent me net voorquote:Op woensdag 1 september 2010 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is in Engeland ook, ideaal
Niet van die mensen bij groen nog driftig naar de eerste versnelling moeten schakelen enzo
Inderdaad, wat een handig systeem.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is in Engeland ook, ideaal
Niet van die mensen bij groen nog driftig naar de eerste versnelling moeten schakelen enzo
oranje als hij naar groen gaat, brandt vrij kort maar terug van oranje naar rood is het hier best langquote:Op woensdag 1 september 2010 17:35 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een handig systeem.
In Duitsland is dat ook (of bedoel je dat het enkel oranje wordt?)
Rood+oranje en je weet dat het weldra veranderd naar groen.
En het oranje licht brandt slechts heel kort.
Maar wat als je net een hoek ofzo om komt rijden, en je ziet een oranje stoplicht? Hoe weet je dan of het oranje van rood af, of oranje van groen af is? Doe mij maar gewoon dit:quote:Op woensdag 1 september 2010 17:23 schreef monsterd. het volgende:
wat betreft trouwens oranje stoplichten hier, hier (in warschau) krijg je altijd oranje licht. Ook als het groen moet worden, en het blijft ook veel langer oranje. Stiekem rij ik best veel vaker nu door oranje/rood dan eerst
Volgens mij is het afhankelijk van de maximumsnelheid van de weg onder je.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:23 schreef JDude het volgende:
Een seconde of drie heb je in NL sowieso, vanaf het moment dat'ie van groen naar geel gaat.
Klopt, voor zover ik me kan herinneren geldt er een oranje -> rood tijd van 4 seconden voor wegen vanaf 80 km/u (iig op autowegen en snelwegen).quote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef jacobras het volgende:
[..]
Maar wat als je net een hoek ofzo om komt rijden, en je ziet een oranje stoplicht? Hoe weet je dan of het oranje van rood af, of oranje van groen af is? Doe mij maar gewoon dit:
[ afbeelding ]
Is helaas slechts [url=]http://jalopnik.com/5415057/eko-a-red-light-with-a-twist]een concept[/url]...
[..]
Volgens mij is het afhankelijk van de maximumsnelheid van de weg onder je.
Correct. Maar minder dan drie komt (voor autoverkeer) in principe niet voor.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef jacobras het volgende:
Volgens mij is het afhankelijk van de maximumsnelheid van de weg onder je.
In Nederland wel (op een paar plaatsen, als test) in gebruik als voetgangerslicht:quote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef jacobras het volgende:
Maar wat als je net een hoek ofzo om komt rijden, en je ziet een oranje stoplicht? Hoe weet je dan of het oranje van rood af, of oranje van groen af is? Doe mij maar gewoon dit:
[ afbeelding ]
Is helaas slechts [url=]http://jalopnik.com/5415057/eko-a-red-light-with-a-twist]een concept[/url]...
volgens mij staan die in rotterdam nog steeds, geniaalquote:Op woensdag 1 september 2010 18:58 schreef JDude het volgende:
[..]
In Nederland wel (op een paar plaatsen, als test) in gebruik als voetgangerslicht:
[ afbeelding ]
Wat leer je daar van? Volgende keer het gas erop houden.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef twiFight het volgende:
Wat ik irritant vind is als je op een 100 km/u weg rijdt, er een stoplicht komt die op groen staat, maar omdat het een kruispunt is je terug moet naar 70 km/u en daarom dus te laat bent voor groen :S
Had in Overijssel een 100 weg die terug ging naar 70 bij een kruispunt zonder verkeerslichten. Zeer overzichtelijk en zo te zien kwam er amper verkeer uit de zijwegen.. Raad eens waar ze voor iedere richting een flitspaal hadden neergezetquote:Op woensdag 1 september 2010 19:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat leer je daar van? Volgende keer het gas erop houden.
Hier staan er regelmatig flitskasten bijquote:Op woensdag 1 september 2010 19:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat leer je daar van? Volgende keer het gas erop houden.
De laatste keer had ik een auto die na de stopstreep nog vol op de rem ging, omdat het verkeerslicht op rood sprong.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier staan er regelmatig flitskasten bij
Ik had gisterenavond weer zo'n kut-boodschappenkar voor me. Hele weg éxact 80 (ok, zeg ik niet van), maar die ging hier remmen voor de flitspaal aan de andere kant van de weg.
Dus na de kruising remmen![]()
Kom ik gelukkig nooitquote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef Goddelijker het volgende:
De weg naar Walibi staat ook vol met flitsers bij de kruispunten.
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De laatste keer had ik een auto die na de stopstreep nog vol op de rem ging, omdat het verkeerslicht op rood sprong.
Whehehe. Aan de lussen te zien is het nog een roodlichtcamera ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Piles het volgende:
Hier staan er regelmatig flitskasten bij
Ik had gisterenavond weer zo'n kut-boodschappenkar voor me. Hele weg éxact 80 (ok, zeg ik niet van), maar die ging hier remmen voor de flitspaal aan de andere kant van de weg.
Dus na de kruising remmen![]()
Ik reed ook bijna achterin, omdat ik op het moment dat hij op rood sprong, ook al over de stopstreep was.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kleef nooit, maar op zulke momenten rij ik m het liefst achterin
Dat doe ik niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat leer je daar van? Volgende keer het gas erop houden.
Beerze, bij Ommen in de buurt? Heb ik hem ook al een keer gehad.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier staan er regelmatig flitskasten bij
Ik had gisterenavond weer zo'n kut-boodschappenkar voor me. Hele weg éxact 80 (ok, zeg ik niet van), maar die ging hier remmen voor de flitspaal aan de andere kant van de weg.
Dus na de kruising remmen![]()
Zeeland, Deltawegquote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer.
[..]
Beerze, bij Ommen in de buurt? Heb ik hem ook al een keer gehad.
Nou, die 2 wegen rijd ik wekelijksquote:Op woensdag 1 september 2010 19:26 schreef JDude het volgende:
Ik reed laatst van Goes naar Rotterdam via de Zeelandbrug en de N59. Ook zo'n traject met regelmatig verkeerslichten en flitspalen. Bij één kruising bedacht ik me pas een paar honderd meter verderop "Oh kut! 70". Maar als ik terugkijk op Google Maps is dat net de enige kruising zonder flitspaal geweest.
Ik zat achter een vrachtwagenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef Piles het volgende:
Alleen die Zeelandbrug hè, trajectcontrole
Whoops, verkeerde gequote.quote:
Beerze bij Ommen in de buurt?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had in Overijssel een 100 weg die terug ging naar 70 bij een kruispunt zonder verkeerslichten. Zeer overzichtelijk en zo te zien kwam er amper verkeer uit de zijwegen.. Raad eens waar ze voor iedere richting een flitspaal hadden neergezet
Alleen maar handig, kun je ook niet te hard rijdenquote:
Zolang zijn we nog niet bezigquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef JDude het volgende:
Grappige reeks trouwens, dit. Had ik eerder moeten ontdekken.
Het is toch geen diesel hè?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Die Yaris stuurt en schakelt best zwaar voor een bejaardenbak, jemig zeg. Maar de auto van m'n zus is weer eens de snelweg op geweest, voor het eerst in vier jaar ofzo
. Het was rustig op de weg, dat scheelt
Anders zou je net de stoomboot van sinterklaas zijn geweest tijdens het gasgeven op de opritquote:Op woensdag 1 september 2010 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor die paar km die ermee gereden wordt?
merk je niks van diesel of benzine hoor.quote:
En dan het weerbericht van vanavond: plaatselijk zeer dichte mistquote:Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Anders zou je net de stoomboot van sinterklaas zijn geweest tijdens het gasgeven op de oprit
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
merk je niks van diesel of benzine hoor.
Merk jij daar zoveel van dan? Sturen en schakelen gaat allemaal even soepel hoorquote:
Das waar, maar de topics stromen zó volquote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen maar handig, kun je ook niet te hard rijden
[..]
Zolang zijn we nog niet bezig
Goed bezig! Is af en toe best goed voor een auto, wat meer belastingquote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Die Yaris stuurt en schakelt best zwaar voor een bejaardenbak, jemig zeg. Maar de auto van m'n zus is weer eens de snelweg op geweest, voor het eerst in vier jaar ofzo
. Het was rustig op de weg, dat scheelt
Haha, voor zulk soort acties zou je eigenlijk een verborgen camera meenemenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Empathologica het volgende:
Ons mam gaat straks in mijn auto rijden
Die rijdt al jaren (als ze al rijdt, ze fietst liever) diesel met stuurbekrachtiging. En dan nu een oude benzinebak zonder stuurbekrachtiging, ik ga lol hebben
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:33 schreef Empathologica het volgende:
op de een of andere manier merk je het niet als die er op staat..
Uhhmquote:Maar daar komt ze snel genoeg achter dan haha.
Ik zie het lampje ook nooitquote:Op donderdag 2 september 2010 13:42 schreef Empathologica het volgende:
Ja ik bedoelde dus met dat je het niet merkt omdat je gewoon weg kan rijden als ie er op staat. Maar ik ga er van uit dat ze het lampje dan wel ziet branden ofzo
quote:
Wordt een Yaris echt gezien als een bejaardenbak? Vind het wel een hip, jong ding!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Die Yaris stuurt en schakelt best zwaar voor een bejaardenbak, jemig zeg. Maar de auto van m'n zus is weer eens de snelweg op geweest, voor het eerst in vier jaar ofzo
. Het was rustig op de weg, dat scheelt
Haha! Altijd grappig dat soort dingen!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vanmorgen m'n pa maar weer overgehaald om me naar m'n werk te brengen![]()
Ik moest wel later beginnen, maar ik heb zo'n poephekel aan de metro hierBij het stoplicht stond er een dikke Audi, met iemand die maar op het gas bleef trappen
Eenmaal bij het wegrijden sloeg zijn motor af en reed mijn paps hem eruit met mijn bejaarde Micra
Mijn micra schakelt helemaal niet zwaar! Het gaat altijd wel soepel, eventueel terug van 2 naar 1 gaat wat lastiger maar voor de rest valt het mee hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wordt een Yaris echt gezien als een bejaardenbak? Vind het wel een hip, jong ding!
Zwaar schakelen vind ik trouwens best okéMijn micra schakelt ook best stroef, dat je hem echt in een versnelling moet trekken. De Opel astra van m'n pa schakelt héél licht, zo zwabberig. Als ik hem vanuit z'n 1 in z'n 2 ding wil doen, presteer ik het altijd om hem in z'n 4 te trekken, hoeveel moeite ik ook doe om hem echt naar links uit te trekken.
Vanmorgen m'n pa maar weer overgehaald om me naar m'n werk te brengen![]()
Ik moest wel later beginnen, maar ik heb zo'n poephekel aan de metro hierBij het stoplicht stond er een dikke Audi, met iemand die maar op het gas bleef trappen
Eenmaal bij het wegrijden sloeg zijn motor af en reed mijn paps hem eruit met mijn bejaarde Micra
bij welke snelheid? want dat gaat bij de meeste auto's pas soepel als je bijna stilstaatquote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn micra schakelt helemaal niet zwaar! Het gaat altijd wel soepel, eventueel terug van 2 naar 1 gaat wat lastiger maar voor de rest valt het mee hoor. Maarja, er zit altijd wel verschil in auto's
Het is sowieso niet zo heel moeilijk mensen in de stad hier eruit te rijden, doe ik ook wel eens. Voordeel van een kleine auto
Die nieuwe Yaris is wel wat strakker vormgegeven, maar die oude is echt zo'n gebakje. Wel een schattig gebakje hoor, ik vind hem tof, maar er zitten over het algemeen veel bejaarden en miepjes in. Hij stapt nl heel lekker in, de stoel zit vrij hoog dus je komt er makkelijk in en uitquote:Op donderdag 2 september 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wordt een Yaris echt gezien als een bejaardenbak? Vind het wel een hip, jong ding!
Zwaar schakelen vind ik trouwens best okéMijn micra schakelt ook best stroef, dat je hem echt in een versnelling moet trekken. De Opel astra van m'n pa schakelt héél licht, zo zwabberig. Als ik hem vanuit z'n 1 in z'n 2 ding wil doen, presteer ik het altijd om hem in z'n 4 te trekken, hoeveel moeite ik ook doe om hem echt naar links uit te trekken.
Vanmorgen m'n pa maar weer overgehaald om me naar m'n werk te brengen![]()
Ik moest wel later beginnen, maar ik heb zo'n poephekel aan de metro hierBij het stoplicht stond er een dikke Audi, met iemand die maar op het gas bleef trappen
Eenmaal bij het wegrijden sloeg zijn motor af en reed mijn paps hem eruit met mijn bejaarde Micra
Zoals ik hierboven al zei, bij de Yaris gaat het ook heel stroef. Je moet echt stilstaan als je hem in z'n één wilt zetten. Bij de Note heb ik daar absoluut geen last van.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
bij welke snelheid? want dat gaat bij de meeste auto's pas soepel als je bijna stilstaat
ah okay, ik moet met mn polo minder als 30 km per uur rijden wil ik terug naar zn 2quote:Op donderdag 2 september 2010 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei, bij de Yaris gaat het ook heel stroef. Je moet echt stilstaan als je hem in z'n één wilt zetten. Bij de Note heb ik daar absoluut geen last van.
Waarom wil je terugschakelen naar zn 1? Dat doe je toch alleen maar als je stil staat?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn micra schakelt helemaal niet zwaar! Het gaat altijd wel soepel, eventueel terug van 2 naar 1 gaat wat lastiger maar voor de rest valt het mee hoor. Maarja, er zit altijd wel verschil in auto's
Dat blijft leuk he?quote:Het is sowieso niet zo heel moeilijk mensen in de stad hier eruit te rijden, doe ik ook wel eens. Voordeel van een kleine auto
Dat plein is geniaalquote:Op donderdag 2 september 2010 15:34 schreef JJH het volgende:
Ik ben vandaag het Keizer Karelplein in Nijmegen overgereden. 2x.Welke retard heeft dat ontworpen, en erger nog, wel halve zool heeft toestemming gegeven om het aan te leggen.
Bij mij ook hoor. Ik moet echt heel langzaam rollen wil die in de 1 vallen.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn micra schakelt helemaal niet zwaar! Het gaat altijd wel soepel, eventueel terug van 2 naar 1 gaat wat lastiger maar voor de rest valt het mee hoor. Maarja, er zit altijd wel verschil in auto's
Het is sowieso niet zo heel moeilijk mensen in de stad hier eruit te rijden, doe ik ook wel eens. Voordeel van een kleine auto
Als je weet hoe het werkt ja. Ik heb nog een mevrouw zich bijna dood laten schrikken,quote:
Of je zus merkt niks geks? Ik denk eigenlijk ook dat ik niet zo snel iets geks zal merken. Mijn micra is helemaal leukquote:Op donderdag 2 september 2010 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwe Yaris is wel wat strakker vormgegeven, maar die oude is echt zo'n gebakje. Wel een schattig gebakje hoor, ik vind hem tof, maar er zitten over het algemeen veel bejaarden en miepjes in. Hij stapt nl heel lekker in, de stoel zit vrij hoog dus je komt er makkelijk in en uitMaar hij schakelt niet goed. Als je hem in z'n één zet is het net alsof er een tandwieltje ergens niet goed zit, daar moet je hem doorheen duwen. M'n zus vindt het niet boeiend, maar ik denk dat ik er even naar had laten kijken.
En ik vind het echt stoer dat je zo'n toffe Micra hebtJaloers
30 km in drie weken? Eerste week dat ik m had, reed ik er al 400 km meequote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Of je zus merkt niks geks? Ik denk eigenlijk ook dat ik niet zo snel iets geks zal merken. Mijn micra is helemaal leukHeb er echt alleen nog schandalig weinig in gereden..30 km in drie weken
Ik moet minder gaan werken.. Van 't weekend en maandag lekker vrij
Als ik in de file sta?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Waarom wil je terugschakelen naar zn 1? Dat doe je toch alleen maar als je stil staat?
[..]
Ook daar schakel ik niet terug naar zn 1 als ik rij.quote:
Hoge boetes is in basis niks mis mee; de manier van controleren in NL deugt echter niks van. Wanneer het echt om veiligheid zou gaan, mogen boetes best wel wat meer kosten, maar zolang boetes enkel worden gebruikt om te cashen, is eigenlijk elke verhoging bijzonder asociaal.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)etes-worden-15-hoger
Feit blijft, als je je aan de regeltjes houdt heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:44 schreef EMCioran het volgende:
[..]
Hoge boetes is in basis niks mis mee; de manier van controleren in NL deugt echter niks van. Wanneer het echt om veiligheid zou gaan, mogen boetes best wel wat meer kosten, maar zolang boetes enkel worden gebruikt om te cashen, is eigenlijk elke verhoging bijzonder asociaal.
en dan te bedenken dat de boetes hier nog steeds geen enkele aanleiding geven om niet zo snel te rijden als mogelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)etes-worden-15-hoger
Nee inderdaad, iedereen loopt maar te zeuren over de boetes, maar de beste manier om de overheid `terug te pakken` is toch echt om je gewoon eens aan de regels te houden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:48 schreef errrbek het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat de boetes hier nog steeds geen enkele aanleiding geven om niet zo snel te rijden als mogelijk
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:10 schreef Empathologica het volgende:
En ik kan weer door m'n voorruit kijken! Even de auto gewassen, incl. mezelf want de slang knalde los
precies, ik vind een systeem om boetes afhankelijk te maken van je jaarlijkse inkomen nog steeds het beste, dan pak je iedereen even hard aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Nee inderdaad, iedereen loopt maar te zeuren over de boetes, maar de beste manier om de overheid `terug te pakken` is toch echt om je gewoon eens aan de regels te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |