Alleen maar handig, kun je ook niet te hard rijdenquote:
Zolang zijn we nog niet bezigquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef JDude het volgende:
Grappige reeks trouwens, dit. Had ik eerder moeten ontdekken.
Het is toch geen diesel hè?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Die Yaris stuurt en schakelt best zwaar voor een bejaardenbak, jemig zeg. Maar de auto van m'n zus is weer eens de snelweg op geweest, voor het eerst in vier jaar ofzo
. Het was rustig op de weg, dat scheelt
Anders zou je net de stoomboot van sinterklaas zijn geweest tijdens het gasgeven op de opritquote:Op woensdag 1 september 2010 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor die paar km die ermee gereden wordt?
merk je niks van diesel of benzine hoor.quote:
En dan het weerbericht van vanavond: plaatselijk zeer dichte mistquote:Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Anders zou je net de stoomboot van sinterklaas zijn geweest tijdens het gasgeven op de oprit
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
merk je niks van diesel of benzine hoor.
Merk jij daar zoveel van dan? Sturen en schakelen gaat allemaal even soepel hoorquote:
Das waar, maar de topics stromen zó volquote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen maar handig, kun je ook niet te hard rijden
[..]
Zolang zijn we nog niet bezig
Goed bezig! Is af en toe best goed voor een auto, wat meer belastingquote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Die Yaris stuurt en schakelt best zwaar voor een bejaardenbak, jemig zeg. Maar de auto van m'n zus is weer eens de snelweg op geweest, voor het eerst in vier jaar ofzo
. Het was rustig op de weg, dat scheelt
Haha, voor zulk soort acties zou je eigenlijk een verborgen camera meenemenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Empathologica het volgende:
Ons mam gaat straks in mijn auto rijden
Die rijdt al jaren (als ze al rijdt, ze fietst liever) diesel met stuurbekrachtiging. En dan nu een oude benzinebak zonder stuurbekrachtiging, ik ga lol hebben
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:33 schreef Empathologica het volgende:
op de een of andere manier merk je het niet als die er op staat..
Uhhmquote:Maar daar komt ze snel genoeg achter dan haha.
Ik zie het lampje ook nooitquote:Op donderdag 2 september 2010 13:42 schreef Empathologica het volgende:
Ja ik bedoelde dus met dat je het niet merkt omdat je gewoon weg kan rijden als ie er op staat. Maar ik ga er van uit dat ze het lampje dan wel ziet branden ofzo
quote:
Wordt een Yaris echt gezien als een bejaardenbak? Vind het wel een hip, jong ding!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Die Yaris stuurt en schakelt best zwaar voor een bejaardenbak, jemig zeg. Maar de auto van m'n zus is weer eens de snelweg op geweest, voor het eerst in vier jaar ofzo
. Het was rustig op de weg, dat scheelt
Haha! Altijd grappig dat soort dingen!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vanmorgen m'n pa maar weer overgehaald om me naar m'n werk te brengen![]()
Ik moest wel later beginnen, maar ik heb zo'n poephekel aan de metro hierBij het stoplicht stond er een dikke Audi, met iemand die maar op het gas bleef trappen
Eenmaal bij het wegrijden sloeg zijn motor af en reed mijn paps hem eruit met mijn bejaarde Micra
Mijn micra schakelt helemaal niet zwaar! Het gaat altijd wel soepel, eventueel terug van 2 naar 1 gaat wat lastiger maar voor de rest valt het mee hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wordt een Yaris echt gezien als een bejaardenbak? Vind het wel een hip, jong ding!
Zwaar schakelen vind ik trouwens best okéMijn micra schakelt ook best stroef, dat je hem echt in een versnelling moet trekken. De Opel astra van m'n pa schakelt héél licht, zo zwabberig. Als ik hem vanuit z'n 1 in z'n 2 ding wil doen, presteer ik het altijd om hem in z'n 4 te trekken, hoeveel moeite ik ook doe om hem echt naar links uit te trekken.
Vanmorgen m'n pa maar weer overgehaald om me naar m'n werk te brengen![]()
Ik moest wel later beginnen, maar ik heb zo'n poephekel aan de metro hierBij het stoplicht stond er een dikke Audi, met iemand die maar op het gas bleef trappen
Eenmaal bij het wegrijden sloeg zijn motor af en reed mijn paps hem eruit met mijn bejaarde Micra
bij welke snelheid? want dat gaat bij de meeste auto's pas soepel als je bijna stilstaatquote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn micra schakelt helemaal niet zwaar! Het gaat altijd wel soepel, eventueel terug van 2 naar 1 gaat wat lastiger maar voor de rest valt het mee hoor. Maarja, er zit altijd wel verschil in auto's
Het is sowieso niet zo heel moeilijk mensen in de stad hier eruit te rijden, doe ik ook wel eens. Voordeel van een kleine auto
Die nieuwe Yaris is wel wat strakker vormgegeven, maar die oude is echt zo'n gebakje. Wel een schattig gebakje hoor, ik vind hem tof, maar er zitten over het algemeen veel bejaarden en miepjes in. Hij stapt nl heel lekker in, de stoel zit vrij hoog dus je komt er makkelijk in en uitquote:Op donderdag 2 september 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wordt een Yaris echt gezien als een bejaardenbak? Vind het wel een hip, jong ding!
Zwaar schakelen vind ik trouwens best okéMijn micra schakelt ook best stroef, dat je hem echt in een versnelling moet trekken. De Opel astra van m'n pa schakelt héél licht, zo zwabberig. Als ik hem vanuit z'n 1 in z'n 2 ding wil doen, presteer ik het altijd om hem in z'n 4 te trekken, hoeveel moeite ik ook doe om hem echt naar links uit te trekken.
Vanmorgen m'n pa maar weer overgehaald om me naar m'n werk te brengen![]()
Ik moest wel later beginnen, maar ik heb zo'n poephekel aan de metro hierBij het stoplicht stond er een dikke Audi, met iemand die maar op het gas bleef trappen
Eenmaal bij het wegrijden sloeg zijn motor af en reed mijn paps hem eruit met mijn bejaarde Micra
Zoals ik hierboven al zei, bij de Yaris gaat het ook heel stroef. Je moet echt stilstaan als je hem in z'n één wilt zetten. Bij de Note heb ik daar absoluut geen last van.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
bij welke snelheid? want dat gaat bij de meeste auto's pas soepel als je bijna stilstaat
ah okay, ik moet met mn polo minder als 30 km per uur rijden wil ik terug naar zn 2quote:Op donderdag 2 september 2010 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei, bij de Yaris gaat het ook heel stroef. Je moet echt stilstaan als je hem in z'n één wilt zetten. Bij de Note heb ik daar absoluut geen last van.
Waarom wil je terugschakelen naar zn 1? Dat doe je toch alleen maar als je stil staat?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn micra schakelt helemaal niet zwaar! Het gaat altijd wel soepel, eventueel terug van 2 naar 1 gaat wat lastiger maar voor de rest valt het mee hoor. Maarja, er zit altijd wel verschil in auto's
Dat blijft leuk he?quote:Het is sowieso niet zo heel moeilijk mensen in de stad hier eruit te rijden, doe ik ook wel eens. Voordeel van een kleine auto
Dat plein is geniaalquote:Op donderdag 2 september 2010 15:34 schreef JJH het volgende:
Ik ben vandaag het Keizer Karelplein in Nijmegen overgereden. 2x.Welke retard heeft dat ontworpen, en erger nog, wel halve zool heeft toestemming gegeven om het aan te leggen.
Bij mij ook hoor. Ik moet echt heel langzaam rollen wil die in de 1 vallen.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn micra schakelt helemaal niet zwaar! Het gaat altijd wel soepel, eventueel terug van 2 naar 1 gaat wat lastiger maar voor de rest valt het mee hoor. Maarja, er zit altijd wel verschil in auto's
Het is sowieso niet zo heel moeilijk mensen in de stad hier eruit te rijden, doe ik ook wel eens. Voordeel van een kleine auto
Als je weet hoe het werkt ja. Ik heb nog een mevrouw zich bijna dood laten schrikken,quote:
Of je zus merkt niks geks? Ik denk eigenlijk ook dat ik niet zo snel iets geks zal merken. Mijn micra is helemaal leukquote:Op donderdag 2 september 2010 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwe Yaris is wel wat strakker vormgegeven, maar die oude is echt zo'n gebakje. Wel een schattig gebakje hoor, ik vind hem tof, maar er zitten over het algemeen veel bejaarden en miepjes in. Hij stapt nl heel lekker in, de stoel zit vrij hoog dus je komt er makkelijk in en uitMaar hij schakelt niet goed. Als je hem in z'n één zet is het net alsof er een tandwieltje ergens niet goed zit, daar moet je hem doorheen duwen. M'n zus vindt het niet boeiend, maar ik denk dat ik er even naar had laten kijken.
En ik vind het echt stoer dat je zo'n toffe Micra hebtJaloers
30 km in drie weken? Eerste week dat ik m had, reed ik er al 400 km meequote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Of je zus merkt niks geks? Ik denk eigenlijk ook dat ik niet zo snel iets geks zal merken. Mijn micra is helemaal leukHeb er echt alleen nog schandalig weinig in gereden..30 km in drie weken
Ik moet minder gaan werken.. Van 't weekend en maandag lekker vrij
Als ik in de file sta?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Waarom wil je terugschakelen naar zn 1? Dat doe je toch alleen maar als je stil staat?
[..]
Ook daar schakel ik niet terug naar zn 1 als ik rij.quote:
Hoge boetes is in basis niks mis mee; de manier van controleren in NL deugt echter niks van. Wanneer het echt om veiligheid zou gaan, mogen boetes best wel wat meer kosten, maar zolang boetes enkel worden gebruikt om te cashen, is eigenlijk elke verhoging bijzonder asociaal.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)etes-worden-15-hoger
Feit blijft, als je je aan de regeltjes houdt heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:44 schreef EMCioran het volgende:
[..]
Hoge boetes is in basis niks mis mee; de manier van controleren in NL deugt echter niks van. Wanneer het echt om veiligheid zou gaan, mogen boetes best wel wat meer kosten, maar zolang boetes enkel worden gebruikt om te cashen, is eigenlijk elke verhoging bijzonder asociaal.
en dan te bedenken dat de boetes hier nog steeds geen enkele aanleiding geven om niet zo snel te rijden als mogelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)etes-worden-15-hoger
Nee inderdaad, iedereen loopt maar te zeuren over de boetes, maar de beste manier om de overheid `terug te pakken` is toch echt om je gewoon eens aan de regels te houden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:48 schreef errrbek het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat de boetes hier nog steeds geen enkele aanleiding geven om niet zo snel te rijden als mogelijk
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:10 schreef Empathologica het volgende:
En ik kan weer door m'n voorruit kijken! Even de auto gewassen, incl. mezelf want de slang knalde los
precies, ik vind een systeem om boetes afhankelijk te maken van je jaarlijkse inkomen nog steeds het beste, dan pak je iedereen even hard aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Nee inderdaad, iedereen loopt maar te zeuren over de boetes, maar de beste manier om de overheid `terug te pakken` is toch echt om je gewoon eens aan de regels te houden.
Niet mee eens. Een overtreding is een overtreding, daar dient dezelfde straf voor te staan voor zowel arm als rijk. Het feit zelf veranderd niet door degene die het begaat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef errrbek het volgende:
[..]
precies, ik vind een systeem om boetes afhankelijk te maken van je jaarlijkse inkomen nog steeds het beste, dan pak je iedereen even hard aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |