Alleen maar handig, kun je ook niet te hard rijdenquote:
Zolang zijn we nog niet bezigquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef JDude het volgende:
Grappige reeks trouwens, dit. Had ik eerder moeten ontdekken.
Het is toch geen diesel hè?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Die Yaris stuurt en schakelt best zwaar voor een bejaardenbak, jemig zeg. Maar de auto van m'n zus is weer eens de snelweg op geweest, voor het eerst in vier jaar ofzo
. Het was rustig op de weg, dat scheelt
Anders zou je net de stoomboot van sinterklaas zijn geweest tijdens het gasgeven op de opritquote:Op woensdag 1 september 2010 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor die paar km die ermee gereden wordt?
merk je niks van diesel of benzine hoor.quote:
En dan het weerbericht van vanavond: plaatselijk zeer dichte mistquote:Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Anders zou je net de stoomboot van sinterklaas zijn geweest tijdens het gasgeven op de oprit
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
merk je niks van diesel of benzine hoor.
Merk jij daar zoveel van dan? Sturen en schakelen gaat allemaal even soepel hoorquote:
Das waar, maar de topics stromen zó volquote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen maar handig, kun je ook niet te hard rijden
[..]
Zolang zijn we nog niet bezig
Goed bezig! Is af en toe best goed voor een auto, wat meer belastingquote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Die Yaris stuurt en schakelt best zwaar voor een bejaardenbak, jemig zeg. Maar de auto van m'n zus is weer eens de snelweg op geweest, voor het eerst in vier jaar ofzo
Haha, voor zulk soort acties zou je eigenlijk een verborgen camera meenemenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Empathologica het volgende:
Ons mam gaat straks in mijn auto rijden
Die rijdt al jaren (als ze al rijdt, ze fietst liever) diesel met stuurbekrachtiging. En dan nu een oude benzinebak zonder stuurbekrachtiging, ik ga lol hebben
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:33 schreef Empathologica het volgende:
op de een of andere manier merk je het niet als die er op staat..
Uhhmquote:Maar daar komt ze snel genoeg achter dan haha.
Ik zie het lampje ook nooitquote:Op donderdag 2 september 2010 13:42 schreef Empathologica het volgende:
Ja ik bedoelde dus met dat je het niet merkt omdat je gewoon weg kan rijden als ie er op staat. Maar ik ga er van uit dat ze het lampje dan wel ziet branden ofzo
quote:
Wordt een Yaris echt gezien als een bejaardenbak? Vind het wel een hip, jong ding!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Haha! Altijd grappig dat soort dingen!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vanmorgen m'n pa maar weer overgehaald om me naar m'n werk te brengen![]()
Ik moest wel later beginnen, maar ik heb zo'n poephekel aan de metro hierBij het stoplicht stond er een dikke Audi, met iemand die maar op het gas bleef trappen
Eenmaal bij het wegrijden sloeg zijn motor af en reed mijn paps hem eruit met mijn bejaarde Micra
Mijn micra schakelt helemaal niet zwaar! Het gaat altijd wel soepel, eventueel terug van 2 naar 1 gaat wat lastiger maar voor de rest valt het mee hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wordt een Yaris echt gezien als een bejaardenbak? Vind het wel een hip, jong ding!
Zwaar schakelen vind ik trouwens best okéMijn micra schakelt ook best stroef, dat je hem echt in een versnelling moet trekken. De Opel astra van m'n pa schakelt héél licht, zo zwabberig. Als ik hem vanuit z'n 1 in z'n 2 ding wil doen, presteer ik het altijd om hem in z'n 4 te trekken, hoeveel moeite ik ook doe om hem echt naar links uit te trekken.
Vanmorgen m'n pa maar weer overgehaald om me naar m'n werk te brengen![]()
Ik moest wel later beginnen, maar ik heb zo'n poephekel aan de metro hierBij het stoplicht stond er een dikke Audi, met iemand die maar op het gas bleef trappen
Eenmaal bij het wegrijden sloeg zijn motor af en reed mijn paps hem eruit met mijn bejaarde Micra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |