SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
50 in de 2? Die is niet goed bij zijn hoofd, vind hij het geen rotgeluid dan, dat de auto dik boven zijn toeren rijdt..?![]()
[..]
Balen.. Nouja, beter dat je er nu achter komt dan dat je een ongeluk krijgt door een defect
Daar wordt het niet goedkoper vanquote:
mjah, dat blijkt maar weer eens..quote:Op zondag 7 november 2010 10:57 schreef Purdey het volgende:
Zo Marco, dat is een aardige lijst![]()
Nu maar hopen dat ze alles gaan fixen voor je. En je auto ziet er prachtig uit, dat uiterlijk ook wel kan bedriegen hé..
niet echt neeh, helemaal als ze me gewoon per kwartaal blijven factureren(158 euro.... de auto weegt 28 kilo te veel... 1078 kg., anders was het een heel stuk goedkoper)quote:
50 in zijn 4, maar ik rij hier haast nooit echt lang 50, dus ik schakel bijna altijd wel door.. 70 trek ik ook in zijn 4, als het lange stukken zijn (en mensen rijden hier vaak echt 70) dan schakel ik even door naar 5.. Rotondes in zijn 2quote:Op zondag 7 november 2010 10:51 schreef Purdey het volgende:
En ich bin daar ook weer bij![]()
Ik rij overigens 50 vaak in z'n 4, vooral op lange stukken weg. Jij Monsterd? Behalve tussen rotondes en dergelijke, daar blijf ik in z'n drie
Jeetje, kreeg de auto geen kleine beurt bij aflevering dan? Alle dingen die je noemt gaan allemaal over achterstallig onderhoud..quote:Op zondag 7 november 2010 10:55 schreef Marco001 het volgende:
daarom doe ik dat per maand.
Zo, lijste defecten aan mijn Seat:
Remschijven voor versleten
Achter versleten + loopt aan.
Accu loopt leeg/ voltage klopt niet
ruitenwissers versleten(wist ik)
remvloeistof pikzwart(al 5 jaar niet vervangen!)
koelvloeistof was gewoon water...
multiriem versleten, begon scheurtjkes te vertonen..
Moet 1.5 liter olie worden bijgevuld... (en dat terwijl ik er laatst al .5 liter bij in had gegooid..)
en dan waren er nog verscheidene storingen in het systeem(airco, vergrendelingmotor van een deur die ik helemaal niet heb, en iets met een zuiger.
* Marco001 gaat morgen dus een flink mailtje sturen. Ik heb de auto net 2 maanden, 3 maanden garantie op het motorische gedeelte. Mogen ze lekker alles voor mij gratis fixen..
zo, en net even 158 euro wegenbelasting afgetikt..
Gaat lekker hier.
i.i.g. 1 lichtpuntje: Ik krijg nieuwe winterbanden van mijn ouders.![]()
Ik krijg ze morgen.quote:Op zondag 7 november 2010 12:04 schreef Renesite het volgende:
Winterbandjessss!
Krijg ze ook binnen nu en 2 weken
Hoe werkt dat dan? Als je 'm in z'n vrij zet gaat de motor uit zeker? Vind het maar een onzinsysteem, al die idioten voor het stoplicht die nog driftig moeten schakelen omdat het groen isquote:Op zondag 7 november 2010 14:21 schreef CherryLips het volgende:
En er zit een soort herstartsysteem in, want ik was natuurlijk weer vergeten hem in z'n 1 te zetten (ik dacht 'dat rolt wel lekker uit zo'), dus hij sloeg af en herstartte automatisch![]()
Geen idee hoe het werkt, ik wist niet eens dat het erin zatquote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Als je 'm in z'n vrij zet gaat de motor uit zeker? Vind het maar een onzinsysteem, al die idioten voor het stoplicht die nog driftig moeten schakelen omdat het groen is
Juustem, gewoon in zijn één en de koppeling ingedrukt houdenquote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Als je 'm in z'n vrij zet gaat de motor uit zeker? Vind het maar een onzinsysteem, al die idioten voor het stoplicht die nog driftig moeten schakelen omdat het groen is
Jep, dat is het systeem wat ik noemdequote:Op zondag 7 november 2010 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt, ik wist niet eens dat het erin zat. Hij sloeg af, ik zet de auto in z'n één, auto herstart
. WTF??-momentje.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:33 schreef Sjoegerd het volgende:Juustem, gewoon in zijn één en de koppeling ingedrukt houden
280 euro, 4 stuks, worden omgezet en de zomerbandjes worden opgeslagenquote:Op zondag 7 november 2010 12:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik krijg ze morgen.
Ze hadden vrijdag geen tijd om ze erom te gooien.
Goed planquote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Binnenkort moet mijn golfje een nieuwe distributieriem. En als die er toch af gaat dan ook maar meteen een nieuwe waterpomp, die dingen willen bij die golfjes nog wel eens kapot gaan dus ik neem maar het zekere voor het onzekere. Kost 60 euries extra, tegen 600+ als de hele rotzooi speciaal voor een kapotte waterpomp eraf moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |