SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
50 in de 2? Die is niet goed bij zijn hoofd, vind hij het geen rotgeluid dan, dat de auto dik boven zijn toeren rijdt..?![]()
[..]
Balen.. Nouja, beter dat je er nu achter komt dan dat je een ongeluk krijgt door een defect
Daar wordt het niet goedkoper vanquote:
mjah, dat blijkt maar weer eens..quote:Op zondag 7 november 2010 10:57 schreef Purdey het volgende:
Zo Marco, dat is een aardige lijst![]()
Nu maar hopen dat ze alles gaan fixen voor je. En je auto ziet er prachtig uit, dat uiterlijk ook wel kan bedriegen hé..
niet echt neeh, helemaal als ze me gewoon per kwartaal blijven factureren(158 euro.... de auto weegt 28 kilo te veel... 1078 kg., anders was het een heel stuk goedkoper)quote:
50 in zijn 4, maar ik rij hier haast nooit echt lang 50, dus ik schakel bijna altijd wel door.. 70 trek ik ook in zijn 4, als het lange stukken zijn (en mensen rijden hier vaak echt 70) dan schakel ik even door naar 5.. Rotondes in zijn 2quote:Op zondag 7 november 2010 10:51 schreef Purdey het volgende:
En ich bin daar ook weer bij![]()
Ik rij overigens 50 vaak in z'n 4, vooral op lange stukken weg. Jij Monsterd? Behalve tussen rotondes en dergelijke, daar blijf ik in z'n drie
Jeetje, kreeg de auto geen kleine beurt bij aflevering dan? Alle dingen die je noemt gaan allemaal over achterstallig onderhoud..quote:Op zondag 7 november 2010 10:55 schreef Marco001 het volgende:
daarom doe ik dat per maand.
Zo, lijste defecten aan mijn Seat:
Remschijven voor versleten
Achter versleten + loopt aan.
Accu loopt leeg/ voltage klopt niet
ruitenwissers versleten(wist ik)
remvloeistof pikzwart(al 5 jaar niet vervangen!)
koelvloeistof was gewoon water...
multiriem versleten, begon scheurtjkes te vertonen..
Moet 1.5 liter olie worden bijgevuld... (en dat terwijl ik er laatst al .5 liter bij in had gegooid..)
en dan waren er nog verscheidene storingen in het systeem(airco, vergrendelingmotor van een deur die ik helemaal niet heb, en iets met een zuiger.
* Marco001 gaat morgen dus een flink mailtje sturen. Ik heb de auto net 2 maanden, 3 maanden garantie op het motorische gedeelte. Mogen ze lekker alles voor mij gratis fixen..
zo, en net even 158 euro wegenbelasting afgetikt..
Gaat lekker hier.
i.i.g. 1 lichtpuntje: Ik krijg nieuwe winterbanden van mijn ouders.![]()
Ik krijg ze morgen.quote:Op zondag 7 november 2010 12:04 schreef Renesite het volgende:
Winterbandjessss!
Krijg ze ook binnen nu en 2 weken
Hoe werkt dat dan? Als je 'm in z'n vrij zet gaat de motor uit zeker? Vind het maar een onzinsysteem, al die idioten voor het stoplicht die nog driftig moeten schakelen omdat het groen isquote:Op zondag 7 november 2010 14:21 schreef CherryLips het volgende:
En er zit een soort herstartsysteem in, want ik was natuurlijk weer vergeten hem in z'n 1 te zetten (ik dacht 'dat rolt wel lekker uit zo'), dus hij sloeg af en herstartte automatisch![]()
Geen idee hoe het werkt, ik wist niet eens dat het erin zatquote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Als je 'm in z'n vrij zet gaat de motor uit zeker? Vind het maar een onzinsysteem, al die idioten voor het stoplicht die nog driftig moeten schakelen omdat het groen is
Juustem, gewoon in zijn één en de koppeling ingedrukt houdenquote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Als je 'm in z'n vrij zet gaat de motor uit zeker? Vind het maar een onzinsysteem, al die idioten voor het stoplicht die nog driftig moeten schakelen omdat het groen is
Jep, dat is het systeem wat ik noemdequote:Op zondag 7 november 2010 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt, ik wist niet eens dat het erin zat. Hij sloeg af, ik zet de auto in z'n één, auto herstart
. WTF??-momentje.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:33 schreef Sjoegerd het volgende:Juustem, gewoon in zijn één en de koppeling ingedrukt houden
280 euro, 4 stuks, worden omgezet en de zomerbandjes worden opgeslagenquote:Op zondag 7 november 2010 12:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik krijg ze morgen.
Ze hadden vrijdag geen tijd om ze erom te gooien.
Goed planquote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Binnenkort moet mijn golfje een nieuwe distributieriem. En als die er toch af gaat dan ook maar meteen een nieuwe waterpomp, die dingen willen bij die golfjes nog wel eens kapot gaan dus ik neem maar het zekere voor het onzekere. Kost 60 euries extra, tegen 600+ als de hele rotzooi speciaal voor een kapotte waterpomp eraf moet
Ik ook 280 voor 4 stuks.quote:Op zondag 7 november 2010 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
280 euro, 4 stuks, worden omgezet en de zomerbandjes worden opgeslagen
Dat heet een start-stop-systeemquote:Op zondag 7 november 2010 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe auto rijdt heel soepeltjesWas wel weer even wennen na ruim een maand, maar alles is nog heel. Was even spannend toen ik hem de garage uit moest rijden, hij is iets breder dan de Nissan maar dat ging goed. Op de handrem geknald en elektrische garagedeur dichtgedaan, naar m'n vader gebaard dat hij in kon stappen, maar hij wilde net de garagedeur dichtdoen
Mooie communicatiestoornis. Hij had niet verwacht dat ik dat kon
. Bedankt he! De auto rijdt heel soepel, het sturen en schakelen gaat heel makkelijk. Bij de Nissan moest je wel kracht zetten bij het schakelen zeg maar
En er zit een soort herstartsysteem in, want ik was natuurlijk weer vergeten hem in z'n 1 te zetten (ik dacht 'dat rolt wel lekker uit zo'), dus hij sloeg af en herstartte automatischGeweldig! Nu nog even oefenen met inparkeren, hij is een tikkie breder dus dat moet ik niet vergeten
quote:Op zondag 7 november 2010 16:05 schreef Bartholomeus het volgende:
Nja die motoren die ik heb staan er bekend om, dus ik ga er niet op gokken. En onderhoud is alles, het ding krijgt netjes op tijd z'n beurtjes en eens in de 7 à 8000km kijk ik ff hoe het met de olie staat. Meestal doe ik er dan een half litertje bij, maar eigenlijk is dat nieteens nodig om hem boven het minimum te houden. Maar dan loopt ie ook fluitend al ruim 3 ton, en hij gaat nog zeker tot de 3,6 ton mee
Diesel can do thatquote:
Als ik het goed begrijp heb je nog niet zo lang een eigen auto toch? Mijn ervaring is dat je op voorhand maar bijster moeilijk kunt inschatten hoeveel je gaat rijden. En voor een Micra (was het toch?) zijn bandjes volgens mij niet zo duur, dus daar zou ik het niet om laten. Je stelt er de aanschaf van nieuwe zomerbanden mee uit, dus per saldo kost het nie duuâh. Je moet er alleen het geld voor hebben om ze aan te schaffen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 7 november 2010 18:25 schreef Purdey het volgende:
Ik begin nu ook ernstig te twijfelen of ik geen winterbandjes moet. Ik rij natuurlijk niet zo veel..
Er kwam trouwens nog een ideetje voor een meeting naar boven, maar dat is niks denk ik. Ik zat te denken aan de Autorai, maar dat vind niet iedereen even boeiend denk ik. Is ook pas in april. En dan kunnen we ook elkaars auto's niet echt zien. Wat is er nog meer leuk qua locatie?
Op zich zijn winterbanden niet slecht om te kopen, heb je ze niet echt nodig? Verkoop je ze weer op internet. En zolang je winterbanden onder de auto zitten, slijten je zomerbanden niet. Dus uiteindelijk doe je langer met je banden.quote:Op zondag 7 november 2010 18:25 schreef Purdey het volgende:
Ik begin nu ook ernstig te twijfelen of ik geen winterbandjes moet. Ik rij natuurlijk niet zo veel..
Er kwam trouwens nog een ideetje voor een meeting naar boven, maar dat is niks denk ik. Ik zat te denken aan de Autorai, maar dat vind niet iedereen even boeiend denk ik. Is ook pas in april. En dan kunnen we ook elkaars auto's niet echt zien. Wat is er nog meer leuk qua locatie?
Nee, klopt. Heb 'm nu 2,5 maandquote:Op zondag 7 november 2010 18:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je nog niet zo lang een eigen auto toch? Mijn ervaring is dat je op voorhand maar bijster moeilijk kunt inschatten hoeveel je gaat rijden. En voor een Micra (was het toch?) zijn bandjes volgens mij niet zo duur, dus daar zou ik het niet om laten. Je stelt er de aanschaf van nieuwe zomerbanden mee uit, dus per saldo kost het nie duuâh. Je moet er alleen het geld voor hebben om ze aan te schaffen, dat dan weer wel.
Een auto is nooit rendabel schatquote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, klopt. Heb 'm nu 2,5 maandWerk doe ik met OV, dus ik gebruik 'm alleen om naar vrienden te gaan, of familie. Of boodschapjes. Ik kijk even hoeveel het me gaat kostten, het is niet dat ik geen geld ervoor heb, anders had ik ook geen auto moeten kopen. Het is alleen dat ik me afvraag of het rendabel is.
Ik rij dagelijks 10km (woon/werk), en ik neem er voorlopig echt niet. Even kijken hoe het met werk gaat lopen, als ik verder moet gaan rijden komen ze er wel. Maar nu dat dagelijkse stukje durf ik wel aan op m'n zomerbandjesquote:Op zondag 7 november 2010 18:25 schreef Purdey het volgende:
Waarom niet een slipcursus oid? Ik heb al meer mensen hier gehoord die het wilden gaan doenquote:Er kwam trouwens nog een ideetje voor een meeting naar boven, maar dat is niks denk ik. Ik zat te denken aan de Autorai, maar dat vind niet iedereen even boeiend denk ik. Is ook pas in april. En dan kunnen we ook elkaars auto's niet echt zien. Wat is er nog meer leuk qua locatie?
Is van alles te verzinnen. Een klus / klets - meet bijvoorbeeld, klussen voor degenen die het simpele onderhoud van hun auto zelf willen doen, en de rest klessebest er wat omheenquote:Op zondag 7 november 2010 18:25 schreef Purdey het volgende:
Dieseltjes halen aardig wat kilometers inderdaad. Hoop die van mij ook nog wel eventjes te rijdenquote:Op zondag 7 november 2010 18:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Diesel can do that![]()
En ik rijd er de kilometers voor, dus waarom zou ik het laten
Als je de keuze hebt om de auto af en toe te laten staan zou ik het niet doenquote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, klopt. Heb 'm nu 2,5 maandWerk doe ik met OV, dus ik gebruik 'm alleen om naar vrienden te gaan, of familie. Of boodschapjes. Ik kijk even hoeveel het me gaat kostten, het is niet dat ik geen geld ervoor heb, anders had ik ook geen auto moeten kopen. Het is alleen dat ik me afvraag of het rendabel is.
Voor mij is mn auto aardig rendabel hoor!quote:Op zondag 7 november 2010 19:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een auto is nooit rendabel schatMaar als je ze betalen kunt, is er financieel eigenlijk geen reden om het níet te doen. Want de kosten per kilometer worden er niets anders van. Als je op je winterbanden rijdt slijten je zomerbanden immers niet, dus wat het aan winterbanden kost bespaar je aan zomerbanden en vice versa
Zou erg leuk zijn! Al zou ik hem niet nóg een keer gaan doenquote:Op zondag 7 november 2010 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik rij dagelijks 10km (woon/werk), en ik neem er voorlopig echt niet. Even kijken hoe het met werk gaat lopen, als ik verder moet gaan rijden komen ze er wel. Maar nu dat dagelijkse stukje durf ik wel aan op m'n zomerbandjes
[..]
Waarom niet een slipcursus oid? Ik heb al meer mensen hier gehoord die het wilden gaan doen
We zoeken nog een vrijwilliger om plotseling over te stekenquote:Op zondag 7 november 2010 19:19 schreef L0we het volgende:
Zou erg leuk zijn! Al zou ik hem niet nóg een keer gaan doen
Hé, ik kan wel meedenken, alleen het daadwerkelijk regelen nietquote:Op zondag 7 november 2010 19:24 schreef Purdey het volgende:
Leuk dat je toch meedenkt Piles, ookal wilde je dus niet meer meedenken
Een slipcursus lijkt me niet eens zo'n slecht idee, als dat voor iedereen financieel haalbaar is. Geen idee hoeveel zoiets kost![]()
Of we gaan voor de wat meer traditionele verdeling: wij repareren/klussen, jullie maken schoonquote:Jou idee is ook top L0we, een klus/klets meet is ook gezellig
Jongens doen de klusjes, de meisjes kletsen wat. Sounds like a plan
En als de jongens dan ook gelijk de klusjes opknappen voor de meisjes, is dat heul fijn
Wat valt er dan schoon te maken?quote:Op zondag 7 november 2010 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, ik kan wel meedenken, alleen het daadwerkelijk regelen niet
[..]
Of we gaan voor de wat meer traditionele verdeling: wij repareren/klussen, jullie maken schoon
Jullie mogen ook eten koken hoor!quote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wat valt er dan schoon te maken?
aaaaah, nou iig leuk tochquote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef Goddelijker het volgende:
Slipcursus krijg ik al voor m'n verjaardag.
Ik raadde het toevallig vandaag.
Wat heeft dat met auto's te makenquote:
Lijkt me wel wat! Ik heb helaas geen tijd om wat te organiseren...quote:Op zondag 7 november 2010 19:24 schreef Purdey het volgende:
Jou idee is ook top L0we, een klus/klets meet is ook gezellig
Jongens doen de klusjes, de meisjes kletsen wat. Sounds like a plan
En als de jongens dan ook gelijk de klusjes opknappen voor de meisjes, is dat heul fijn
Je auto drinkt, dus wij eten!quote:Op zondag 7 november 2010 19:29 schreef monsterd. het volgende:
Wat heeft dat met auto's te maken![]()
ps. alleen als jullie dan per auto de boodschapjes doen
Volgens mij hebben purdey en ik al in het vorige topic toegezegd dat wij dat wel willen doen!quote:Op zondag 7 november 2010 19:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat! Ik heb helaas geen tijd om wat te organiseren...
coolquote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef Goddelijker het volgende:
Slipcursus krijg ik al voor m'n verjaardag.
Ik raadde het toevallig vandaag.
Oei, toch wat bijlezen dan!quote:Op zondag 7 november 2010 19:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben purdey en ik al in het vorige topic toegezegd dat wij dat wel willen doen!
Ik heb ze er gister onder gezet & spanning gecheckt. Je merkt inderdaad verschil. Hij stuurt een stuk soepelerquote:Op zondag 7 november 2010 19:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Zeker vet een slipcursusJe leert er veel van
Ik heb net winterbanden onder mijn 5-serie laten sleutelen:) Je merkt wel verschil met zomerbanden
Ik zit echt de grootste dingen te bedenken nu; racen op zandvoort enzo.. Maargoed, dat loopt financieel gezien een beetje uit de klauwen denk ik. Dus misschien even kijken wat iedereen in wil leggen om "iets leuks" te gaan doen en dat we dan kunnen bepalen "wat" we precies gaan doen?quote:
Ik zal toegeven dat ik niet in de gelegenheid ben om winterbanden te komen omdat ik niet weet waar ik de zomerbanden moet laten als ik terug rij naar Nederland.. midden in januari.. Nu hoop ik maar op mooi zacht weerquote:Op zondag 7 november 2010 19:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb ze er gister onder gezet & spanning gecheckt. Je merkt inderdaad verschil. Hij stuurt een stuk soepeler.
Maareh, het is toch nog helemaal niet koud geweestquote:Op zondag 7 november 2010 19:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb ze er gister onder gezet & spanning gecheckt. Je merkt inderdaad verschil. Hij stuurt een stuk soepeler.
Hou het klein, anders krijg je heel veel afhakersquote:Op zondag 7 november 2010 19:34 schreef monsterd. het volgende:
Ik zit echt de grootste dingen te bedenken nu; racen op zandvoort enzo.. Maargoed, dat loopt financieel gezien een beetje uit de klauwen denk ik. Dus misschien even kijken wat iedereen in wil leggen om "iets leuks" te gaan doen en dat we dan kunnen bepalen "wat" we precies gaan doen?
Speurtocht per auto!quote:Op zondag 7 november 2010 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou het klein, anders krijg je heel veel afhakersGewoon een leuke locatie, eventueel om te sleutelen. Leuk gebied waar we wat rondjes kunnen toeren
Dat is lastig inderdaad! Ik hoop dat je inderdaad fatsoenlijk weer hebt, want in duitsland zijn winterbanden verplicht bij winterse omstandighedenquote:Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik zal toegeven dat ik niet in de gelegenheid ben om winterbanden te komen omdat ik niet weet waar ik de zomerbanden moet laten als ik terug rij naar Nederland.. midden in januari.. Nu hoop ik maar op mooi zacht weer
Onder de 7 graden functioneren winterbanden beter dan zomerbanden. Lijkt erop dat dat de komende tijd toch wel het geval isquote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Maareh, het is toch nog helemaal niet koud geweest
Inderdaad! Misschien leuk om een puzzeltocht oid te organiseren.quote:Op zondag 7 november 2010 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou het klein, anders krijg je heel veel afhakersGewoon een leuke locatie, eventueel om te sleutelen. Leuk gebied waar we wat rondjes kunnen toeren
I know, maargoed hopen op het beste maar en anders rijden we gewoon rustig door kleine wegen heen.. Ik ga ook niet mijn zomerbanden verspillen en weggooien omdat ik toevallig eenmalig door duitsland heen moetquote:Op zondag 7 november 2010 19:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is lastig inderdaad! Ik hoop dat je inderdaad fatsoenlijk weer hebt, want in duitsland zijn winterbanden verplicht bij winterse omstandigheden.
Net wat ik zeiquote:[..]
Inderdaad! Misschien leuk om een puzzeltocht oid te organiseren.
Het kan wel goedkoper, maar nouja het blijft beperkt en sommigen hebben dan al een slipcursus gehad, maar ik vind het idee om een puzzeltoch ofzo te houden wel echt heel leuk! Wat vind jij?quote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef Purdey het volgende:
En dat wij dan gaan kokenTuurlijk honey. Monsterd en ik gaan dit fixen
![]()
It's gonna be a glorius day! Even een peiling houden wie er mee wil, en wat er gedaan moet worden. Iets met auto's is natuurlijk wel voor de hand liggend, net zoals ze met CUL gaan koken/etenRacen op Zandvoort is tof, maar de financiële kant misschien niet? Geen idee eigenlijk. We kunnen ook allemaal naar het autotron in Rosmalen
Ik zie op de website van de ANWB dat je bij een slipcursus ook in een Ferrari mag rijden![]()
Slipcursus is wel duur zie ik net, 189,-
Maar dan wel met veel tussenstops, anders zit iedereen een hele dag alleen in de autoquote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het kan wel goedkoper, maar nouja het blijft beperkt en sommigen hebben dan al een slipcursus gehad, maar ik vind het idee om een puzzeltoch ofzo te houden wel echt heel leuk! Wat vind jij?
Dat is ook weer zo inderdaad! Misschien kan je bij een bedrijf een leuke deal maken. Punt is namelijk dat je niet verzekerd bent. Ik weet niet of je die gok wil wagenquote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
I know, maargoed hopen op het beste maar en anders rijden we gewoon rustig door kleine wegen heen.. Ik ga ook niet mijn zomerbanden verspillen en weggooien omdat ik toevallig eenmalig door duitsland heen moet
Ja, 2 seconden voor mijquote:[..]
Net wat ik zei
Mwah, mijn express gaat van 0 naar 100 in 18 seconden. Denk niet dat dat een heel geschikt racemonster isquote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef Purdey het volgende:
En dat wij dan gaan kokenTuurlijk honey. Monsterd en ik gaan dit fixen
![]()
It's gonna be a glorius day! Even een peiling houden wie er mee wil, en wat er gedaan moet worden. Iets met auto's is natuurlijk wel voor de hand liggend, net zoals ze met CUL gaan koken/etenRacen op Zandvoort is tof, maar de financiële kant misschien niet? Geen idee eigenlijk. We kunnen ook allemaal naar het autotron in Rosmalen
Das wel heel gaafquote:Ik zie op de website van de ANWB dat je bij een slipcursus ook in een Ferrari mag rijden![]()
Slipcursus is wel duur zie ik net, 189,-
Rijd 80km (ruim) per dagquote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
T is dat de winterbanden bij mij bij de auto zaten. Anders had ik ze niet gekocht.
Ik maak 40-50k per jaar. Ik vind het wel van belang dat veilig te doenquote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
T is dat de winterbanden bij mij bij de auto zaten. Anders had ik ze niet gekocht.
Of gewoon een lengte van een uurtje of 2, 3, met in het midden een cafe-meet?quote:Op zondag 7 november 2010 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan wel met veel tussenstops, anders zit iedereen een hele dag alleen in de auto
Bij mij is het niet te voorspellen hoeveel ik m gebruik. Enige vaste van aankomende tijd is twee dagen in de week zo'n 20 km per dag maken.quote:
Ja juist met tussenstops en niet uiteindelijk mag de winnaar niet snelheids-gerelateerd zijn, niet volledig naar mijn idee.. Want juist in die tussenstops kun je dus puzzels maken, raadsels oplossen en weet ik wat nog meerquote:Op zondag 7 november 2010 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan wel met veel tussenstops, anders zit iedereen een hele dag alleen in de auto
Ik weet het, maargoed.. Ik zit wel in Polen en ik ben zo bang dat ze me bedonderen, dat ze alsnog nieuwe zomerbanden erop zetten en dat ik het niet doorheb ofzo..quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo inderdaad! Misschien kan je bij een bedrijf een leuke deal maken. Punt is namelijk dat je niet verzekerd bent. Ik weet niet of je die gok wil wagen.
Ik vind het leuker eerst te meeten, dan op te delen in teams, en dan vervolgens een puzzelritje te gaan doenquote:Op zondag 7 november 2010 19:47 schreef Purdey het volgende:
Een puzzeltocht klinkt leuk!
Waarschijnlijk wordt het voor sommige onder ons sowieso een puzzel om op locatie te komen
Cherry moet trouwens ook wel mee! (Heel lullig omdat precies na zo'n zin te zeggen)
Is het dan de bedoeling dat Monsterd en ik een locatie zoeken, en we jullie (de heren onder ons, de navigatoren) via een puzzel daar heen laten komen? Ben benieuwd hoeveel er op locatie komen met onze aanwijzingen
Dus gewoon zonder navigatie onze puzzels oplossen :p en dan we dan uiteindelijk in een café eindigen ofzo. Misschien kunnen mensen zelfs in duo's gaan rijden? Afhankelijk van het aantal auto's dat mee wil doen natuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 19:47 schreef Purdey het volgende:
Een puzzeltocht klinkt leuk!
Waarschijnlijk wordt het voor sommige onder ons sowieso een puzzel om op locatie te komen
Cherry moet trouwens ook wel mee! (Heel lullig omdat precies na zo'n zin te zeggen)
Is het dan de bedoeling dat Monsterd en ik een locatie zoeken, en we jullie (de heren onder ons, de navigatoren) via een puzzel daar heen laten komen? Ben benieuwd hoeveel er op locatie komen met onze aanwijzingen
Jaa, dat lijkt mij ook niet meer dan vanzelfsprekend toch?! Anders weet je ook niet zo goed wie je tegenover je hebt.quote:Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik vind het leuker eerst te meeten, dan op te delen in teams, en dan vervolgens een puzzelritje te gaan doen. Anders zit iedereen in zn eigen auto de hele tijd
Of een vaste route, dat mensen niet gaan dwalen, en vervolgens een puzzelelement voor dingen die je onderweg ziet / tegenkomt?quote:Op zondag 7 november 2010 19:49 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dus gewoon zonder navigatie onze puzzels oplossen :p en dan we dan uiteindelijk in een café eindigen ofzo. Misschien kunnen mensen zelfs in duo's gaan rijden? Afhankelijk van het aantal auto's dat mee wil doen natuurlijk.![]()
Ik zie al zo'n gekke stoet auto's de meest gekke dingen doen
Lijkt mij een goed planquote:Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik vind het leuker eerst te meeten, dan op te delen in teams, en dan vervolgens een puzzelritje te gaan doen. Anders zit iedereen in zn eigen auto de hele tijd
Dat vind ik ook ja, maar dacht dat Purdey iets anders zeiquote:Op zondag 7 november 2010 19:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jaa, dat lijkt mij ook niet meer dan vanzelfsprekend toch?! Anders weet je ook niet zo goed wie je tegenover je hebt.
Jaa, ik denk ook wel dat hij wilquote:Op zondag 7 november 2010 19:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan![]()
Ik heb er echt nu al heel veel zin inDenk dat House trouwens ook wel mee wil, die heb ik al eens ontmoet, en dat lijkt me wel een type die zoiets wel tof vind
Oeh, dat lijkt me een heel goed ideequote:Op zondag 7 november 2010 19:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jaa, ik denk ook wel dat hij wil![]()
Mijn handen die jeuken gewoon, ik wil lekker dingetjes gaan uitzoeken enzo![]()
Purdey zullen we even e-mailadressen uitwisselen? Ik stuur de mijne wel via pm
quote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me een heel goed ideeDan gaan we lekker geheimzinnig dingen fixen
Heb het zojuist verstuurd.quote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me een heel goed ideeDan gaan we lekker geheimzinnig dingen fixen
* L0we is dr mee eensquote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb het zojuist verstuurd.
Maar dan kunnen we ervanuit gaan dat onze meet dus een "puzzel"tochtje wordt?! Iedereen eens?
Hmm idd, ideaal!quote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef L0we het volgende:
[..]
* L0we is dr mee eens
Handig, die nieuwe forum layout, scheelt een hoop f5en
Idee: kies een aantal mooie (uitzicht)locaties in de buurt van elkaar, en daartussen de puzzeltochtenquote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb het zojuist verstuurd.
Maar dan kunnen we ervanuit gaan dat onze meet dus een "puzzel"tochtje wordt?! Iedereen eens?
Ik vond het eerst niks, maar nu is het wel makkelijkquote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef L0we het volgende:
[..]
* L0we is dr mee eens
Handig, die nieuwe forum layout, scheelt een hoop f5en
Vind het wel handig om een tijdje van tevoren een datum te hebben, zorg ik dat ik hem vrij heb!quote:Op zondag 7 november 2010 19:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vond het eerst niks, maar nu is het wel makkelijk
Ik ben het uiteraard ook eens. Ik stel tevens voor om in de OP een lijstje bij te houden over de deelnemers aan de meet. Dan weten we in elk geval hoeveel mensen er komen
Mja, daar praat je toch ook met échte mensenquote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Mij kun je alvast uit het lijstje laten. Internet is voor mij niet voor niks internet zeg maar.
Ben een keer op een meet geweest. Vond t daarna wel weer leuk geweestquote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Mja, daar praat je toch ook met échte mensen.
Ik moest er ook wel eventjes aan wennen inderdaad!quote:Op zondag 7 november 2010 19:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vond het eerst niks, maar nu is het wel makkelijk
Ik ben het uiteraard ook eens. Ik stel tevens voor om in de OP een lijstje bij te houden over de deelnemers aan de meet. Dan weten we in elk geval hoeveel mensen er komen
Totaal verschillend per SC/meet, maar je moet het zelf wetenquote:Op zondag 7 november 2010 20:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben een keer op een meet geweest. Vond t daarna wel weer leuk geweest
Okee, nouja het is natuurlijk jammer, maar als je niet wil dan wil je niet. Dat is alleen maar goed dat je het aangeeftquote:Op zondag 7 november 2010 20:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben een keer op een meet geweest. Vond t daarna wel weer leuk geweest
Moet die van mij ook eens gaan smeren, ze gaan een beetje stroef.quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh mag trouwens de mechanismen voor de ramen gaan nakijken. Ze gaan gruwelijk stroef met een schurend geluid
We hebben er al eentje voor de zomer helemaal schoongemaakt. De behuizing met tandwielen zat helemaal vol met troep. Compressor, WD40 en veel geduldquote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Moet die van mij ook eens gaan smeren, ze gaan een beetje stroef.
Gister trouwens een buts gereden in de 6. Hij moest even verplaatst worden, lastige indraai, iemand zou opletten, maar helaas, hij lette niet zo goed op
.
Gelukkig ging het lassen erg goed, er zit nu een nieuw achterdeel in de dorpel van de 5, die kan van de week voor de apk!.
Inderdaad, lekker alle zooi wegpeuteren... Ben je ff mee bezig, maar het resultaat mag er ook wel wezenquote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We hebben er al eentje voor de zomer helemaal schoongemaakt. De behuizing met tandwielen zat helemaal vol met troep. Compressor, WD40 en veel geduld
Denk dat nu het probleem bij de geleiders zit. Mooi klusje om de bestuurderskant te doen morgen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef L0we het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker alle zooi wegpeuteren... Ben je ff mee bezig, maar het resultaat mag er ook wel wezen
Ik moet hem aan de bestuurderskant ook eens schoonmaken. Gaat steeds stroeverquote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat nu het probleem bij de geleiders zit. Mooi klusje om de bestuurderskant te doen morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |