Of een vaste route, dat mensen niet gaan dwalen, en vervolgens een puzzelelement voor dingen die je onderweg ziet / tegenkomt?quote:Op zondag 7 november 2010 19:49 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dus gewoon zonder navigatie onze puzzels oplossen :p en dan we dan uiteindelijk in een café eindigen ofzo. Misschien kunnen mensen zelfs in duo's gaan rijden? Afhankelijk van het aantal auto's dat mee wil doen natuurlijk.![]()
Ik zie al zo'n gekke stoet auto's de meest gekke dingen doen
Lijkt mij een goed planquote:Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik vind het leuker eerst te meeten, dan op te delen in teams, en dan vervolgens een puzzelritje te gaan doen. Anders zit iedereen in zn eigen auto de hele tijd
Dat vind ik ook ja, maar dacht dat Purdey iets anders zeiquote:Op zondag 7 november 2010 19:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jaa, dat lijkt mij ook niet meer dan vanzelfsprekend toch?! Anders weet je ook niet zo goed wie je tegenover je hebt.
Jaa, ik denk ook wel dat hij wilquote:Op zondag 7 november 2010 19:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan![]()
Ik heb er echt nu al heel veel zin inDenk dat House trouwens ook wel mee wil, die heb ik al eens ontmoet, en dat lijkt me wel een type die zoiets wel tof vind
Oeh, dat lijkt me een heel goed ideequote:Op zondag 7 november 2010 19:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jaa, ik denk ook wel dat hij wil![]()
Mijn handen die jeuken gewoon, ik wil lekker dingetjes gaan uitzoeken enzo![]()
Purdey zullen we even e-mailadressen uitwisselen? Ik stuur de mijne wel via pm
quote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me een heel goed ideeDan gaan we lekker geheimzinnig dingen fixen
Heb het zojuist verstuurd.quote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me een heel goed ideeDan gaan we lekker geheimzinnig dingen fixen
* L0we is dr mee eensquote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb het zojuist verstuurd.
Maar dan kunnen we ervanuit gaan dat onze meet dus een "puzzel"tochtje wordt?! Iedereen eens?
Hmm idd, ideaal!quote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef L0we het volgende:
[..]
* L0we is dr mee eens
Handig, die nieuwe forum layout, scheelt een hoop f5en
Idee: kies een aantal mooie (uitzicht)locaties in de buurt van elkaar, en daartussen de puzzeltochtenquote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb het zojuist verstuurd.
Maar dan kunnen we ervanuit gaan dat onze meet dus een "puzzel"tochtje wordt?! Iedereen eens?
Ik vond het eerst niks, maar nu is het wel makkelijkquote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef L0we het volgende:
[..]
* L0we is dr mee eens
Handig, die nieuwe forum layout, scheelt een hoop f5en
Vind het wel handig om een tijdje van tevoren een datum te hebben, zorg ik dat ik hem vrij heb!quote:Op zondag 7 november 2010 19:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vond het eerst niks, maar nu is het wel makkelijk
Ik ben het uiteraard ook eens. Ik stel tevens voor om in de OP een lijstje bij te houden over de deelnemers aan de meet. Dan weten we in elk geval hoeveel mensen er komen
Mja, daar praat je toch ook met échte mensenquote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Mij kun je alvast uit het lijstje laten. Internet is voor mij niet voor niks internet zeg maar.
Ben een keer op een meet geweest. Vond t daarna wel weer leuk geweestquote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Mja, daar praat je toch ook met échte mensen.
Ik moest er ook wel eventjes aan wennen inderdaad!quote:Op zondag 7 november 2010 19:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vond het eerst niks, maar nu is het wel makkelijk
Ik ben het uiteraard ook eens. Ik stel tevens voor om in de OP een lijstje bij te houden over de deelnemers aan de meet. Dan weten we in elk geval hoeveel mensen er komen
Totaal verschillend per SC/meet, maar je moet het zelf wetenquote:Op zondag 7 november 2010 20:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben een keer op een meet geweest. Vond t daarna wel weer leuk geweest
Okee, nouja het is natuurlijk jammer, maar als je niet wil dan wil je niet. Dat is alleen maar goed dat je het aangeeftquote:Op zondag 7 november 2010 20:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben een keer op een meet geweest. Vond t daarna wel weer leuk geweest
Moet die van mij ook eens gaan smeren, ze gaan een beetje stroef.quote:Op zondag 7 november 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh mag trouwens de mechanismen voor de ramen gaan nakijken. Ze gaan gruwelijk stroef met een schurend geluid
We hebben er al eentje voor de zomer helemaal schoongemaakt. De behuizing met tandwielen zat helemaal vol met troep. Compressor, WD40 en veel geduldquote:Op zondag 7 november 2010 20:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Moet die van mij ook eens gaan smeren, ze gaan een beetje stroef.
Gister trouwens een buts gereden in de 6. Hij moest even verplaatst worden, lastige indraai, iemand zou opletten, maar helaas, hij lette niet zo goed op
.
Gelukkig ging het lassen erg goed, er zit nu een nieuw achterdeel in de dorpel van de 5, die kan van de week voor de apk!.
Inderdaad, lekker alle zooi wegpeuteren... Ben je ff mee bezig, maar het resultaat mag er ook wel wezenquote:Op zondag 7 november 2010 20:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We hebben er al eentje voor de zomer helemaal schoongemaakt. De behuizing met tandwielen zat helemaal vol met troep. Compressor, WD40 en veel geduld
Denk dat nu het probleem bij de geleiders zit. Mooi klusje om de bestuurderskant te doen morgen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef L0we het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker alle zooi wegpeuteren... Ben je ff mee bezig, maar het resultaat mag er ook wel wezen
Ik moet hem aan de bestuurderskant ook eens schoonmaken. Gaat steeds stroeverquote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat nu het probleem bij de geleiders zit. Mooi klusje om de bestuurderskant te doen morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |