SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, en daarbij heeft monsterd. geen idee ervan hoe ik eruit zie, stel je voor dat dat zou tegenvallen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg snel zijn he
Maar jouw e-penis is wel huge, dus wat boeit dat dan nog?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en daarbij heeft monsterd. geen idee ervan hoe ik eruit zie, stel je voor dat dat zou tegenvallen.
Dan moet je even Purdey of monsterd vragen, alleen ik denk dat het nog niet vaststaat (maar wel ergens centraal zal zijn).quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Waar wordt de meet dan gehouden? Misschien kom ik ook wel...
Er werd anders gesteld dat wij onze digitale "pikkies" achterna zouden lopen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar jouw e-penis is wel huge, dus wat boeit dat dan nog?
Het is haast digitale psychologische mishandeling... Kunnen we ze aanklagen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er werd anders gesteld dat wij onze digitale "pikkies" achterna zouden lopen.
En das het verkleinwoord.
Wilt u de username van mijn geliefde wel even correct spellen hmmmkayquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je even Purdy of monsterd vragen, alleen ik denk dat het nog niet vaststaat (maar wel ergens centraal zal zijn).
Het kost me inderdaad meer moeite om erdoor te komen, ander boeken lees ik makkelijker weg. Maar het is zeer de moeite waard, want het laat veel valkuilen zien waar zelfs artsen, politici, professoren en economen in vallen. En als je het goed oppakt zul je er zelf ook wat anders door gaan denken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef monsterd. het volgende:
Okee, het onderwerp was boeken toch?
Ik heb het even opgezocht, is een idd een zwaar boek maar klinkt desondanks heel interessant
Mijn excuses, ik zat aan Whisky te denken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wilt u de username van mijn geliefde wel even correct spellen hmmmkay
Fuck, warmknuffelen, en nu dit lieve berichtje weer. Ik denk dat ik je nu echt heel leuk begin te vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wilt u de username van mijn geliefde wel even correct spellen hmmmkay
15 al! Hulde, ik lees er 3 per maand denk ik zo, maargoed dat zijn echte lichte boekenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het kost me inderdaad meer moeite om erdoor te komen, ander boeken lees ik makkelijker weg. Maar het is zeer de moeite waard, want het laat veel valkuilen zien waar zelfs artsen, politici, professoren en economen in vallen. En als je het goed oppakt zul je er zelf ook wat anders door gaan denken.![]()
Even geteld, ik heb dit jaar 15 boeken gelezen (buiten de studieboeken om).
U vergelijkt mijn geliefde met sterke drank?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zat aan Whisky te denken.
ook al een kerstklassiekerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
Ik kijk naar JumanjiMet mijn seksloze paars/wit gestreepte huissokken
Ja, indd! En hij is best spannend. Zeker 's avondsquote:
Het is niet zo dat ik alleen maar moeilijke boeken lees hoor, ik probeer het een beetje af te wisselen, evenals de onderwerpen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
15 al! Hulde, ik lees er 3 per maand denk ik zo, maargoed dat zijn echte lichte boeken
Nope! Maar ze hebben er beessies toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Fuck, warmknuffelen, en nu dit lieve berichtje weer. Ik denk dat ik je nu echt heel leuk begin te vinden![]()
Ik heb een idee! Ben je weleens in diergaarde Blijdorp geweest?
Heel veel beessies! Hartstikke leuk, zin om een keer te gaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nope! Maar ze hebben er beessies toch?
Hoezo, sommige beessies komen toch naar jou toe deze zomer?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heel veel beessies! Hartstikke leuk, zin om een keer te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |