SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, en daarbij heeft monsterd. geen idee ervan hoe ik eruit zie, stel je voor dat dat zou tegenvallen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg snel zijn he
Maar jouw e-penis is wel huge, dus wat boeit dat dan nog?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en daarbij heeft monsterd. geen idee ervan hoe ik eruit zie, stel je voor dat dat zou tegenvallen.
Dan moet je even Purdey of monsterd vragen, alleen ik denk dat het nog niet vaststaat (maar wel ergens centraal zal zijn).quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Waar wordt de meet dan gehouden? Misschien kom ik ook wel...
Er werd anders gesteld dat wij onze digitale "pikkies" achterna zouden lopen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar jouw e-penis is wel huge, dus wat boeit dat dan nog?
Het is haast digitale psychologische mishandeling... Kunnen we ze aanklagen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er werd anders gesteld dat wij onze digitale "pikkies" achterna zouden lopen.
En das het verkleinwoord.
Wilt u de username van mijn geliefde wel even correct spellen hmmmkayquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je even Purdy of monsterd vragen, alleen ik denk dat het nog niet vaststaat (maar wel ergens centraal zal zijn).
Het kost me inderdaad meer moeite om erdoor te komen, ander boeken lees ik makkelijker weg. Maar het is zeer de moeite waard, want het laat veel valkuilen zien waar zelfs artsen, politici, professoren en economen in vallen. En als je het goed oppakt zul je er zelf ook wat anders door gaan denken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef monsterd. het volgende:
Okee, het onderwerp was boeken toch?
Ik heb het even opgezocht, is een idd een zwaar boek maar klinkt desondanks heel interessant
Mijn excuses, ik zat aan Whisky te denken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wilt u de username van mijn geliefde wel even correct spellen hmmmkay
Fuck, warmknuffelen, en nu dit lieve berichtje weer. Ik denk dat ik je nu echt heel leuk begin te vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wilt u de username van mijn geliefde wel even correct spellen hmmmkay
15 al! Hulde, ik lees er 3 per maand denk ik zo, maargoed dat zijn echte lichte boekenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het kost me inderdaad meer moeite om erdoor te komen, ander boeken lees ik makkelijker weg. Maar het is zeer de moeite waard, want het laat veel valkuilen zien waar zelfs artsen, politici, professoren en economen in vallen. En als je het goed oppakt zul je er zelf ook wat anders door gaan denken.![]()
Even geteld, ik heb dit jaar 15 boeken gelezen (buiten de studieboeken om).
U vergelijkt mijn geliefde met sterke drank?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zat aan Whisky te denken.
ook al een kerstklassiekerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
Ik kijk naar JumanjiMet mijn seksloze paars/wit gestreepte huissokken
Ja, indd! En hij is best spannend. Zeker 's avondsquote:
Het is niet zo dat ik alleen maar moeilijke boeken lees hoor, ik probeer het een beetje af te wisselen, evenals de onderwerpen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
15 al! Hulde, ik lees er 3 per maand denk ik zo, maargoed dat zijn echte lichte boeken
Nope! Maar ze hebben er beessies toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Fuck, warmknuffelen, en nu dit lieve berichtje weer. Ik denk dat ik je nu echt heel leuk begin te vinden![]()
Ik heb een idee! Ben je weleens in diergaarde Blijdorp geweest?
Heel veel beessies! Hartstikke leuk, zin om een keer te gaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nope! Maar ze hebben er beessies toch?
Hoezo, sommige beessies komen toch naar jou toe deze zomer?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heel veel beessies! Hartstikke leuk, zin om een keer te gaan?
Wij wonen op het noordelijk halfrond, hier is het winterquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo, sommige beessies komen toch naar jou toe deze zomer?
Huh? Say what?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo, sommige beessies komen toch naar jou toe deze zomer?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heel veel beessies! Hartstikke leuk, zin om een keer te gaan?
Ik dacht dat je alleen een lachende smiley had neergezet, maar het is een ja-knikkendequote:
Jep! Dus ik zal niet te intensief kijken of flirten met 'mquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bokito kwam toch uit Blijdorp?
Dat kan je toch ook met Bart doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jep! Dus ik zal niet te intensief kijken of flirten met 'm
Ja, daarom! Who needs a monkey?!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook met Bart doen.
Jah wat denk jij nouquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen een lachende smiley had neergezet, maar het is een ja-knikkendeLijkt me tof Bart! Spreken we wel een keer af
Je weet zeker dat je het goede fotoboek hebt bekeken?quote:
Niet zo laagdunkend over jezelf. Ik vind je gewoon een ontzettende vrolijke, toffe jongen. Met het hart op de juiste plekquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah wat denk jij nou
[..]
Je weet zeker dat je het goede fotoboek hebt bekeken?
Aahhh liefje, perst er wel iemand sinaasappeltjes voor je dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik niet, slaapgebrek + zere strot + veel hoesten + verstopte neus = lekker slapen
Helemaal niemand. Appelsientje to the resquequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Aahhh liefje, perst er wel iemand sinaasappeltjes voor je dan?
Ik heb ook geen plannen. Zit naar de TV te kijken in bed, en ga over een minuut of 20 maar eens slapen
Beterschap, morgen gezond weer op!
Heerlijk he, zulke avondenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ook niet, gewoonweg geen zin om iets te doen.
Dus nog een beetje achter de laptop hangen / film kijken, straks in bed nog wat lezen en dan slapen.
Volgende week woensdag wel afgesproken om lekker wat te gaan eten en drinken.
Haha, en kiwi's eten! Vol vitamine Cquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helemaal niemand. Appelsientje to the resque
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu vitamines zijn engquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, en kiwi's eten! Vol vitamine CIk ga morgen weer preventief aan de echinacea, geen zin om aangestoken te worden door een van m'n vele zieke collega's en met kerst ziek te zijn
Dat zijn weerstandverhogende pilletjes, te koop bij de drogist. Veel minder kans dat je ziek wordt, en als je het toch wordt, ben je er veel sneller vanafquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu vitamines zijn engEn wat is die echo... ache... die toestand?
En het fijnste vind ik nog dat je niet pas op zondagmiddag wakker wordt met het gevoel: "ohhh wat voel ik me bagger" en dan is je hele zondag alsnog naar de klote. Gewoon lekker 's ochtends opstaan, lekker ontbijten (oneee, ik moet op mij voeding lettenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heerlijk he, zulke avondenLekker 'niks moet, alles mag'.
En daar woon je geheel platonisch mee samen? Over zelfbeheersing gesprokenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:51 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[ afbeelding ]
Huisgenote
Ik vind haar knap
Das een soort van speed, je voelt je gewoon een stuk sterker terwijl je eik nog ziek en slap bent. Slik het ook als ik ziek ben, en je kan dan echt je dag gewoon werkend doorbrengen zonder in bed te liggen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu vitamines zijn engEn wat is die echo... ache... die toestand?
En waar is de beloofde foto van jou dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:51 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[ afbeelding ]
Huisgenote
Ik vind haar knap
Ja, die wil ik dan ook wel zienquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En waar is de beloofde foto van jou dan?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, die wil ik dan ook wel zien
Aangezien Bart toch ook iets van jou huisgenote vind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Hij doet haar regelmatig, heeft ie toch al verklapt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
En daar woon je geheel platonisch mee samen? Over zelfbeheersing gesprokenGast, hoe doe je dat!
Die uitleg klinkt al een stuk interessanter dan die van Purdeyquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das een soort van speed, je voelt je gewoon een stuk sterker terwijl je eik nog ziek en slap bent. Slik het ook als ik ziek ben, en je kan dan echt je dag gewoon werkend doorbrengen zonder in bed te liggen.
Nee dat kan pas als ik een foto van iedereen hier hebquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
Nou nou nou monsterd, tis hier geen vleeskeuring!
Idd, volgens mij kan je daar echt geen interessant, eventueel diepgaand, gesprek mee hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij doet haar regelmatig, heeft ie toch al verklapt?
Ik vind haar eng trouwens, die ogen zijn nooit natuurlijk zo fel blauw, dat moeten haast kleurlenzen zijn. En verder vind ik 'r een beetje, sja. Uitstralingsloos eigenlijk. Ze zal best heel aardig zijn verder hoor, maar smaken verschillen gelukkig
Wij mannen spreken onze intenties tenminste uit, en krijgen daarvoor een hele lading kritiek van de dames over ons heen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee dat kan pas als ik een foto van iedereen hier heb
Ooooh, hij doet haar al? Ik vind haar ook niet veel, maar daar ben ik vrouwelijk voor. Ik kan me voorstellen dat mannen dit te gek vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind haar eng trouwens, die ogen zijn nooit natuurlijk zo fel blauw, dat moeten haast kleurlenzen zijn. En verder vind ik 'r een beetje, sja. Uitstralingsloos eigenlijk. Ze zal best heel aardig zijn verder hoor, maar smaken verschillen gelukkig
[..]
Die uitleg klinkt al een stuk interessanter dan die van Purdey
Het spijt me schat, daar is niks liefs aan. Als ik haar kutjelekker had gevonden, had ik dat ook gewoon gezegd. Wat ik van die huisgenote vind zegt immers niks over wat ik van jou vindquote:Op zondag 19 december 2010 00:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ooooh, hij doet haar al? Ik vind haar ook niet veel, maar daar ben ik vrouwelijk voor. Ik kan me voorstellen dat mannen dit te gek vinden
Wel lief dat jij haar niks vind. Logisch, ik lijk in de verste verte niet op haar :p
Speed dan, ook goed. Maar dan zonder het gebrek aan eetlust en de rottende tanden
Jammergenoeg weet ik de code niet voor de smiley die op tafel slaat van de pret, naar bij deze. Kutjelekker, is dat echt een woord?quote:Op zondag 19 december 2010 00:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het spijt me schat, daar is niks liefs aan. Als ik haar kutjelekker had gevonden, had ik dat ook gewoon gezegd. Wat ik van die huisgenote vind zegt immers niks over wat ik van jou vind
quote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef vannelle het volgende:
Net nog ff door de sneeuw geploegd.
Nondejuu wat een teringzooi buiten. Zeker 10 cm sneeuw, ook op de hoofdwegen. De chauffeurs van de strooiwagen en zo zijn volgens mij met de vorstverlet of zo.
Voor me reed een auto maar 30 km/h op een doorgaande, rechte weg. Best wel overdreven.
Maar die automobilist die inhaalde overdreef helemaal, wát een mafklapper.
Werkwoord én zelfstandig naamwoord.quote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jammergenoeg weet ik de code niet voor de smiley die op tafel slaat van de pret, naar bij deze. Kutjelekker, is dat echt een woord?Seriously?!
Katjelam is toch ook volledig verantwoord en geaccepteerd?quote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jammergenoeg weet ik de code niet voor de smiley die op tafel slaat van de pret, naar bij deze. Kutjelekker, is dat echt een woord?Seriously?!
Nah, zulke dingen zeggen wij hier nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Werkwoord én zelfstandig naamwoord.
ow, enneuh........._ O - maar dan zonder spaties.
Ja, dat wel. Kleine taalbarriere dusquote:Op zondag 19 december 2010 00:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Katjelam is toch ook volledig verantwoord en geaccepteerd?
Tijd om naar de wc te gaan dus.quote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Kleine taalbarriere dus
Ik ga zo maar eens slapen, wilde ik daarnet al, maar hoorde echt rare geluiden
Ik zal maar niets over 4:30 zeggen dan.quote:
Wat wil je erover zeggen dan?quote:Op zondag 19 december 2010 03:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik zal maar niets over 4:30 zeggen dan.
Dat zei je gisteren ook nietquote:
Net nog?:Pquote:Op zondag 19 december 2010 03:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Net lekker door de sneeuw geploegd... Was leuk met de AX
Wie zei het wel eigenlijk?quote:Op zondag 19 december 2010 03:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook niet![]()
zullen we het hele topic zo vollullen?![]()
Gisteren?quote:Op zondag 19 december 2010 03:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wie zei het wel eigenlijk?
quote:Op zondag 19 december 2010 03:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar het werd dan ook wel hoog tijd.
Ja, was bij een vriend van me.. Moet toch eens naar huis he?quote:
Dat is waarquote:Op zondag 19 december 2010 03:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, was bij een vriend van me.. Moet toch eens naar huis he?
2 auto's achter elkaar aan.. Klein beetje driften op rotondesquote:
plezierquote:Op zondag 19 december 2010 03:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
2 auto's achter elkaar aan.. Klein beetje driften op rotondes
Ik welquote:Op zondag 19 december 2010 03:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
plezier![]()
Ik mag niet meer rijden vandaag. Of vliegen.
ik post wel andere pic zonder photoshop met foto van mezelfquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind haar eng trouwens, die ogen zijn nooit natuurlijk zo fel blauw, dat moeten haast kleurlenzen zijn. En verder vind ik 'r een beetje, sja. Uitstralingsloos eigenlijk.
werken..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:34 schreef Purdey het volgende:
Heeft er iemand nog plannen voor vanavond?
Ik heb opp www.digitaalweekend.nl ergens nog wel een oude foto staan..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee dat kan pas als ik een foto van iedereen hier heb
Echt he... Als ze nou gewoon eens konden pauzeren als wij er niet zijn..quote:Op zondag 19 december 2010 10:00 schreef L0we het volgende:
Goeiemorgen! Je moet toch best wel een hoop bij lezen als je even niet online bent geweest.
Gister ben ik de hele dag wezen lassen, hoop werk, maar ben uiteindelijk verder gekomen dan ik had verwacht. Ik moet alleen wel binnenkort een andere metaalschaar. Knippen met dit ding gaat steeds zwaarder.
Het viel me ook alles mee met de kou, buiten vroor het een paar graden, binnen was het niet veel warmer, maar als je bezig bleef had je nergens last van. (maar ik had dan ook 4 shirts / truien, een broek, en een overall aan.
Nu eerst maar eens koffie
foto van mij en no photoshop ogen foto van haar komen eraanquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, die wil ik dan ook wel zien
Aangezien Bart toch ook iets van jou huisgenote vind![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
Voor de belangstellenden, deel 2 van mijn rit over de Brennerpas, deze keer aan de Italiaanse zijde:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |