Dat zei je gisteren ook nietquote:
Net nog?:Pquote:Op zondag 19 december 2010 03:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Net lekker door de sneeuw geploegd... Was leuk met de AX
Wie zei het wel eigenlijk?quote:Op zondag 19 december 2010 03:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook niet![]()
zullen we het hele topic zo vollullen?![]()
Gisteren?quote:Op zondag 19 december 2010 03:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wie zei het wel eigenlijk?
quote:Op zondag 19 december 2010 03:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar het werd dan ook wel hoog tijd.
Ja, was bij een vriend van me.. Moet toch eens naar huis he?quote:
Dat is waarquote:Op zondag 19 december 2010 03:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, was bij een vriend van me.. Moet toch eens naar huis he?
2 auto's achter elkaar aan.. Klein beetje driften op rotondesquote:
plezierquote:Op zondag 19 december 2010 03:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
2 auto's achter elkaar aan.. Klein beetje driften op rotondes
Ik welquote:Op zondag 19 december 2010 03:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
plezier![]()
Ik mag niet meer rijden vandaag. Of vliegen.
ik post wel andere pic zonder photoshop met foto van mezelfquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij doet haar regelmatig, heeft ie toch al verklapt?
Ik vind haar eng trouwens, die ogen zijn nooit natuurlijk zo fel blauw, dat moeten haast kleurlenzen zijn. En verder vind ik 'r een beetje, sja. Uitstralingsloos eigenlijk.
werken..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:34 schreef Purdey het volgende:
Heeft er iemand nog plannen voor vanavond?
Ik heb opp www.digitaalweekend.nl ergens nog wel een oude foto staan..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee dat kan pas als ik een foto van iedereen hier heb
Echt he... Als ze nou gewoon eens konden pauzeren als wij er niet zijn..quote:Op zondag 19 december 2010 10:00 schreef L0we het volgende:
Goeiemorgen! Je moet toch best wel een hoop bij lezen als je even niet online bent geweest.
Gister ben ik de hele dag wezen lassen, hoop werk, maar ben uiteindelijk verder gekomen dan ik had verwacht. Ik moet alleen wel binnenkort een andere metaalschaar. Knippen met dit ding gaat steeds zwaarder.
Het viel me ook alles mee met de kou, buiten vroor het een paar graden, binnen was het niet veel warmer, maar als je bezig bleef had je nergens last van. (maar ik had dan ook 4 shirts / truien, een broek, en een overall aan.
Nu eerst maar eens koffie
foto van mij en no photoshop ogen foto van haar komen eraanquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, die wil ik dan ook wel zien
Aangezien Bart toch ook iets van jou huisgenote vind![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
Voor de belangstellenden, deel 2 van mijn rit over de Brennerpas, deze keer aan de Italiaanse zijde:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |